Thursday, November 8, 2012

Anak Peliwat tak saman Soroskini, tapi laporan yang lewat

Berapa juta Nurul Izzah nak saman Nigel Aw dan SoroskiniKini???



Takutnya .... Nurul Izzah, anak peliwat yang sebut  "orang Melayu patut diberi kebebasan untuk beragama"  sudah buat kenyataan akan mengambil tindakan undang-undang.

KENYATAAN MEDIA
6 November 2012


UNTUK SEBARAN SEGERA
Saya telah mengarahkan peguam-peguam saya -  Tn Hanipa Maidin dan Tn Hj Sulaiman Abdullah -  untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas  Utusan Malaysia, Berita Harian, serta  kemungkinan beberapa media termasuk  blog-blog, berkaitan laporan berunsur fitnah  aqidah yang telah memutar belitkan sebahagian  dari kenyataan penuh saya tempoh hari.

Saya tidak merelakan fitnah aqidah sebegini  diteruskan dan tidak teragak-agak untuk  mengambil tindakan undang-undang, demi  menegakkan kebenaran dan demi keadilan.

Nurul Izzah Anwar
Ahli Parlimen Lembah Pantai,
Hoi ... kalah saman macam kesalhaan besar jatuh kafir!

Kata RBF, Nurul nak saman Utusan Malaysia dan Berita Harian:

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Utusan Malaysia dan Berita Harian berhubung isu kebebasan beragama.

Katanya, beliau telah mengarahkan peguamnya mengambil tindakan terhadap akhbar-akhbar tersebut dan kemungkinan beberapa blog yang didakwa memutar belit kenyataannya berhubung isu tersebut.

Malaysiakini


Eh eh ... kenapa pulak UM dan BN yang siarkan lewat pada November 5hb, kenapa pulak tidak Malaysiakini yang siarkan lebih awal pada November 3:


Ini sudah TIDAK KEADILAN! hehehe .... Sudahlah Nurul, tak menang kamu!

Mesin Taip Buruk dan RBF

4 comments:

  • Anonymous says:
    November 8, 2012 at 8:48:00 AM GMT+8

    aku pun x sabar nak tengok sape yg kalah dlm perbicaraan tu... anak dajjal ni nmpak sgt bila bercakap x fikir dulu... bila bertindak pun x guna otak... main terjah ikut suka dia je... sama mcm bapak dajjal dia.... hak tuiiihhh

  • Anonymous says:
    November 8, 2012 at 8:56:00 AM GMT+8

    Inilah sifat assvabiyyah yg sebenar .
    Pihak lain diambil tindakan ztapi pihak belah dia dibiar tnpa tindakan. Sdngkn Nabi saw bagitahu bhwsanya klau anaknya sendiri Fatimah mencuri maka juga akan dpotong tangan.
    hasil tarbiah Pas.
    Sngat jelas Tidak Adil dan zalim. Inilah akibatnya jika asyik tuduh dan fitnh umno zalim. Akhirnya Allah yg maha kuasa kmbalikn.fitnah yg mereka keluarkn kepada mrk sendiri.

  • Anonymous says:
    November 8, 2012 at 11:01:00 AM GMT+8

    "Ustazah" has a little lamb,
    little lamb, little lamb,
    "Ustazah" has a Bar Council lamb,
    Bar Council lamb, Bar Council lamb,
    To see Utusan in Court with funding from Uncle Sam.

    Salleh Telegu

  • buah tangan says:
    November 8, 2012 at 11:24:00 AM GMT+8

    BUSUK PUNYA ORANG..cerita kata mau adil...PUIH!!!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)