Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak
Jangan angkuh... terimalah Wang Ehsan

Thursday, March 15, 2012

Depan nampak bagus saja kursus KAF, NDi dan IRI

Kursus PKR dengan Frederich Neumann Foundation di Melaka.
Nama kursus macam bagus ... jana tenaga kemenangan.



Suatu perkara yang kita kena peka tentang kumpulan NGO asing dan agenda yang mereka sebut-sebut itu adalah depan nampak bagus saja.

Konon menjalankan kegiatan latihan, pendidian, dialog bengkel, dan seminar untuk meningkatkan pemahamanan tentang amalan demokrasi, kebabasan dan hak beragama, rakyat amalan demokrasi, dan lain-lain.


Macam Konrad Adenuaer Fundation, mereka biayai kursus wartawan, karyawan seni, pembangunan wilayah, sajak dan syair, sivik untuk belia, komunikasi dll. KAF juga telah lama bertapak di Malaysia dan menawarkan kursus bukan saja kepada pembangkang dan NGO haualn kiri tetapi juga kepada kumpulan pro kerajaan dan NGO haluan kkanan seperti pekrasa, Pemuda UMNO dan lain-lain.

Itu yang didepan, tapi dibelakang dan kurus yang dihantar di jerman untuk pihak pembangkang lain sekali.

Pernah satu masa dan dipercayai masih lagi ada kursus ini untuk orang maaysia dan dihantar dengan dibiayai sepenuhnya untuk kursus "How to bring down a Government?". Tak percaya tanyalah kumpulan bekas Semangat 46 yang ada dala UMNO dan dah balik ke msinstream.


Kumulan seperti NDI bagi parti Demokrat atau IRI bagi parti republican di amerika Syarika, mereka tidak ada kehalusan kerja tapi terus terbuka anjurkan kursus untuk persediaan pilihanraya.


Amboi semangat betul kak berjubah tu dengar amanat dari Yahudi ...

Siapa mat salleh ini ? nama dia Ben Burger ..KLIK DI SINI

Mr. Carlos Espinosa International Republican Institute(IRI)
(Country Director for Thailand, Malaysia, Asia Division)

Salah satu yang pernah dilaporkn adalah kursus International Republican Institute (IRI) untuk PKR di Sunway Seberang jaya Penang baru-baru ini. Baca blog sejarah Melayu sini yang diambil dari Pisau.net.

IRI juga terlibat dengan MAFREL untuk memberi kursus memantau pilihanraya untuk kononnya pilihanraya bersih tapi inilah taktik CIa mengubah reslt pilihanraya di Phillipines yang dapat mereka letakkan calun mereka. Ini pernah didedahkan oleh operatif CIA.

Disebabkan NGO sedemikian ada "cover-up" mereka, itu yang Nik Nazmi hanya diam dan nahi-nahi saja. Jawab lebih-lebih nanti lagi besar isu. Itu pasal kita kena terus mainkan isu ini dan tunjukkan pihak pembangkang khususnya PKR ada sokongan wang dan latihan dari overseas.

2 comments:

  • Anonymous says:
    March 15, 2012 at 2:39:00 PM GMT+8

    Patutla pencacai mahasewel tak pergi kelas dan exam.
    Kat sini rupanya otak dicuci dan study cara2 nak gulingkan kerajaan bangsa sendiri.
    Jubori, azizah, khalid, nurul jongos, azmin dan semua bapak pencacai pkr semuanya BAPAK IBLIS SIAL.

  • Anonymous says:
    March 16, 2012 at 9:13:00 AM GMT+8

    Aku menangis sedih melihat kesesatan politik Melayu....

    Ibrahim Kati

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)