Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, December 28, 2011

Tok Him sendiri buat laporan polis tengahhari besuk


Selalunya bila Perkasa buat laporan polis, ianya dilakukan oleh pemegang jawtan yang lain atau ahli-ahli Dewan Tertinggi Perkasa. Kali ini Dato Ibrahim Ali sendiri yag akan buat laporan polis.

Bila Presiden Perkasa yang pergi, maka ramailah akan pergi.

Besuk Disember 29hb pada pukul 2:30 petang, Ibrahim Ali diiringi Timbalan presiden, Dato Abd Rahman Bakar akan buat dua laporan polis terhadap ancaman Anwar untuk lakukan huru hara ala Tahrir Square di Mahkamah pada Januari 9hb ketika sebutan keputusan hakim.

Ibrahim ali juga akan buat laporan polis terhadap Ketua Paderi Kristian yang mengatakan pasal 153 mengenai hak keistemewaan orang Melayu/Bumiputera adalah membuli kaum lain.

Ini amat bertentangan dengan semangat perjanjian untuk memberi bukan Melayu kerakyatan dengan syarat menyetujui fasal 153 dan lain-lain fasal mengenai bahasa Melayu, ugama Islam, Raja Melayu, dll.

Semua fasal ini diletakkan demi menjaga keselamatan negara dan kenyataan paderi tersebut berniat menghuru harakan dan menjejaskan keselamatan negara.

8 comments:

  • Anonymous says:
    December 28, 2011 at 11:58:00 PM GMT+8

    aku nak tengok.... apa hishamudin nak buat...

    ni jelas kes sentuh perkara 153..

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 12:28:00 AM GMT+8

    Jika benar, arrest that paderi.

    Jika orang desak 153 di mansuhkan, boleh tak orang lain desak sesiapa yg berkenaan balik ke negara asal?

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 1:04:00 AM GMT+8

    Mansuh je kontrak sosial, secara automatik kewarganegaraan bukan melayu pun boleh dibatalkan... senang cerita...

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 3:13:00 AM GMT+8

    other countries demand a long list of criteria for new citizens

    these chingkies got their mykad dirt cheap and now they wanna talk about the constitution

    remove all clauses of the constitution and HALAU them all back to melamine china

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 4:21:00 AM GMT+8

    UMNO takut. Bagus jug ada TOK HIM... go go tok him... Nuar takut ngan tok him, rahsia dia ada dalam poket tok him hehe...

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 7:43:00 AM GMT+8

    Mudin akan bagi amaran yang paling keras di dunia. :@P

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 9:27:00 AM GMT+8

    habis-habis pun si kerismudin ni akan pakai ayat favourite dia..'SAYA BAGI AMARAN KERAS',pastu disusuli dengan ayat'TANPA KOMPROMI'.Takutnyeeee....semoga lepas PRU 13 ganti la dengan menteri lain yang tegas.Ko ni sebenarnya tak layak jadi menteri KDN..jadik menteri alam sekitar ok la..

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 2:37:00 PM GMT+8

    tak boleh sedara, tak boleh. bila namanya berbau cina atau india, maka tak boleh buat apa. they are the king maker. jadi terimalah apa saja yg mereka kata.

    dok diam2lah bro Melayu.........

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)