Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Sunday, November 11, 2012

Bukti Pakatan Rakyat dibantu gereja untuk murtadkan Muslim


Buktinya jelas di atas dalam laporan Soroskini.

CFM ini yang kita tahu benar adalah kumpulan yang berusaha giat untuk murtadkan orang Islam. Malahan perjumpaan yang Nurul anal peliwat itu mengeluarkan kata-kata memperjuangkan hak Melayu Islam untuk murtadkan di keluarkan dalam perjumpaan yang dikelolakan penggiat murtad yang tegar.

Baca dalam Helen Ang sini mengenai kisah penganjur Paderi Hong Seng:


Helen pun dedahkan sini juga Twitter oleh Ngeh Koo Ham yang jelas menunjukkan niatnya untuk menggunakan institusi gereja untuk murtadkan orang islam.



Jelas sekali niat Ngeh untuk anak orang Islam tidak boleh dianggap Islam selagi mereka belum sampai umur 18 tahun. Dengan demikian, anak-anak muda Islam akan dimubalighkan menjadi Kristian dan ibu bapa orang islam tidak boleh buat apa-apa dari segi undang-undang.

Niat mereka nampak sangat.


Beberapa karacter pun bersembunyi di sebalik Keristian untuk dapatkan undi Kristian. Baca dalam Stop The Lies sini.

Adakah PAS akan berdiam diri dalam hal ini?Ramai pemimpin atasan PAS kini sudah mabuk dengan kuasa hingga sudah jaja dan korbankan akidah orang Islam.

Baca kisah wacana PAS di Hotel Vistana sini




Aisay brader ... fikirlah!

Berapa ramai orang masuk Islam dan sumbangan kepada pembangunan Islam yang PAS telah buat?  PAS sampai biar dan ikut saja DAP protes bila kerajaan Perak nak bantu bina sekolah agama rakyat.

3 comments:

  • Anonymous says:
    November 11, 2012 at 9:13:00 PM GMT+8

    Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq blendir lelaki Y, yg air kote disahkan oleh pakar forensik berada dalam jubor Saiful. Apakah airkote lelaki Y diperah macam perah kain basah? Janganla jagi bengap nak mampos. Inilah spesis2 keparat dan bngsat yg baru 4tahun memerintah, dah buat agama, negara macam mak bapak depa yg punya. Spesis2 Fuckaton haramjadah lah katakan.'

    Cuba hang pikiaq, adakah spesis2 yg bergelumang dalam kancah juboh menjuboh, liwat, zina, pelacuran, korupsi, tak bermoral, takde maruah, bacul, diangkat, disanjung sebagai Anugerah Tuhan?

    Cuba hang pikiaq, adakah orang yg agen Yahudi Zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, pembunoh dan menzalimi rakyat Palestina yg tak berdosa, ketagih lobang najis, lobang taik, lobang jubor, kuat berzina dgn boypren2, jantan2, isteri YB Jamban, Isteri2 orang, Mak-Nyah Jalan Hj. Taib, pelacur2 dalam dan luar negara, Bapa korupsi, Bapa Kronisma-Parti anak beranak Sdn Bhd, Tak Bermoral, Takde maruah, hipokrit, penipu, pembohong, kuat fitnah, mulut bau najis babi, dikatakan Imam Mahadi. Ishh ishh ishh ishh inilah kalau otak dah mereng, dah terminum air kencing Papa Hebat harami, peliwat terkutok bernama Anwar Zionist. Dan spesis yg macam ini hendak dijemput masuk ke mesjid dan surau2 untuk memberi ceramah dan takzirah? Takzirah bab apa? Bab liwat dan berzina, bab mandi junub? Spesis yg najis macam gini nak dengar takzirah najis.

    Sedarlah dan insaflah, janganlah merelakan diri dilahanat dan dizalimi sperti pendudok2 Kampong Buah Pala, yg ada kerana dizalimi begitu rupa hinggakan mahu membunoh diri dgn membakar diri, kerana dikencing, diliwat, diperbodoh bodoh oleh regim Fuckaton haramjadah dan ketua mereka Anwar Zionist, dan ketua komunis biaDAP Lim Guan Lanchow. Yg sebelum pilihanraya akan menjanjikan bulan bintang dan cakrawala, tetapi bila dah berkuasa, semua dikencingkan. Apakah anda ingin nasib yg sama?
    Selamatkanlah diri dan keluarga, bermufarakah demi agama, bngsa dan negara. Dan jauhi lah dir bersetongkol dgn spesis2 keparat, bngsat dan lahnat dari Fuckaton haramjadah, perosak agama, bngsa dan negara.

  • Pelajar UMT says:
    November 11, 2012 at 9:43:00 PM GMT+8

    Memang sah....PR nye fokus just to Murtadkan org je skrng nie....demi nk dpt undi

  • Anonymous says:
    November 11, 2012 at 11:30:00 PM GMT+8

    kalau mereka fikir boleh hancurkan Islam..sorry. Jangan cuba bermain dengan api.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)