Greetings

Sunday, July 31, 2011

Sham Rais, Hanipa Maidin dan pelacur



Lihat pengakuan Hishamuddin Rais di 4:30.

Adakah ini tarikan anak muda sekarang kepada Tukar Tiub? Takpalah dengan Sham Rais. Dah tentu orang kaki hisab ganja.

Yang Hanipa Maidin loyar PAS cakap macam penagih dadah ni, apa cerita?

Hairan sekali macam mana dia boleh kenali pelacur-pelacur? Selalu lalu Jalan Raja Laut dan Jalan Tunku Abdul Rahaman yang sebelah CHow Kit tu, dah pakarlah orang PAS ni.


Usahlah hina pelacur yang tak buat dosa pada kamu.

7 comments:

  • Anonymous says:
    July 31, 2011 at 3:00:00 PM GMT+8

    Pelacur itu sebenarnya lebih mulia dari Nik Aziz Hj Hadi dan apa tah lagi Anwar....pelacur tu sekurang-kurangnya jujur dengan kesalahan yang mereka lakukan( mereka bukan rela tetapi terpaksa atas sebabyang mereka ketahui sendiri ) meraka sudah dihina,disisih dari masyarakat dan keluarga..tidak macam Nik Aziz Hadi dan Anwar penipu pelacur hukum tuhan dan hipokrit dalam pejuangan Isle...

  • Anonymous says:
    July 31, 2011 at 3:00:00 PM GMT+8

    Pelacur itu sebenarnya lebih mulia dari Nik Aziz Hj Hadi dan apa tah lagi Anwar....pelacur tu sekurang-kurangnya jujur dengan kesalahan yang mereka lakukan( mereka bukan rela tetapi terpaksa atas sebabyang mereka ketahui sendiri ) meraka sudah dihina,disisih dari masyarakat dan keluarga..tidak macam Nik Aziz Hadi dan Anwar penipu pelacur hukum tuhan dan hipokrit dalam pejuangan Isle...

  • AnaQarbana says:
    July 31, 2011 at 3:42:00 PM GMT+8

    pelacur yang cuti menyertai himpunan haram bersih bukannnya bertujuan menyokong bersih, tetapi mereka mengambil kesempatan mendesak masyarakat malaysia supaya kerajaan BN mengiktiraf pelacuran sebagai kerjaya sah di sisi undang-undang...sebab PAS, DAP dan PKR..kerajaan pakatan pembangkang berhasrat ataupun ercita-cita untukmenghalalkan professyen pelacaur sebagi kerjaya sah dalam satu jabatan baru dalam kementerian pembangunan wanita dana keluarga sekiaranya PR berjaya membentuk kerajaan pusat....

  • Anonymous says:
    July 31, 2011 at 3:51:00 PM GMT+8

    Pelacur sekarang mana nak sokong BN. Semua dah lari ke negeri Pakatan, bisnes x de orang kacau coz DAP jaga baieek punya.

    Habis la BN nanti, bila semua pelacur tu dapat IC (Projek I See PR See, ICPRC)

  • Anonymous says:
    July 31, 2011 at 5:52:00 PM GMT+8

    yesss!!!! confirm menteri2 UMNO/BN sorang pun tak minum arak,berjudi, main pelacur,anak/bini orang lain... gerenti maksom 1000000%!!!sayang BN!

  • Homophobic says:
    July 31, 2011 at 6:22:00 PM GMT+8

    Laa.. takkan korang tak tau?
    Macam mana pelacur tu tak mintak cuti? Kan Anwar pergi join BERSIH, nak berlakon semua tu ambik masa.

    So, bila Anwar sibuk, pelacur pun cuti laa..

  • Anonymous says:
    July 31, 2011 at 10:37:00 PM GMT+8

    Politik punya pasal, manusia berbangga menerima sokongan dari sesiapa jua. Kalau di Barat bukan setakat pelacur tetapi golongan songsang juga diangkat sebagai golongan yang mampu memberikan undi.

    Itu gaya Barat, cumanya apakah Pas sudah sampai ke tahap negara Barat? Kalau benar, apa sudah jadi dengan politik berasaskan agama? Tolak tepi?

    Keh-Keh-Keh

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)