Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Saturday, December 31, 2011

Mana janji PAS Kedah nak hapuskan cukai pintu?


Dulu masa dok berkempen PRU ke 12. Puak-puak Pas ni ceramah kata, bila Pas perintah, cukai pintu, takdak.

Itu dulu masa belum perintah Kedah. Bila masa mai jadi kerajaan negeri. Satu Kedah depa dok letak banner dan poster kata nak sita sesiapa yang tak bayar cukai pintu.

Kat situ pun kita dah boleh nampak betapa pembohongnya puak Pas ni. Jenis munafik ni memang susah nak percaya. Janji biar seribu, nak buat satu pun payah.

Mc tengok dah ada dua tiga kedai kat City Plaza yang dah di sita. Cari duit sungguh kerajaan Kedah sekarang ni. Maju dak pun.. duit dok habis kot mana taktau.

McTheory KeKL

4 comments:

  • zgmail says:
    December 31, 2011 at 12:36:00 PM GMT+8

    duit dah abis la..cakap senang!

  • Anonymous says:
    December 31, 2011 at 12:43:00 PM GMT+8

    Nak buat macam mana,dah memang depa dilahir lagu tu, kita dok buat pusing lagu mana pun tak jadi, sebab depa dah lagu tu. Nasib nasib, lain kali pangkah tu ikut kepala hotak, bukan nafsu. La ni nak salah siapa yang pilih,tepuk dada tanya selera , Heee!!!!!!

  • Anonymous says:
    December 31, 2011 at 1:53:00 PM GMT+8

    PAS - pelacur agama. lu bayar lu dpt lah syurga!
    lu talak bayar, itu nelaka lu punya!!
    PAS cilaka!!

  • Anonymous says:
    December 31, 2011 at 5:35:00 PM GMT+8

    Dulu kerajaan pimpinan BN adalah juga simpan dana untuk menampung perbelanjaan menguruskan negeri dalam keadan kritikal (banjir / bencana), pasal tu bila rakyat masih tak bayar cukai, kerajaan negeri tak le perhambat sangat.

    Dengan kerajaan berkebajikan ni payah sikit nampaknya.

    Tapi nak buat macam mana, rakyat Kedah juga yang memilih puak2 ni.

    Lantaklah Tok Jijan ... you are the boss.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)