Tuesday, December 27, 2011

Pokok Sena mahu wakil rakyat cerdik?



Penduduk Pokok Sena ramai yang meminta Dr Mashitah bertanding di Parlimen Pokok Sena dan sedia memastikan Dr Mashitah akan menang pada PRU 13.

Mungkin berita ini agak mengejutkan Mahfuz,kerana sebelum ini PAS kata UMNO bahagian Pokok Sena ada masalah dalaman dan mudah PAS menang PRU 13 ni. Kerana itu kemungkinan Dr Mashitah akan bertanding di Pokok Sena..

Dr Mashitah memang layak bertanding di sana, ramai yang menyukainya, dan juga dia adalah anak tempatan dari keluarga kuat UMNO di cawangan Alor Malai
serta mempunyai pendidikan tinggi dari segi agama dan pengalaman.

Bak langit dan bumi kalau kita nak bandingkan akademik Mahfuz Omar dengan Dr Mashitah.

Sekiranya kehendak suara rakyat Pokok Sena didengari Presiden parti, pasti Dr Mashitah layak bertanding di Pokok Sena.

Kami dari Blogger Media Team Kedah akan support sepenuhnya walaupun siapa pun calon di Pokok Sena, tapi dari apa kami dengari ramai penduduk di situ mahukan Dr Mashitah.

Media Kedah

6 comments:

  • Anonymous says:
    December 28, 2011 at 1:45:00 AM GMT+8

    sapa pun tak pa janji keikhlasan di hati untuk menjaga kebajikan penduduk di pokok sena...

    jgn jadi macam si bahalol yg dok jadi pak turut kaum ajing jer...

    pejuang hamas...

  • praha2 says:
    December 28, 2011 at 1:51:00 PM GMT+8

    elok lah tu. oran pokok sono dah sodar dari tidur yang simahfuz ni pandai bercakap jo tapi korjo tak tau. eden dah banyak kali cakap dio sibok hal kg baru tapi pokok sono dio tak jago. apo punyo oran ni? eden tertanyo tanyo lah mengapo pado 2088 oran pokok sono tolak umno? dah tau pas tak bolih bori apo yang umno bolih bori.
    sekarang kalo dah sodar baguslah jangan buet salah pilih. ingat pilih umno dipru 13 nanti.

  • Anonymous says:
    December 28, 2011 at 8:49:00 PM GMT+8

    Dulu Dato Rahman Ibrahim jadi wakil Parlimen kan dah ok , tapi dia di tolak pulak nak cari yang lebih baik ini lah jadinya , lani padan dengan muka kita semua.

  • Anonymous says:
    December 29, 2011 at 5:09:00 PM GMT+8

    Memang tepat masanya Dr Mashitah tanding di Pokok Sena tu . Pukoi mr bean tu pehabis buang . jangan biar dia cakap pandai saja . rogi orang Kedah.

  • said says:
    October 5, 2012 at 3:18:00 PM GMT+8

    Saya orang Baling yang diwakili oleh Dr ni dulu. ingatkan dia jadi Setiausaha Parliemen nasib kami Melayu di Baling ni akan terbela lah. Rupa2nya sama saja. Saya harap orang Pokok Sena tidaklah menaruh harapan terlalu tinggi sebab rekod dia ni pun mengecewakan. Nak mengundi sapapun adalah hak masing-masing.

  • said says:
    October 5, 2012 at 3:19:00 PM GMT+8

    Saya orang Baling yang diwakili oleh Dr ni dulu. ingatkan dia jadi Setiausaha Parliemen nasib kami Melayu di Baling ni akan terbela lah. Rupa2nya sama saja. Saya harap orang Pokok Sena tidaklah menaruh harapan terlalu tinggi sebab rekod dia ni pun mengecewakan. Nak mengundi sapapun adalah hak masing-masing.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)