Monday, April 23, 2012

Sabah tolak syurga PAS yang ditawar Husam


Gambar di atas adalah satu Majlis PAS di Sabah yang dipanggil Program Dailog dan Pelancaran Dewan Himpunan Penyokong PAS Sabah.

Majlis yang diadakan pagi Jumaat lepas, April 21hb di Palaza Tanjung Aru Kota Kinabalu tidak langsung mendapat sambutan. Hadirin yang begitu sedikit hingga pentas dan mikrofon pun tidak diguna.

Walaupun dihadiri oleh Naib Presiden PAS yang sedang diatur untuk naik ke Timbalan Presiden oleh jari jemari dan tangan luar, Dato Husam Musa bersama Ketua Pemuda, Nasruddin Hasan, hanya 17 orang sahaja yng hadhir.

Kalau hanya 17 saja, tak perlukan dewan dan tak perlu lancar Dewan Himpunan Penyokong. Pakai reban pun mencukupi.

Keadaan cukup menyedihkan. Ianya seolah-olah orang Sabah tidak mahu masuk syurga yang mahu ditawarkan oleh Husam Musa.

Sebenarnya orang Sabah faham dan bijak serta tahu ciri- ciri insan sebenar yang dijanjikan Allah untuk mengecapi syurga kelak. Mereka tahu penipu yang berserban, berjubah dan menabur ayat suci Al Quran dan Hadis adalah hipokrit yang terbesar. 


PAS pusat baik simpan saja duit itu dari cuba nak datang ke Sabah untuk menipu-nipu orang Sabah.

5 comments:

  • Anonymous says:
    April 24, 2012 at 12:23:00 AM GMT+8

    Bukan, bukan, bukan....memang husam tawar syurga bagi pihak PAS tetapi syurga pantat amoi..yang husam suka....antat amoi yang husam usung sana sini beli macam-macam untuk antat amoi... itu lah pas antat amoi.....di ye ye kan oleh nabi nik aziz babi dan oleh aji hadi yang makin hari makin biol serta bisul otak dan akal. hanya dia yang betul dan segala-gala nya aji adi betul bedul.

  • Anonymous says:
    April 24, 2012 at 8:58:00 AM GMT+8

    yang datang pun mungkin ustaz-ustaz atau cikgu-cikgu totok pembangkang mengajar di sabah yang datang dari semenanjung. dahlah datang cari makan sebab kerajaan bagi, tak sudah-sudah kutuk kerajaan pulak. kalau pergi mana-mana ceramah pas, penjawat awam ni yang ramai datang banding rakyat sabah.

  • Anonymous says:
    April 24, 2012 at 8:59:00 AM GMT+8

    baik husam layan kambing dia kat kandang wuakakakakaka

  • Anonymous says:
    April 24, 2012 at 9:17:00 AM GMT+8

    Betul, betul ...

    PAS memang menjanjikan syurga duniawi yang akhirnya akan menjadi neraka bagi mereka semua.

    Salah satu aktiviti syurga mereka di dunia adalah memanta* dengan amoi.

    Atau `sedapnya buri* Mah ...`

    Kalau tak pun `kat Pudu Raya pun boleh lah ...`

  • Anonymous says:
    April 25, 2012 at 8:49:00 AM GMT+8

    Makin hari makin susut nilai pula parti pas ni, mgkn pas akan jadi parti yg akan hilang dr arus politik perdana seperti mana yg tjadi pada semangat 46, atau mgkn akan wujud parti baru iaitu DAPAS..

fda

Link2Me WeLinkBk (254)