Visitors

Wednesday, August 29, 2012

Calun PAS untuk AP Jerantut berundur kerana tuduhan sumbang mahram?


Menurut WZWH sini, adik suspek sumbang mahram, Dr Hamzah Jaafar dijangka akan jadi calun untuk PAS bagi kerusi Parlimen Jerantut.

Berdasarkan jangkaan sokongan kuat Cina kepada YDP PAS Jerantut, Dr Hamzah Jaafar, dia nampaknya yakin untuk menang jika dicalun kali ini.

Dr Hamzah hanya kalah sebanyak 1,946 undi bagi kerusi Parlimen Jerantut pada tahun 2008. Trend pengundi baru di dua DUN Damak dan Sg Tawar begitu meyakin untuk beliau.

Tetapi dalam posting WZWH terbaru semalam sini, dia dilaporkan berkata berikut:

"Suka saya nyatakan juga setakat ini saya bukanlah bakal calon PAS bg Parlimen Jerantut. Saya mungkin tidak bertanding mana-mana kerusi. Ini sesuai dengan ucapan saya 2 3 tahun yang lalu bahawa saya lebih suka bekerja membantu PAS untuk menang dari bertanding. Yang akan bertanding di Parlimen Jerantut ialah seorang tokoh korporat yang mempunyai perniagaan di dalam dan di luar Negara. Beliau juga akan bertanding di salah satu kerusi DUN sebagai persediaan untuk menjadi MB Pahang jika rakan PR memilih calon PAS sebagai MB nanti. Siapakah dia itu??? Tunggu!!"

Adakah rancangan ini ada kaitan dengan abangnya di suspek sumbang mahram terhadap anak perempuan atau anak saudara YDP PAS Jerantut?

3 comments:

  • PemikirpolitikJerantut says:
    August 29, 2012 at 12:03:00 PM GMT+8

    rancangan mengarut je. Gua kenal sangat keluarga mangkuk ni! sial rogol anak! mampos pas kat tempat lepas ni..haha.. dulu petang2 gua selalu minum dengan suspek ni. dia dah keluar pkr masuk kita..bergaduh dengan dap sebab tak dapat kerusi itu pasal masuk kita beb..cerita dalam kocek gua semua!

  • Kutukan Dewata says:
    August 29, 2012 at 2:22:00 PM GMT+8

    kita tunggu aje hasil ujian DNA dulu,kalau sah barulah boleh kita buat cerita yang benar.

  • fairoz says:
    August 29, 2012 at 5:13:00 PM GMT+8

    ape nak jadi dengan dunia sekarang ni?hudud??

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)