Sunday, February 28, 2010

NEWS: PKR ambil perogol sebagai TNC UNISEL

|27 comments
Peristiwa ini mula dilaporkan oleh Kitagempur sini dan Papagomo sini dan sini

Unta Belang amat terkejut apabila membaca laporan polis yang dibuat seorang siswi Universiti Selangor (UNISEL) yang mendakwa bahawa dia dirogol oleh seorang pensyarah kanan dari universiti berkenaan.

Puncanya hanyalah disebabkan siswi itu menolak permintaan suspek untuk mengambilnya menjadi isteri ketiga.

Justeru dalam ruang lingkup yang terhad ini, Unta Belang harap polis segera menjalankan siasatan berhubung perbuatan jenayah dan salah laku pensyarah terbabit

Unta Belang ingin mengingatkan, perkosaan bukannya terjadi disebabkan oleh lebihan tenaga seksual.

Ia juga bukan merupakan jenayah impulsif atau tanpa dirancang.

Statistik menunjukkan peratusan yang tinggi dari perogol adalah merupakan kenalan, kawan dan saudara-mara mangsa. Ia sama seperti mana yang berlaku dalam kes ini.


Perkosaan bukannya disebabkan oleh cara pemakaian yang provokatif. Ramai remaja yang memakai pakaian seragam juga menjadi mangsa perkosaan.

Dalam hal ini, Unta Belang kesal kerana UNISEL nampaknya lebih sibuk hendak memikirkan bagaimana hendak menyingkirkan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor sebagai Canselor daripada memikirkan kebajikan dan keselamatan pelajarnya sendiri.

Sepatutnya adalah menjadi tanggungjawab UNISEL memastikan bahawa kampus mereka bebas dari sebarang bentuk gangguan seksual.

Gangguan seksual meninggalkan kesan ke atas semangat, prestasi dan produktiviti seseorang pelajar.

Pada masa yang sama, Unta Belang berharap agar polis cepat mengendalikan kes ini kerana tidak mahu pensyarah tersebut menjadi mangsa fitnah yang terancang

Kesan fitnah amatlah berat dan mendukacitakan. Maruah orang yang difitnah itu sama sekali tercalar, gerak geri dipertikai dan bermacam-macam lagi.

Selain itu jika perkara ini berlanjutan dan tidak terkawal ia boleh membawa kepada bala lain yang amat buruk.

Dalam pada itu, Unta Belang ingin berkongsi-sedikit sebanyak 'tips' kepada mereka yang sering mengalami gangguan seksual ini.

Pertamanya, beritahu penggangu tersebut bahawa kelakuannya tidak disenangi dan anda ingin supaya beliau berhenti berbuat demikian.

Beritahunya dengan tegas agar dia tahu bahawa anda betul-betul maksudkan apa yang telah dikatakan padanya.

Jika orang yang mengganggu itu terus berbuat demikian, bincangkan dengan seseorang di dalam organisasi anda yang dapat membantu menyelesaikan masalah ini.

Anda boleh bincangkan dengan pegawai personel atau kaunselor bahagian gangguan seksual, rakan sekerja/ wakil kesatuan pekerja.

Anda juga boleh menulis kepada penggangu tersebut termasuk deskripsi, tarikh dan masa kelakuan yang tidak disenangi itu, kenyataan yang jelas bahawa anda mahukan beliau untuk menghentikan kelakuannya dan amaran bahawa tindakan seterusnya akan diambil jika beliau terus mengganggu anda

Jangan lupa menandatangani surat tersebut dan tarikh anda menulis surat tersebut.

Buat salinan tersebut untuk simpanan peribadi anda dan dapatkan saksi ketika anda menyerahkan surat itu kepadanya.

Rekodkan segala apa yang berlaku dengan teliti: tarikh, masa, lokasi, apa yang terjadi, apa yang dikatakan pada anda, bagaimana perasaan anda ketika itu dan nama saksi-saksi atau mangsa lain yang pernah diganggu olehnya.

Akhir kata, Unta Belang sekali lagi berharap agar pihak polis segera menyiasat kes ini kerana di penghujungnya, kita tidak mahu mana-mana pihak teraniaya dan dianiaya...baik mangsa mahupun pada suspek itu sendiri!

Wallahualam.

Sumber: Malaysia Instinct

UNSPIN: Raja Bodoh Kamaruddin gunakan anak yang dihalau umur 14 tahun

|13 comments

Raja Petra ambil kesempatan anak sendiri

Raja Azman, anak Raja Petra Penipu membuat pengakuan di hadapan Kumpulan kerja aduan dan siasatan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) yang menemuinya di Penjara Sungai Buloh pagi ini bahawa tindakan dia menelan pisau cukur pada 8 Februari lalu adalah sebagai protes kerana ditukarkan sel dan bukannya kerana dia didera.

Pertemuan itu diketuai pesuruhjaya Suhakam, Datuk N. Siva Subramaniam.

Kumpulan tersebut ke Penjara Sungai Buloh untuk berbincang dengan anak Raja Petra Penipu itu dan pihak penjara berhubung laporan media mengenai keadaannya di penjara serta perkara lain yang berkaitan.

Pertemuan tersebut bermula jam 10 pagi tadi.

Rupanya mamat Raja Azman ni psiko cam bapak dia jugak rupanya.

Iyelah, dia jadi begitu pun pasal bapak dia pun dah lama buang dia kan. Bapak dia sibuk hal orang lain, sibuk menabur fitnah sana sini sampai anak sendiri terbiar dan jadi penjenayah.

Kalau kita ingat, Raja Perta gunakan Malaysia Today miliknya dengan mendakwa Raja Azman mengambil tindakan drastik itu (telan pisau cukur) memandangkan dia tidak lagi dapat manahan siksaan fizikal dan mental yang dikenakan terhadapnya oleh pihak berkuasa penjara.

Suka hati Raja Petra ajekan....

Dah la dia tak balik jumpa anak dia kat penjara, lepas tu dia boleh pulak menulis agaknya sambil berada dalam pelukan wanita Poland yang anak dia mangsa penderaan.

Betul-betul pukimaklah Raja Petra ni. Nampak sangat dia ambil kesempatan atas apa yang berlaku ke atas anaknya itu dengan mendakwa Raja Azman menjadi mangsa penderaan dan sebagainya,

Dia sendiri duduk berseronok jilat burit perempuan mat salleh di Eropah....lepas tu main bantai tulis aje apa dia rasa nak tulis. Anak duk reput dalam penjara akibat salah didikan sendiri buat dek aje.

Bila budak tu telan pisau cukur, terus ambil peluang belasah kerajaan Malaysia.

Sedap hati dia aje nak tuduh apa pun.

Latar belakang kejadian telan pisau cukur itu seperti berikut:

Awal bulan itu, Raja Azman dimasukkan ke hospital selepas dia dipercayai menelan sebilah pisau cukur.

Dia dijumpai dalam keadaan lemah dalam sel penjaranya oleh petugas dari penjara Sungai Buloh semasa melakukan tugas rondaan pada Selasa petang.

Laporan itu menyebut Raja Azman, yang mempunyai kesan kelar di pergelangan tangan, segera dikejarkan ke Hospital Sungai Buloh dan keadaannya dilaporkan stabil.

Bapa mangsa, yang menulis dalam laman blognya Malaysia Today, mendakwa Raja Azman mengambil tindakan drastik itu memandangkan dia tidak lagi dapat manahan siksaan fizikal dan mental yang dikenakan terhadapnya oleh pihak berkuasa penjara.

Doktor yang merawat Raja Azman Raja Petra dilaporkan mengambil keputusan tidak perlu menjalankan pembedahan untuk mengeluarkan mata pisau cukur di dalam perutnya.

Menurut peguamnya, doktor berkenaan berpendapat mata pisau yang patah dua itu perlu dibiarkan keluar secara semula jadi.

Peguam yang tidak ingin dikenali itu juga dilaporkan berkata, keadaan Raja Azman Petra adalah stabil.

Jadi, apa agaknya Raja Petra Penipu hendak tulis lepas ini pasal kes itu?

Rasanya dia akan gunakan modal yang sama....

Anaknya Raja Azman telah dipaksa atau diberikan tekanan oleh pihak penjara agar memberitahu Suhakam dia menelan pisau cukur itu atas tanda protes.

Telan pisau cukur berani, tekanan pihak penjara sikit tak berani yea.....kalau itulah modal Raja Petra, lupakan sajalah.

Ataupun Raja Petra hendak mempersoalkan mengapa anaknya ditukarkan sel....dey pundek....dah anak kau bergaduh dengan warden apa semua mestilah dia diambil tindakan.

Apa pun, yang berlaku ini memperlihatkan apabila seorang yang sudah pupus sifat bapanya mengambil kesempatan ke atas anak yang sudah sesat dalam perjalanan hidup di dunia ini.

Patutnya Raja Azman diberikan peluang dan didikan serta kasih sayang.....tapi tidakkkkkk.....Raja Petra angap anak dia komoditi baru untuk memfitnah kerajaan.

Gasak kaulah Raja Petra....aku berdoa diri aku dijauhi sifat seperti kau kerana aku juga seorang bapa dan anak-anak aku membesar menjadi manusia yang berguna pada diri dan masyarakat, InsyaAllah.

Sumber: Malaysia Instinct

BERITA: Laporan polis terhadap penceramah sentuh kes liwat

|15 comments

SEGAMAT Feb 27hb - Sebuah laporan polis telah dibuat terhadap Shamsul Iskandar, Lee Boon Chye, dan Tian Chua yang telah menghina mahkamah (contempt of court) kerana menyentuh secara mendalam kes liwat Dato Seri Anwar Ibrahimn dalam satu cermah PKR di Sekijang Segamat.

Pengadu yang merupakan Naib Ketua Pemuda, Jamaluddin bin Rasip membuat laporan tersebut di balai polis Sekijang pada 3:45 petang.

Menurut Jamaluddin yang berada mendengar ceramah yang dianjurkan di sebuah rumah di Tahang Rimau tersebut semalam, penceramah-penceramah telah menuduh dakwaan terhadap Anwar sebagai konspirasi politik dan bukti DNA tidak boleh dipercayai.

Mereka turut mempersoalkan mahkamah yang tidak membuang kes ini. Pada pandangan Jamaluddin, ini adalah usaha untuk memperlekahkan kewibawaan Mahkamah dan mengenakan tekanan terhadap Mahkamah.

Mutakhir ini, Anwar telah mengunakan rangkaiannya diluar negara untuk mengenakan tekanan ke atas kerajaan untuk campurtangan dalam hal ehwal Mahkamah untuk membuang kes ini. Hingga kemaskini, 50 ahli Parlimen Australis, bekas calun Presiden Amerika, John Kerry dan bekas Perdana Menteri Kanada, Don Martin sudah menyuarakan tekanan terhadap Mahkamah.

Anwar masih ada permohonan di Mahkamah Persekutuan untuk membuang kes ini berdasarkan dua laporan hospital Pusrawi dan Kuala Lumpur yang dikatakan tidak menunjuk kesan fizikal. Kewujudan laporan Pusrawi dipersoalkan ekoran kenyataan Saiful dalam Mahkamah bahawa dia tidak diperiksa oleh Dr Osman doktor Pusrawi.

Jamaluddin membuat laporan polis tersebut bertujuan untuk meminta polis menyiasat dan seterusnya mengambil tindakan undang-undang terhadap penceramah.

Sementara itu, sumber-sumber yang dipercayai bahawa Anwar pun turut menghina Mahkamah dalam ucapannya di Jening, Sg Petani minggu lepas.

Anwar dikatakan telah menghabiskan masa sehingga 15 minit mempersoalkan keputusan dan tindakan Mahkamah yang dianggap boleh menghilangkan kepercayaan rakyat kepada kewibawaan Mahkamah.

Sesiapa yang ada bukti atau berada di ceramah tersebut atau ceramah-ceramah PKR lain dimana penceramah telah menghina Mahakamh atau menghasut untuk membencikan Mahakamh, sila buat laporan polis di balai terdekat.

MYSTERY: Kuasa baru ambilalih Putrajaya bulan Mar 2010?

|16 comments
Ini pun anak Raja juga ... tapi bodoh pasal school dropout
Jebat mendapat perkhabaran akan timbulnya suatu kuasa baru pada Mac 2010. Entah betul entah tidak. Tapi itu perkhabaran yang diterima. Boleh jadi suatu khabar angin, boleh jadi tak jadi dan juga boleh jadi sekadar illusi.

Kalau benar pastinya ianya memeranjatkan dan semua orang akan terlopong mulut. Kuasa apa tu ye..Benda belum tentu jadi..kita tengok sama ada ia akan jadi ke tidak. Tapi Jebat rasa macam mustahil. Politik adalah seni untuk merealisasikan benda-benda mustahil.

Siapa yang akan berkuasa tu ye?

Sumber: Jebat Berkokok
Ada orang kata Ku Li. Tapi dia nafi. Takkan dia nak ganti Anwar yang masih mahu kekal Ketua Pembangkang.

Ada kata tarikh 15 March. Dah hampir ribut tak ada, sepoi-sepoi bahasa pun tak rasa.

Anwar Ibrahim pun ada temberang 916 pada tahun 2008 dan macam-macam konspirasi tak masuk akal. Baca video berikut:


Kelasik punya video.

MYSTERY: Macam mana kita tahu Anwar digelar Mat King Leather?

|26 comments
Mari kita mengingat kembali video perbualan Anwar dengan bekas madu jantan Wan Azizah bernama Mior berikut:


Kerana apa kita mahu anda ingat kembali video ini?

1. Untuk tahu dari mana datangnya gelaran Mat King Leather.

2. Jeng jeng jeng ... ada pendedahan akan datang.

Saturday, February 27, 2010

UNSPIN: Bohong dan fitnah Khalid Gagap terhadap YBK terdedah!!!

|5 comments
Sila ikuti video penerangan Pengerusi Dato Zainal Sakom pada hari Rabu lepas berikut:


Untuk membayangkan berapa ruginya kawasan Serendah dengan sikap angkuh Khalid yang sudah di Nizarkan oleh exco2 DAP dan bukan melayu, sila lihat video kampus UitM Serendah yang pasti membangunkan Serendah dan menyelesaikan masaalah tertangguh kawasan itu.


Selain pembohongan tersebut, Khalid telah membalas press conference Dato Zainal untuk menyaman dengan mendedahkan satu lagi pembohongan dalam satu kenyataan rasmi sini seperti berikut:
Pengerusi YBK, Dato' Zainal Abidin Sakom didapati memiliki saham terbanyak dalam salah satu syarikat yang dilantik sebagai pemaju tanah iaitu Syarikat Tenaga Ehsan.
Benarkah syarikat Tenaga Ehsan kepunyaan Zainal Sakom? Bukankah ianya kepunyaan Dato Kamarul Ariffin, classmate Anwar di MCKK yang juga ahli Parlimen PKR dari Telok Kemang?

Lihat sini dimana Dato Kamarul disaman oleh seorang bernama Mohd Yusof kerana tidak menyelesaikan pembayaran pembelian saham syairkat berjumlah RM4 juta.

Zainal adalah Trsutee YBK dalam banyak syarikat.

Saman aja Khalid tu ustaz ... biar dia teruih jadi bisu.

UNSPIN: Khalid tidak jujur, sombong dan pendendam

|2 comments

Penulis Belantan menganalisa kes Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) dan hutang saham Guthrie dengan Bank Islam untuk memahami keperibadian Khalid Ibrahim.

Dalam kes YBK Khalid lebih rela tanah dirampas dari menerima cadangan penyelesaian dan bayaran cukai. Hairan mengapa setelah dua tahun dia menjadi Menteri Besar, baru pengambilan balik tanah YBK itu mahu dilakukan? Mengapa sekarang baru timbul pihak orang lain tidak boleh bayar untuk pemilik tanah? Langsung tidak ada tolak ansur untuk mencari penyelesaian.

Dalam hal hutang Khalid yang tertunggak sebanyak RM66.43 juta, Belantan melihat proses mahkamah tidak akan berpihak kepada Khalid dan dia terpaksa akan menghadapai kemungkinan bankrup. Akhirnya dia mungkin kena mengundur diri dan sepatutnya dia berundur diri sekarang dari membiarkan kerajaan Selangor kucar kacir.

Dari kedua-dua kes ini, Belantan mempersoalkan kejujuran Khalid dalam tindak tanduknya sebagai pemimpin dan insan.

Menurutnya apa yang KHalid lakukan terhadap YBK dan salahguna kedudukannya di PNB untuk mendapatkan saham dalam Guthrie pada harga murah bawah pasaran hanya menguatkan kesangsiaan bahawa Khalid adalah seorang yang beruopaya menyalahguna kuasa.

Belantan mengungkit peristiwa keengganan Khalid mengisytiharkan harta dan aset-aset nya. Turut dipersoal oleh Belantan, dia hanya mengistiharkan hanya gaji sebagai Menteri Besar tetapi tidak berapa rumah dan kenderaan kepunyaannya, aset mudah alih miliknya, liabiliti yang ditanggungnya dan elaun sebagai Pengerusi MBI yang berjumlah ratusan ribu ringgit!

Pada Belantan, Khalid bersikap sombong terhadap Bank untuk menyaman kembali Bank dimana dia berhutang. Pelik pada orang biasa untuk mendengar orang yang diberi hutang menyaman pihak menuntut. Ini hanya mendedahkan sedikit sebanyak karakter atau warna sebenar Khalid.

Dia merasakan tindakan Khalid terhadap YBK adalah tindakan balas dendam kerana dia tertekan oleh Bank, maka dia perlu tekan pihak lain.

Untuk membaca keseluruhan artikel tersebut, sila ke MyKMU sini.

MYSTERY: Nora Reformasi dah sedia jual 'body' untuk reformasi II

|14 comments

Selama ini, kalau kita dok baca laman blog Nora Reformasi, puh ... macam real dia kata dia adalah pejuang yang tidak pandang wang dan harta tapi hanya mahu menegakkan keadilan kepada mereka yang teraniaya seperti Anwar, peniaga jalanan dan rakyat marhaen seperti mereka.

Lepaih tu, skrip dia bertukar pula menjadi cemburu apabila melihat lepaih Pakatn Rakyat naik, mereka yang berjuang diketepikan. Yang naik adalah akhirnya orang2 berpangkat dan bertitle Dato dan Tan Sri.

Masa Yahya Saari dikenakan siasatan SPRM dan digantung jawatan sementara penyiasatan, wah .... marah betul reformis ini semua. Depa berpiket di rumah Khalid Ibrahim sampai habih kereta MB di tenggelami piket dan banner.

Itu dulu brader, keadaan sudah berubah.

Semalam petang ada lagi perjumpaan dengan reformis. Lani di rumah kediaman rasmi MB. Anwar Ibrahim dan Nik Nazmi pun turut serta. Reformis yang hadhir adalah dalam 150 orang. Adalah nama-nama famous tahun 1998 datang macam Tengku Marziah, Nora, Pak Din, dan Pak Salleh Nasir

Khalid ada berucap mahukan semua refomis bergerak kembali. Macam rreal saja si kapitralis gemuk. Masa depa bertempur dengan gas pemedih mata, Khalid dok di pejabat Guthrie merembat dari dalam. Tak ada kena gas pemedih mata atau di gigit anjing.

Dalam bincang-bincang tu keluar dari mulut reformis memohon bantuan daripada MB Selangor kerana kebanyakan refomis tidak mempunyai pekerjaan yang tetap dan ada dikalangan mereka dibuang kerja. Isunya bukanlah perjuangan dan pengorbanan untuk keadilan sejagat atau apa kebala retorik yang disebut.

Bila sudah dedahkan kelemahan diri, kapitalis buncit macam Khalid ini tak malu nak ambil peluang. Teruih dijanji akan bantu dengan syarat perlu komited dengan apa peluang yang diberikan.

Macam real dia mahukan setiap kerja dan peluang yang bakal diberikan dibuat bersungguh sunguh. Dia tidak mahu para refomis mengambil kesempatan atas pemberian kerja yg akan diberikan.

Betoi ke Khalid mahukan mereka untuk komited dengan kerja. Kalau dah komited kerja atau biznes kecik, maknanya takyah nak pergi demo dan bertempur dengan polis, Betoi ka Khalid tak mahu itu semua.

Nampak sangat ini semua rasuah untuk menghuru harakan negara. Oh ye ... Khalid mahu ditubuhkan sebuah Yayasan Refomis bagi menjaga kebajikan refomis. Dia janji akan membantu dari segi kewangan jika yayasan ini di tubuhkan.

Wang sebanyak RM100,000 akan diketepikan untuk membantu kebajikan ahli, anak dan isteri sekiranya ditahan pihak berkuasa.

Itu cakap auta. Mana boleh Yayasan yang mahu ditubuhkan untuk tujuan ini didaftarkan. Pandai saja dia janji akan bantu kalau boleh tubuh. Dia tahu tak boleh tubuh.

Semua ni auta untuk pancing lebih ramai reformis datang kembali kerana ahli PKR yang Cina dan liberal semua tak peduli dah dengan Anwar. Dia orang perlu kumpulkan orang untuk pergi ke Mahkamah pada Mar 25hb.

Bodoh reformis ini. Dah kena tipu dulu dengan Anwar, apa pasal sanggup nak kena tipu lagi.

Pasal duit semua mereka sudah terpedaya. Habis dah kena jual. Nora Reformasi sudah terpedaya sampai dah sanggup jual body untuk reformasi II.

MYSTERY: Insaflah Kak Wan, hentikan lakunan dan hadapi kenyataan

|18 comments

Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail selayaknya diberi anugerah 'Pelakon Wanita Terbaik 2010' atas kehebatan 'lakonannya' ketika berhadapan dengan rakyat, sindir Datuk S. Nallakaruppan.

Beliau yang juga bekas rakan karib Anwar meneruskan sindiran mengata anugerah itu kelak akan mampu menaikkan lagi reputasi Wan Azizah bagi membolehkannya menerima tawaran lumayan dari Hollywood.

"Saya amat yakin kelak Wan Azizah mampu meraih 'Anugerah Academy' di Hollywood," katanya.

Nallakarupan mengulas kenyataan Wan Azizah dalam sebuah akhbar Australia semalam yang menyifatkan perbicaraan kes liwat suaminya merupakan sebahagian daripada usaha untuk menamatkan karier politik Ketua Pembangkang itu.

Dakwa beliau, Wan Azizah seorang wanita yang hebat kerana boleh melalui kes dakwaan berkaitan moral suaminya.

Malah dakwa beliau lagi, Presiden PKR itu juga berada pada satu tahap melebihi wanita lain di Malaysia kerana boleh melakukan apa sahaja demi menjaga kepentingan kerjaya suaminya.

Baca seterusnya di Malaysian Instinct

Padahal suatu masa dahulu semasa Anwar masih Timbalan Perdana Menteri, Wan Azizah pernah mengadu dengan oramng-orang tertentu di Masjid Seksyen Bulat Seksyen 14 untuk menuntut cerai.

Beliau turut bertemu Tun Siti Hasmah menyuarakan keresahan hatinya terhadap perbuatan sumbang suami tetapi Tun Siti menasihatinya supaya usah bergopoh dalam tindakan.

Semasa Anwar dipecat, Wan Azizah bertemu Tun Siti dan dinasihati tumpukan kepada keluarga. Masaalahnya Wan Azizah degil dan Anwar pun gunakan isteri dan anak-anak untuk kepentingan peribadinya.

Bekas Naib Presiden PKR, Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak hari ini dilaporkan Utusan menyeru Wan Azizah insaf dan kembali ke pangkal jalan.

Menurutnya, beliau yang juga seorang wanita, isteri dan mempunyai anak-anak mengakui amat memahami situasi yang dihadapi oleh Wan Azizah iaitu keperluan untuk menjaga maruah suami.

“Tetapi kita sebagai isteri juga mempunyai tanggungjawab kepada negara. Sekiranya, suami sudah merosakkan negara kita mesti minta dia berhenti dan tidak (lagi) menyokong tindakannya.

“Letakkanlah kepentingan negara mengatasi kepentingan suami untuk mencapai cita-cita peribadinya. Kasihanlah kepada penyokong dan rakyat yang tidak tahu apa-apa, fikirkanlah maruah anak-anak dan hidup mereka di dunia dan akhirat.

“Kita bukan nak hidup di dunia sahaja, saya tahu Wan Azizah mengetahui hal sebenar dan saya kecewa demi kepentingan politik suami dan dirinya (sanggup) dia berbohong kepada rakyat,” katanya.

Baca seterusnya di Utusan Malaysia sini.

UNSPIN: Anwar Menipu Gunakan Nama Yusof Qaradawi.....Hina Sungguh.

|14 comments

Lidah rasmi Pas, Harakah melaporkan kenyataan Anwar Ibrahim bahawa ulamak Salafi terkenal dari Mesir, Dr. Yusuf al-Qaradhawi sendiri telah meminta agar kes liwat yang dihadapi Anwar digugurkan.

Hebat betul Anwar kerana ada ulamak besar yang sudi memohon bagi dirinya walaupun ulamak itu sendiri tidak berada di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008, iaitu ketika liwat dikatakan berlaku.

Jadi Qaradawi pastinya tidak tahu 100 peratus sama ada Anwar meliwat atau tidak pembantunya.

Namun, bukan itu yang penulis tertarik sebenarnya.

Dalam isu liwat II ini, seperti juga liwat I dahulu, sokongan asing terutama Yahudi dan proksi-proksi mereka seperti di Australia ke atas Anwar adalah amat tinggi sekali.

Cuma yang penulis pelik, Anwar berkata Qaradawi dengan mengatakan ulamak itu meminta kes liwat digugurkan, tetapi tidak ada satu pun agensi media yang carry atau melaporkan berita itu.

Cuma Harakah sahaja yang dapat kenyataan itu.

Dengan kes liwat II menjadi perhatian dunia dan mendapat sokongan luar, kalau betul Qaradawi membuat kenyataan meminta dakwaan liwat digugurkan, maka sudah pastilah hangat di serata dunia kisah itu.

Tapi penulis tak nampak pun agensi berita-berita asing ternama dunia seperti AFP atau Reuters membawa ke tengah kenyataan tersebut.

Al Jazeera atau CNN dan yang lain-lain pun tidak melaporkan kenyataan yang pastinya memberikan Anwar satu kelebihan jika benar ia disebutkan.

Malah, laman web Yusof Qaradawi sendiri pun tidak ada menyebut apa-apa mengenai Anwar atau tuntutan kepada kerajaan Malaysia supaya mengugurkan dakwaan liwat tersebut.

Pelik bukan? ....kenyataan begitu berharga tidak diketahui media dunia tetapi Anwar tahu.....

Atau Anwar ini yang duk jaja nama Qaradawi sana sini? Suka hati sahaja menggunakan ulamak untuk kepentingan diri sendiri.

Kalau tengok pada bukti yang ada sekarang ini...nampaknya begitulah kot.

Untuk selamatkan diri, Anwar boleh sahaja jual nama ulamak terkenal seperti Qaradawi pun.... tak terperanjat pun. Kalau umur 60-an masih boleh meliwat, apatah nak jual nama ulamak kan?

Kalau betul Qaradawi pendirian demikian, dia boleh berhubung dengan kerajaan Malaysia dan meluahkan pandangannya...kenapa beliau tidak buat begitu?

Belum tentu pendiriannya akan diterima, tetapi dia boleh lah cuba ikut saluran formal.

Beliau boleh buat kenyataan kepada media Mesir paling kurang pun.

Tetapi tidak ada pun setakat ini....

Tiba-tiba, Harakah boleh pulak letak di muka hadapan dan salah satu baris beritanya ialah "kata Qaradawi kepada Anwar".

Sah sah Anwar mereka dan menipu kenyataan itu. Harakah pun babit sekali menipu.

Sudah lah meliwat....jual nama ulamak pulak......hinanya insan bernama Anwar Ibrahim ini.....

Tak takut dengan pembalasan tuhan ke Anwar Ibrahim ni?

Sumber: Malaysia Instinct

Friday, February 26, 2010

UNSPIN: Bukti N.Ajis jadi bodoh akibat kerap di "liwat" Anwar

|49 comments

Hari ini cuti Maulidur Rasul dan tentu sekali khutbah hari ini banyak menceritakan keistimewaan Nabi Muhammad. Nak ikut Rasul sepenuhnya memang susah tapi sifatnya dan budi pekertinya yang perlu menjadi arah dan tuju kita semua. Semasa dia membesar di Mekah, Rasulullah seorang yang amanah dan tidak pernah berbohong hingga dipanggil Amin.

Marilah kita lihat pemimpin Al Amin Pakatan Rakyat N.Ajis yang cakap berbelit-belit dalam hal campurtangan negara asing dalam hel ehwal negara ini. Tidak tahu di mana diletaknya lojik dan mantiq hujahnya. Inilah akibatnya bila minda telah terlalu kerap di "liwat" oleh peliwat hingga sudah tidak berfungsi.

Pasti Pak Lebai ini sudah mula nak marah. Biasalah dia orang. Kita hentam N.Ajis dia marah. N.Ajis perbodohkan diri, dia tak marah N.Ajis. Sekurang-kurangnya orang UBN boleh kritik pemimpin dan parti sendiri bila salah. N.Ajis yang terang-terang amalkan korupsi, kronisme dan nepotisme pun mereeka cari helah pertahankan. Hina betul ...

Anwar menafikan Pakatan Rakyat meminta kuasa luar negara campurtangan dalam hal ehwal Malaysia.

No one asking foreigners to interfere, says Anwar

Tuesday, 23 February 2010

PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim refuted Barisan Nasional’s claims that the Pakatan Rakyat is asking foreign powers to interfere in Malaysia’s internal affairs.

“No one is calling for an intervention in the judicial process. But questions have been raised on the issues of irregularities and flaws in our country’s judicial system. ...
Sebenarnya mudah untuk buktikan dia terlibat. Baca saja blog AIDC. Oleh kerana bukan topik kita nak tunjuk kaitan anwar dengan Yakjuj Makjuj damn Dajjal akhir zaman, kita terima dahulu kenyataannya.

Sehari sebelum itu, N.Ajis pula mengaku ianya satu campurtangan luar.

Bukan campur tangan tetapi sokongan

Monday 22 Feb 2010

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan campur tangan sekumpulan Ahli Parlimen Australia dalam pertuduhan liwat ke atas Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tanda sokongan dan bukannya berniat untuk campur tangan dalam urusan negara.

Nik Aziz berkata, tidak salah bagi Ahli Parlimen berkenaan mencampuri urusan perbicaraan kes liwat Anwar kerana ianya menyatakan sokongan mereka. .... seterusnya sini.
Siapa sedar dia sekejap kata campurtangan dan sekejap lagi bukan campurtangan. Berbelit-belit Harakah nak cover line mangsa "liwat" otak.

Macam mana dia boleh kata bukan masuk campurtangan?

50 MP kangaroo tuntut (bukan macam si Anwar menyontot) kerajaan menyuruh Mahkamah gugurkan kes. Bila dia mahu kerajaan campurtangan dalam hal Mahkamh, dua perkara yang salah. Satu mana boleh kerajaan campurtangan dalam hal Mahkamah. Dua, mana boleh Australia campurtangan dalam hal Mahkamah.

Macam mana Fuckatan Rakyat dok bising pasal independence of judiciary tapi sekarang sokong campurtangan dalam hel ehwal mahkamah? Hanya kerana si kaki main bontot, semua boleh diubahsuai?

Macam mana N.AJis boleh kata tuntutan itu sokongan? Tuntutan itu suroh dan bukan sokong. Kalau sokong, apa yang MP Australia sokong? Tak ada sesiapa memulakan tindakan atau memberi kenyataan melainkan MP Kangaroo yang mulakan.

Macam mana MP AUstralia nak sebut sokong si polan atau tindakan si polan kalau depa sendiri yang si polan itu?

Paham tak Pak Lebai bahlol? Ini sudah canggih sedikit hujahnya.

Nik Ajis kata "tidak salah campurtangan" dalam kes liwat. Ini jugak bermakna N.Ajis menyokong pihak luar masuk campur dalam mahkamah yang mereka sendiri pejuangkan tidak boleh dimasuk campur atau dipengaruhi oleh sesiapa?

Kepala serban dia bonjol! Macam mana dia boleh kata tidak salah campurtangan tapi kata bukan campurtangan tapi sokongan?

Ulang sekali lagi, mahkamah tidak boleh disokong campurtangan oleh sesiapa ... baik kerajaan, australia atau sebab kes itu kes peliwat.

Dah begitu jelas, macam mana boleh headline dan dia kata sokongan dan bukan campurtangan? N.Ajis sendiri anggap tindakan MP Kangaroo itu campurtangan.

Bodoh bodoh N.Ajis. Dah selalu kena "liwat" Anwar sampai jadi dah bodoh. Syarat jadi ulamak bukan bodoh tau.

Macam mana orang bodoh macam ini yang orang PAS dewa-dewa dan nabi-nabikan sebagai kata putus yang perlu diakur dengan penuh taat setia. Hai pengikut ... macam mana kau orang berguru dengan dia. Guru penipu macam ini.

Itu yang esok hari Anwar bagai nak gila kena nafi Pakatan Rakyat tidak ajak orang luar masuk campur. Dahlah Anwar. Dari zaman kerajaan Melaka sampai apa sekali. Bila dalam ada sokongan, adalah yang diajak campurtangan musuh luar.

Pemimpin bodoh melahirkan pengikut bodoh. Tak malu ke jadi penyokong Nik Ajis?

Mat2 PAS Pak Lebai kolop takyah nak berhujah sini mengenai keulamakan dia. Kami tak perakui langsung. Dia bukan ULAMAK tapi UMARAK. Malah dia dah dikira ULAR DALAM SEMAK. Dia sudah melakukan fasiq dan lebih baik ditolak pandangannya.

P/S Apa lagi buatlah laporan polis pasal gambar tu ... hehehe

UNSPIN: Siva Suhakam talk cock macam keling mabuk

|8 comments

Oleh ‘Mokhtar’

Raja Petra’s son not abused in prison, says Suhakam

It added that Raja Azman did not cut his wrist or attempt to commit suicide but had rather scratched himself out of anger after he came out of solitary confinement.

Siva said Raja Azman had scratched his left hand 15 times by using half a blade in a moment of rage.

Describing him as a “friendly character,” Siva said Raja Azman told them that he had injured himself.

He did not cut his wrist. He just scratched his left hand.

“The whole episode was witnessed by two of his cellmates whom we interviewed. They also saw him swallow the half blade.”

I say tambi, sejak bila Raja Azman sudah jadi “friendly character”? Awak mabuk kah?

Bila Raja Azman pukul orang, lepas itu pecah masuk rumah orang, lepas itu curi duit orang, lepas itu dia pukul orang itu lagi – masa itu dia friendly ke tak friendly?

Sekarang dia duduk dalam penjara mesti lah friendly. Mana boleh tak friendly.

Orang cakap Raja Azman juga gangster ambil upah pukul orang lah. Pasal apa awak tak tanya Raja Azman kalau dia pernah bunuh sesiapa dulu? Mana tahu dia ambil upah bunuh orang. Hit man lah.

So jangan jadi bodoh nak kata Raja Azman 'very friendly'.

I say Datuk Siva tambi, apa pasal lu mahu cover Raja Azman? Lu penyokong Anwar kah? Kalau dia scratch tangan dia 15 kali, itu bukan suicide kah? Habis berapa kali mahu scratch his hand sebelum boleh jadi suicide? 150 kali kah?

Datuk Siva tambi, lu jangan cakap macam keling mabuk, ok?

Habis kalau scratch hand 15 kali bukan suicide, dia ‘swallow half the razor blade’ itu apa pula? Sarapan pagi ke? I say Datuk siva tambi, keling mabuk pun tak ada telan botol dengan todi lah. Sudah minum todi, dia mesti buang botol punya.

Mana ada keling mabuk telan botol bila dia minum todi? Tapi Raja Azman telan itu razor blade apa hal? Kalau bukan suicide apa pasal dia telan razor blade, half ke, one quarter ke, three quarter ke apa pasal dia telan razor blade?

Dey tambi lu jangan cakap macam keling mabuk. Sekarang saya kasi sikit nasihat sama lu. Lu pergi cakap sama itu Raja Bodoh Kamarudin lebih baik dia bertaubat. Raja Bodoh Kamarudin harus bertaubat.

First suruh dia minta maaf dengan anak dia Raja Azman pasal dulu Raja Bodoh Kamarudin pukul anak dia sampai pecah kepala dan halau dia keluar daripada rumah. Masa itu Raja Azman 14 tahun saja. Gila punya bapa pukul anak dan halau dia keluar rumah. Lepas itu suruh Raja Bodoh Kamarudin ambil balik anak dia duduk sama dia.

Lepas itu suruh Raja Bodoh Kamarudin buka kedai jual alchohol (arak) sebab dia sama isteri dia sangat suka minum arak. Tapi takpa sebab kalau dia buka kedai arak, dia boleh survive. Tak payah curi duit dari Wan Azizah atau tak payah jual bontot minta duit daripada George Soros.

Bila boleh bisnes dan survive Raja Bodoh Kamarudin tak payah cari duit dengan cara cakap bohong dan jadi jurucakap untuk P.U.N.A.I.

Lu tahu kah apa itu P.U.N.A.I. ? Peliwat Unggul Negara Anwar Ibrahim atau P. U. N. A. I.

Siva, itu PUNAI mahu jaga sikit. Silap-silap dia boleh masuk pintu belakang.

UNSPIN: Raja Bodoh Kamarudin (RBK) sudah tak ada modal

|10 comments

Oleh CIFUT Today

Raja Azman anak kepada Raja Klentong Raja Bodoh Kamarudin sudah mengaku kepada Suaram bahawa dia menelan pisau cukur dalam percubaan membunuh diri di lokap. Sila baca posting sebelum ini.

Ini kali kedua seorang ahli keluarga Raja Bodoh Kamarudin cuba membunuh diri. Marina Lee Cuncawat Patpong, bini RBK yang berbangsa Cina Siam sudah dua kali cuba membunuh dirinya. Kali yang terakhir ialah bila anaknya Raja Azman ditangkap Polis dan dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan samun dan mengganas.

Setelah mendengar akan percubaan Raja Azman untuk membunuh diri pula, kemungkinan besar Marina Lee Cuncawat Patpong akan cuba membunuh dirinya sekali lagi.

Mungkin anak perempuan Raja Petra yang lain pun akan cuba membunuh diri. Untuk keselamatan seisi keluarga ini, lebih baik mereka sekeluarga diletak bawah kawalan ‘suicide watch’ oleh Polis London.

Habis modal

Semalam pula di laman Malaysia Today, Raja Bodoh Kamarudin jelas menunjukkan dia sudah habis modal.

Dia menulis cerita bodoh pasal Jamaludin Jarjis membaca surat khabar di Washington. Raja Bodoh Kamarudin menulis seolah dia juga berada bersama JJ di washington.

Yang sebenarnya Raja Bodoh Kamarudin yang berada di London cuba menyelamatkan si isteri Marina Lee Cuncawat Patpong daripada mabuk minum arak cap murah untuk hilangkan tension pasal anak dia cuba bunuh diri dalam lokap.

Itulah yang sebenarnya berlaku.

Kita baca sikit apa yang Raja Bodoh ini telah menulis:
Nazri's talk was so boring even JJ read the newspaper

THE CORRIDORS OF POWER

By Raja Petra Kamarudin in Washington

It was a strange scene at the Center for Strategic and International Studies (CSIS) in Washington on Wednesday morning. When the seminar on Governance & Rule of Law in Malaysia began, only one of the speakers came into the room, Nazri Abdul Aziz.
Lihat bagaimana Raja Bodoh Kamaruddin klentong.

Mula dia kata hanya seorang wakil Malaysia yang masuk dewan ia itu Nazri Aziz. Tapi dalam ayat yang berikut pula Raja Bodoh kata lain:
Malaysian Ambassador to the US, Jamaluddin Jarjis a.k.a. JJ, spoke for two minutes.
Tadi dia kata hanya Nazri masuk. Sekarang dia kata JJ pula beri ucapan two minutes. Inilah klentong Raja Bodoh Kamarudin.

Bini sudah mabuk, sudah dua kali cuba bunuh diri, anak pun cuba bunuh diri. Tapi dia masih nak klentong lagi.

Inilah “divine intervention” yang sedang menyiksa Raja Bodoh Kamaruddin serta seisi keluarganya. Duit punya pasal sanggup jual maruah dan jual negara kepada kaum setan. Sanggup membohong untuk pertahankan kaum Lut Al Juburi. Terimalah bala Tuhan ‘divine intervention’ yang sedang menimpa keluarganya.
Raja Bodoh Kamarudin,

Your son commit suicide. Your wife also try commit suicide. You tell lies to save a homosexual and liar.

Where Anwar get all his money? Millions of Ringgit? Where Rahim Ghouse get so much money?
Itu semua duit rasuah sejak Anwar jadi DPM.

Anwar is a homosexual.


Kita tak peduli pasal itu. Tapi dia bohongi semua rakyat Malaysia. Dia bohongi isteri, anak dan keluarga.

You protect this type of liar. For what Raja Petra Kamarudin?

You call yourself a Muslim. You have no shame at all. Allah, the malaikat and all the people will curse you.


Sumpah laknatullah atas kamu Raja Petra Kamarudin. Kamu bantu puak setan memporak perandakan negara aku. Mampus kamu. Mampus seisi keluarga kamu.
Tapi kita sambung lagi pada artikel Raja Bodoh.
He made no mention, though, whether the new US$150,000 Porsche he just bought is paid for by the Malaysian taxpayers or by him personally.
Kita tak hairan dah kalau JJ beli Porsche atau Toyota. Anwar kata dia miskin tapi dia beli Bentley. Lepas itu Anwar buat rumah banglo RM7 Juta di Selayang.

Rasa-rasa Anwar pinjam duit kat JJ tak? JJ ada ramai kawan baik di kalangan pemimpin tertinggi PKR. Raja Bodoh Kamaruddin tak tahu JJ dan Anwar masih ada direct contact. How do you think Ezam, Anuar Shaari semua masuk balik ke pangkuan? Bodoh...

Nazri said that it was just a coincidence that he, Gani and Abdul Hamid happen to be in Washington at the same time. So what? Berita bodoh macam ini pun jadi front page Malaysia Today ke?

The whole while Nazri was speaking, JJ was sending and receiving messages on his Blackberry and mobile phone. He never turned off the ringer. When he tapped out a message, one could hear the "click, click, click" of the keys. He even called his aide up to the podium twice to have conversations. He also got up and left the room and then came back.
I say Raja Bodoh Kamarudin boleh saya tambah sikit tak. You dont even know why JJ left the room? He went outside to kentut lah. It is not polite to kentut in public, even in Washington. So JJ keluar sekejap pergi kentut. Bau sungguh pasal dia baru balik dari Pahang, banyak makan sambal petai. Raja Bodoh Kamaruddin you tak tahu ke masa JJ naik pesawat, smoke detector di toilet semua meletup. Dia kentut juga.

Saya dah melalut pula. Maksud saya, malas nak komen. Nampak sangat Raja Bodoh sekolah drop-out dah tak ada modal.

Banyak Raja Bodoh punya auta sudah terdedah. Malam Rosmah dituduh bunuh dah dibukti beserta gambar berada dalam Majlis. Laporan Pusrawai yang didedah Raja Bodoh adalah palsu.

Inilah pembohong Raja Bodoh Kamaruddin. Akhirnya hidup dia akan merana dan merayap di rantau orang. Jadi banduan dan pelarian sebab berjuang hak seorang pembohong, penipu, peliwat, perasuah dan pengkhianat.

Sekarang bala Tuhan sedang turun atas kepala gerombolan bangsat dan laknat ini.

Kita lihat saja apa yang akan berlaku kepada mereka. Mereka akan dimakan ulat sebelum ajal menemui mereka. Binasalah tangan mereka, binasalah hidup mereka dan binasa lah akhirat mereka.

UNSPIN: Spin Raja Bodoh Kamaruddin low class ... Anak ngaku cedera diri sendiri

|11 comments

Suhakam: Anak Raja Petra akui cederakan diri sendiri

KUALA LUMPUR, Feb 25 — Pesuruhjaya Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) Datuk N. Siva Subramaniam berkata beliau dimaklumkan sendiri oleh Raja Azman, anak pengendali laman web Malaysia Today Raja Petra Raja Kamaruddin, yang kini ditahan di penjara, yang beliau mencederakan dirinya sendiri tanpa paksaan daripada mana-mana pihak baru-baru ini.

“Saya tanya kenapa berbuat demikian, jawabnya kerana tidak berpuas hati diasingkan ke dalam Blok Tawakal untuk satu siasatan,” kata Siva kepada pemberita selepas berjumpa Raja Azman, 34, di Penjara Sungai Buloh di sini hari ini.

Beliau berkata insiden itu bukanlah satu cubaan membunuh diri atau wujudnya kes penderaan kerana Raja Azman bertindak di atas kemahuannya sendiri.

Juga tidak wujudnya gangguan mental atau penderaan secara fizikal kerana beliau (Raja Azman) cuma berada dalam keadaan marah sahaja lalu bertindak demikian, katanya.

“(Beliau) bukan dicederakan... tiada sesiapapun mencederakannya, sama ada warden mahupun pegawai penjara,” katanya.

Beliau berkata Raja Azman bertindak sendiri mencalarkan tangan kirinya dan menelan sebilah pisau cukur selepas mendapat tahu akan diletakkan dalam blok berasingan daripada banduan lain.

Siva berkata beliau dimaklumkan oleh pihak penjara bahawa insiden yang menyebabkan Raja Azman diletakkan ke dalam blok berasingan kerana dikatakan melanggar peraturan penjara.

“Beliau (Raja Azman) memarahi seorang pegawai... jadi beliau telah melanggar peraturan. Biasanya apabila tahanan berbuat demikian, dia akan diasingkan ke bilik atau blok lain sehingga penyiasatan selesai,” katanya.

Katanya Raja Azman hanya mengalami calar yang tidak memerlukan jahitan langsung, namun telah dibawa sejurus insiden itu berlaku ke Hospital Sungai Buloh untuk pemeriksaan lanjut.

“Ada dua bilah pisau yang kecil telah keluar secara sendirinya... dia tidak menghadapi sebarang kecederaan dalaman atau apa-apa perkara yang lain. Dia kini ditempatkan di wad penjara dan akan kembali ke bloknya dalam masa beberapa hari lagi,” katanya.

Ketika ditanya hasil lawatannya itu, Siva berkata secara keseluruhannya Suhakam berpuas hati dengan sistem pentadbiran penjara dalam menangani banduan tanpa mengira pangkat dan status mereka.

Beliau turut diberi taklimat oleh Pengarah Penjara Sungai Buloh, Navander Singh dalam lawatan dua jam itu. — Bernama
Satu dunia tahu sekarang bahawa Raja Bodoh Kamaruddin menipu apabila mengatakan anaknya bunuh diri kerana kondisi penjara. Tak malunya akhir2 ini satu2 pembohongan RPK terdedah.

Semua orang sudah tahu betapa gila keluarga Raja Bodoh Kamaruddin ini. Baik anak baik emak, kedua melakukan kecederaan ke atas diri sendiri dan cenderung membunuh diri. Bagi yang tidak tahu, emak Raja Azman, Marina Lee cuba membunuh diri dengan kelar tangan sendiri dua kali kerana depress terhadap Raja Bodoh.

Inilah keluarga yang jadi gila dipimpin Raja Bodoh Kamaruddin tapi mahu mengajar negara dan dunia konon seolah-olah dia seorang yang baik, amanah, nilai tinggi dan adil. Piirraahhhhhhh!!!!

NEWS: Anwar rejected again, Fed court cannot review Fed court

|3 comments
Sodomy II: Anwar fails to get Federal Court to review its decision

KUALA LUMPUR: The Federal Court has ruled that it does not have the jurisdiction to review its Jan 29 decision, denying Opposition leader Datuk Seri Anwar Ibrahim access to documents he is seeking for the preparation of his defence in his second sodomy trial.

In a unanimous decision, Federal Court judges Justices Zulkefli Ahmad Makinudin, Mohd Ghazali Mohd Yusoff and Heliliah Mohd Yusof said: “Rule 137 (of the Rules of the Federal Court) does not confer jurisdiction on the Federal Court to review its own decision.”

“Even assuming that there is a limited inherent power, the applicant has failed to come within the limited exceptions that have been distilled from earlier decisions of the Federal Court,” said Justice Zulkefli in delivering the oral judgment Thursday.

Rule 137 of the Rules of the Federal Court states that nothing in these rules “shall be deemed to limit or affect the inherent powers of the Court to hear any application or to make any order as may be necessary to prevent injustice or to prevent an abuse of the process of the Court.”

Justice Zulkefli added that the issues raised by Anwar in the motion for the review had been “duly considered and dealt with in the judgment of the Federal Court in this instant case.”

“That panel of the Federal Court did not agree with the applicant on these issues and their interpretation of the law.

“Hence, we find that this is not a suitable case for review by another panel of the Federal Court.”

Justice Zulkefli added that even if this panel were to disagree with those findings it would not constitute a ground that warrants a review of that decision.

“There must be finality. To re-litigate a case which has been heard and finally disposed of is not one of the circumstances as envisaged by Rule 137 of the Federal Court,” he said.

Speaking to reporters later, Karpal said Thursday’s decision meant that an applicant could not go to the Federal Court “once it has made a decision, unless this Federal Court decision is overruled.”

However, he said judgment was not an obstacle for Anwar as he could apply for the documents or other material when necessary, as the trial proper had commenced.

On July 16 last year, the High Court had granted Anwar’s application under Section 51A of the Criminal Procedure Code to compel the prosecution to supply him with key documents which included among others, CCTV recordings, copies of witness statements as well as the medical and chemist’s notes.

The court, however, refused his request for the DNA samples taken from Mohd Saiful Bukhari Azlan, the complainant in the case against Anwar.

On Nov 6, the Court of Appeal allowed the prosecution’s appeal and unanimously overturned the High Court ruling, and also dismissed Anwar’s cross-appeal for the DNA samples.

On Jan 29, the Federal Court had unanimously upheld the Court of Appeal ruling. It held that ruled that, at this stage, Anwar was entitled only to documents and materials pertaining to the charge, which had already been given to him.

Anwar, 62, is charged with sodomising his former aide Mohd Saiful, 24, at a condominium in Bukit Damansara, Kuala Lumpur on June 26, 2008.

Anwar’s sodomy trial is fixed for mention on March 25, pending the outcome of Anwar’s appeal to the Court of Appeal against the High Court’s dismissal of Anwar’s application to recuse the trial judge Justice Mohamad Zabidin Mohd Diah from hearing the case.

Source: The Star

Thursday, February 25, 2010

MYSTERY: Ronnie dan Pakatan Bodoh menentang peraturan yang dirangka sendiri

|7 comments


Alkisah EXCO Kutip Ufti Tentang Undang-undang Sendiri. Menurut Malaysian Insider:
KUALA LUMPUR, Feb 24 — The Petaling Jaya City Council’s (MBPJ) attempt to impose strict guidelines on eateries in its area of administration has been facing a strong opposition from the Selangor state government.

Under its 2008 Health Requirements and Prerequisites for Licensing of Food Premises approved last March, the MBPJ may revoke an eatery’s license if it is found to commit the same major offence three times within a year.

The law was supposed to come into effect this June but Selangor executive councillor for local government Ronnie Liu admitted to The Malaysian Insider to opposing the new guidelines saying that it is not fair for the business community.
Hah? EXCO tak setuju undang-undang yang dia sendiri luluskan di DUN Selangor? Apa kejadah punya EXCO ini?

Menurut Malaysian Insider lagi,
"He (Liu)also admitted that groups representing restaurant and coffee shop owners in the city have met him to express their opposition to the new guidelines.
Apakah Ronnie Liu sudah mendapat bayaran tertentu daripada pengusaha restoran Cina seperti mana beliau membela pengusaha pusat pelacuran di Puchong beberapa tahun lalu?


Satu Malaysia sudah tahu restoran Cina merupakan restoran yang paling banyak mempunyai masalah kebersihan, bising dan meletak meja sesuka hati mereka di atas jalan dan pelanggan mereka pula meletak kenderaan sesuka hati. Jika tidak percaya datanglah ke Equine Park berhampiran Jusco pada waktu malam. Senario yang sama boleh di lihat di SEA Park dan Bandar Sunway.

Sekarang makin keballah mereka ini seperti mana kebalnya pengusaha VCD cetak rompak dan rumah urut di bawah EXCO Ronnie Liu.

Sumber: Selangordaily Blog

MYSTERY: 1,000 ahli DAP P Pinang nak keluar parti?

|5 comments
Dah tunjuk-tunjuk, teruih sajalah buka tingkap dan lompat

1,000 dijangka keluar DAP

BUTTERWORTH: Perasaan kurang senang dan kecewa dengan kepemimpinan Ketua Menteri, Lim Guan Eng di kalangan akar umbi DAP di negeri ini dikatakan sudah memuncak dengan ramai dijangka keluar parti untuk menyertai Parti Cinta Malaysia (PCM).

Naib Presiden PCM, Huan Chen Guan, mendakwa lebih 1,000 ahli DAP, majoritinya penyokong kuat parti itu yang berusaha keras pada pilihan raya umum lalu dijangka berbuat demikian dalam tempoh beberapa bulan lagi.

Katanya, ahli DAP terbabit memberitahunya mereka hilang kepercayaan terhadap Guan Eng yang banyak berubah sejak memegang jawatan Ketua Menteri, berbanding sebelum memenangi Pilihan Raya Umum lalu.

“Mereka mendakwa sejak menjadi Ketua Menteri, Guan Eng tidak mempedulikan nasib ahli yang selama ini berjuang demi parti, sombong dan hanya merasakan dirinya betul dengan sering menyalahkan orang lain.

“Mereka bosan dengan sikap lupa diri Guan Eng dan hanya mementingkan 'orangnya' yang dibawa dari luar Pulau Pinang untuk mengaut keuntungan di negeri ini,” katanya pada sidang media di sini, semalam.

Jika benar dakwaan Huan akan memberi tamparan hebat kepada Guan Eng yang turut dikritik Ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim (Bayan Baru) dan Tan Tee Beng (Nibong Tebal). Zahrain yang juga bekas Pengerusi Perhubungan PKR Pulau Pinang melabelkan Guan Eng sebagai diktator, cauvinis dan berfikiran komunis.

Kenyataannya itu disokong Tan yang menyifatkan Guan Eng mentadbir negeri ini secara tidak adil sehingga hak rakan dalam pakatan pembangkang terhakis, selain tidak gemar dikritik.

Huan turut mempertikaikan kemampuan Guan Eng mentadbir Pulau Pinang yang hanya berasakan dirinya betul seperti bapanya yang juga Penasihat DAP, Lim Kit Siang.

“Mereka hanya tahu menyalahkan kerajaan terdahulu dan mereka saja betul. Kalau mereka betul, buktikanlah. Saya lihat tiada perkara membanggakan dilakukannya di negeri ini.

“Guan Eng tidak sepatutnya memegang jawatan Ketua Menteri kerana bukan anak jati Pulau Pinang.

“Guan Eng hanya tahu mengambil kesempatan di negeri ini kerana tahu dirinya tidak diterima di negeri asalnya, Melaka,” katanya.

Sementara itu, Huan menafikan dakwaan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim beliau cuba memancing Ahli Parlimen Indera Mahkota, Azan Ismail untuk menyertai PCM.

“Memang saya ada menghubunginya, tetapi untuk bertanya khabar dan mengetahui kenapa beliau (Azan) melepaskan jawatan Timbalan Pengerusi PKR Pahang.

“Azlan yang ingin berjumpa saya di Kuala Lumpur, tetapi saya sibuk dengan urusan lain,” katanya.

Sumber: Berita Harian 2/2/2010

MYSTERY: Azizan Taichi masih buat derk pasai ayaq

|11 comments

Masalah air masih lagi menghantui rakyat Kedah. Ini merupakan satu cabaran untuk kepimpinan YB Ust. Azizan Razak untuk kesejahteraan rakyat Kedah.

Lebih dari 2 bulan, masalah air masih lagi belum dapat diselesaikan. "Air takdak" satu hal, "air kotor" lagi satu hal, yang "dok bagi ayaq banyak-banyak" kat Pulau Pinang tu satu hal pulak dahhh...

Dengan "musim kemarau" yang sedang melanda Kedah, "air" merupakan satu sumber penting dalam kehidupan rakyat Kedah sendiri. Sawah bendang memerlukan sumber air yang banyak dan begitu juga dengan kehidupan seharian rakyat Kedah.

Jangan jadikan "kemarau" sebagai alasan terbaik untuk Azizan ber"tai chi" lagi. Kemarau adalah urusan Allah dan sebagai Menteri Besar, Azizan sepatutnya mencari jalan untuk mengatasi masalah ini supaya Kedah menjadi "Sejahtera". Namun, nampaknya masalah ini bagaikan "tidak dipandang" oleh Azizan dan kepimpinannya.

Apa yang MB dan Exco yang berkenaan buat untuk mengatasi masalah ini?


Sepatutnya, MB Azizan mestilah mula membuat catuan air kepada negeri Pulau Pinang yang diberi "bantuan air mewah" selama ini. Utamakanlah rakyat Kedah dahulu, barulah rakyat Pulau Pinang. Air "mahal harganya" di musim kemarau.

Lagipun, bukankah "Fir'aun kecil" Guan Eng itu sudah mengakui bahawa rakyat Pulau Pinang terlalu "mewah" dengan air sehingga berlebih-lebihan menggunakan sumber penting itu? Jadi, apa salahnya "catuan" dibuat? Lebihkan rakyat Kedah yang lebih ramai rakyatnya dan menderita kekurangan air. Mengapa "kera di hutan disusukan", sedangkan "anak di rumah mati kehausan"? "Sejahtera"kah Kedah begini?

PR Kedah dahulu pernah mendakwa bahawa mereka lebih "handal" dari Kerajaan BN. Jadi, dimana "handal"nya sekarang? "Handal" mendahulukan kepimpinan Guan Eng berbanding rakyat Kedah sendiri?

Sedang purata hujan semakin menurun di Kedah, tidak ada usaha ke arah pembenihan hujankah? Buatlah sesuatu agar rakyat Kedah tidak menderita di atas kemewahan yang diberikan kepada rakyat Guan Eng! Kalau tak mampu, letak jawatan! Bagi pada pihak yang mampu! Apa laa...masalah air pun tak boleh selesai...

Sumber: Duke of UMNO

MYSTERY: Diluar pandangan ramai, Khalid & Eli Wong gesel apa?

|21 comments
Gambar bawah ni gambar Chinese New Year tahun lepas:



Gambar dalam Majlis-Majlis yang mereka kelihatan rapat.






Video bawah ini gambar mereka bergesel lagi dalam Majlis Tahun Baru baru2 ini.


Gambar ini lepas office dan kelihatan begitu mesra. Dengarnya Eli WOng selalu masuk lambat mesyuarat exco, tapi Khalid tak marah langsung.


Eli Wong bujang tu satu hal. Si Khalid ni macam mana pula. Dah pergi Haji. Di pejabat ada Rahimah sexy-tery dari PNB. Puan Sri di rumah pula.

Dikhalayak ramai mereka berdua dan bergesel, apa pula bila jauh dari pandangan ramai?

MYSTERY: Pegawai SPRM Kelantan coverup Nik Aziz?

|10 comments

YAB. Tuan Guru Dato’ Menteri Besar Kelantan, Haji Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat boleh selesa duduk bergoyang kaki apabila mendapat simpati daripada Pegawai Tinggi Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia di Kelantan.

Sumber dalaman SPRM Kelantan sendiri mengakui kepada Suara Rakyat bahawa Nik Aziz sepatutnya sudah didakwa berkaitan dengan dua pertuduhan yang dibuat terhadapnya. Tuduhan tersebut ialah:
i) Menerima Rasuah dengan meminta tajaan Haji untuk dia dan keluarganya daripada seorang lelaki bernama Nudin Bin Awang yang berkepentingan.

ii) Melanggar akta SPRM bila melantik menantunya Abdul Ariffahmi Bin Abdul Rahman di sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan.
Kedua-dua pertuduhan itu sudah cukup untuk membuat Menteri Besar Kelantan dari Parti PAS itu merengkok di dalam penjara.

Sumber dalaman SPRM Kelantan juga mengakui bahawa segala maklumat dan bukti yang diserahkan kepada SPRM Kelantan telah dibocorkan kepada seorang Ahli Parlimen PAS dari Kelantan.


Ahli Parlimen tersebut juga dinasihatkan oleh seorang Pegawai Tinggi SPRM Kelantan supaya menasihatkan Tuan Guru untuk memadamkan segera segala bahan-bahan bukti bagi menyelamatkan Tuan Guru Nik Aziz.

Skandal terkini di dalam SPRM Kelantan turut menyebabkan SPRM Kelantan tidak membuka kertas siasatan terhadap Nik Aziz.

Baca dan lihat dokumen-dokumen seterusnya di Suara Rakyat sini
Antara yang didedah adalah:
  • Penasihat Undang-Undang disalahkan dalam hal kenaikkan pangkat Ariffahmi dari COO ke CEO tapi terbukti ianya keputusan N.Ajis.
  • Menukar nama tajaan haji Nudin Awang kepada seorang Encik Nazman yang bekerja di Urusetia Penerangan Negeri Kelantan.

Baiklah SPRM Kelantan sudah nafi, apa lagi blog ini akan dedahkan? Jeng jeng jeng ...

Wednesday, February 24, 2010

UNSPIN: Fatwa sesat N.ajis kata mahkamah tak boleh bicara liwat

|57 comments
... dan orang PAS percaya dan sokong penuh. Giler ...

Semalam Nik Azizi dipetik sebagai berkata bahawa perbuatan yang mengaibkan orang seperti kes zina dan liwat tidak boleh dibicarakan di mahkamah. Laporan penuh fatwa "sesat" Nik Aziz itu disini

Dalam perkembangan yang sama Nik Aziz juga mengulas surat desakan 50 ahli parlimen Australia yang diketuai oleh Micheal Dandby pejuang hak Gay/lesbian dan yahudi Australia. Bagi Nik Aziz surat tersebut bukan bentuk campur tangan tetapi sokongan kepada Anwar.

* Pada Nik Aziz, kebebasan institusi penghakiman tidak penting. Apa yang kepala pantat ni juang pasal isu Salleh Abbas dahulu? Elaun dia saja ke?

Nik Aziz juga mengulangi sokongan kepada Anwar Ibrahim dalam kes liwatnya. Nik Aziz seperti dalam petikan tersebut tetap berpendirian bahawa liwat Anwar sepatutnya jangan di bawa ke mahkamah kerana tiada bukti.

Nik Aziz juga menafikan hak Saiful yang mendakwa diliwat, kerana itu semua direka-reka oleh Saiful dengan bantuan pihak-pihak tertentu.

* Mana dia tahu Saiful reka-reka? Malaikat bawa wahyu turun dari langit beritahu dia ke? Atau bontot Sailful buat pengakuan kepada Nik Aziz dalam mimpi?

Mana dia tahu tak ada bukti kalau Anwar asyik lengah-lengah proses mahkamah dan bukti tak dapat dibentangkan?

Adakah bukti yang diguna adalah laporan Pusrawi yang dipalsukan Raja Bodoh Kamaruddin? Betulkan laporan HKL tak kata ada bekas sebagai bukti penetrasi?


Berasaskan ayat-ayat Nik aziz ini, menteri besar Kelantan itu cuba menafikan proses mahkamah, siasatan polis, siasatan pihak berkuasa seperti jabatan kimia dan forensik serta para doktor perubatan yang telah menjalankan pemeriksaan kepada Saiful (mangsa).

Pernyataan Nik Aziz ini bersifat politik, bukan bersifat menegakkan mana yang benar. Nik Aziz menafikan semua hak termasuk hak Saiful yang menuntut keadilan bagi dirinya demi tujuan politik yang sempit.

Nik Aziz sanggup menutup mata, telinga atas semua bukti-bukti yang dipersembahkan ke dalam mahkamah demi meneggakkan Anwar Ibrahim.

* Memang Nik Aziz adalah ulamak politik penyesat ummah. Dia bukan ulamak, bukan tok guru pun ... hanya ustaz yang gelar diri sendiri tok guru.

Baca seterusnya di blog Awal dan Akhir sini. Yang warna merah tu komen kita.

MYSTERY: Ustaz PAS kena tangkap khalwat?

|14 comments

Ustaz dicekup separuh bogel

KOTA BHARU: Akibat tidak tahan godaan syaitan, seorang ustaz didakwa tergamak menggoda seorang gadis bawah umur dengan tayangan video lucah melalui komputer riba miliknya.

Rangsangan video lucah terbabit menyebabkan ‘kekasihnya’ itu berahi sebelum mereka meneruskan adegan ‘panas’ dalam sebuah kereta di tempat sunyi.

Namun, adegan asmara itu hanya mampu bertahan beberapa minit apabila pasangan terbabit dicekup sepasukan ahli Skim Rondaan Sukarela (SRS).

Pasangan itu dicekup berkhalwat dalam sebuah kereta Kancil di Lebuhraya Kota Bharu-Pasir Mas, Tendong, dekat sini, petang kelmarin, Dalam serbuan kira-kira jam 3 petang itu, ustaz berusia lingkungan 30-an serta tidak diketahui status perkahwinan itu dikatakan cuba melarikan diri sebaik menyedari kehadiran beberapa kereta di belakang kenderaannya.

Namun, tindakannya untuk meloloskan diri gagal apabila kenderaannya berjaya dihalang kenderaan dinaiki ahli SRS itu menyebabkan dia ditahan bersama pelajar perempuan berusia 16 tahun.

Baca seterusnya sini.
Astaghfirullah al azim ...

Menurut Kembara Putih sini, majoriti rakyat Kelantan sokong PAS. Yang sokong UMNO kebanyakan di kawasan hulu/pendalaman, yang kurang pendidikan dan bebal, yang baca Utusan dan tengok berita TV3 saja.

Yang bijak pandai semua sokong PAS. Ustaz ni dari Kota Baru. Cara goda pandai dan celik IT. Nak tak ngaku dia orang PAS?

AMARAN kpd Menteri Amaran! Jgn main langgar undang2 pendaftaran anak

|28 comments

Anak Pembantu Politik EXCO Selangor Teoh Beng Hock (TBH) dan Soh Cher Wei selamat dilahirkan dua hari lepas.

Undang-undang di Malaysia memerlukan kedua ibupapa untuk hadir secara fizikal atau menunjukkan bukti bahawa mereka telah berkahwin untuk membolehkan anak mereka didaftarkan di atas nama bapa bayi berkenaan.

Tup ... tup ... kenapa pula untuk bayi TBH ada pengecualiannya pula? Kenapa sampai ada campurtangan daripada Perdana Menteri, DS Najib dan Menteri Amaran, DS Hishamuddin Tun Hussein?

TBH mati dibunuh atau bunuh diri itu soal kedua. Isu utama ialah beliau belum berkahwin secara sah di sisi undang-undang Malaysia dan perkahwinan secara tradisional atau spiritual tidak diiktiraf di negara ini.

Bagi saya anak yang lahir tanpa perkahwinan adalah anak luar nikah dan wanita yang melahirkan anak tanpa berkahwin hanyalah sekadar gundik. Jadi apakah alasan kita untuk membenarkan anak tersebut di '"bin"kan atau mempunyai nama "surname" TBH?

Mengikut Law Reform (Marriage & Divorce) Act 1976 (hereafter “LRA 1976”) dan Guardianship Act, mana-mana anak yang dilahirkan di luar perkahwinan yang tidak didaftarkan dibawah LRA 1976, adalah mengikut keturunan ibu.

Justeru anak tersebut tidak boleh dinasabkan dengan TBH.

Apa yang boleh dilakukan oleh perempuan simpanan TBH itu adalah menjadikan anak tidak sah taraf itu sebagai anak angkat dibawah Akta Pengangkatan 1952.

Ini bulan isu agama dan kaum tetapi ini adalah isu undang-undang negara. Memang anak tersebut tidak bersalah. Yang bersalah adalah kedua ibubapanya yang melakukan hubungan seks tanpa nikah.

Apakah Malaysia sedang menuju ke arah idealogi menggalakkan penzinaan dan melahirkan anak luar nikah? Kita tidak mahu undang-undang Malaysia dipermainkan hanya kerana untuk menjaga survival politik yang sempit dan hati pihak-pihak minoriti yang kuat menyalak.

Sumber: Cucu Tok Selampit

Agaknya Nik Aziz dan Jamil Baharom dah kasi fatwa kata bukan anak haram ...

Hishamuddin Menteri Amaran Dalam Negeri ... jangan main approve. Kita orang kasi amaran akan buat police report atas kamu kerana melanggar undang2.

MYSTERY: Beng Hock’s mum will not visit Cher Wei’s baby !

|7 comments

By 'Mokhtar'

Yesterday Soh Cher Wei gave birth to a baby boy. By Chinese tradition custom, Cher Wei is consider widow of Teoh Beng Hock, who had died from falling outside window at Plaza Masalam.

Soh Cher Wei gave birth at Pantai Hospital, Batu Pahat. There are some rumours that Teoh Beng Hock is not the father of the baby. Teoh Beng Hock was very sad and upset that Ean Yong his Boss had an affair with Soh Cher Wei and made her pregnant.

Ean Yong is State Exco member from DAP in Selangor and believed to be involved in corruption of State money for the ADUN. Ean Yong and Ronnie Liu are believed to have taken ADUN money.

The coroner inquest into death of Teoh Beng Hock should ask Soh Cher Wei to do DNA test to confirm if Ean Yong is real father of the baby. Because if Teoh Beng Hock really committed suicide, this can be a very big reason because Beng Hock was very sad and upset.

Yesterday Teoh Beng Hock’s mother refused to say that she will visit the baby.

“Teoh’s mother Teng Shuw Hoi, 56, said that the baby would live with his mother’s family in Parit Raja here but she and other relatives would visit him whenever possible.”

‘Whenever possible’ means politely saying ‘I dont want to see you again’. This is because Beng Hock’s parents also suspect that Soh Cher Wei have affair with Ean Yong and so the baby is not their grandson.

The coroner inquest must conduct DNA test on the baby to make sure who is the real father.

We believe Teoh Beng Hock was murdered by Tan Boon Hwa, Ean Yong, Ronnie Liu and other DAP underworld figures because Beng Hock was giving information about DAP corruption.

It is very sad for Soh Cher Wei that the man who sleep with her and make her pregnant also responsible for killing her “husband” Teoh Beng Hock.

MYSTERY: Gobind and DAP will be embarassed at TBH enquiry?

|10 comments

Dr Shahidan expressed his finding that Teoh Beng Hock is likely to die from fall and not murder. Read the Bernama report here at MySinchew.com.

Like clockwork expectation, all hell was released at him by Pakatan Rakyat politicians. Idiot Tian Chua was one of the earliest on his Blackberry. They forgot or refused to accept that they trusted Dr Shahidan and had approached him to be the forensic specialist for the Selangor Government.

In the same Bernama report, Dr Shahidan was reported to have said below:
Shahidan also said he was "reluctant" to conduct the second post mortem on Teoh when approached by Selangor menteri besar's research officer Tricia Yeoh and the Teoh family's lawyer Gobind Singh Deo.

"I was reluctant. If possible I did not want to do it. I asked her (Yeoh) to contact the Ministry of Health to make a formal application," Shahidan said, adding that he was later informed that the court had ordered him to conduct the autopsy.
This means that there should not be any doubt on the integrity of Dr Shahidan by Gobind but noooo ... Gobind now said, "Well, that's an opinion for now. We have our own opinions, certain stands ... Let us cross-examine the witness and put forward our theories".

Whose opinion will Gobind rely on? The opinion of the questionable reputation of Dr Porntip's? Or the opinion of Dr Venezis, who is more famous and better reputation for investigating Princess Diana's death?

Since Pakatan has a habit of denying what they used to say before, let's ask if Dr Porntip did not confirm the 80% chance of homicide theory and reported a different finding?

That would surely be a major embarassment for DAP, Pakatan Rakyat, Selangor Government and Chinese who desperately wanted Beng Hock murdered in order to blame SPRM.

Having doing the autopsy together with the other notable experts, Dr Porntip could not be having a finding so violently different than Dr Shahidan and Dr Venezis. Otherwise she will be seen as a hoax of a doctor.

That could be a possibility ... Jeng Jeng Jeng

Tuesday, February 23, 2010

UNSPIN: Alasan konspirasi dah basi

|20 comments

Leslie Liu Malaysian Insiders berkata bahawa kalau dalam kes yang pertama – cara konspirasi boleh diterima dan dipakai oleh rakyat; tetapi dalam kes yang kedua ini – ANWAR wajib mempertahankan dirinya di mahkamah.

Blog Gelagat Anwar sependapat. Memetik tulisan terbarunya, dia menulis:
Anwar kena buktikan di mahkamah bahawa sesungguhnya TIDAK BERLAKU SODOMI pada tarikh yang disebutkan. Anwar kena buktikan bahawa kemaluannya TIDAK PERNAH memasuki dubur Saiful pada masa dan tempat yang dikemukakan oleh mahkamah. Anwar kena buktikan bahawa Saiful adalah ‘plain liar’ apabila membawa segala macam bukti, termasuk KY Jelly ke mahkamah. Anwar kena jawab secara terus terang dan tidak menyorok di belakang prosedur mahkamah.

Semalam Karpal beria-ia menyatakan bahawa mereka bersedia dengan usaha ’soal balas’ kepada Saiful. Dengan pakar DNA dan criminology yang dibawa daripada luar Negara; sebenarnya – there’s no reason for Anwar to be scared. Ayuh soal balas Saiful sampai dia tak tahan dan menangis. Kalau dapat katakan Saiful mengatakan bahawa dia sebenarnya RELA diperbuat demikian; dan suka menyuakan ‘maruahnya’ kepada Anwar – pasti Anwar sudah menang secara ‘perundangan’; namun mungkin tewas secara moralnya.
Anwar berhadapan dengan dua dilemma:
Ada dua ‘wajah’ yang Anwar kena pertahankan. Pertama, wajah perundangan – bagi menentukan bahawa LIWAT tidak pernah berlaku sama sekali. Satu lagi ‘wajah’, LIWAT berlaku tetapi dalam suasana SUKA SAMA SUKA. Mana satu yang mahu dipertahankan.
Anwar masih mahu main wayang lagi seperti didedahkan berikut:
Tindakan melibatkan PM dan Isteri memang sebahagian daripada ‘game plan’. Pembaca patut lihat artikel, ‘IF I WERE A LAWYER…’, karangan penulis tersohor Raja Petra di dalam Malaysia Today. Bagaimana RPK sudah ‘membayangkan’ bagaimana suasana mahkamah jika PM dipanggil menjadi saksi. RPK dah siapkan soalan dan ‘game plan’. Karpal, Hanipa dan Sankaran tinggal ikut sahaja. Tak perlu ubah pun tidak apa. RPK dah buat kerja untuk mereka.
Anwar perlu sedar dia tidak boleh berterusan main wayang kerana dia perlu meyakinkan orang awam:
Delaying tactics – tegas Leslie, hanya akan menyebabkan rakyat akan mula ‘berfikiran’ negatif terhadap Anwar. Anwar kena berani. Anwar kena berhadapan dengan mahkamah dengan bantuan ‘three musketeers’ yang dibawa daripada luar Negara. Mari beradu secara pemikiran dan fakta.

Kalau diikutkan pengalaman, rasanya secara total, ‘three musketeers’ mempunyai pengalaman hampir 70 tahun di dalam bidang DNA dan forensik. Berapa lama pula pakar dan ahli kimia HKL ambil masa untuk melakukan penelitian bahawa ‘air mani daripada dalam dubur’ Saiful adalah milik Pak Sheikh. Ini semua boleh disanggah secara saintifik. Rasanya, rugi juga sekiranya kehadiran ‘three musketeers’ tidak digunapakai – setelah secara kebetulan berada di sini.

Leslie Lau punya pandangan yang sangat jernih dan tidak emosional. Kalaupun mungkin Leslie mempunyai kepercayaan kepada RULE OF LAW, ianya juga mestilah dijawab dan diatasi di dalam ‘perundangan’.
Berapa lama Anwar boleh terus bermain konspirasi?
Sekarang ini, Anwar berada di dalam fasa ‘re-assuring the public’ – bahawa semua ini adalah konspirasi. Kehadiran Saiful, yang dibawa oleh staff Anwar sendiri adalah konspirasi. Adanya Saiful di samping Anwar di Singapura, Hong Kong dan mana sahaja adalah juga ‘konspirasi’. Petang Saiful di ‘perlakukan’ sedemikian rupa oleh Pak Sheikh adalah konspirasi. Zakar di dalam dubur juga adalah konspirasi. Apakah mungkin ‘kemaluan Anwar sendiri’ berkonspirasi terhadap dirinya. Ini sudah kes parah.

Kalau betul wujudnya ‘konspirasi’, semua ini hanya mungkin berlaku kalau staff di dalam pejabat Anwar sendiri BERKONSPIRASI terhadap Anwar. Ini lagi parah. Apakah Anwar yakin bahawa TIDAK ADA ‘TANGAN HITAM’ di dalam pejabatnya sendiri bagi melihat dia dikenakan bala sebegini rupa.

Kalau di peringkat Anwar TIDAK BOLEH mempercayai KEMALUANnya sendiri; dan menganggap ‘kesedapan keluar masuk di dalam dubur Saiful’ itu adalah juga satu konspirasi; Anwar sebenarnya hidup dalam kepompong yang penuh angan-angan. Realiti mestilah berhadapan dengan realiti. Anwar jangan mengajak ‘rakyat Malaysia’ menjadi pelakon tambahan kepada DRAMA KONSPIRASI – kemaluannya di dalam dubur Saiful.

Anwar kena buktikan itu tidak berlaku. Three musketeers yang dibayar ‘ratusan ribu’ mesti mampu membuktikan bahawa KEMALUAN ANWAR tidak berkonspirasi dengan pejabat PM dan orang lain. Three musketeers – mampu buat itu. Dr Brian McDonald dalam kes pembunuhan bayi di Victoria (Jaidyn Leskie) pernah mengatakan bahawa DNA bukanlah fakta yang ‘infallible’. Maknanya, ada kemungkinan DNA juga mengalami proses kerosakan misalnya. Dr Brian selalu mengemukakan pandangan bahawa DNA boleh ‘rosak dan dirosakkan’.

Apa kata, sebagai bukti bahawa KEMALUAN ANWAR tidak berkonspirasi terhadap dirinya; Dr Brian menggunakan segala kehebatan klinik swastanya di Sydney untuk membuktikan bahawa AIR MANI itu sudah ‘rosak dan dirosakkan’. Argue the case in Court.
Sudah-sudahlah Anwar. Slug it out in court like a man.

MYSTERY: Anwar's gay Australian Senator lover?

|12 comments
What else can we say regarding Anwar Ibrahim's peculiar friendship with certain foreign leaders.

And Robert Bob Brown, an Australian senator is one them. He is a definite and a proud gay living with his soul partner for the past many years.

Brown opposed the Howard Government's amendments to the Marriage Act in 2004, stating that "Mr Howard should relax and accept gay marriages as part of the future's social fabric"

He is also an atheist which make him thinks that he is not liable for punishment from god for all his gay sins etc. How convenience!

And all this gay and atheist issues makes us wonder, where did Anwar Ibrahim actually first meet Bob Brown?

Bob Brown is a 100% gay and Anwar Ibrahim is on trail for 'the basic concept of a gay couple will ended up doing in their life'.

But maybe the Anwar Ibrahim's politeness by asking Saiful Bukhari 'Can I Fuck You Today' could be thought by Mr Bob Brown himself.

Maybe?

Source: Minda Melayu Intelek

UNSPIN: Anwar guna pakar DNA dan forensik luar negara untuk main wayang

|24 comments

1. Kes liwat AnWAR tetap diteruskan biarpun permohonan beliau mahu 'disqualify' hakim akan didengar keputusannya hari. Semalam juga AnWAR umumkan lantik 3 orang pakar forensik dan DNA asing. Berjela-jela biodata pakar berkenaan yang dilampirkan kepada pihak media. Dua orang dari Australia dan seorang dari India.

2. AWAS! Sekali lagi AnWAR cuba memanipulasi minda masyarakat yang kian tahu tembelangnya. Pelantikan tersebut tidak membawa sebarang erti. Pelantikan ini hanya mahu menunjukkan 'gah' di kalangan penyokongnya beliau punya sokongan antarabangsa. Hakikatnya 3 orang pakar ini tidak akan memberi keterangan di mahkamah.

3. Tujuan kehadiran mereka juga tidak dinyatakan oleh AnWAR. Mahkamah juga tidak memerlukan kehadiran 3 orang pakar ini namun tidak akan melarang samasekali kerana hak AnWAR mendapat perbicaraan yang adil dijamin dalam perlembagaan negara. Memang AnWAR mahu sentiasa gambarkan dirinya cukup teraniaya...

4. AnWAR secara halus cuba menggambarkan bahawa para doktor pakar dari Malaysia yang akan memberi keterangan berkaitan DNA nanti 'bias' atau berpihak kepada kerajaan. Inilah modal beliau. Harus diingat para doktor samada kerajaan atau swasta menjunjung tinggi profesionalisma dan etika perkhidmatan.

Baca seterusnya di blog X-PKR sini

Kami The Unspinners cuma nak tahu siapa bayar ketiga-tiga mereka. Adakah dia sebahagian dari perk kerajaan Selangor kepada Punasihat Ekonomi Selangor?

Dr Porntip yang dikatakan Khalid sebagai percuma tak ada bayaran apa-apa tapi dalam DUN kata bayar. Siapa tukang ambil bayaran untuk Porntip? Siapa pula tukang ambil bayaran untuk bayar tiga pakar yang sanggup diwayangkan.

NEWS: PKR nak ajak berentap siber!

|14 comments

Kami ada beritahu mengenai pertemuan Anwar dengan bloggger team Zunar untuk jadi penggerak cybertrooper pendokong amalan liwat.

Minggu lepas, kami ada beritahu mengenai Khalid "Roundtrip" Ibrahim bayar blogger RM30k untuk buat cerita dongeng mengenai UMNO Selangor. Menurut GAP, orang di belakang (sesuai untuk PKR) diilhamkan oleh ADUN Seri Muda, Suhaimi Shafie

Taktik sama yang menutup masaalah mereka dengan buat cerita dongeng mengenai masaalah UMNO diguna oleh portal Yahudi Malaysiakini kononya Muhyiddin dan Najib nak berlawan. Baca di blog pemikir disebalik putarbelit PKR, rejected and sore loser corporate man, Din Merican sini dan sini. Tergelak Kak Cah ...

Yang kami nak cerita ni sedap juga.


AIC yang bermakna Anak Ikan Club ... oppps tersilap Anwar Ibrahim Club telah turut mengadakan mesyuarat dengan 30 blogger pembangkang di suatu tempat di PJ. Penganjurnya adalah Hidayat Saifuddin.

Perbincangan tu biasalah mengenai macam mana nak bangkitkan formasi II dan memastikan maklumat atau lebih tepat propaganda penipu sampai kepada ahli dan orang ramai. Adalah pula mengenai nak mempertingkatkan kemahiran dan pengausaan blog dalam ICT.

Yang buat kami gelak dan rasa kaget adalah strategi mereka untuk memalukan Perdana Menteri dengan mengaibkan isterinya. Siapa ajar anak-anak ikan ini bersaing dalam politik tanpa had sedemikian rupa?

Bukan setakat itu, mereka akan tubuhkan pasukan Mat Skodeng untuk intip dan ikut Rosmah bagi mengumpul bahan-bahan untuk memalukan dia.

Nampak gaya bukan Rosmah yang puaka, Anwar dan budak-budak suruhannya yang sebenarnya puaka. Rosmah sudah buktikan malam yang dikatakan Raja Bodoh Kamaruddin (RPK) dimana dia membunuh ALtantunya beserta Sirul dan Azrilah dan dua ADC adalah palsu. Dia siap buktikan dengan gambar dan waktu. Raja Bodoh tu dah dikantol guna laporan Pusrawi palsu. Dengar2 auta Dr Porntip akan terbongkar sat lagi.

Apa kita patut buat sekarang adalah kenal blog-blog ini. Pembaca yang tahu, sila letakkan nama blog-blog yang disuspek terlibat dengan Zunar, Khalid/Suhaimi dan AIC. Tahulah kita apa nak buat nanti.
fda

Link2Me WeLinkBk (254)