Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, October 27, 2010

Penyokong2 Ansari dan Tamrib bertumbuk depan Anwar ...


Menurut Parpukari sini, calon PKR Batu Sapi iaitu Anseri Abdullah terjatuh ke apabila jeti kayu yang dipijaknya runtuh semasa sedang berkempen.

Sudahlah itu, penyokong-penyokong Ahmad Tamrin Jaini (Pengerusi PKR Sabah) bertumbuk dengan penyokong-penyokong Ansari Abdullah di lapangan terbang Sandakan Sabah.

Malaysiaaktif.com melaporkan sebaiak sahaja Anwar mengumumkan nama Ansari sebagai calon PKR, ramai penyokong-penyokong Ahmad Tamrin bertindak keluar Dewan Komunity Persatuan Hakka Sandakan, sebagai memprotes pemilihan calon itu, walaupun ketika itu Anwar masih berada di dalam dewan tersebut.

Anwar yang menyedari protes tersebut kemudiannya terus bergegas ke Lapangan Terbang Sandakan untuk segera kembali ke Semenanjung, namun kedua-dua penyokong kumpulan itu telah bertumbuk di lapangan terbang dengan disaksikan oleh Anwar sendiri.

Panggungopera.blogspot.com melaporkan Ahmad Tamrin sendiri tersungkur dipukul oleh orang-orang Ansari.

Yong Teck Lee, calon SAPP di Parlimen Batu Sapi pula berkata, "walaupun SAPP sudi berkawan dengan PKR dan BN, ia tidak bersedia untuk "berkahwin" dengan PKR.

"Kita boleh menjadi kawan tapi macam mana kita nak "berkahwin" dengan PKR sedangkan keluarga mereka sentiasa bergaduh.

Bolehkah kita berkahwin dengan keluarga yang selalu bergaduh?

Isteri Anwar dan President PKR, Wan Azizah pula dilaporkan MIM sini memanggil Yong Teck Lee sebagai pengacau.

PKR ... Parti Kian Reput!

10 comments:

  • shonzu says:
    October 27, 2010 at 7:50:00 PM GMT+8

    Hahahahaha... itu semua kerja orang UMNO. AnWAR pilih calon pun sebab dengar cakap orang2 UMNO. AnWAR balik tergesa2 balik ke Semenanjung pun sebab orang2 UMNO yang suruh. Betul tak penganut2 hamPAS????

    Kah.. kah... kah...

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:25:00 PM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:43:00 PM GMT+8

    bdak2 pas ni kuat btul memfitnah. apa nak jadi laaa.....

    al maklum la dah dijamin syurga oleh nik aziz.....

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:44:00 PM GMT+8

    nak dibandingkan dgn salleh mann si penjual ikan tapi di pakai kan kepiah dan jubah supaya senang nak nipu org islam, lagi la jahanam...

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:46:00 PM GMT+8

    dah tergolek jatuh dari jambatan patah bebb. dosa banyak sangat, hari2 nipu org islam sbb tu jambatan boleh roboh. tu pun tak ngaku dah tergolek, dah keluar TV3 pun nak putar lagi. aje jahat puak2 pkr nihh...

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:47:00 PM GMT+8

    Air mani dia ada dlm dubur saiful pun org UMNO yg buh

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:48:00 PM GMT+8

    bertumbuk depan nuar jubo nak wat apa. nuar tgh terbayang stor kunyit tuu. tgh bayang kan jubo jantan. ciann pkr dpt ketua kaki jubo. hahashaha....

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 9:03:00 PM GMT+8

    Tak terkejut..ketuanya pun konco-konco yahudi/zionis yg bunuh org Islam Iraq, Palestin, Afg etc. setakat tumbuk tu.. level budak tadika PAStik aje..

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 9:11:00 PM GMT+8

    Banyak dosa sangat kot ? atau konsprasi UMNO/BN. Harap RPK spin ini kerja UMNO/BN nak sabotaj calon Pariaah Kelentong Rakyat..

  • kingnek says:
    October 28, 2010 at 12:01:00 AM GMT+8

    korang perasan tak, muka Dato Seri Anwar Ibrahim, semakin hari, semakin hilang seri. tu pasal aku tak panggil dia DSAI, seri dah hilang, nama glamer dia lebih padat, Brader Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I). aku rasa, kalau tak ada hal besar, memang BN akan menang PRU, kita lihat nanti!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)