Greetings

Friday, December 30, 2011

Oi Badrul Amin ... Imam Mahdi tak main bontot



Di atas adalah ucapan Us-Stud Badrul Amin pada Disember 26, 2011. Masya Allah taksubnya Us-stud Us-stud ...

Takkanlah bekas penyarah Universiti Islam Antarabangsa yang dikira ada pelajaran ugama dan mendidik generasi masa depan dengan ilmu boleh ikut macam Tok Lebai kampung yang samakan si N.Ajis dengan Nabi.

Itulah dia ... bila masuk politik pembangkang yang banyak berceramah, Anwar Ibrahm boleh dipanggil Imam Mahadi yang menurut ulamak adalah penyelamat ummah di akhir zaman. Transkripnya di sini

Masaalahnya Imam Mahadi adalah orang baik dan bukan gay yang main bontot, bisexual yang berzina dengan pelacur China Doll, yang bersedia menerima LGBT sebagai sebahagian keterbukaan, menduakan Islam sebagai Islam liberal dan Islam Plural, tidak membela akidah orang Islam yang akan dimurtadkan, menutup hati bersekongkol dengan musuh Islam khususnya Bani Israel dan Nasrani, dan lain-lain.



Pastiya hanya Dajjal Al Masih akhir zaman saja yang main bontot. Anwar adalah lebih layak menjadi dajjal Al Masih kerana dia menjiawai Dajjal mata satu dalam lambang parti Keadilannya, benderanya dll. Baca Pengundi Baharu sini

7 comments:

  • Gelombang Wangsa Maju says:
    December 30, 2011 at 5:52:00 PM GMT+8

    HAHAHA ... IMAM MAHDI MAIN BONTOT. MANA PUNYA IMAM MABUK SI BADRUL AMIN KUTIP NI!

  • Anonymous says:
    December 30, 2011 at 6:18:00 PM GMT+8

    Ciri-ciri fisiknya (imam mahdi).
    Muhammad bin Abdillah Al Mahdi adalah seorang pemuda yung usianya hampir mencapai 40 tahun. Warna kulitnya coklat, hidungnya mancung, dahinya lebar, berjenggot tebal, pada pipinya ada tahi lalat, postur tubuhnya tegap, tidak terlalu gemuk, berbicaranya gagap jika ucapannya lambat ia memukul paha kirinya dengan tangan kanannya.sehingga ucapannya menjadi lancar.

    Tanda-tanda alam kemunculannya.
    Sedangkan tanda-tanda alam yang mengisyratkan kemunculannya adalah gerhana matahari dan bulan pada bulan Ramadhan yang didiringi oleh suara keras di bumi dan adanya bintang berekor kemudian disusul oleh adanya huru-hara, kekacauan dan malapetaka dibulan Syawal, Pertikaian dan konflik yang terjadi di bulan Dzulqa’dah disusul peristiwa perampokan dan pembantaian jamaah haji hingga darah menggenang di Jumratul Aqabah, lalu dibulan Muharram dibaiatlah Imam Mahdi oleh sejumlah kaum muslimin.

  • Anonymous says:
    December 30, 2011 at 7:07:00 PM GMT+8

    akhir zaman...ramai yang tersesat dek kerana taksub kepada dajjal melayu ni

    tunggulah masanya dia dikurung semula disebalik tembok sungai buloh 9 januari nanti

  • Anonymous says:
    December 30, 2011 at 8:22:00 PM GMT+8

    logo parti pun dah ada ciri2 dajjal, ada hati nak samakan dgn imam mahdi plak..

    apa si badrol amin tu tak tahu ke pasal dajjal? tak pernah baca atau belajar pasal ciri2 dajjal? dajjal pun akan menghimpunkan gologan2 sesat, munafik dan rosak akhlak yang cukup ramai sbg penyokongnya. dajjal ada kebolehan yg takde pd org lain (kebolehan berkata2? pesona?). dajjal mgkn yahudi atau rapat dgn yahudi laknatullah. dajjal mahir menipu dan memfitnah dan suka melakukan porak peranda dan kacau bilau sehingga menyusahkan pemerintah dan rakyat.
    dajjal bla bla bla...sila baca sendiri.
    cuba kaitkan dgn mamat sorang tu..yang mana byk persamaannya? dajjal ke imam mahdi? fikir2kan..

  • Anonymous says:
    December 30, 2011 at 8:44:00 PM GMT+8

    imam mahadi main tweeter sambil main cinadoll....

  • Anonymous says:
    December 30, 2011 at 10:36:00 PM GMT+8

    Kalau kritirea Imam Mahdi tu gagap,Anwar saperti yang di maksudkan oleh Ustaz Badrul Amin tu mungkin salah dan akan salah selama lamanya,yang gagap ialah Khalid Ibrahim@gagap betul tak

  • Anonymous says:
    December 31, 2011 at 11:52:00 PM GMT+8

    Anom 10.36
    Khalid Gagap bila tepuk kaki kiri dengan tangan kanan macam mana...boleh ke jadi calon...

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)