Visitors

Tuesday, November 6, 2012

Bila dah ada hak, Nurul nak tukar ugama apa?




AIDCNews – 06/11/12 – Ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali menyifatkan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar sebagai ‘budak mentah’ dalam bidang politik dan tidak memahami Islam secara menyeluruh.

Dakwanya sepatutnya Nurul Izzah mengkaji secara terperinci sebelum membuat sebarang kenyataan kerana dibimbangi boleh menggugat akidah.

“Apabila Nurul Izzah menyebut orang Melayu juga patut diberi kebebasan yang sama, boleh bertukar agama, jadi ini sudah berkaitan dengan pandangan isu murtad,”katanya.



Ibrahim yang juga Presiden PERKASA bertanya Nurul Izzah apakah agama yang dipilihnya setelah beliau membuat kenyataan tersebut.

“Saya nak tanya dia (Izzah)….dia buat kenyataan ini, dia nak masuk agama apa ? Dia sendiri nak masuk agama apa?,”soalnya.


13 comments:

  • Anonymous says:
    November 6, 2012 at 8:59:00 PM GMT+8

    Juga nak tanya YB Nurul -

    Jika anak YB nak tukar dari ugama Islam ke ugama XXX, adakah Yb akan bersetuju ?

    Nani Cheras.

  • cicak mengkarung says:
    November 6, 2012 at 9:23:00 PM GMT+8

    Dulu PKR dipanggil Parti Kencingkan Rakyat tapi sekarang PKR dah jadi Parti Kafirkan Rakyat.

    Ahli keluarga DSAI ni hebat2 belaka.

  • MIRA EDORA says:
    November 6, 2012 at 10:16:00 PM GMT+8

    MEMANG BTL APA YG DATO IBRAHIM KATAKAN KALAU TAK PANDAI TENTANG AGAMA BAIK TAK PERLU CAKAP NI KAN DAH JATUH MURTAD NURUL IZZAH BAIK KAU TAUBAT SEBELUM TERLAMABAT.

  • dol mat says:
    November 6, 2012 at 10:19:00 PM GMT+8

    mana perginya ulama2 kita kenapa tak tegur nurul izzah yg bahalol nak mampos sedap mulut mempermainkan agama islam. siaoa ajar dia yg islam juga ada kebebasan menukar agama kepala otak dah biol kot. takde ilmu agama tak perlu beri pendapat bodoh.

  • Anonymous says:
    November 6, 2012 at 10:41:00 PM GMT+8

    terbuktilah Nurul Izah ini dilahirkan oleh bapak dan ibu syaitan dan bergelumang dlm kandang syaitan. Kenyataan ini adalah petunjuk allah... semoga pemuda pemudi melayu menyedarinya dan menjauhi golongan ini.

  • kelly eng says:
    November 6, 2012 at 10:54:00 PM GMT+8

    inilah yg org pgl sial pakai tudung ingat dah tau sgt pasal agama...wei izzah baik kau jalan bogel dr ko tutp aurat tapi perangai mcm babi nak sesat kan org

  • pas dajjal says:
    November 6, 2012 at 10:55:00 PM GMT+8

    nurul ni tak takut mati ke?kau tu klu tak tau pasal agama jgn cakap pasal agama lah betina bodoh

  • MARIA LANDO says:
    November 6, 2012 at 10:56:00 PM GMT+8

    nurul ni dah lah murtad lps tu nak tunjuk baik plak klu aku jumpa dia aku nak ludah atas muka di SBB PERANGAI DIA LAGI TERUK DR BABI

  • bebo says:
    November 6, 2012 at 10:58:00 PM GMT+8

    KDG2 aku pelik lah dgn ulama2 pas ni semua..kenapa semua diam sedangkan apa yg betina ni ckp benda tak betul napa drg nak senyap sdgkan drg tau benda tu salah..apa pasial ni ada fatua baru ke klu anwar n keturunan dia buat apa semua tak berdosa??ataupun drg takut nak bersuara?berpihak pada kebenaran lah wei

  • Anonymous says:
    November 6, 2012 at 11:50:00 PM GMT+8

    tak perlu cakap banyak,kalau betul nurul cakap macam tu,tolong keluarga nurul sekeluarga serta keturunanya amalkan dulu.

    cuba bayangkan kalau satu keluarga menganut pelbagai agama adik beradik beranika agama,masaalah akan timbul bukan setakat ketika hidup lagi dah mati pun akan timbul msaalah.

    masa bila akan timbul masaalah?
    ketika membahagi pusaka.

  • Anonymous says:
    November 7, 2012 at 12:03:00 AM GMT+8

    si anak nuar ni tak yah dah tukar agama sebab dia memang dah KAFIR...mempermainkan agama yg diturunkan oleh Allah--Tuhan semester alam ni

  • Lanvin Clichy says:
    November 7, 2012 at 3:15:00 AM GMT+8

    Woi berahim hg lg teruk pejuang bangsa perkasam hg tau dak ahli hg p masjid tak pernah kaki perempuan botol lu ajar agama ahli pekasam hg dulu sblm menhukum teliti dulu ucapan mp lmbh pAntai tu kalu hg pun buta agama mmg jd masalah pd hg ucapan mp lmbh pantai puak2 mu mmg lidah syaitan dok putarbelit ucapan org

  • Anonymous says:
    November 7, 2012 at 7:08:00 AM GMT+8

    mana bole komen anak "imam mahdi" pkr

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)