Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, November 17, 2012

Hadi mahu tawan Putrajaya guna bohong dan fitnah

Jadilah kerajaan pembohongan PR

Ucapan dasar Hadi Awang di Muktamar PAS di Kota Baru semalam penuh retorik politik yang tertumpu kepada audience yang serba naif dan isu yang dibuat-buat dalam hal pentadbiran negara.

Tiada satu pun yang diucapnya mempunyai isu kandung yang boleh menyumbang kepada permasaalahan negara.

Dalam ucapan dasarnya yang bertajuk "Negara Kebajikan Teras Perpaduan", Hadi menekankan lagi perjuangan PAS yang telah mengenepikan agenda Islam dengan tidak mengenepikan komen Nurul Izzah.

Katanya konsep negara kebajikan untuk membela rakyat selaras dengan ajaran Islam. Menegaskan pentingnya pemerintah yang adil dan kononnya negara kebajikan untuk membela nasib rakyat.

Haji Hadi berkata kebajikan itu selari dengan perintah Allah dalam menegakkan Islam. hadi menuduh UMNO sebagai syaitan yang tak menjaga kebajikan rakyat.

Pasti dia saja lupa bahawa air bermasaalah di Kota Baru kerana pentadniran PAS telah menyelewengkan peruntukan RM1.3 billion yang di salurkan. Siapa yang syaitan sekarang?

Dalam ucapannya Hadi turut menyentuh mengenai Arab Spring yang disebut sebagai petanda rakyat di negara tersebut mahukan pemerintahan yang adil dan menjaga kebajikan rakyat.

Eloklah juga di adakan Arab Spring di Kelantan kerana setiap projek yang diatur Husam dan dibiarkan Nik Aziz gagal dan terselindung motif untuk  menyeleweng wang bagi setiap projek.

Tanpa malu dan segan Hadi mahu PAS lakukan Arab Sring berdasarkan isu-isu bohong dan fitnah PAS yang tidak berasas seperti isu royalti minyak, isu turunkan tarif ekektrik, BR1M, AES.

Jika benar PR akan tawan Putrajaya, ia berdasarkan pembohongan.

10 comments:

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 8:54:00 AM GMT+8

    Adakah orang yg bergelumang dalam kancah terkutok, iaitu menjuboh, liwat, zina, korupsi, kronisma, penipu, pembohong, fitnah, tak bermoral, dikira suci dalam tahi vavi? Apa punya giler vavi.
    Adakah orang yg sanggup bersubahat dgn musoh, menjadi agen Yahudi zionist, pembunoh dan menzalimi rakyat Plaestina yg tak berdosa, takde maruah, kaki zina, ketagih lobang taik, lobang najis, lobang jubor, giler pelacur, mak nyah, jantan2, boypren2, isteri Yb Jamban, isteri2 orang, pelacuran di angkat, disangjung, dikatakan Imam Mahadi? Apa punya giler Vavi.
    Pemimpin2 mereka YB Jamban, Allah dan Rasulullah dihina, tidak pun buat apa2, malah adik beradik dan ibu kandung, dibuang dan disisihkan, lebih teruk lagi sanggup berikan isteri sendiri, sebagai santapan buat Boss. Allah dan Rasulullah tidak dibela, tetapi jangan sentuh sedikit, kerana Yb Jamban sanggup korban jiwa dan raga, dan isteri hanya untuk Boss tersayang. Inilah keparat, bngsat dan lahanat punya spesis ada hati nak jadi pemimpin, muka tak tahu malu.
    Osetat Badigol ditangkap jam 3pagi berkhalwat dgnisteri orang, siap dgn tuala basah, alasan sedang beri kaunsexling dalam bilek hotel. Bagus punya alasan berjambul otak pasir berdengung. Cakap berdegar degar, kena cekup dgn JAIP, muka sayu, menikus, Osetat Badigol bacul.
    Inilah antara keparat2, bngsat2 dan lahanat2 anak2 buloh betong dalam PGayr, belum lagi yg lain2 dalam Fuckaton haramjadah. Apakah spesis2 Vavi hutan macam gini yg hendak kita angkat menjadi pemimpin? Hancur, ranap, huruhara dan kacau bilau lah agama, bangsa dan negara. Spesis2 gini kah kita nak jembut masuk dalam mesjid2 dan surau2 untuk mereka buat ceramah, syarahan, takzirah? janganlah jadi bengap, spesis2 ini tak layak lagi terkutok.
    janganlah jadi bengap dan merelakan diri anda bersubahat dgn spesis2 keparat dan bngsat ini. Anda akan menerima ganjaran yg sama kerana bersengkongkol dan menyokong agenda jahat dan kotor bangsat mereka sama.

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 9:18:00 AM GMT+8

    hadi mana tahu bercakap,mata dan hati dia buta, semasa perhimpunan geng dajal ni di seremban baru baru ni, dia kata malaysia 55 tahun bawah bn tak membangun,..buta mata buta hati,,org mcm ni nak memerintah, jadi ketua kampong kat ulu mana pun belum tentu orang terima,orang buta mata buta hati boleh lah dengar cakap dia,.

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 9:38:00 AM GMT+8

    InshaALLAH,Tuhan tidak akan bantu puak-puak yang tidak jujur dan ikhlas terutama di dalam memperjuangkan agama Islam.Biarlah kita ni muflis di dunia ini tetapi dibayar ganjaran yang setimpal di akhirat kelak.Salm

  • malayoo mudah lupa says:
    November 17, 2012 at 10:08:00 AM GMT+8

    Betul la konsep berkebajikan mereka tu, baru2 ni aku nampak kaen rentang mengajak rakyat untuk majlis mengumpul dana PRU13 sebenarnya kebajikan yg di maksud kan tu ialah rakyat buat kebajikan untuk pemimpin dan parti dan bukan sebalek nya sedang kan kehidupan pemimpin mereka mewah luar biasa malah boleh di katan kan luar tabii jugak....UMNO tu pemerintah syaitan tapi dari syaitan ni la yg diaorg kecap kemewahan hari2

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 11:07:00 AM GMT+8

    Arab Spring menjadikan Mesir tdak lagi bersingkokol dgn Isrel,tapi Hadi menyokong Anwar menjaga keselamatan Israel.Arab Spring mengebalikan kuasa kepada rakyat terbanyak,tapi Hadi mahu memberi kuasa kepada gulungan kayaraya sebangsa dengan DAP.Arab Spring mahu mengagihkan harta kekayaan kepada gulungan miskin,tapi Hadi dan Partinya membantah pemberian,subsidi dan ehsan yg di tabur oleh BN kepada rakyat miskin dgn menganggapnya sebagai 'rasuah'.Hadi ni dah gila kuasa dan sudah teruk di jangkiti virus alJubori.Virus al Jubori adalah virus yg merosakan iman,hati-hati.

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 11:48:00 AM GMT+8

    Kalau dah bodoh, jgn tunjuk sgt baghal mu itu, wahai org umno.

    Bab songlap duit ni 99.9 % dari umno. Kebanyakan yg dok skg umno ada habuan. Permit teksi, projek dll. Duit upah rm50, dia amik rm20 bagi kamu rm30. Kalau tak mana dia nk pulun hasut kamu wahai ahli umno.

    Kalau ahli umno tak caya cuba tanya. Ada mata lihat. Ada telinga dgr. Ada akal guna. Lembu kak jat pun duduk dlm kondo. Kamu nak jadi keldai sampai bila wahai ahli umno??

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 11:57:00 AM GMT+8

    Terbaikk brader

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 3:43:00 PM GMT+8

    Biar Allah membalas setiap pembohongan & kemunafikan mrk dgn kekalahan teruk dlm pru13 nanti dan diazab di akhirat.

  • Anonymous says:
    November 18, 2012 at 10:46:00 AM GMT+8

    Anon 11:48
    Setujulah Umno kaki seleweng yg terang lagi bersuluh. Skurang-kurangnya Umno tak gunakan Islam utk songlap duit. PAS plak gunakan Islam utk songlap Tabung Memali. Sila jawab kalau PAS tak songlap Tabung Memali dan mcm2 tabung2 lagi.

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 1:45:00 PM GMT+8

    Anon 11:48 AM

    Janganlah buat komen bodoh kalau kamu tu pun bodoh. Bangang.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)