Monday, March 21, 2011

[Update] Video Anwar-China Doll, sah tak sakit pinggang


Pada jam 11 pagi tadi di Carcosa Sri Negara, Kuala Lumpur, suatu pendedahan video dibuat oleh satu penganjur (nama dirahsiakan atas sebab tertentu) mengenai hubungan seks Anwar dengan seorang pelacur China Doll dari negara Cina pada Februari 21hb, 2011.

Media-media perdana serta media pro Anwar seperti Malaysiakini, Malayisan Insiders dan Harakah turut dijemput dan hadhir sekali.

VIdeo ditunjuk melalui komputer dan mereak mengedar kenyataan. Hanya 5 orang sekali dalam bilik boleh tengok. Hanya wartawan saja yang dibenarkan. Footage adalah sepanjang 20 minit.

Pada Februari 11hb 2011 tersebut, Anwar telah melawati sebuah hotel sederhana murah di Kuala Lumpur yang menawarkan perkhidmatan seks dan spa.

Peristiwa ini divideokan dengan begitu jelas sekali melalui empat kamera. Ini menolak kemungkinan Anwar menggunakan helah superimpose.

Pihak tuan punya kemera tidak menyedari akan Anwar Ibrahim jika tidak kerana dia kembali mencari jam tangan Omega kepunyaannya yang telah dicuri oleh pelacur China Doll itu.

Dipercayai Wan Azizah menyedari jam tangan anwar yang hilang dan dia telah berdalih tertinggal dalam kereta seorang rakan.

Sekembalinya dia mencari dalam bilik tempat dia beradegan "papa memang hebat" dan dia menyedari satu laci terkunci lalu diumpil untuk dapatkan jam.

Ternyata sekali dari aksi Anwar bahawa dia tidak ada masaalah sakit belakang. Dalam dua insiden tembakan, dari acara tiup belon dan jongkat jongkit, Anwar ternyata kuat dan bertenaga.
Penganjur terjumpa perakam CCTV yang merakam footage seks Anwar.

Dalam masa seminggu, penganjur akan menghantar footage kepada Awnar dan Wan Azizah untuk dikecam. Jika Anwar dan Wan Azizah tidak meninggalkan arena politik, footages tersebuta kan diserahkan keapda NGO dan badan bebas untuk penilaian.

Belum habis tekanan untuk serahkan DNA, timbul satu lagi untuk Anwar.

PEMBETULAN/TERKINI

Anwar tertinggal jam Omega dan penganjur telah diminta mencari jam tersebut. Itu yang penganjur terjumpa perakam CCTV yang merakam footage seks Anwar.

Dalam perkembangan terbaru, Anwar telah buat SMS blast berikut:
Sdg media Anwar nafi org dlm video tsb adalah beliau. Malah pd 21feb 10am
spt yg didakwa dlm video, Anwar sdg berbalas2 tweeter dgn penyokong.
Laporan press conference di MPP sini.

Pada waktu petang di Parlimen, seorang petugas Parlimen telah memperolehi video dan ianya dilihat oleh ahli Parlimen, kerajaan dan pembangkang. Ramai MP perakui lelaki itu Anwar.

Siapakah lelaki T yang menjadi kelibut ini? Baca HHalem sini

58 comments:

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 3:43:00 PM GMT+8

    gomo tlg la ltk kat blog ni bl lu dpt video tu nnti.. byk rakyat nk tau nih.. aku pasti ramai lg kat luar nun yg still confuse sapa anwar gampang ni.. mana tau kot2 penyokong2 dia yg bahlol + puak2 PAS haram jadah boleh sedar sapa nuar berahi ni.. (tp puak2 PAS mesti stim lps tgk video tu pastu gi balun bini org haha!)

    tak pun lu ltk kat redtube @ youjizz je gomo...

    layannnn....

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 3:47:00 PM GMT+8

    Salam..

    Saya berharap pihak Kerajaan berhati-hati terhadap isu ini. Nampak agak meragukan. Kenapa tidak terus sahaja diserahkan kepada pihak polis atau Jabatan Agama Islam?

    Ada kemungkinan ini merupakan strategi terakhir pemimpin pembangkang tersebut untuk mengalihkan perhatian terhadap kes beliau yang sedang meruncing sekarang. Apatah lagi apabila isu DNA dilihat seperti makan tuan.

    Kalau betul video ini palsu, beliau akan menuduh pihak Kerajaan sengaja membuat video tersebut untuk menjatuhkan beliau. Ini secara langsung akan menaikan semua nama beliau di pandangan rakyat dan masyarakat.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 3:49:00 PM GMT+8

    Korg nih...
    semua ni fitnah semata-mata.

    Kalo tak fitnah semua ni konspirasi.

    Kalo tak konspirasi mesti kerja-kerja jahat UMNO.

    Kalo tak kerja-kerja jahat UMNO mesti agen Rosmah.

    Kalo tak agen Rosmah mesti APCO Yahudi.

    Kalo tak APCO mesti nih kau di bayar...

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 3:50:00 PM GMT+8

    checkmate

  • PakKadir says:
    March 21, 2011 at 3:50:00 PM GMT+8

    Tak payah video pun, orang dah tahu, Anwar memang gitu perangainyee.

    Government kena berhati-hati. Takut termakan umpan. Kot-kot, ada orang yang nak jadi 'fall guy' untuk Anwar seperti Baginda Minda (si murtad from Sarawak) tuu.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 3:53:00 PM GMT+8

    ala.. si mamat tu yang jumpa cctv rekording tu mintak rm100 juta dari peliwat klau enggan dia bagi tahu dunia.. peliawat enggan dan kata u siarkan pun org tak caya dan orang akan kata itu kerja UMNO... si mamat tu pun tunjukkan kat reporters terpilih dan bagi masa 1 minggu. kalau dalam masa ini peliwat bagi apa yang dia mintak, vedio tu pun hilang.... ini semua kerja CARI MAKANlah.... dan org akan TUDUH ITU SEMUA FITNAH UMNO/NAJIB...

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:02:00 PM GMT+8

    WOW! ade blogger yg dh tgok vidio tu?
    cer citer.. cer citer... wakakakaka..

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:03:00 PM GMT+8

    he he he
    DAP kaki FAKE
    PKR kaki FUCK
    PAS kene fake dan fuck!!
    oooiitt! takkan tak sedar diri org PAS. dah le kene lacur dgn member pakatan, pas tu kene tipu plak.
    dasar nik aziz sesat dan bodoh.
    PAS plak dasar otak udang.ooiiitt!! bodoh piang. tak reti politik. jual ubat kuat je la!!! he he he.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:05:00 PM GMT+8

    seperti yg dijangka, juak-juak yg buta hati sudah mula defend pornstar biseksual terkemuka ini. apa pun sesiapa yg terlibat, bukan saja mr Y sebagai pelanggan; ayam, bapak ayam, tokei spa, ahli parlimen DAPigs, pemberi lesen semuanya perlu dibawa ke mahkamah!!

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:20:00 PM GMT+8

    Adoi malang sunguh nasib Azizah sebab dah lama tak dapat maka terpaksa aku lantak sana sini. Betul ke tak mari lah kita sama sama tengok dulu. Kita enjoy dulu siapa yang melakunkan filem tu.

    Kan Anwar tak percaya polis dan sistem keadilan yang ada dalam negara. Buat apa serah pada Polis. Bagus kita aturkan tayangan perdana dan tengok ramai-ramai. Baru best dan sahkan siapa orang tu. Lagi bagus buat salinan dan edarkan kepada seluruh rakyat Malaysia biar rakyat yang hakimkan samada tulin ke tak. Tak payah buat ujian DNA dan tanguh tangguh berpuluh kali... oooo azizah

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:31:00 PM GMT+8

    Tugas pertama anuar ialah membeli satu lagi jam omega yang sama dengan yang hilang tu. Tak percaya? ambush dekat kedai jam!!!

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:35:00 PM GMT+8

    Bila lagi Wali Selipar nak keluarkan fatwa dan ampunkan Anwar Ibrahim?

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:49:00 PM GMT+8

    walau pon aku tahu anugerah tuhan itu gila seks, tapi aku tak rasa dalam video tu gambor dia. ini kerana mustahil anugerah tuhan begitu cuai sehingga nak mengadakan hubungan seks dengan china doll, di hotel tengah2 ibu kota. gila apa.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:53:00 PM GMT+8

    Kes amah Indon dulu, heboh bloggers pro-BN, last-last kena tipu dek puak NGO yg pro-PR.

    Yang ini sama kut ?

    ALLAH KNOWS BEST.

    Nani Cheras.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 4:55:00 PM GMT+8

    wondering what will Nurul Izzah & Wan Azizah say if reporter asks "Mana Anwar on that day"

  • Media Siber PKR says:
    March 21, 2011 at 5:09:00 PM GMT+8

    Kita ingin membantah dgn sekeras kerasnya posting tuan yg cuba memfitnah YAB Dato Seri Anwar Ibrahim terlibat dlm kegiatan seks bersama pelacur dari Cina.

    Parti UMNO kini sudah terdesak. Mereka sanggup berbelanja berjuta juta ringgit untuk menghasilkan rakaman video seks sebagai modal berpolitik.

    Malah, video ni menunjukkan betapa hinanya Islam di Malaysia sehingga pelacur dan pengusaha pusat pelacuran bebas mengiklankan servis masing2 tanpa sebarang siasatan oleh pihak berkuasa.

    Kita juga ingin mengetahui siapakah Datuk T? Sultana manakah yg sudi menganugerahkan pingat kebesaran kepada pengusaha pusat pelacuran.

    Maka, diharap pihak polis akan menyiasat individu tersebut dibawah akta yg sedia ada .

    Yang Benar

    SEKRETARIAT MEDIA PKR

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:16:00 PM GMT+8

    sekretariat PKR, jangan cepat melenting.. besok baca surat2 khabar semua... posting ini oun dari sidang akhbar yang dibuat pagi tadi.. dan yang bagi sidang akhbar tu org PKR juga bukan najib ataupun orang2 BN... itulah, kalau dah taksub dgn pemimpin kamu, dia buat apa pun kamu kata fitnah UMNO.... tunggu esok apa media perdana tulis....

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:18:00 PM GMT+8

    lepas ni Anwar masuk PAS dan akhirnya Nik Ajis akan beritahu kit ayang Anwar sudah bertaubat...

    selesai masalah

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:24:00 PM GMT+8

    tahniah umno. pelacur bebas di mesia. negara islam apa ni?

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:26:00 PM GMT+8

    bangang gak ko ni.. ingat senang nak hapuskan pelacuran... soh sekolah ko gi meliwat..opss.

  • jusuh says:
    March 21, 2011 at 5:31:00 PM GMT+8

    mungkin video ini nak menambahkan simpati rakyat kpd Nuar Jubo yg kononya sentiasa difitnah. Main dgn China Doll kat KL? mcm kelakar aje bunyinya.. bodoh betul Nuar atau Nuar ni memang dh gila kot..

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:31:00 PM GMT+8

    wooi beruk jawaplah..siapa datuk ni? sultan mana yg beri gelaran? kenapa menteri amaran kata tiada sebarang kesalahan? apa , dlm 1Malaysia pelacuran diutamakan ke?

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:33:00 PM GMT+8

    umno dengan anwar dua dua musuh Islam. buang aje dua ni sekali dan ganti dengan PAS. Ada berani ke/

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:33:00 PM GMT+8

    Begitu pulak cerita dari PKR, fitnah lagi ceritanya seperti memang dah di jangka. Dah tengok ke video si cekadak tu yang sedang berlakun Blue Filem. Tengok dulu beb baru komen. Cerita kedai kopi tak boleh pakai sekarang ni. Jangan lagi pusing pusing cerita nak tau sapa Datuk T pulak kalah si bedebah tu melanggan pelacur China Doll untuk memuaskan nafsu serakah. Hari tu ada kes liwat dan ada masa rihat pulak tu. Tak payah nafi nafi dulu, mari kita tengok tayangan perdana biarkan rakyat adili sepertimana di pinta oleh Anwar Ibrahim. People's Power. Kalau konek tak gatal kenapa ke situ sebab dah tahu pelacur ramai kat situ.
    Siapa yang hina di sini, dah tentu Anwar Ibrahim sebab berpura pura alim tapi menutuh China Doll. Pemimpin melacurkan rakyat untuk kepentingan peribadi. Tuhan nak tunjuk kejahatan beliau yang selama ini berselindung di sebalik warq dan alim.
    Buat apa serah video pada pihak polis sebab Anwar sendiri kata Polis di Malaysia ni tak boleh di percayai lagi. Kena kawal Umno. Tony Pua pun kata CID tak guna. Jadi kita buat saja tayangan perdana dan sama sama nilaikan siapa dalam video berkenaan. Demi keadilan semua pihak...

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:34:00 PM GMT+8

    Begitu pulak cerita dari PKR, fitnah lagi ceritanya seperti memang dah di jangka. Dah tengok ke video si cekadak tu yang sedang berlakun Blue Filem. Tengok dulu beb baru komen. Cerita kedai kopi tak boleh pakai sekarang ni. Jangan lagi pusing pusing cerita nak tau sapa Datuk T pulak kalah si bedebah tu melanggan pelacur China Doll untuk memuaskan nafsu serakah. Hari tu ada kes liwat dan ada masa rihat pulak tu. Tak payah nafi nafi dulu, mari kita tengok tayangan perdana biarkan rakyat adili sepertimana di pinta oleh Anwar Ibrahim. People's Power. Kalau konek tak gatal kenapa ke situ sebab dah tahu pelacur ramai kat situ.
    Siapa yang hina di sini, dah tentu Anwar Ibrahim sebab berpura pura alim tapi menutuh China Doll. Pemimpin melacurkan rakyat untuk kepentingan peribadi. Tuhan nak tunjuk kejahatan beliau yang selama ini berselindung di sebalik warq dan alim.
    Buat apa serah video pada pihak polis sebab Anwar sendiri kata Polis di Malaysia ni tak boleh di percayai lagi. Kena kawal Umno. Tony Pua pun kata CID tak guna. Jadi kita buat saja tayangan perdana dan sama sama nilaikan siapa dalam video berkenaan. Demi keadilan semua pihak...

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:34:00 PM GMT+8

    benar kata anon March 21, 2011 3:47:00.

    ini mungkin UMPAN dan perangkap.
    sbb itu sbaik sj cerita keluar, pmbangkang secara pantas bagai kilat menuduh ini angkara dan fitnah BN.
    mrk cepat2 tanamkn dlm otak rakyat semua ini adalah tindakan terdesak bn. dan jika kelak klip itu cuma lakonan pihak tertentu, maka prmbangkang akn mendapat keuntungan besar dan bn akan jatuh dgn mudahnya. jd, berhati-hatila...
    hairan jg dlm keadaan dunia sdg mmberi tumpuan dan perhatian dlm kes liwat, tp lelaki y masih mahu ambil risiko melepaskn nafsunya dlm negara...$%^&&&$$ tidakkh ini memusykilkan?

    *Namun jika klip video itu mmg aksi lelaki Y, maka saya mohon KDN dan orang ramai sama2 mengawal ketat PINTU-PINTU KELUAR negara krn org spt lelaki y tidak akan letak jawatan secara gentlemen sbaliknya akan lari keluar negara dan mencanang itu semua adalah fitnah dan buka teori lapok teori konspirasi!!!!

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 5:44:00 PM GMT+8

    kan aku dah bilang penjilat2 peliwat akan tuduh ini semua fitnah UMNO.... kalau nik ajis mampus esok kerana sakit jatung dia org akan kata UMNO yang santau..... pokem punyai penjilat...

  • Sektretariat Media PKR says:
    March 21, 2011 at 5:46:00 PM GMT+8

    Tangan ghaib UMNO jelas kelihataan apabila Menteri Dalam Negeri gagal mengarahkan pihak polis menyiasat video ni tetapi meminta laporan dibuat terlebih dahulu oleh mereka yg terlibat.

    Ini merupakan taktik melepaskan diri kerana pelakon tersebut yg hampir mirip wajahnya dengan Dato Seri Anwar Ibrahim tidak mungkin dapat dikenal pasti dalam masa terdekat. Lagipun, kita mendapat tahu dari rakan rakan kita dari pihak media bahawa meskipun wajah pelakon melayu tersebut semirip dengan Dato Seri Anwar Ibrahim tubuhnya jelas tak sama jika berbanding tubuh DSAI.

    Tetapi pihak KDN masih tidak mahu melakukan siasatan. Mungkin kerana dibawah UMNO/BN industri pelacuran sudah dikenal pasti sebagai tonggak kepada ETP

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 6:23:00 PM GMT+8

    cayalah Sekretariat Meddia PKR..oi beruk umno apa nak jawab ni

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 6:53:00 PM GMT+8

    takat tu je seketariat media PKR boleh jawab?

    dah tak ada laporan nak siasat macam mana?sial betul PKR ni.
    yang kes liwat tu ada laporan dan disiasat kenapa tuduh tu konspirasi plak?

    haik...takkan la ada orang buat pembedahan plastik nak bagi muka sama macam anwar lepas tu buat seks.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 6:55:00 PM GMT+8

    Kalau spin king pkr kata video berkenaan palsu kenapa gelabah dan beria-ia suruh siasat walhal skandal gombak dan perupok tidak pun ada pihak gesa agar ianya disiasat? Kenapa? Kerana kalau bukan kes liwat dan rogol (hanya skandal seks) lebih baik diselesaikan dalam gelanggang politik.

    Isu ini nampak tidak menjejaskan reputasi pembakngang tetapi kenapa banyak tenaga dan masa dicurahkan? Nampaknya pembakngang masih tidak mahu menerima realiti politik -- tiada parti dan tiada politikawan yang bebas dari noda dan nodis.


    Fikir-Fikirkan

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 6:57:00 PM GMT+8

    kalau dah tahu palsu kenapa haramkah dan malaysiakuno pergi tonton? kah kah pengaruh ubat kuat?

  • Pakatan hapRak-yat says:
    March 21, 2011 at 6:59:00 PM GMT+8



    Sektretariat Media PKR said...
    Tangan ghaib UMNO jelas kelihataan apabila Menteri Dalam Negeri gagal mengarahkan pihak polis menyiasat video ni tetapi meminta laporan dibuat terlebih dahulu oleh mereka yg terlibat.

    Ini merupakan taktik melepaskan diri kerana pelakon tersebut yg hampir mirip wajahnya dengan Dato Seri Anwar Ibrahim tidak mungkin dapat dikenal pasti dalam masa terdekat. Lagipun, kita mendapat tahu dari rakan rakan kita dari pihak media bahawa meskipun wajah pelakon melayu tersebut semirip dengan Dato Seri Anwar Ibrahim tubuhnya jelas tak sama jika berbanding tubuh DSAI.

    Tetapi pihak KDN masih tidak mahu melakukan siasatan. Mungkin kerana dibawah UMNO/BN industri pelacuran sudah dikenal pasti sebagai tonggak kepada ETP

    March 21, 2011 5:46:00 PM GMT+08:00



    Hahahaha, memang cayalah Sekretariat Media PKR. Memang laju aje dia spin salahkan UMNO. Nampak macam ada perancangan pulak. Memang betullah tuu.

    Tetiba gak macam ramai je PKR cybertroopers bagi komen kat blog ni.

    Mana dia Sektretariat Media DAP? Mana dia PAS? Takkan senyap aje kott? Anugerah tuhan dah kena hantam nii.

    Bagi ajelah DNA wahai Anwar oii, kita malas nak fikir pasal China Doll. Kita selesai satu-persatu kes. Kes liwat dulu, lepas tu baru kes lain.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:14:00 PM GMT+8

    Haii..time Chuah Soi Lek main perempuan dan mengaku budak Umno senyap saja. Dia dah jadi Presiden Umno, budak Umno terima dia sebagai setiakawan.

    Ni sah..konspirasi liwat tak menjadi ni. Jadi kena reka video yg anwar main perempuan. \

    Woit...mana video Anwar main buntut Siful. Dua hari sebelum kejadian dah jumpa Najib, Rodwan..dan cakap dgn Musa Hassan..tak pasang ke CCTV dlm bilik tu. Siful tak bawa ke tape recorder..yang merakam perbualan Siful-Anwar dimana Anwar suruh Siful telanjang. mesti ada video recording atau audio recording kan...

    Kalau betullah video tu..hebat Anwar. Siful dia kibai..perempuan cina tu pun dia kibai.

  • JoN says:
    March 21, 2011 at 7:18:00 PM GMT+8

    apa kata kat puak2 bebal Fuckatan nih p tnya kat reporter2 yg p tngk video tuh dr nk hentam buta tuli kat blog ni..

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:18:00 PM GMT+8

    Tamaklah namanya tu kalau depan belakang tibai.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:35:00 PM GMT+8

    bila mat jubo kene Aids nnti bru dorang pecaya,Tu pon dorang akan spin kata umno/bn punya kerja.....haha

    Menteri Amaran yg korang pertikai???kan dah tau dia tu lombab,jadik menteri pon pesal abg sepipi

  • Sektretariat Media PKR says:
    March 21, 2011 at 7:39:00 PM GMT+8

    Video tersebut harus disiasat kerana ianya di Malaysia, sepatutnya adalah menjadi salah disisi undang untuk sesorang mempamerkan gambar lucah ataupun terlibat dalam maksiat.

    Tetapi setelah lebih 50 tahun kerajaan Barisan Nasional berkuasa, polis seakan tidak tahu tanggung jawab mereka untuk menyiasat jenayah sebegini apabila buktinya cukup jelas.

    Kini ada yg memberitahu pihak SB berkeliaraan di Carcosa Seri Negara. Tidak mustahil SB bersama pihak perisikaan polis yg bertanggung jawab menerbit video tersebut dan kemudiannya merasa malas untuk menyiasat

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:39:00 PM GMT+8

    kat dalm tandas sambil melepaskan balak pun boleh tweet.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:43:00 PM GMT+8

    malaslah nak ambil tahu skandal seks pembangkang kerana skandal yang ada (sodomi 2) belum tentu boleh selesai.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:44:00 PM GMT+8

    mangkuk PKR,

    mungkin juga Pasngok atau Dapig yang terlibat kot?

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:50:00 PM GMT+8

    Salam,

    Rakyat saja yang ada minda nak layan benda2 mcm ini. WHy UMNO is so fearful of Anwar? I dont know. Maybe many will go to jail if he ever becomes a PM. I dont think he will become the PM. Anyway, reading all your comments, Malay people are so gullible and bingai. I will not vote for UMNO. Not for any opposition. I am sitting in the next GE. Malaysian politics is a turn-off. I am more turned off because the majority Malays are so bingai.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 7:53:00 PM GMT+8

    Tak tau lah samada fitna baru ni sekadar backup plan kalau kes sodomi ditolak. Mungkin juga. UMNO desperado kot. Tak tau la den. Tapi den kurang minat politik ala Chow Kit ni.

  • JoN says:
    March 21, 2011 at 8:00:00 PM GMT+8

    yg peliknya, awat nuar al-balun ni x gi wat report kalu dh bkn dia, takat wat PC jiran kau dkat machang bubok pun leh wat wahai nuar al-pengecut

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 8:07:00 PM GMT+8

    He he buat apa polis siasat, kan Anwar dah tak percaya sistem keadilan negara kita. Edarkan saja rakaman video seluruh negara biar rakyat yang hakimkan siapa lelaki sial dalam video berkenaan.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 8:14:00 PM GMT+8

    mungkin jugak ni strategi sendiri. bg menampakkan desperatenyer kerajaan nak jatuhkan anwar, sekaligus buat orang rasa kasihan dan simpati dgn tuduhan demi tuduhan yg diberikan pdnya. akhirnya menang dgn undi kesian dan benci kerajaan kerana kuat memfitnah. dia tak kira menang undi sbb kasihan atau apa sajer, janji menang dah okay dah.

    tapi sy sendiri rasa mcm tak mungkin itu anwar..tapi mungkin strategi.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 8:16:00 PM GMT+8

    aku rasa yg nie anwar takkan perlu disuruh2 bersumpah dia tak melakukannya.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 8:27:00 PM GMT+8

    Dalam kenyataan akhbar sebentar tadi Anwar kata dia tak tengok lagi video berkenaan. Dalam masa yang sama Anwar juga kata perkara berikut:-

    "Sambil tersenyum Anwar berkata, lelaki dalam video itu "berperut buncit" berbanding dengan perutnya.

    "Cuma perut orang itu jauh lebih buncit daripada perut saya," katanya.

    Anwar turut berdiri untuk membolehkan jurufoto mengambil gambar perutnya.

    Mana satu yang betul. Pusing punyer pusing dia cuba nak bohong kepada kita semua.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 8:37:00 PM GMT+8

    Kenapa haramkah dan malaysiakuno? Apakah mungkin pembangkang sudah tahu ianya palsu kerana mereka sendiri yang "doctoredkan" video berkenaan sebagai mencari simpati?

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 10:11:00 PM GMT+8

    ekekekeke....... aku tido sambil tersenyum malam ni bro....

    hahahahahahahahaha..... lawak2....

    apa nik aziz dan hj hadi nak ckp lagi, aritu hj hadi ulamak bongok baru je biarkan diri, jubah dan serban dia diliwat oleh anwar dgn press statement yg kata umno di blkang demo mintak DNA....

    lepas meletop kes saiful, anwar tau dia sure duduk dalam punyaa...

    jadi sebelom masuk dlm baik dia lewat2kan kes sampai 50x... lepas tu menjubo dan mantat puas2...

    mana la anak2 dia yg tak masuk politik tu nak letak muka...

    kalau jijah tak dtg dgn nurul izzah tu pegi mampus la sbb dua2 munafik politik...

    tapi pada anak2 dia dan cucu-cicit anwar yg tak bersalah, mana nak letak muka, 7 keturunan org akan cerita perkara yg berlaku hari ni...

    si nurul hana yg baru kawin aritu, anwar yg nikahkan, tah sah tah tidak bapak yg kekal buat dosa besar nikahkan anak....alahaiii...

    tapi walau apa pun, malam ni mmg best laaa...kebenaran yg di cari sudah dijumpai. bershukur pada Allah SWT yg telah tunjukkan siapa anwar sebenarnya pada rakyat msia.

    seorg munafik tegar, yg tak pernah insaf. sejarah akan merakamkan setiap saat ini utk dijadikan pedoman kepada anak cucu rakyat msia di masa hadapan.

  • Rakyat Bawahan says:
    March 21, 2011 at 10:33:00 PM GMT+8

    Video tu 21.2.2011 atau 21.2.2008?

  • Zakir says:
    March 21, 2011 at 10:36:00 PM GMT+8

    Jangan cepat membuat kesimpulan tentang video ni. Entah2 video ini adalah satu perancangan jahat juak2 pembangkang untuk divert isu DNA kepada isu video. Perlu diingat, Si Anu sekarang ni dah kepanasan nak cari alasan macamana nak lepaskan diri daripada terpaksa menyerahkan DNAnya. Maka, apa yang dibuat ialah dengan mengalihkan perhatian rakyat daripada isu DNA kepada isu video lucah yang sebenarnya direka mereka sendiri. Riuhkan se-Malaya Si Anu main betina cina. Lepas tu kerajaan dan rakyat menuduh Si Anu yang buat. Rakyat leka dengan isu video dan terlupa pasal DNA yang masih belum sudah2 lagi. Tup tup…kes video ini setelah disiasat dengan begitu rapi dengan suruhanjaya diraja dan segala2nya mengesahkan video itu palsu. Tambahan lagi pengisytiharan video tu palsu dibuat dekat2 pilihanraya. Maka, juak2 pembangkang ni pun apa lagi, melalak, melolong, menyalak dan meraung kerajaan zalim! kerajaan membuat konspirasi menjatuhkan Si Anu dll hingga rakyatpun terpengaruh…maka natijahnya, kerajaan ditolak secara total dalam pilihanraya. Dan isu DNA yang tergantung tadi itu pun selesai begitu sahaja…. Hmm… boleh baca la politik kotor dan script writing juak2 pembangkang ni. Apa yang pasti, dorang memang dah tak ada isu lagi untuk lari dari isu DNA ini. Sekarang ni, pemdakwaraya dah mintak Si Anu kasi sampel untuk check DNA. Dia dan segala juak2nya tak nak kasi. Tetapi mereka sekarang ni sbenarnya TIADA alasan lagi untuk tidak memberinya. Maka, antara cara mengalihkan isu dan perhatian rakyat ialah dengan mengeluarkan isu baru yang sengaja diputar belit: video lucah melibatkan Si Anu, yang direkcipta mereka sendiri dengan kemuncak cerita mereka tidak bersalah….Ha Ha…Ha…bole baca la.. jangan nak chong la Anu!

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 11:03:00 PM GMT+8

    jangan cepat terima teori yg dilemparkan entah dari juak2 anwar atau yg gelar diri sebagai prihatin.

    video tetap video. gambar anwar yg terang2 melakukan zina tidak boleh ditolak mentah2 sebagai cuba bermain persepsi atau mengalihkan isu DNA.

    yg jelas anwar skrg sudah ada dua tekanan utama, satu nak serahkan DNA dari perintah mahkamah. rakyat boleh terus berdemo tuntut anwar serah DNA. kebangkitan kedua ialah hak rakyat yg suruh anwar berundur dari politik kerana video porno.

    yg pasti, kalau teori divert isu DNA anwar diterima maknakata si penyebar teori mahu isu anwar berzina dgn perempuan cina di senyapkan atau tidak diheboh. sebagai strategi jangka pendek bagi anwar utk meredakan kemuncak kemarahan rakyat padanya.

  • Anonymous says:
    March 21, 2011 at 11:28:00 PM GMT+8

    leleksss bebb.....

    apa2 pun pada sesapa yg dah tengok video tu bleh kompomkan samada ada rancangan sulit ke atau tak pada pendedahan video nuarr tuhh.....

    kalo dah totey terjuntai2 apa bende nak divertnye lagii..... kompom nuar jubo tgh tergigil2 kat romah....

  • Anonymous says:
    March 22, 2011 at 12:12:00 AM GMT+8

    Hairan eh. Video tu tak semua dpt tonton. Blog pemfitnah ni pula, dgn foto china doll dan begitu yakin dgn tajuk artikel ini. Cmon la. Saya pun x tahu video itu genuine ke tidak, forensic belum buat, tiba2 ko dgn yakin sambut fitnah ni. Tak takut Allah ke? Pada saya, penulis blog mcm ini lg x bermoral.

  • Anonymous says:
    March 22, 2011 at 1:43:00 AM GMT+8

    Kita lupakan hal video seks ni dulu. Ini antara Anwar dgn Datuk T.Lagi pun diaorang buat suka sama suka. Tapi kes Saiful ni ada lah kes liwat. Anwar wajib serah kan DNA dia utk di ujikaji oleh pakar dna.

  • Anonymous says:
    March 22, 2011 at 7:24:00 AM GMT+8

    anon 8:27
    betullah apa yang ko cakap. anwar cakap dia tak tgk lg video tu. tp mcm ner dia tau org dlm video tu perut buncit dr dia.

  • Anonymous says:
    March 22, 2011 at 8:00:00 PM GMT+8

    itulah dunia akhir zmn, bila orang berckp benar dianggap pembohong, bila yg berbhong dianggap benar dan kata2nya begitu meyakinkan org mendengarnya melebihi orang yg berkata jujur.

    bila fitnah bermaharajalela..
    bila kita ikut terpedaya
    bila fitnah adalah makanan harian
    hingga manusia tidak tahu mahu percaya kepada siapa...

    kebenaran spt tiada nilai..
    serah jer lah DNA senang citer..
    video tu suka atilah mau jadik aper,
    pakcik buncit ka gendut ka..DNA bila mau kasik??

    mulut tu dah tak blh percaya
    tapi DNA tak boleh menipu

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)