Wednesday, March 30, 2011

Play by play Anwar berhadapan China Doll


Seorang kawan wartawan aku yang telah menonton video seks al jub menceritakan kepada aku mengenai aksi al jub masa berzina dengan perempuan china doll tu di Lanson Place, Jalan Ampang, Kuala Lumpur. Ceritanya sangat mengujakan. Akupun rasa malu sebab, al jub ni bukan setakat hebat di pentas ceramah tetapi di ranjang pun dia sivaji poorah No.1.

Mari aku ceritakan balik, tayangan video telah dilakukan oleh trio Dato’ T. Rakaman tersebut antara lain memaparkan rakaman video dari empat [4] penjuru. Walaupun berwarna hitam putih tetapi ianya amat amat jelas. Rakaman adegan seks bermula dengan kelibat Al Jub telahpun berada di dalam bilik.

Pada ketika itu, Al Jub diperhatikan memakai jaket kain yang sering dipakainya dalam beberapa program yang dihadiri. Turut kelihatan adalah sebahagian daripada tubuh Dato’ T. Apabila Dato’ T keluar daripada bilik tersebut, Al Jub telah masuk ke bilik air untuk salin pakaian.

Dia kemudiannya keluar daripada bilik air dengan memakai tuala putih labuh sampai ke buku lali sambil mengelap badan. Sementara perempuan China Doll tersebut pula mula menanggalkan pakaiannya satu persatu, perrgghhh, seksi tu kata member aku ni.

Apabila perempuan China Doll tersebut telah berbogel, Al Jub telah kissing perempuan China Doll sambil berdiri. Mereka kemudiannya berbaring di atas katil. Perempuan China Dol tersebut berbaring di sebelah Al Jub. Al Jub dengan penuh kerakusan kemudiannya terus memeluk dan mencium mulut serta muka perempuan China Doll tersebut. Dema kissing bro, pergggh.

Selepas itu, perempuan China Doll tersebut telah melakukan “blowjob” kepada Al Jub. Punya la rakusnya al jub ni, dia tolak habis anunya ke dalam mulut china doll tu hinggakan china doll tu lari meluru ke bilik air sebab nak termuntah. Mungkin ada kunyit terletak sikit kat anu Al Jub. Tu yang nak termuntah. Perlakuan tersebut amat jelas dan menyebabkan semua yang menonton video tersebut terperanjat. Selepas selesai “blowjob”, perempuan China Doll tersebut telah memakaikan Al Jub dengan kondom. Bukan setakat kondom, dia sapulah sikit minyak pelincir, mungkin bukan KY Jelly tapi pastinya minyak pelincir ler.

Perasa apa kawan aku tak pasti kerana video tu hitam putih. Al Jub kemudiannya terus melakukan hubungan seks dengan perempuan China Doll tersebut dengan melakukan pelbagai posisi seperti doggie, moon walker dan goyang gerudi, phewwiiit. Al Jub hanya berhenti selepas air maninya terkeluar, haaa, haaa Al Jub mengerang.

Tapi dalam video tu kawan aku tak dengar suara tau. Cuma imiginasi aku saja ni, he he he. Nak bagi hangpa stim saja. Sebaik sahaja selesai, Al Jub buka kondom di atas katil (mesti ada banyak DNA terlepas tu). Dia kemudiannya membersihkan anunya dengan tisu. Masa dia bersihkan anunya, anunya masih tegang wooooooo.

Harami betul Al Jub ni. Paling menggelikan hati kawan aku ialah, Al Jub telah menggulung tisu di sekeliling anunya sambil berjalan di dalam bilik. Perlakuan jijik ini juga amat jelas menerusi rakaman video yang disiarkan, betul, kawan aku tak tipu.

kemudian Al Jub masuk bilik air. video yang satu lagi tunjukkan perempuan China Doll tu sedang mengaru badannya termasuk bontot dia, gatal bro banyak pijat mungkin pasal tempat mereka intercourse iaitu jenis muraahhhhhh punya kot. Mat Bangla pun boleh lampiaskan nafsu dia kat situ.

Semasa hendak keluar dari bilik air, Al Jub sempat meraba buah dada perempuan Cina tersebut sekali lagi sambil tersenyum. Masa tu depa bertembung di bilik air. Selepas itu, mereka berdua telah mengenakan pakaian masing-masing sebelum keluar daripada bilik tersebut. Korang tak teruja ke dengan kehebatan Al Jub.?

Anwar mengenakan seluar dalam ala-ala Mr Beannya jenama scuba, aku agak je ni, masa dia pakai seluar dalam tu, kawan aku cakap dia punya ANU masih lagi tegang beb. Ilmu sesat apa la yang dia pakai gamaknya kan.? Aku bukan apa lepas kawan aku ni cerita, aku rasa kesian betul dengan penyokong-penyokong dia yang percaya dia membabi buta ni! Kalau la mereka ni yang tengok video tu, tah la aku pun tak tau nak kata apa lagi dah!

Alasan Anwar bahawa lelaki di dalam video tersebut yang berperut buncit langsung tidak boleh diterima kerana memang kebiasaanya lelaki apabila membuka baju agak berbeza berbanding semasa memakai pakaian. Paling menghairankan bagaimana Anwar boleh membuat komen sedangkan dia belum menonton video tersebut lagi...yalah sebab dia pelakonnya kan?

KALAU TAK MENIPU BUKAN ANWAR LA NAMANYA!

Elok la PAS buat sembahyang hajat tempohari, aku harap Tuhan tunjukkan kebenaran. Wahai ahlu-ahlul PAS! Masih belum terlambat lagi, tinggalkanlah si bangsta bernama Anwar yang kuat menipu ini. Kembalilah ke pangkal jalan!

Parpukari

29 comments:

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 8:58:00 PM GMT+8

    Nasib Badak Si Badak Sumbu

    Alhikayat, dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar.. Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, mereka terjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita, setelah digosok (jangan tak gosok) keluarlah seorang jin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua2 menatang itu.
    Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.
    Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor Harley Davidson Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situ jadi betina, pastu ada sebuah Harley Davidson 1300cc warna hitam Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali saya.. hehe ........
    Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet Shoei
    Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang2 mat motornya tu..
    Lepas tu jin tu kata " Ini permintaan terakhir kamu, pikirlah dengan baik2"
    Badak tu pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrr... kecuali saya". Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu2nya badak jantan satu Malaya nihh..
    "Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin. Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebar tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"
    Jin tu pun kelipkan mata, bling.... Maka meraunglah badak sumbu tu sepuas2nya..
    "Mana aku nak cari badak jantan ni nyah... ish.. tak kuaassa nyah"

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:03:00 PM GMT+8

    kebenaran memang tak boleh dikambus, bangkai gajah tak boleh ditutup dgn sehelai daun. itu memang dah sumpah dunia.

    betapa paniknya blogger pro anwar yg cuba kambus cerita, tapi kebenaran tetap akan muncul juga.

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:05:00 PM GMT+8

    How can you say it is DSAI when no experts have come forward to certify?

    Your own imagination wants to believe it. So you write a fancy fairy tale.

    I too would want to believe it. Coming from you, ahhh ... maybe I wait for a qualified forensics.

  • Pakatan hapRak-yat says:
    March 30, 2011 at 9:10:00 PM GMT+8

    Hahaha. Esok kalau dah sah dan tak boleh nafikan lagi memang Anwar, Wan Azizah akan mengaku dia pulak china doll tuu. Haa... sudah!!!

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:16:00 PM GMT+8

    sepatutnya parti2 politik yg bersekongkol dgn anwar dah boleh teguhkan pendirian masing2 samada mahu tenggelam bersama anwar atau terus kan survival membangkang tanpa anwar.

    kali ini diharapkan puak2 ulama dlm pas boleh mula bersuara, jgn keluar dari pakatan, harap hj hadi terus peluk anwar pulak selepas nik aziz dah mula goyang dan tak berckp dgn anwar.

    hj hadi mesti balas dendam dengan sokong anwar 100%. biar PAS akan tenggelam bersama2 dgn skandal sex anwar. pas akan dikalahkan terok melalui gelombang kedua sokongan pas pada anwar yg diketuai oleh hj hadi. self destruction, tahniah hj. hadi.

    kompom dalam video tu memang anwar 100%, jadi apa nak takut. biarkan la anwar tercari2 penawar utk isu video ini, pasti tak akan jumpa. biarkan juak2 pembangkang khayal dgn permainan persepsi anwar di saat2 terakhir.

    akhirnya yg pasti, semua akan jilat semula ludah2 dan kahak mereka.

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:18:00 PM GMT+8

    pehh... kuat betul haram jadah ni. 2 round pun tegang lagi, umoq dah 64, celanat betuii...

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:20:00 PM GMT+8

    anwar kat titian mustaqim esok duduk belakang drpd abdullah saba.

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:25:00 PM GMT+8

    tu daah umur 64 thn , bayangkan masa umur dia 40an dan 50an. masa anwar berucap dlm perhimpunan umno thn 97 dulu umur dia 50 thn. bayangkan masa umur 50 thn punya hentam. umur 40an punya hentam, sebab tu bilik sukma boleh sebelah bilik dia.

    pagi breakfast dgn cipap jijah, lunch dgn jubo sukma, dinner dgn cipap samsidar. supper dgn cipap amoi bukit bintang. mampos la ko nuar. papa sex haramjadah ko ni. nasib baik anak ko pun ko tak balon.

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:46:00 PM GMT+8

    Please do not delete any of the articles related to this China Doll thing. I sure would like to come back and comment again when the truth comes out that it is NOT Anwar.

    No, I am no Anwarista. Just my bet and wager is NOT him. But let see of course. I just want to have a big laugh at you Malay Bingais for believing into something obscure. No wonder your culture is full of this hantu and that hantu.

    LOL.

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:47:00 PM GMT+8

    Jangan fikir kalau anwar kamu kantoikan...kami yg diatas pagar(bebas) akan berbondong2 undi umno/bn.kamu pun teruk malah lebih teruk dari syaitan.
    Cuma kamu dipakaikan topeng manusia ,dimekapkan supaya nampak cantik tapi kejahatan kamu nampak terserlah kerana hati kamu busuk dan hanyir mcm syaitan.Ramai pemimpin kamu pun sama mcm anwar..cuma ditopengkan mcm insan mulia,dimekapkan cantik2 utk menutup wajah sebenar siapa sebenarnya pemimpin2 kamu...
    Kamu dan mereka sama aje semuanya..
    Kami (atas pagar/bebas) sedang memerhatikan permainan anda...tunggu!!!

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 9:50:00 PM GMT+8

    bukan senang nak buat orang percaya. Bagi yang percaya itu hak mereka tetapi bagi yang tidak percaya itu pun hak juga. Namun ada maklumat yang apabila didedahkan bersifat amaran agar orang yang mendapat maklumat berkenaan berwaspada.

    Contohnya kalau Pemberi Maklumat cerita kat sekian-sekian lorong ada ponti-anak kaki rogol/liwat maka terpulanglah kepada awek-awek dan teruna-terunis Bn dan PR sama ada mahu terima atau sebaliknya.

    Kalau mereka yang enggan percaya cerita Pemberi Maklumat dan masih juga mahu gunakan lorong berkenaan maka itu adalah hak mereka. Cumanya kalau bertembung dengan ponti-anak berkenaan, janganlah terpekik terlolong minta tolong dari Pemberi Maklumat.

    Sudah tentu dalam keadaan itu Pemberi Maklumat akan gunakan kaedah klasik iaitu: "kalau terjumpa penyokong Bn dan Pr dalam keadaan meminta tolong, maka selamatkan penyokong Bn dari pontia-anak kaki liwat berkenaan sebaliknya sondol saja awek Pr yang degil tu agar mereka dapat semula akai yang telah hilang.

    he he

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 10:04:00 PM GMT+8

    Anon 9:46,

    Where were you at the time CSL video appeared on the Net?

    And one more thing, are you convinced the actor was him?

    What say you Bro?

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 10:06:00 PM GMT+8

    Anon. 9.47..
    Kau atas pagar apa... Pagar Anwar ye...

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 10:33:00 PM GMT+8

    mcm2 perangai bdak2 pro jubo ni...
    hehehe...

    ada yg ckp omputeh la...hahahaha

    ada yg ngaku atas pago laa....hehe

    korang ingat yg pegi nengok video nuar nutuh amoi tu berok ke, atau yg dedahkan video anwar tu kambing ke...

    penjilat2 jubo semua disini tak dak batang tubuh, tak dak nama , tak dak muka, tak dak kote.... semua tak dak..... yg ada cuma permainan persepsi lapuk... dah lapuk sangat laaa weii....

    yg real ialah ramai wartawan yg dah pegi nengok, kalau sorang mungkin rasa sangsi....tapi berpuluh org yg dah tengok... apa ceta bhaii...

    yg real ialah dato t, ada nama, ada batang tubuh ada keluarga, ada reputasi, nak buat apa la dia org buat2 ceta yg tak betul...

    akhirnya diaorg jugak yg akan di saman sampai bankrup... hilang raputasi dan maruah hidup...

    yg penting gambo dlm pelem tu mmg sah2 nuar tengah konkekkk... pelir terjuntai2....

    mana nuar mau lari bebbb.....

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 10:37:00 PM GMT+8

    aku pun atas pagar juga sedang memerhati si ANUwar yang akan lingkup tak lama lagi...

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 10:42:00 PM GMT+8

    ngapa nik aziz tak suruh nuar sumpah muhabalah???....

    ngapa nik aziz tak suruh buat suruhanjaya diraja....

    itu ke yg dinamakan muslihat politik islam....

    bodoh punya nik aziz, woii tua kutuk islam tak ajar menipu dan sembunyikan kebenaran la...

    kepala bapak ko nik aziz, dah la gunakan agama aku nak putar belit, kalau guna agama LKS aku tak kisahh..

    kalau org kapir boleh berpolitik secara jujur, kenapa nik aziz guna label islam yg suci boleh kuat membohong...

    woi nik babi, agaknya ko ni byk minum kopi keluang sebab tu boddo mcm babi....

    kalau pelir dah terjuntai satu malaya boleh tgk, ko nak nipu mcm mana lagi nik babi...

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 10:46:00 PM GMT+8

    sedap sket badan malam ni lepas dpt maki nik babi....

    ahhh ....... release tention bekerja seharian ....

    berguna juga nik babi nie....

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 11:00:00 PM GMT+8

    Aku pengundi atas pagar
    Dan Anu-war peliwat tegar
    Chua Soi Lek fallen star
    Guess who is the new pornstar!

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 11:09:00 PM GMT+8

    barua2 najib dah mula mabuk. deyy... belum tgh mlm lagi mau mabuk ka???? lu orang minum air kencing najib sekole, tapi mabuk macam satu jag.

  • Anonymous says:
    March 30, 2011 at 11:35:00 PM GMT+8

    anon 11:09,

    saya juga PR tetapi taklah sampai ke situ memfitnah. maksudnya kalau kamu fitnah depa minum benda itu, dan kalau depa fitmah kamu balik macam mana?

    "tidakkah kerana terminum air buangan Nik Ajis yang menyebabkan kamu mabuk lalu jadi setan yang suka memfitnah?"

    Nah! kan naya tu! atas sebab itu saya meluat melihat perangai kawan-kawan yang memberikan sokongan kepada Anwar tetapi sokongan anda membawa rebah.

    kalau ginilah gayanya anda melayari blok Bn makanya semakin jauhlah perjalanan PR sebelum sampai di Putrajaya. adoyai!

    Pro PR

  • geng kg baru says:
    March 31, 2011 at 12:16:00 AM GMT+8

    Aku tak bolehlah percaya 100% video tu sebab aku tak tengok lagi dan belum ada pengesahan dibuat.Bila dah ada pengesahan nanti barulah aku percaya 100%.

    Tapi geng2 pakatan macamana pulak?Haha aku percaya 100% kalau dah disahkan pun itu video anwar korang mesti tak percaya jugakkan?Tipikal gitu.

    Psst aku pun pengundi pas juga dulu.Undi akulah yg memenangkan Dr Lo'lo' dulu,tapi kali ni aku dah tak mau undi pas dah pasal dia join komunis dan peliwat hehehe

  • Nurul Izzah Anwar says:
    March 31, 2011 at 7:12:00 AM GMT+8

    ESOK DIA KATA PULA SAYA TAK BOLEH TEGANG LEBIH DARI 20 MINIT DAN SAYA TAK BOLEH PANCUT DUA KALI DALAM 20 MINIT..

    SAYA AKAN BAWAK TIGA SAKSI : KAK WAN, SAIFUL DAN AZMIN

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 7:34:00 AM GMT+8

    Aku tak pahamlah yang pro AnuWar al Jub ni.Sokong sangat dan tak percaya jika tak tengokj. Cub kita ambil iktibar dengan sami hindu yang keluar dari PR tempohari. Persoalannya, adakah mereka semua dah tonton video tersebut dan baru declare keluar parti dan tidak sokong Al Jub atau......Lu pikir lah sendiri.....

  • Pakatan hapRak-yat says:
    March 31, 2011 at 7:35:00 AM GMT+8

    apa yang nak herannya anu dia tegang lama-lama. makan viagra laa!!

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 8:21:00 AM GMT+8

    Aku memang tak suka dia sejak dari dulu lagi sebab dia buat kacau dlm negeri ni..

    Tapi kalu dpt secopy vdo tu pun best gak buat tengok2 ngan wife aku, especially mlm ni mlm Jumaat..

    Tapi bab pintu belakang ni, sori le aku tak minat..

    Aku minat yg halal2 aje..

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 9:55:00 AM GMT+8

    Unspinners dan penyokong2 bodoh,

    Adakah kamu dan parpukari babi gemuk pemabuk itu tengok video tersebut.
    Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.
    Kambing2 macam kamu semua yang merupakan cybertrooper Umno suka spin cerita. Bukan sahaja tak terima realiti tapi memperbodohkan diri sendiri. Kenapa tak upload ke you tube--biar rakyat tengok dan menilai kesahihan video tersebut. Lagi pun siapa lah u orang nak menilai moral DSAI. Pemimpin pemimpin Umno terang terang terlibat dalam rasuah, kongke sana sini, bunuh orang tak pertikaikan moral mereka. Tapi kambing2 Umno kerap serang moral DSAI. Kenapa takut sangat kepada beliau. Bila DSAI nak ceramah, tak bagi permit lepas itu halang dia dari bercakap. Ada kah u orang jantan atau pondan, takut sangat kepada DSAI. Kalau u orang betul betul jantan, biar dia beri ceramah, biar rakyat menilai DSAI.

  • al-zarqawi says:
    March 31, 2011 at 12:12:00 PM GMT+8

    Kepada juborion yg memuja AL-juburi waliwati terutama anon 9:55 kat atas ni.

    KES video ni biar disiasat betul2 dan apa yg didengar siap ada bukti cctv yg anwar ada di tempat kejadian. Satu yg aku pelik ni dengan spesis juborion kalau tuduhan melibatkan pemimpin BN yg tiada bukti dosa fitnah dan mengumpat menjadi halal al-toyibah tapi kalau pemimpin PR yg dituduh pula mereka akan mempertahankannya walaupun bukti ditunjukkan. Sikap hipokrit memang jelas kat sini.Pasal isu tak bagi ceramah jgn banyak cakap sebab PM sendiri pun pernah dihalang dlm surau dari berjumpa dan berceramah kepada rakyat oleh ulamak PAS so kau nak tuduh BN aku aku rasa PR lagi pengecut.Bukti DNA tak nak bagi, sumpah pun tak nak, kena tuduh terus lari kat embassy negara lain. Kalau dah pemimpin agung sifat macam ni apa agaknya yg dikatakan tentang pengikutnya yg begitu mengkagumi sifat pengecut anugerah tuhan ini. Renungkanlah.

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 1:29:00 PM GMT+8

    woi pukimak, mana gambar parpukari tengah minum wei? Setakat gambar yang mencurigakan macam tu korang nak kecoh, malu la wei. Anwar dah ada video dia tengah kongkek kaw2 punya pun korang tak percaya? Double standard? Kau semua halal, kita semua haram?

  • NIK AZIZ BABI says:
    March 31, 2011 at 1:30:00 PM GMT+8

    NIK AZIZ ANAK HARAM, SI BABI NI YANG BANYAK MEROSAKKAN ISLAM KAT MALAYSIA NI, DIA AKAN MATI DENGAN BEGITU TERSEKSA SEKALI SEBAB BERSEKONGKOL DENGAN SORANG PENZINA DAN PELIWAT

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)