Thursday, March 31, 2011

Anwar dapat ide alasan buncit dari Indon

GAMBAR ADEGAN SEKS PENGERUSI BIRO AGAMA GOLKAR YG TELAH LETAK JAWATAN.


1. Isu video seks yang didakwa melibatkan AnWAR tetap panas. Beberapa cerita baru timbul ekoran kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan oleh PKR pemimpin PKR mahupun dari TS Rahim (RTC) sendiri. Begitu banyak dakwaan baru yang dibuat, begitu juga banyaknya penafian dari pihak yang dituju dalam isu ini.

2. Teringat teman penulis yang sering bercerita tentang perompak menuduh pencuri mengambil barang tanpa izin! Memang kredibiliti perompak yang menuduh itu dipertikaikan, namun tidak mustahil samasekali pencuri tersebut memang ada melakukannya. Biarpun perompak yang menuduh, pencuri itu harus disiasat dan diadili.

3. Perompak juga perlu diadili jika membuat fitnah. Maka itu fokus sekarang ialah siasatan perlu lakukan, bukan berkata ia fitnah sebelum siasatan dilakukan. Pencuri tidak perlu takut atas dakwaan perompak jika beliau tidak mencuri barangan tersebut. Inilah masa yg tepat pencuri mengatakan kepada perompak yang menuduhnya, "see you in court!".

4. Penulis juga ingin menarik perhatian gambar di atas. Yang tertera ialah Yahya Zaini, bekas Pengerusi Biro Agama, Parti GOLKAR Indonesia. Beliau pernah dituduh punya hubungan seks dengan seorang penyanyi dangdut Indonesia, Maria Eva. Yahya juga pernah menafikan beliau terlibat dengan alasan "ORG ITU PERUTNYA LEBIH BUNCIT DARI SAYA".

5. Namun setelah gambar seks beliau tersebar luas, akhirnya beliau akur dengan kesalahan beliau dengan mengaku beliau adalah 'manusia' yang di dalam video seks itu! Kejadian ini berlaku sekitar 2005 dan akhirnya Yahya meletak jawatan. Ada seorang teman dari 'inner circle' AnWAR bercerita tentang kejadian itu

6. AnWAR yang punya lawatan kerja ke Jakarta ketika itu meminta ditunjukkan adegan seks Yahya Zaini dlm telefon melalui video yg dihantar oleh anak seorang menteri GOLKAR (ketika itu) kepada telefon 'inner circle' AnWAR ini. Sukma juga terlibat sama menonton adegan ini. Komen AnWAR setelah menonton adegan tersebut :
"Yang dia ni pegi mengaku buat apa! Nafi la, jika nafi masih ada peluang orang nak percaya hang, hang mengaku habih la......."
Maka teman itu bercerita kepada beberapa temannya yang lain beliau terpinga-pinga dengan reaksi AnWAR setelah menonton adegan itu. Menurut rakan PKR itu, itu adalah reaksi spontan AnWAR dan mungkin petunjuk sebenarnya tentang perilaku dan tembelang AnWAR yang beria-ia menafikan setiap kes songsang yang melibatkan diri beliau....

x-PKR

16 comments:

  • http://.ilmukebatinanmelayu.blogspot.com says:
    March 31, 2011 at 12:49:00 PM GMT+8

    salam

    Temberanglah sebanyak mana yang boleh, akhirnya dipadang masyar kelak semuanya akan terbongkar juga. Sindrom penafian ini memang menjadi kewajipan oleh mana mana peguampun , nafi dahulu kesemuanya, dalam mahkamahpun nafikan dahulu, pihak pendakwa akan bertungkus lumus membuat dan membuktikan kesalahan, secara teknikal ataupun tiada prime facie........tanya lah mana mana peguampun, ......

    g4umno.blogspot.com

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 1:00:00 PM GMT+8

    Sebab itu RPK dan DAPasik suka sangat sistem keadilan yang bakal dibawa oleh Pah yang mana kalau gambo dirakamkan oleh 4 kamera, masih boleh dihujah begini: "meskipun mirip saya tetapi ia bukan saya."

    Fikir-Fikirkan

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 1:11:00 PM GMT+8

    Biasalah sape2 pun kalau tak pakai baju memang nampak buncit.Kalau tak caya pergilah masing2 bogel depan cermin sekarang.

    Yang kata buncit tu sebab dia tak pernah tengok anwar bogel.Alasan bodoh gilee

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 2:18:00 PM GMT+8

    sekadar selayang pandang .. teringat akan kenyataan seorang artis perempuan yg gambar lucahnya dgn artis lelaki (dua dua kumpulan terkenal)tersebar di internet dulu.. statement yg lebih kurang sama.." perut I tak buncit, mcm perempuan dalam gamabr tu.." ermm..!!! $%%$&^

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 2:32:00 PM GMT+8

    Buncit ke tak buncit ke, nasib baik Datuk T tak sebar terus klip tersebut.Hairannya kenapa mereka yang tengok pun dah macam mengelak cerita sebenarnya.Bagi Suruhanjaya Diraja Siasat tak lama dapatlah keputusan. Usah kira juak2 PR memang depa lari dari topik sebenar.

    gigi Pasu,Bt Gajah.

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 2:38:00 PM GMT+8

    Jangan lebut sangat batu gajah! Depa dah nak buat roadshow, walhal siasatan polis baru berjalan.Dedahkan saja pada umum orang yang ada simpan perkara itu.Geng ni cakap lebih daripada mata pedang tajamnya dan yang dengar pula pekak badak....ya..memanjang.

    Ramboo,Bt gantang.

  • Aku Peduli Apa @ APA says:
    March 31, 2011 at 2:44:00 PM GMT+8

    Salam Bro.
    Anwar memang buncit sebelum pancut DNA dia.
    Bila dah pancut 2kali dalam 20min kempis lah perut...macam iklan ENO dalam TV.

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 2:49:00 PM GMT+8

    Empat biji kamera pun tak cukup bukti? Empat biji kamera kalau yang dah melebihi warraty itu adalah bersamaan dengan 4 orang saksi yang akil baligh.

  • Bingai @ Bangang says:
    March 31, 2011 at 4:04:00 PM GMT+8

    dia ingat perut dia macam Ariel kot? hehehe

    Aku Yang Bingai
    18SX: Jom bogelkan pemimpin negara!

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 4:25:00 PM GMT+8

    BEZAKAN PANDANGAN AGAMA DAN PANDANGAN POLITIK

    kalau orang kafir dirakam sedang melakukan kemungkaran mereka cepat saja mengaku. kenapa? kerana mereka tahu orang kafir yang lain tak boleh dikelirukan.

    ini berbeza dengan mukmin. kalau dirakamkan sedang melakukan perkara yang serupa seperti kafir tadi tetapi tak mungkin makmin tu mengaku. kenapa? kerana kebanyakan pengikut mereka memang mudah dikelirukan.

    seperkara lagi ialah mokmin suka disuap. kalau tok guru kata itu tak benar maka kata-kata tok guru tadi akan ditelan bulat-bulat dan lebih dari itu ialah pandangan tok guru akan dianggap sebagai satu arahan yang tak boleh dipertikaikan.

    walhal kafir tidak macam itu. kalau pak guru kafir kata rakaman itu tidak benar, anak guru tidak akan terus telan begitu saja sebaliknya guru berkenaan harus memberikan alasan yang dapat menyokong pendapatnya itu.

    atas sebab itu kafir lebih maju dalam urusan duniawi kerana memiliki kebebasan berfikir, membuat keputusan dan tidak taksub tidak tentu arah.

    Middle Lane

  • labuayor says:
    March 31, 2011 at 5:07:00 PM GMT+8

    betui ke anwar perut anwar tak buncit, labuayor tengok masa pc ari tu macam anwar pakai bengkung jer di perutnya sambil menunjuk perutnya yang slim pada wartawan. awat anwar tak selak baju tunjuk perutnya yang sebenar. anwar ni memang pakar dalam segala hal terutama bab membuat skrip. anwar boleh menang trofi pengarah terbaik di festivel filem malaysia. anak yusof haslam pun tabik pada anwar.

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 5:11:00 PM GMT+8

    "seperkara lagi ialah mokmin suka disuap. kalau tok guru kata itu tak benar maka kata-kata tok guru tadi akan ditelan bulat-bulat dan lebih dari itu ialah pandangan tok guru akan dianggap sebagai satu arahan yang tak boleh dipertikaikan."

    itu sebab kroni-kroni banyak terima macam-macam rasuah projek daki dunia

  • labuayor says:
    March 31, 2011 at 5:12:00 PM GMT+8

    memang perut anwar buncit pun..masa wan azizah pegang perut anwar pada sidang akhbar tu wayang semata2..tak kan la dia x tahu perut laki dia..ini lah permaimanan plitik laki bini dalam pr..sampai mampus la anwar x mengaku dia buat..lagi bengong la rakyat duk piki hal deme..

  • Anonymous says:
    March 31, 2011 at 10:22:00 PM GMT+8

    Lawak akhir zaman 3 bangkai tua.

  • Anonymous says:
    April 1, 2011 at 9:42:00 AM GMT+8

    Mampus lah nur,kalau macam ni negara boleh lingkup. Ni juak2 PR nak himpun orang pasal bersih pula. Bila PR perintah pun tak bersih. sekejap dapat perintah terengganu , rombak habis agensi2 sampai nak rebah.


    Pak Lah,Ipoh

  • Anonymous says:
    April 1, 2011 at 9:46:00 AM GMT+8

    Buncit2 pun kuat juga anginnya, asyik cari muda pula. kata Izzah "Bapaku Hebat".


    Adik Bapak, manjoi.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)