Saturday, December 17, 2011

Roadshow Anwar huru harakan M'sia bermula

alt

KUALA LUMPUR 15 Dis. - Ketua Pembangkang Daituk Seri Anwar Ibrahim menjangkakan beliau akan didapati bersalah atas pertuduhan liwat yang dikenakan ke atasnya. Ianya bukan disebabkan beliau mengiyakan perlakukan tersebut, akan tetapi ianya adalah Konspirasi jahat bagi menghalang beliau menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional.

Ketua Umum PKR itu turut berikrar akan berjuang menumbangkan Kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib waimah dipenjarakan atas pertuduhan tersebut.

Anwar akan meneruskan penguatkuasaan kesatuan Pakatan untuk mengaplikasi perjuangan reformasi beliau walaupun pada ketika itu beliau menjangkakan akan dipenjarakan.

Ahli Parlimen Permatang Pauh tersebut walaubagaimanapun tidak berminat untuk mempersoalkan tindakan bekas Pembantu beliau Saiful Bukhari, akan tetapi musykil dengan tarikh yang dipilih bagi membuat keputusan kes beliau itu.

Anwar mendakwa tarikh 9 Januari tersebut merupakan akan disusuli dengan pembubaran Parlimen bagi membolehkan PRU13 diadakan. [VIDEO DISINI]

KLPOS



Anwar tahu dia kantoi. Baca rumusan Gelombang Wangsa Maju sini. Dia hanya mahu buat kacau saja ala stail Yahudi Zionis.

6 comments:

  • Anonymous says:
    December 17, 2011 at 3:35:00 PM GMT+8

    Dengan kata lain...KONSPIRASI DSAI bermula LAGI

  • TokAyah says:
    December 17, 2011 at 4:01:00 PM GMT+8

    Kalau beranikan silakan. Rakyat marhen tidak selamanya akan dibodohkan. Rakyat sudah lama menunggu keputusan perbicaraan. Ruang dan peluang sudah diberikan seluas2nya tapi anda dan peguambela anda gagal menegakkan kebenaran. PERGI MAMPOSLAH LU. MALAYSIA AMAN TANPA ANWAR

  • Anonymous says:
    December 17, 2011 at 7:30:00 PM GMT+8

    He got nothing to lose. Takde yang wangi buat BABI sebab batang pun bersalut tail. Kalau dah kalah Kat mahkamah masuk jail la. Perangai macam sial.
    Satu dunia punya orang salah tapi dia betul seorang. Bini pun sial. Takkan tak rasa taik bila kulum

  • Anonymous says:
    December 17, 2011 at 10:29:00 PM GMT+8

    Kalau dah buat salah dan dibuktikan melakukan kesalahan, memanglah akan didapati bersalah. Apalah sengal sangat DSAI ni.

    Tapi statement yang paling best ... hang tutuh tapi hang tetap salahkan UMNO / BN.

    Kesian tengok ekspresi muka Jijah. Apalah yang difikirkan?

  • Anonymous says:
    December 18, 2011 at 4:37:00 PM GMT+8

    Kalau DSAI didapati bersalah, dia akan gunakan keputusan tersebut sebagai senjata politik. Dia akan lebamkan matanya dan cuba meraih simpati orang Melayu. Lebih baik dia tidak didapati bersalah. Dia tidak akan menjadi wira, malah sebaliknya, menjadi badut yang akan ditolak oleh para pengundi Melayu. Kerendahan moralnya tidak boleh dimaafkan. Tiada maaf bagi mu, al-Juburi.

  • Anonymous says:
    December 18, 2011 at 4:39:00 PM GMT+8

    Kalau DSAI didapati bersalah, dia akan gunakan keputusan tersebut sebagai senjata politik. Dia akan lebamkan matanya dan cuba meraih simpati orang Melayu. Lebih baik dia tidak didapati bersalah. Dia tidak akan menjadi wira, malah sebaliknya, menjadi badut yang akan ditolak oleh para pengundi Melayu. Kerendahan moralnya tidak boleh dimaafkan. Tiada maaf bagi mu, al-Juburi.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)