Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Monday, December 26, 2011

LGBT Seksualiti Merdeka nodai KSS dgn hadiri pelancaran 901


Difahami lusa hari Rabu, 28 Disember 2011 pada jam 1100 Anwar akan melancarkan Kempen bebaskan Anwar 901 yang bertemakan "Tolak fitnah ke dua, lawan konspirasi" di Kelab Sultan Sulaiman.

Ini adalah kali ketiga Anwar menodai Kelab Sultan Sulaiman Kg Baru yang lebih sinonim dengan gerakan kebangsaan yang berteras kemerdekaan, kebangsan dan patriotisma.

Pertama kali Anwar gunakan untuk Black 14 bagi meraikan pelepasannya dari peerintah mahkamah yang tidak membenarkan ia berpolitik hingga tarikh April 14 2008. Tatakala itu beliau sedang mensandiwarakan 916 yag tidak beraya dilakukan.

Kedua KSS telah digunakn untuk sambutan raya PKR pada tahun itu juga.

Kali in setelah elas pendirian anwar berkenaan ugama, bangsa Melayu dan seksualiti, dia melancarkan kempen untuk membebaskannya dari perlakuan yang begitu jelas dalh perbuatan gay yang dihina dn dimurkai tuhan dan diakui Karpal Singh sebgai perbuatan suka sama suka.

Pelancaran ini pasti membabitkan mahasiswa yg tegar menentang kerana sokongan terhadap Anwar sudah hilang sejak video seks keluar. Malah dikalangan SaMM Solidariti Anak Muda Malaysia pun percaya Anwar lah yang menyontot Chna doll dalam video.

Gerakan ini mahu dilakukan menyerupai gerakn reformasi tahun 1998. Masaalahnya panglima reformasi semua telah meninggalkan PKR dan kini disebelah UMNO. Apalah kepimpinan yang ada pada Sam ketot dan sama ketot, Cikgu Bard Simpson serta penghisap dadah UBU.

Mereka mahu buat kacau dengan gerakan reformasi kedua, tapi mereka perlu ingat bahawa ika ada sebarang kekacauan, keamanan awam lebih utaa dari hak kemanusiaan seorang perseorangan. Maka hormati undang-undang!

Mereka seharusnya menghormti mahkmah dan keputusan mahkamah. Ketepikan olitik ganas yag hanya bermainan persepsi tetapi tiada fakta dan rasional. Mahkamah adalah berasaskan bukti tetapi anwar tidak kemukakan saksi atau alibi yang dijanjikan.

Banyak kelonggaran dah diberi untuk dia mempersoalkan mahkamah dan lakukan permohonan dem permohonn dengan mahkmah rayuan dan tinggi. Anwar telah diberikan tanguh demi tangguh, apa lagi dia ahu?

Saksi yang dibawa semua tada kredibiliti dan hujah mudah dipatahkan atau tiadabukti menyokong kenyataan mereka.

Biarkan mereka dengan kebohohan mereka. Orang ramai usah hadhir ke majlis keganasan mereka.

Bertambah lagi, diebaban tiada sokongan, Anwar akan membawa penyokong LGBT atau lesbian, gay, biseual dan transexual untuk memenuhkan padang. Maka bakal membahayakan hadhirin. Ditakuti penyakit AIDS, HIV, syphlis dan lain-lain penyakit pelik akan mudah tersebar pada malis tersebut.

901 itu macam hotdog pula. Hotdog sapa ye?

3 comments:

  • Neilkie69 says:
    December 26, 2011 at 10:16:00 PM GMT+8

    Mohon Pengerusi Kariah Surau Tersebut buat solat hajat tolak bala daripada Kerajaan PAS Kedah yang mahu juga merobohkan Surau tersebut...IsyaAllah dimakbulkan oleh Yang Maha Esa...Amin

  • Anonymous says:
    December 27, 2011 at 12:58:00 AM GMT+8

    Coretan RPK Malaysia Today Celebrating Christmas in Phuket with ABU boss and co.
    Nak tanya dia samada dia tahu yg Saint Nick tak exist.Hanya Nick Ajiz yg ada.

  • gunting dalam kain says:
    December 27, 2011 at 2:13:00 AM GMT+8

    korang pom pam pom pam kutuk anwar, dalam diam dia groom nurul izzah untuk jadi first women PM di Malaysia. ko tengok le nanti

    korang pompam pompam kutuk DAP, dalam diam karpal dan kit siang groom anak dan cucu dia untuk ganti dia lepas dia pencen nanti. berapa generasi tu bang oi.

    korang pompam pompam kutuk PAS, dalam diam parti ni mati tanpa kubur. yang ni tak dapek di tolong

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)