Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Sunday, March 27, 2011

Rancangan propaganda Cifut-din Nasusyon


Tengah malam petang Jumaat Mac 25hb bertempat di rumah Saifudin Nasution Ismail di Kg Alor Hijau, Machang, satu taklimat berkenaan kes liwat dan video seks Anwar telah disampaikan. Siap pakai Powerpoint presentation joe!

Ada seramai 350 orang yang sanggup dijual kerana hadhir. Termasuk bingai-bingai ini adalah ahli Parlimen Ketereh Aziz Kadir dan Ahli Parlimen T.Merah dari PKR, Abdul Gani

Kelentong Cifut-din (kita jawab dalam bracket) adalah berikut:

  • Bukti Anwar berada di lokasi kes liwat Saiful hanya gambar di tangga dan lif. (tak sebut ke dia jaga yang mengendalikan kamera? alibi 5 orang nanti?)
  • Anwar ada di kondominium pada 12:30 ke 5 sebab ada mesyuarat parti, tapi mereka yang hadhir hari itu tidak dipanggil sebagai saksi termasuk pemilik kondo. (nanti panggillah bila kena pertahankan diri?)
  • Musa Hassan naik pangkat sebab kes Anwar. (Kalau bukan Musa, orang lain naik pangkat. Ini sesuai sebagai cerita di kampung dan orang kurang berpelajaran)
  • Saiful popular hingga boleh tahu dan jumpa bini Najib, Musa Hasan dan Najib. (jumpa sekali saja masa nak minta bantuan kerana banyak polis takiut nak ambil kes dia)
  • Saiful jumpa Najib pada 24 hb, kena liwat 26hb, (Ini pembohongan)
  • Rahim Tamby Chik panggil Johari Abdul untuk jumpa di Hotel Flamingo untuk tengok video dan tawar RM 50 juta ajak orang lain tengok dan keluar parti. (Shuib Lazim, pakcik Johari yang ajak. Bila diajak lompat parti, Johari mintak duit pasal dia ingat semua lompat parti dapat duit.)
  • Johari Abdul tengok dan bikin gambar Anwar dan beritahu Anwar untuk buat polis repot. (Satu pembohongan kerana timing masa lain. Takda sapa dibenarkan ambil gambar masa tengok video.)
  • Rahim Tamby Chik tawar duit pada Johari Abdul dan orang lain agar keluar parti, tapi Johari Abdul tak mau, sebab itu heboh isu video kat press. (Ini Rahim memandai nak jadi hero. Mana dia ada duit untuk tawarkan)
  • Seminggu sebelum tayangan video di Carcosa, Datuk Eskay ada jumpa bekas bodyguard Megat Junid dan tawar duit untuk cari 4 orang lagi untuk buat sesuatu kat Anwar. (Ini pandai buat cerita. Tak hairan kalau dia boleh keluarkan bukti. Bukan benda baru PKR bayar orang buat pengakuan palsu seperti bekas polis Dato)

Pada malam hari yang sama, Anwar berada di sebuah Majlis Makan Malam di Plaza Kuala Selangor dalam satu Majlis mengenag jasa pejuang rakyat (perusuh reformasi) anjuran cabang Tanjung Karang

Turut hadhir sama adalah Khalid Gagap, Yaacob bela babi, dan Yahya Mat Shaari.

Dalam ucapannya, Khalid Ibrahim berkata nak tumbangkan pemimpin yang rakus kena sabar. Bagaimana pemimpin yang tidak bermoral?

Itu dia tidak kata kerana katanya Anwar telah dizalimi dari masa tahun 1974 ketika ditangkap atas ISA. Dia kata Haji Kudus, Mantan Ketua Cabang PKR Tanjung Karang mengaku sebagai bekas SB anggapnya sebagai pejuang rakyat.

Anwar berucap dan timbulkan beberapa isu dan mengatakan kes video lucah adalah rekaan dan fitnah terbaru.

Dia kata Pakatan akan buat kejutan di Sarawak. Asik bergaduh sesama pembangkang, macam mana nak kejutkan orang. Kejutklan diri sendiri.

4 comments:

  • Anonymous says:
    March 27, 2011 at 6:59:00 PM GMT+8

    Haji Kudus tu dia kata pejuang. Kawan rasa nak tendang saja Pak Haji bantut tu. Tak usah bohong lah ramai yang tahu apa dia buat masa kerja dulu. Angkat kaki pandai lah kerja kemudian dan bertangguh. Kalau lah nak sokong pembangkang maka tak payah ambil duit pencen polis lagi lah. Mintak saja dengan Khalid Gagap dan Peliwat Antarabangsa. Anak beranak besar dan dapat kerja, duit datang dari mana. Dah lah Kudus tak usah berkokok lagi nanti kena dedah lebih banyak nanti tak terjawab pulak.

  • Hahn says:
    March 27, 2011 at 7:05:00 PM GMT+8

    Ini Nasution takkan nak makan gaji buta. Takkan tak buat sesuatu untuk menang pemilihan akan datang termasuk PRU13.

    Asal cakap jadi lah. Betul tak betul tu lain hal. Sejibik macam bos dia yang bangang tu.

    Anuwar adalah ahli politik yang bangkrap. Tiada siapa yang ada masa untuk jatuhkan dia. Orang lain ada banyak kerja yang lebih berfaedah dari itu.

    Kes liwatnya telah mencalarkan Anuwar teruk. Kes video terbaru memalukan keluarga. Nurul Izzah sendiri tiada komen langsung.

    Selalu anak menconteng arang kemuka keluarga. Ini ayah.

    Kalau otak kurang tapi nafsu lebih tu sama lah dengan binatang. Itulah Anuwar.

    Bayangkan, kalau tertegak lelaki boleh jadi anakdara orang tak selamat tapi ini lebih teruk dari itu. Anakdara dan anak teruna orang tak selamat! Ini mungkin jenis binatang pra sejarah.

  • Anonymous says:
    March 27, 2011 at 7:14:00 PM GMT+8

    Jangan kutuk peliwat tu sebab papa ku hebat sana sini termasuk atas ranjang sekali. Main belakang pun hebat. Wakil rakyat lain sebok nak jaga kawasan tapi oleh kerana papa ku hebat maka nurul nak masuk kawasan pun susah sebab nanti kena kerumun penyokong minta tengok video lucah bapanya. Paling best bila mak cik dan pak cik mintak sama nak tengok.

  • Antibarua says:
    March 27, 2011 at 7:25:00 PM GMT+8

    1.Demi masa
    2.Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian
    3.Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan berpesan (nasihat menasihati) dengan kebenaran dan berpesan dengan kesabaran.

    Jam omega melambangkan masa. Kenapa hilangkan masa? Hilang dari twitter dan facebook selama 2 jam? 3 datuk membuat pendedahan. Maka bermulalah sindrom penafian (Denial syndrome)

fda

Link2Me WeLinkBk (254)