Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, February 25, 2012

Badrul "Burit" tutup malu dengan ambil Zati isteri ke 3?


Menurut Cucu Tok Selampit sini, suami Zatiwani, Fazli Pungut yang sendiri telah membuat laporan kepada Majlis Agama Islam Pahang dan turut bersama-sama menangkap isterinya bersama anak Mat Indon, Ustaz Badrul Amin.

Kedua-dua pasangan tersebut telah dicekup oleh suami perempuan berkenaan di dalam bilik yang ditempah oleh Badrul Amin.

Ini hanya menunjukkan kemungkinan ini bukan kali pertama Badrul Amin berkhalwat dengan perempuan ini hingga suaminya boleh mengetahui.

Apabila penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang tiba kemudiannya, kedua-dua Badrul Amin dan Zatiwani telah lengkap berpakaian. Ketika kejadian berlaku pada pukul 3:00 pagi, Zatiwani turut membawa seorang anaknya yang masih kecil.

Bagaimana agaknya kes ini akan cuba ditutup oleh PKR. Adakah alasan Badrul memberi ceramah agama one-on-one dengan seorang wanita dalam bilik hotel? Ye, pada pukul 3 pagi?

Adakah alasan ketiadaan DNA dijumpai akan diguna? Tiada saksi empat orang? Mungkin juga alasan pelik diguna seperti pegawai JAIP bukan manusia tapi besi?

Jangan terlupa pula ini semua mungkin perangkap UMNO?

Tidak menolak kemungkinan, Badrul akan mengambil Zatiwani sebagai isteri ke 3 untuk menutup malu dirinya sebagai seorang ustaz yang terlibat dengan khalwat.
Double YY mengeasan SMS ini:

Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"
Anihnya, jika benar beliau hanya menasihati wanita ini kenapa perlu mengambil masa yang lama untuk membuka pintu.

Semua orang yang berada di hotel tersebut termasuk pekerja hotel amat maklum mengenai berkara berkenaan. Bangkai gajah mana boleh ditutup dengan nyiru kelapa.

20 comments:

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 10:43:00 PM GMT+8

    Ini satu fitnah yang besar!

    Sebenarnya,anak Zati ini di sampok hantu,jadi Zati membawa anak itu untuk menghalau hantu itu.

    orang PAS dan PKR semuanya baik,mana ada boleh berkhalwat!

    Ini konspirasi UMNO yang jahat dan mereka cuba memalukan Ustaz yang amat tinggi iman nya.

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 11:03:00 PM GMT+8

    JAM 3 PAGI CERAMAH BENDA KE JADAHNYA! SEBILIK DGN BINI ORANG?
    PALING BODOH PON TENGAH GESEL TU JANGUT KAMBING BADRUL CELAH KANGKANG PEREMPUAN. KALU DAH MUKA PUKI MANA PERGI ITU LAH YG DICARI, CERAMAH NO.4

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 11:08:00 PM GMT+8

    Mungkin lelaki tu bukan Badrul Amin, tapi yang disuperimposekan. Jadi pegawai JAIP kena check dulu mungkin camera trick sahaja. Mungkin juga orang yang mirip dia telah diupah utk menutuh bini orang.

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 11:08:00 PM GMT+8

    Ohhhh...settle masalah keluarga orang.
    Let say pempuan tu dtg mengadu Ketuk pintu bilik then ustaz ni cubalah nak selesaikan.
    Abistu, tak boleh buat kat coffee house hotel tu. let say dah tutup, then pi la lobby. Banyak sofa kan kat situ.
    Eh sudahlah, jgn belit. Ustat ni tentulah lebih maklum Akan hal2 khalwat ni jadi pilihannya untuk berada dlm bilik Kalau betul lah nak settle problem si pempuan ni adalah pilihan yg sangat bangang. Tidak boleh di terima ye sekalian pencacai.
    Biasalah, berkawan dgn penipu rakyat, dapatlah idea bangang mcmtu.

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 11:22:00 PM GMT+8

    Bagus Uztaz nih... Tarbiyah dan menasihati pompuan tu sampai 3pagi... Pemimpin2 PAS yang syirik, bersubahat dengan Setan...

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 11:23:00 PM GMT+8

    Salam. Badrul Amin pergi memberi kaunseling pada wanita yg malang tu. Badrul adalah seorang yg tidak mudah di pengaruhi setan sbb iman beliau amat kuat sekali. Walaupun beliau terpaksa berjumpa dan nasihat di lewat malam, beliau dapat mengawal diri. Kalaulah Ustaz Badrul tidak pergi jumpa wanita tu dan memberi nasihat dan wanita buat perkara tidak baik dengan cederakan diri bagaimana? Fikirlah secara positif, lagi pun wanita tu bersama anak dan mustahil seorang ibu akan buat maksiat di depan anaknya.
    TAPI, kenapa Ustaz tidak bawa seorang wanita bersama supaya tidak nampak jangkal. Tak kan Ustaz tak tau bahawa berada dalam bilik dengan seorang bukan muhrim tu salah. Apa niat sebenar Badrul ke bilik dengan tidak ambil tindakan menjaga diri seperti mengajak satu atau dua wanita bersama atau ajak wanita tu ke lobby tempat org ramai? Bila lewat malam, mcm pukul 3am, tentu anak dia dah tidor. Badrul Amin, jangan kata anda tidak salah dan keruhkan lagi keadaan untuk parti PKR. Be professional dan terima memang niat anda ke bilik tu ada tujuan salah. Mengaku dan let go. Saya tidak risau pasal tuan tapi anak2 tuan Badrul yg akan malu di khalayak ramai...malu tuan dan kesian kat mereka. Semoga Allah meringankan beban mereka, insyaAllah.

  • Nok says:
    February 25, 2012 at 11:49:00 PM GMT+8

    inilah rencana tuhan....kita kena percaya setiap yg berlaku tu adalah kehendaknya...puak2 ni dok buat fitnah kat org lain sedangkan diri sendiri buat dosa besar...nah sekarang tuhan tunjukkan siapa benar....ini adalah bibit2 kejatuhan PR di PRU13 nanti...tiap2 kemungkaran akan di balas tuhan di dunia saja...akhirat kira lain.....nah sekarang apa nak kata lagi....melainkan menuduh umno...ini golongan yg munafik akhir zaman termasuk pemimpin2 paspispus....

  • NutCrakcer says:
    February 25, 2012 at 11:54:00 PM GMT+8

    Ni semua dari ajaran si penipu tu lah. Kalau nak buat kerja jangan lah buat di tempat publik. Kalau di tempat tertutup tak ape. Sebab tak ada 4 orang saksi. Hehehe.....

  • Anonymous says:
    February 25, 2012 at 11:59:00 PM GMT+8

    Ostad kunun. Ana ente ana ente bini orang dia gentel. Sahabat imam Mahadi terima balasan didunia. Suka buat fitnah dan maki hamun Allah bayar tunai. Ostad Bad mesti bertaubat!

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 12:06:00 AM GMT+8

    nasihat bini orang bawak kat dalam bilik hotel TANPA ditemani mahram sampai pukul 3-4 pagi , lepas tu nak bukak pintu sampai setengah jamm !!!

    Baiiiiiikkkkkk punya nasihat orang PKR ni bagi hahahahaha

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 12:28:00 AM GMT+8

    semua tu prancangan umno nak burukkan pkr. wanita tu dan pgawai agama telah di upah oleh umno. ustaz pula telah dibayar oleh umno utk mburitkan wanita tu.

  • Encik Kamil says:
    February 26, 2012 at 12:37:00 AM GMT+8

    ini ostad sudah terlebih nonton felem madu tiga part lagu pukul 3 pagi

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 3:32:00 AM GMT+8

    betul la tu kes isteri lari dari suami. tapi yang aku muskhil sangat apasal tersilap masuk bilik ustad dan lentok berjam-jam dalam tu. ostad tarbiah macamana gamaknye sampai pukul 3 pagi. hadis mana pulak gamaknya yang ostad nak bacakan kali ini utk menghalalkan kerja tu.

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 8:21:00 AM GMT+8

    SEKADAR PERINGATAN BG DIRI SY DAN SESIAPA SAJA.

    TAKUT LAH KAMU KPD FITNAH...JGNLAH JADI AGEN FITNAH. JGNLAH MENGANDAIKAN KPD PERKARA YG BELUM JELAS DAN PASTI.

    BIARKAN SIASATAN BERAKHIR.SEKIRANYA DIA BERSALAH...HUKUMLAH MENGIKUT UNDANG2 ALLAH.

    DOSA SESAMA INSAN TANPA AMPUN BOLEH MEMBAWA DIRI MENJADI MUFLIS DI AKHIRAT KELAK.

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 10:50:00 AM GMT+8

    Kalau sun tut boleh lepas, macam mana pulak ni?
    Adalah lawyer lawyer terhebat akan muncul?
    Adakah dema akan muncul dengan apa apa sakit badan , balut sana sini atau guna wheelchair untuk meraih simpati?
    Macam macam cerita hiburan sekarang ni

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 10:56:00 AM GMT+8

    anon 8.21

    bila puak kau kantoi, masa tu lah ingat segala nas dan hadis. Jangan fitnah.

    kalau tak, puak kau lah raja segala fitnah dalam ceramah yang bertopengkan agama

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 8:35:00 PM GMT+8

    anon 8:21

    Apa kau cakap semua betul.

    Tapi kenapa tak cakap begitu pada kes berhubunbg dengan pemimpin UMNO.

    Bila tang UMNO, tak payah pun kalian nak tunggu mahkamah. Kalian duk balun sinang malam dengan alasan menceritakan keburukan demi kebaikan.

    Apa kepala bana yag kau cakap tu??

    SUDAH SUDAHLAH MENJUAL AL QURAN. Jangan diikut Nik Ajis tua kutuk yang tak mau lagi nak mampus tu!!

    Heh Heh!!!

  • Anonymous says:
    February 26, 2012 at 10:22:00 PM GMT+8

    walau selaim dan sewarak mana pun sesaorang tu selalu nya tewas dengan duit dan burit.ini le di katakan dunia.dah tu bini orang pulak mashaaallah....ya tuhan ku...kalau didapati bersalah oleh makamah syariah apa kata dihukum ,mengikut hukum hudud.

  • Anonymous says:
    February 27, 2012 at 1:20:00 PM GMT+8

    Kalo meliwat dan main amoi china oleh tok ketua mereka pun mereka tak kisah,apele sangat kes khalwat dengan isteri orang..
    Kita tunggu je Hj Hadi keluarkan fatwa,mesti halal punya kalo berduan-duan dengan bukan muhrim,pasal orang PR yang buat.

  • Anonymous says:
    February 29, 2012 at 12:34:00 AM GMT+8

    ostat,...oh ostat.... ostat bagi nasihat ka,..ostat sombat?.. hehehehe...

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)