Greetings

Tuesday, March 29, 2011

Pengarah SPRM Perak tak akan arah siasat laporan Fauzi Muda jika duit sudah masyukkk .....

Apa dia dalam beg hijau, tanya RBF

Pengarah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia bagi Negeri Perak yang baru iaitu Hajah Nooraziah Bt Abd Manaf nampaknya begitu partisan dan selesa membuat engagement dengan PAS Perak.

Adakah hubungan begini yang menyebabkan ada kebocoran maklumat ke Harakah dari SPRM Perak?

Adakah hubungan begini yang menyebabkan MB Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir selaku ketua kerajaan di negeri Perak pun sehingga ke hari ini belum dapat bertemu dengan Hajah Noraziah yang mengelak untuk berjumpa MB tetapi pemuda Pas senang-senang sahaja dapat bertemu dengan beliau.

Adakah hubungan begini yang menyebabkan laporan Fauzi Muda kepada SPRM Perak berhubung lapan orang pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat Perak yang menjadi jutawan segera semasa 11 bulan mereka memerintah Perak tidak disiasat?

Kalau surat dah hilang, kami sedia lampirkan berikut surat Fauzi Muda:

11 comments:

  • Anonymous says:
    March 29, 2011 at 4:37:00 PM GMT+8

    Punyalah bodoh.

    Ini SPRM dianggotai olih kakitangan awam atau penjawat awamlah...bukan macan Polis..kakitangan awam tapi bekerja untuk Umno shj.

    Kalau SPRM Perak tak siasat, pergilah lapur kpd SPRM HQ untuk mereka ambil tindakan keatas Pengarah itu. Yang kau meroyan macam orang gila disini tak ada gunalah. Hantar gambar2 sekali.

  • Geochelone E. says:
    March 29, 2011 at 4:42:00 PM GMT+8

    Points noted. Tak perlu lah sampai kata orang lain bodoh bro.

  • Anonymous says:
    March 29, 2011 at 5:15:00 PM GMT+8

    ala ini anon 4:37 mesti org Fuckatan punye..pasal bagi mereka, mereka je yg betul..tapi diorg tak sedar diorg kene kencing smp lencun dgn pemimpin2 fuckatan sial..cukup2lah memperbodohkan diri wahai pengikut fuckatan..

  • Anonymous says:
    March 29, 2011 at 6:18:00 PM GMT+8

    Kenapa anon 4:37 naik hantu, ha....
    Bagi aku senang aje, minta SPRM ibu pejabat siasat termasuk KP Peraknya.

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    March 29, 2011 at 6:44:00 PM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    March 29, 2011 at 7:37:00 PM GMT+8

    layarilah www.freemalaysiakini.com , percuma tanpa bayaran

  • Perati-perati says:
    March 29, 2011 at 8:11:00 PM GMT+8

    Anon atas sekali tu

    Kamu kata

    ... bodoh

    Kamu kata

    ... kakitangan awam tapi bekerja untuk Umno shj.

    Itu pun bodoh juga.

    Nampak sah, orang pembangkang tak faham cara pentadbiran kerajaan berfungsi. Itu yang berkecamuk kerajaan2 negeri yang ditadbir mereka.

    Peranan UMNO atau BN, jika mereka yang memerintah kerajaan negeri, hanya setakat DUN dan MB/Exco.

    Pada teorinya, DUN dan MB/Exco menentukan bujet, polisi, hala tuju, check and balance mechanism, pantauan, dll

    Tapi kerajaan adalah satu entiti sendiri yang menjalankan polisi MB/Exco dan DUN.

    Dalam hal ini, pegawai kerajaan seperti SPRM tidak sepatutnya ada condongan atau rapat kepada mana-mana pihak.

    SPRM Perak nampaknya sudah bocor maklumat kepada PAS melalui Harakah.

    Samping itu, SPRM Perak tidak menyiasat isu-isu yg ditimbulkan Fauzi Muda.

    Tiada bodoh malahan pandai bagi Unspinners mendedahkan hubungan peringkat parti begini yang tidak betul.

    Ada paham anon si bodoh!

  • Antibarua says:
    March 29, 2011 at 9:02:00 PM GMT+8

    PAS MANA PERNAH PERINTAH PERAK? MASA BILA? DAP YANG PERINTAH PERAK. PAS TU PENCACAI NAJIS DAP SAJA. ANJING BELAAN DAP YANG SANGGUP BARING ATAS JALAN.

    PRU 13 NANTI PAS AKAN MUSNAH DI BUMI PERAK.

  • Anonymous says:
    March 29, 2011 at 9:38:00 PM GMT+8

    masa Pakatan Rasuah perintah Perak , orang PAS ni hanya lembu DAP tu jee .. kononnya laungkan pasal islam tapi PAS bagaikan lembu dicocok hidung dan bagaikan keldai yg boleh ditunggangi

    hehehehe apa hajah tu dapat dalam beg plastik tu rasuah dari PAS ke

  • Anonymous says:
    March 29, 2011 at 9:40:00 PM GMT+8

    hehhehe Pakatan Rasuah punya stail ialah ahli politik akan dijadikan sebagai kakitangan awam , kakitangan awam lain akan dibuang keje macam yg berlaku di Klang .. woww lembu mana ajar mereka tu ?? semestinya tuan mereka iaitu DAP !!!

  • anti bohmau says:
    March 29, 2011 at 10:48:00 PM GMT+8

    alaaa...puak2 pr nanti akan kata mrk ni yg kaya sekelip mata ni iblis je...eh! bilis jeee! mengapa tak tangkap yg jerung2 nu?

    mcmla pencegah rasuah tak pernah tangkap yg besar2 tu! kes2 yg di bawa ke mahkamah masih berjalan. tak tau ka apa cerita dgn statutory declaration yg datuk murad buat ke atas nwar dulu???? siap ada dokumen2nya skali tp tak jalan! tak boleh proceed skali lg ka? menyampah la!! auwww!! kena minta ummi hafilda keluarkan time bomb plak!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)