Saturday, April 23, 2011

Dahlah pendik, bebal pulak ... memang badut


Samsul Iskandar @ Sam Ketot kata Anwar tak melakukan sebarang kesalahan sekiranya betul dia berlakon dalam video porno. Samsul jugak berkata, tak ada kanun keseksaan dalam Malaysia ni yang boleh sabitkan atau dakwa Anwar didalam kes video seks dengan pelacur Kolej tu.

Gua dapat tau si Samsul ni adalah seorang peguam.., tapi kat mana lah agaknya mamat bangang ni belajar undang-undang yee? Mungkin dia belajar undang-undang kat Bangladesh ataupun dia beli sijil law dia kot?

Gua ni taklah belajar law.., tapi yang gua tau ada peruntukan undang-undang untuk orang yang jadi bapak ayam, jadi pelacur dan jugak main pelacur. Seksyen 372, Seksyen 372A dan Seksyen 372B dah dikhaskan untuk kes-kes pelacuran macam ni beb..

Tak salah gua, sesapa yang main pelacur ni akan didenda dan dipenjara kalau tak dapat bayar denda. Dia akan didakwa kerana mempromosikan pelacuran. Dah banyak kes ni dalam mahkamah kita.

Dan kalau ikut Islam pulak, lagilah teruk hukumannya beb. Takkan semua ni Samsul Iskandar ni tak tau? Nak menjilat Bos pun beragaklah sikit... Jangan tunjuk sangat bangang tu kat umum!

Media Permatang Pauh

25 comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    April 23, 2011 at 9:41:00 PM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 9:50:00 PM GMT+8

    org PKR ni, kuat main. pantang nampak betina. betul la biawak PKR.
    sama macam PAS. pukimak punya nik aziz dan mat sabu.
    tau nak bantai bini org, jantan dll.

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 9:57:00 PM GMT+8

    Anon 9.41 pm,

    Jangan ubah topiklah, org cakap pasal anwar berahim, bukan org lain.
    Reti fokus tak? Yg lain tu takde
    cita2 nak jadi PM, hang nak ke
    org banyak skandal jadi PM? Kalau
    Anwar lepas kes liwat 1 dulu walaupun mahkamah sahkan dia homo, hang patut consider Rahim jugak, sebab kes dia pun mahkamah tak sabitkan, jgn cepat sgt melatah, tuduh org bodoh, ambil cermn, cermin diri sendiri dulu

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 9:57:00 PM GMT+8

    Dah lah bodoh bangang lagi budak 123 ni. Sekolah atap ke dia ni

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:01:00 PM GMT+8

    Hey budak 123, engkau pakai undang mana-unxang mana nak tangkap orang sesuka hati. Tau beza ke kes yang boleh tangkap dan tak boleh tangkap. Kalau engkau tsk toreh getah jangan kutuk penoreh getah. Si penoreh getah kaya raya sekarang ni. Ada yang sanggup toreh dua kali sehari. Ketinggalan zaman. Tinggal di timbaktu ke budah ni.

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:04:00 PM GMT+8

    Sdr,
    Cakap baik2 sikit, jgn tuduh sebarangan, kalau cakap mcm ni
    jgn haraplah nak dapat sokongan org,
    mcm ini punya cakap, memang sah
    sekolah tak lepas darjah enam!
    Atau baik pergi mengaji, ambil
    kelas adap atau akhlak, belajar sikit mcm mana nak hormat orang.

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:04:00 PM GMT+8

    Si Samsul ni belajar undang undang rimba. Dia yang jadi loyer dan dia yang jadi hakim. Sebab tu punah ranah. Sokong Dapig setengah mampos.

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:05:00 PM GMT+8

    dah tak betui si sam ketuit ni... keke...

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:12:00 PM GMT+8

    Saya sebenarnya malas nak layan org yg dah buta hati, sampai org yg
    penuh skandal pun nak sokong jadi PM. Bukan maksud kita sokong Rahim ke sapa ke, sapa saja bermasalah kita takkan sokong. Tapi rational lah sikit, jgn ikut perasaan membuta tuli.. sebenarnya buang masa layan org yg mengikut nafsu, akal letak kat belakang. Jgn ingat sy cakap ni sy sokong kerajaan ke UMNO ke, tp ingat Negara ni dah suffer selama 15 tahun hanya sebab layan nafsu org nak jadi PM. Mudah-mudahan, ada kewarasan sikit dlm kita berhujjah!

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:13:00 PM GMT+8

    Blogger nie xde keje lain; asyik kutuk org je. Awt hg hensem sgt ke?

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 10:55:00 PM GMT+8

    Awat, muka macam Shamsul Akencing tu lagi lawa ke anon 10:13pm?? Udah le muka tak blh blah, menang jd Ketua AMK pun cara kotor. Itu bukan aku cakap aaa... ko tanye le ngan budak Bardigol yg meroyan x dpt Nurul Ijah, ketua AMK lak si Akencing ni robek dari tangan dia... Kah kah kah kah kah

  • Homophobic says:
    April 23, 2011 at 11:07:00 PM GMT+8

    Soi Lek bukan main dgn pelacur, dia main suka sama suka.. Anwar BABI ni kena bayar servis PELACUR untuk main PELACUR, sbb pompuan mana la yg nak kan dia.. lelaki mcm Ketot banyak la yg sanggup tadah bontot.. tapi skali skala Anwar BABI nak gak la tukar selera... hehe

  • Anonymous says:
    April 23, 2011 at 11:08:00 PM GMT+8

    Memang dari dulu aku benci sangat dgn Loyar,betul kata perpatah : Tolong ,jgn loyar buruk:kata ibu"..1)perangai macam musang..selalu ambil kesempatan.2)org senang dia senang ,org susah lagi le dia senang.3)byk berselindung..tak amanah..harap jika masalah baru..ini portion lagi nak bagi pelingkup org dan lain-lain lagi.

  • pakngah santan says:
    April 23, 2011 at 11:15:00 PM GMT+8

    sam ketot sepatutnya pergi jamban, masukkan kepalanya di lubang jamban dan flush sendiri.

    kalau nak argue dari segi teknikal pun, berpada-padalah. ini sudah nampak macam kes bahlol.

  • Anonymous says:
    April 24, 2011 at 12:15:00 AM GMT+8

    Si raja putar alam nie tak habis2 menyusahkan orang. Banyak juga menjilat2 dia..dah terang bersalah..masih di sokong lagi. Apa punya goblok orang2 nie.

  • nuar juburi bodo says:
    April 24, 2011 at 1:47:00 AM GMT+8

    kalo terbukti org dlm vid tu nuar..nuar juburi blh didakwa sbb wt laporn palsu yg mengatakn die bkn org dlm vid tu di mahkamah sivil...
    kt mahkamah syariah plak nuar juburi jgk blh didakwa melakukn zina..sudah2 la skong nuar juburi tu oii...aku xnk manusia yg nabi xngaku umt jd pemimpin negara..ko g berambus la dr malysia ni nuar juburi oi..ko layak dok kt israel je..bodo sam ketot ni..dlu aku jmpe dpn2..rs nk pelangkung je die..tp tkt die terkencing dlm sluar plak..hahaha

  • Anonymous says:
    April 24, 2011 at 1:53:00 AM GMT+8

    Mula tak mengaku si bos adalah pelakon. Bila semakin ramai yakin si bos adalah pelakon lalu ditukar pula kenyataan -- bos tak salah.

    Nanti bila bos telah didapati salah akan tukar lagi kenyataan. Semua kenyataan yang berubah-ubah ini jelas bertujuan membela si bos.

    Tak salah membela si bos tetapi jangalah nampak sangat putarbelit dijadikan fakta dalam pembelaan. Ini kerana putarbelit berkenaan mungkin membelit diri sendiri.

    Justeru, biarlah pihak kroni yang neutral memberikan pandangan. Oleh itu pendirian Pas berhubung isu video -- kurangkan bercakap -- lebih meyakinkan umum.

    CyberHooker

  • izad70 says:
    April 24, 2011 at 4:25:00 AM GMT+8

    bukan nak menyokong kegiatan melanggan pelacur ni tapi apa yang dikatakan ketua amk tu ada benarnya.seksyen 372,372(a),372(b) merujuk kepada pelacur dan perbuatan menawarkan khidmat pelacuran.atas dasar inilah beliau bercakap.tapi atas dasar sebagai muslim apa pula pendirian beliau?beliau muslim bukan?

  • Anonymous says:
    April 24, 2011 at 6:04:00 AM GMT+8

    Memang dia betul.... tp apa yang penting ialah perception terhadap Anwar. Anwar akan dikenang dalam sejarah menjadi sehina hina pemimpin yang pernah menjadi kepala satu pertubuhan politik....pemimpin kuat fitnah...peliwat, langgan pelacur, agen yahudi zionis, hampir musnahkan ekonomi malaysia melalui imf, pembohong dan entah apa apa lagi yang semuanya negatif...aku yakin sejarah akan buktikan ....

  • wadi says:
    April 24, 2011 at 7:05:00 AM GMT+8

    PDRM masih berlindung dibalik tiang , sebab tu ..ramai orang masih berbaris nak bayar saman dan bukan pergi ke mahkamah yang lagi kurang denda dijatuhkan.

    Jika pelaku sek dan pengarah hendak dibawa kemuka pengadilan fakta fakta mesti lengkap ..beb ..PDRM hanya buat siasatan , Peguam Negara berkuasa tentukan kesalahan bukan mahkamah tempat mendapatkan keadilan . Nampaknya keterampilan dan Intergriti PDRM dan penguatkuasa yg sewaktu dengannya masih perlu ditingkatkan ...SUPAYA TIDAK LAGI BERLINDUNGI DIBALIK TIANG ...TIANG BATU TU SUSAH NAK DIROBOHKAN .
    Bab video sek ni kita lihat sajalah kesudahannya .dijualbeli merata rata tak salahpun mereka tu ..haha ada udang dibalik batu kot !!!

  • Anonymous says:
    April 24, 2011 at 7:17:00 AM GMT+8

    Penulis blog ni lagi bebal...tak tau mengeja. Adakah 'pendek'di eja 'pendik'? Apa Shamsul cakap tu betul. Melanggan pelacur tidak salah dibawah undang undang sivil. Di bawah undang undang sivil, menunjuk bahan lucah, tambahan lagi pada satu persidangan akhbar (press conference) boleh didakwa atas satu kesalahan.
    Kalau di bawah undang undang Islam negra kita ini, setakat ini, tiada yang pernah didakwa berzina berdasarkan video.

    sri hartamas

  • Mohd says:
    April 24, 2011 at 9:34:00 AM GMT+8

    Dulu dlm kes Norita Samsuddin yg telah dibunuh, boyfriend dia siap mengaku telah pancut dua kali sebelum Norita dijumpai mati.
    Tak dengar pun apa2 tindakan ke atasnya baik dari mahkamah sivil mahupun dari mahkamah syariah.
    Jadi Anwar ni walaupun dah jelas terbukti bermain dgn China Doll tidak akan dikenakan apa2.
    ADUN Perupok dan ADUN Selinsing telah membalun bini oeang pun tak ada kes dan didiamkan saja.
    Tutup aib orang .........
    Melayu mudah lupa ??????????

  • Anonymous says:
    April 24, 2011 at 12:51:00 PM GMT+8

    hebat anwar, dah menjubo , memantat masih ada yg menyokong. hebattt hebattt.....

    tak heran la jijahh tak dtg panggil anwar anugerah tuhan... kehkehkeh

  • Anonymous says:
    April 24, 2011 at 12:58:00 PM GMT+8

    aku tak minat la nak komen bdak pendek ni.... skali tgk macam badak sumbu pun ada bdak ni...

  • anti bohmau says:
    April 25, 2011 at 11:11:00 PM GMT+8

    mcm2la dia ni! berbelit2 mcm lawyer 'pariah' lagi!

    kejap bukan boss dia la, kejap boss dia berlakon saja la, tak salah la boss berlakon!

    berlakon hotak nko! tu pelacur bukan pelakon upahan sapa2. kalau boss nko dah memancut2 gitu, BERLAKON LAGI KA??

    alahai....! asik cobaan, cobaan!
    aku bilang ini betul2 kejadian!! bukan cobaan!

    eh!? bukan lakonan!

    alahai.....

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)