Thursday, March 31, 2011

Jenamakan Anwar dengan Pembohong atau Liar


Jawatan Anwar bukan Ketua Pembangkang tetapi Ketua Pembohong. Bukan lagi Ketua Umum PKR tetapi Pembohong Umum PKR.

Itu saja yang sesuai buat Anwar. Jangan pula sebuat gelaran ini setiap kali anda menulis mengenai Anwar.

Video ini pula harus jadi lagu tema Anwar Pembohong, Anwar the Liar, Anwar Ketua Pembohong dan Anwar Pembohong Umum PKR.



Golongan pembangkang layak digelar golongan pembohong. Boleh juga digelar mereka sebagai penyokong maksiat atau penyokong peliwat atau penyokong pelawat rumah pelacuran.

Parti pembangkang
adalah sebenarnya parti pembela pelacuran.

Mungkin anda ada jenama lagi sedap dan tepat?

7 comments:

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 11:59:00 AM GMT+8

    aku sokong dgn jenama itu
    in english, liar tu pembohong..mmg betul pun..
    dlm bahasa melayu, liar tu maksudnya tak jinak la..apanya yg liar tak boleh dikawal tu? takkan korang tak paham? hehehe
    liar english pun betul, liar bahasa melayu pun betul..
    kah kah kah

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 12:22:00 PM GMT+8

    Anwar liar

    pembohong dan ganas

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 12:26:00 PM GMT+8

    Sikap hipokrit sesetengah PAJERI dalam soal menangani kemungkaran seks bukanlah perkara baru. Perbuatan menyembunyikan kegiatan songsang kroni sendiri dalam kalangan MEREKA ini bukanlah rahsia tertutup tetapi telah diketahui umum.

    makanya, kalau Teskay tidak jadi whistle blower makanya sesetengah agamawan dari kalangan pajeri juga tidak layak bersuara mengenai video seks.

    Fikir-Fikirkan

  • labuayor says:
    March 31, 2011 at 4:17:00 PM GMT+8

    Teman sokong juga jenama itu..itu adalah jenama yang paling baik untuk anwar kerana dia lah yang paling sesuai menerima jenama tersebut..anwar tdk habis dengan helah asmara dia..identiti anwar memang macam tu..dia tidak hairan lagi tentang agamanya..yang penting kesedapan menghantui dirinya..

  • labuayor says:
    March 31, 2011 at 4:48:00 PM GMT+8

    xxxxxxx

  • labuayor says:
    March 31, 2011 at 4:56:00 PM GMT+8

    anwar adalah tokoh manipulator and the greats liar today's, tomorrow dan forever-ever until end of his life. bile nak insaf agaknye, yang labuayor heranye ngepe masih ramai lagi orang pcayakan si anwar ni. Simpati labuayor pd datin wan azizah yang terpaksa jadi pelakon extravaganza utk suaminya tercinta dan tercurang dibelakangnya.

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 9:47:00 PM GMT+8

    Salam Sdr Blogger:

    1. I think you have certainly gone overboard.

    2. Irregardless of how you may perceive the individual, your attempt to brand and position this individual in this manner is against all grains of Islamic teaching.

    3. I can bring all the religious proof that your effort is abominable. Suffice it to say that you are misguided.

    4. No. This is not about politics anymore.

    5. You can proceed if you want. The choice is yours. The afterlife repercussions is enormous.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)