Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, October 27, 2010

Macamlah PAS tu educated sangat???

Sebaik sahaja selesai penamaan calon Pilihanraya Kecil DUN Galas, riuh rendah usaha jahat pihak Pakatan mahu psy-war dan sekaligus “discredit” calon UMNO-BN.

Hebahan cerita murahan bahawa calon yang mewakili UMNO-BN, Abdul Aziz Yusoff tidak layak kerana hanya memiliki kelulusan akedemik SPM sahaja….! Juak juak murahan PAS pula bangga calon mereka Dr Zilkefli Mohamad seorang pengamal perubatan.

Tetapi tidakkah PAS lupa bahawa salah seorang Naib Presiden mereka yang juga seorang wakil rakyat Ahli Parlimen Pokok Sena adalah lulusan SRP sahaja..?

Benarkah perkara ini…?
Info Corner bertanya. RBF ada jawapan:

SPM apa nak kecoh?


Yang ini sekurang-kurangnya SPM


Yang ini, LCE (SRP) pun tak lulus.

15 comments:

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 10:14:00 PM GMT+8

    kekeke srp tah lulus ke idak tu pasal otak macam mr bean kekekeke

  • Ms Pearl says:
    October 27, 2010 at 10:24:00 PM GMT+8

    :)

  • kontolan says:
    October 27, 2010 at 10:26:00 PM GMT+8

    patut le apa saja yg kluar dari mulutnya sumanya macam sampah dan berbau busuk!!!!IQ rendah tapi berlagak hero..bercakap mcam burung kaka tua!!!!

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 11:20:00 PM GMT+8

    At least the real Mr Bean was an Oxford graduate mah .

    Mr Bond.

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 11:44:00 PM GMT+8

    Begitulah bongkaknya orang PAS ,silap2 belajar pun guna keistimewaan bumiputera . apa salahnya jika mampu menjadi wakil rakyat .

  • kingnek says:
    October 27, 2010 at 11:57:00 PM GMT+8

    Mr Bean boleh jadi naib presiden PAS, jadi, aku nak tanya pendapat Mr Bean aka Mahfuz, apa pandangan dia tentang perkara ini?

  • Anonymous says:
    October 28, 2010 at 12:04:00 AM GMT+8

    One Malaysian Oxford graduate acted like Mahfuz

  • Anonymous says:
    October 28, 2010 at 5:38:00 AM GMT+8

    sudah laa srp tak lulus, bebal pulak

  • Anonymous says:
    October 28, 2010 at 8:24:00 AM GMT+8

    ye ke, takde la pulak dengar PAS guna isu SPM ni..... Masa manik urai dulu bukan UMNO ke yang main isu si peraih ikan jadi calon. Kat Galas ni yang aku dengar cuma kes khalwat dengan mak sendiri... ha, yang tu ada. :-)

  • shonzu says:
    October 28, 2010 at 10:06:00 AM GMT+8

    Aduh... ada juga penganut hamPAS yang bebal nak mampus rupanya. Taip la kat Google pasal isu calon BN hanya lulusan SPM. Haa... nanti keluarlah link dari blog penyokong haram jadah lidah biawak tu. Itupun tak reti2 lagi ke???

    Ooo... lupa, tiap2 hari baca sumber dari Hara kah kah kah daily je. Mana la minda nak berkembang.....

    Hahahahahaha....

    Si bongok anon 8:24 am, silalah ke blog rakan Dajjal anda tu:

    1. http://loveperak.blogspot.com/2010/10/calon-bn-hanya-lulusan-spm.html

    2. http://muslimeen-united.blogspot.com/2010/10/calon-bn-hanya-lulusan-spm.html

    3. http://www.blogtopsites.com/outpost/b6b8ff189f0235d849f5fda2e0ee4189

  • shonzu says:
    October 28, 2010 at 10:08:00 AM GMT+8

    Sorry Unspinner, terpaksa letak link blog2 Dajjal pula. Sengaja nak tunjuk bukti pada penganut hamPAS yang bebal minda nya tu. Hehe.....

  • Anonymous says:
    October 28, 2010 at 12:13:00 PM GMT+8

    UMNO AKAN TER"KALAH" DI GALAS NANTI. SAMA-SAMA KITA NANTIKAN.....HUAAAA....177X

  • Anonymous says:
    October 28, 2010 at 12:14:00 PM GMT+8

    sapa kata umno kalah - umno menag laa....menang fitnah.....heee..149x

  • Anonymous says:
    October 28, 2010 at 4:09:00 PM GMT+8

    yA SETUJU PAS tidak sepatutnya mempertikaikan pendidikan calon..yang utama ketokohan, kewibawaan da sejauh mana dia dekat dan disenangi kawasan yang diwakilinya.....HEHEHE..INGAT TAK MASA PRK MANEK URAI...BILA CALON PAS HANYA PENJUAL IKAN....SIAPA YANG MEMPERTKAIKANNYA DENGAN ANGKUH DAN SOMBONG????......Jadi UMNO pun sama la...bila dipihak dia...dia serang orang...tapi bila terkena diri sendiri....mula spin ke lain lak....tak pasal pasal orang lain pulak dipersalahkan...inilah mentaliti UMNO sebenarnya.tak pernah berubah dan tak mahu berubah....!!!!

  • shonzu says:
    October 28, 2010 at 8:17:00 PM GMT+8

    Hehe... UMNO buat memang salah!!! hamPAS buat semuanya DIBOLEHKAN pula..... jadi tak ada beza PIS dengan UMNO, macam tu lebih baik undi BN, mereka akan bekerja untuk rakyat, undi hamPAS, ADUN duduk kedai kopi je ceramah siang sampai malam.

    Siang makan gaji buta, malam makan derma orang2 desa. Dah banyak duit dalam bank nanti, tambah lagi cawangan dengan anak dara pula....... bila dah cerai, nafkah langsung tak merasa. Kah.. kah.. kah....

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)