Tuesday, July 24, 2012

Baik-baik Anwar jika nampak anjing di Mekah ...



MIM mengesahkan Anwar memberitahu dalam twitter terbaru bahawa beliau dan Wan Azizah akan menunaikan umrah selepas menghadiri satu program Bank Islam Baraka.

Kata MIM, nak menunaikan umrah pun Anwar mahu buruk-burukkan parti UMNO. Kita tentu hairan kerana mahu beribadat pun sempat nak berbuat demikian.

Kenyataan Anwar Ibrahim mahu menunaikan umrah sudah tentu mengingatkan kita kepada perkara yang sama sebelum ini. Ramai pihak yang meragui sama ada Anwar Ibrahim benar-benar menunaikan umrah/haji memandangkan didakwa tiada foto Anwar Ibrahim didepan kaabah.

Yang menambahkan keraguan kita ialah tindakan media dan bloggers pro-pembangkang yang sangat terdesak hingga sanggup berbohong.

Mereka sanggup photoshop untuk 'membuktikan Anwar berada di depan kaabah'. Contohnya ialah di bawah :




Yang memalukan ialah foto tersebut adalah milik Saiful Bukhari, bekas pegawai Anwar Ibrahim yang dikaitkan dengan kes liwat! klik sini



Maka, sempena bulan Ramadhan ini, MiM menyarankan agar Anwar Ibrahim meluangkan sedikit masa untuk bergambar di depan Kaabah.

Kalau tidak buat dosa lagilah blog-blog pembangkang.

Bagi kami The Unspinners, hanya nak ingatkan Anwar bahawa orang tua-tua kata orang kafir tak boleh masuk Mekah. Jika ada orang kafir, akan keluar anjing mengejar dan mengigit.

Katanya malaikat dan ada kata macam-macam. Wallauhualam.

CUma nak nasihatkan anwar supaya bertaubat kerana banyak perkara fasik dan pencemaran akidah kamu telah lakukan kerana banyak berbohong, melakukan zina, dan liwat, pecah amanah dan rasuah, membela murtad, menyekutukan islam dengan fahaman plural, menghalal yang haram melalui Islam liberal, perbuatan yang merosakkan akidah seperti menyembah Teoh Beng Hock, dll.

Jadi baik-baik bila nampak anjing.

11 comments:

  • Anonymous says:
    July 24, 2012 at 11:24:00 PM GMT+8

    Berani ke anwar hadapi tuhan dgn dirinya yg munafik bergelumang dengan dosa dan dusta.

  • skeetshooter says:
    July 24, 2012 at 11:38:00 PM GMT+8

    Gua tak heran kalau pencacai-pencacai Anua ini go to extreme extent untuk meletakkan Si-Fasik ini diatas segala singahsana/anugerah terbaik. Wan Jijah sendiri dah kata Anua anugerah Tuhan pada dia dan umat Malaysia/dunia..Bila bulan posa,Nuar akan digambarkan sebagai seorang yang amat zuhud, menambat hati segala pemimpin organisasi Islam, menadah tangan menhadap Kaabah.Cd ditinggalkan dibawah pintu2 apatmen menunjukkan Nuar membaca ayat2 AlQuran, Anuar Al-Hafiz..Ahak ahak.( gua amat respect pencacai tahu rumah2 ibu tunggal, anak dara dan balu2). Apa yang diherankan, species makhluk fasik sebegini tidak takut pada Tuhan, apatah lagi dengan AlQuran,ziarah Baitullah tidak akan menggerun dan menggetarkan hatinya. Tidak ada istilah dosa, pahala, laknat dan azab. Yang tebal dalam dirinya hanyalah kegelapan, dendam kesumat, keangkuhan dan haloba, kebencian dan noda. Inilah sifat-sifat kafirun dan Firaun, sifat yang satu masa dulu dilabelkan olehnya kepada seorang pemimpin dan negarawan Dr.M. Sifat ini adalah cermin dirinya sendiri.Bagi mereka yang mempunyai kewarasan, kini masanya untuk membetulkan persepsi, Anuar adalah musuh kepada peradaban bangsa kita.Anuar adalah kompilasi sifat yang perlu kita tolak, setidak tidaknya kita jadikan sempadan..He has to STOP, and be STOPPED.

  • Anonymous says:
    July 25, 2012 at 12:23:00 AM GMT+8

    mana dia berani sebab diakan plurisma.....kalo berani tlg ambik gambar depan kaabah......jgn superimposed lagi lak....

  • Anonymous says:
    July 25, 2012 at 1:05:00 AM GMT+8

    Manusia munafik takut pada dosa kah? Kecuali beliau sudah bertaubat nasuha.

  • Anonymous says:
    July 25, 2012 at 1:24:00 AM GMT+8

    Aku rasa satu lagi siri penipuan yg akan dibuat oleh si Nuar ni..
    Ada berani ke jadi tetamu Allah setelah apa yg dia buat???
    Nak tunjuk kat org kg dia dah baiiiikkkk konoooooonnn..
    Piiiiiiraaaahhhh.sekali org percaya,dua kali org mula pikir,tiga kali ko ingat org nak percaya!!!!!
    -budak semanggol-

  • Anonymous says:
    July 25, 2012 at 4:51:00 AM GMT+8

    Somoga anuwar bertaubat sepertimana karpal sarankan dahulu

  • This comment has been removed by the author.
    mazjahada says:
    July 25, 2012 at 11:37:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by the author.

  • Anonymous says:
    July 25, 2012 at 11:39:00 AM GMT+8

    sapa ler pencacai bengong yg buat superimpose tu, kasi malu kat anugerah tuhan tu...isy isy isy

  • Anonymous says:
    July 25, 2012 at 11:41:00 AM GMT+8

    sapa ler pencacai bengong yg buat superimpose tu, kasi malu kat anugerah tuhan tu...isy isy isy

  • Anti PR says:
    July 25, 2012 at 10:07:00 PM GMT+8

    Kita harap kalau betul niatnya suci maka baliklah kepangkal jalan. Jadilah pejuang Islam yg sejati tanpa mengambil pangkat @ jawatan yg dikejar. Apalah ada jawatan jika kita memusnahkan masa depan cucu cicit kita. Semoga Anwar berjaya menemui rumah Allah..

  • Anonymous says:
    July 31, 2012 at 12:24:00 PM GMT+8

    Kalau ada Melayu yg menyokong dan menyertai DAP maka tak heran ramai Melayu masih menyokong Nuar.
    Yg salah bukan Nuar tapi Melayu yg bodoh dan buta mata dan hati.
    Ini le Melayu yg dikatakan cerdik tak bolih diikut dan bodoh tak leh diajar.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)