Greetings

Wednesday, October 27, 2010

Dr Zul ... kahwin, bujang atau gay?

Zainab Jalar: Isteri, kekasih, atau ...

"Pihak media juga kebingungan dengan status perkahwinan Dr. Zulkefli kerana menurut mereka yang hadir sewaktu pengumuman nama calon PAS minggu lepas, Dr. Zulkefli dikatakan sebagai seorang bujang. Tetapi di dalam sidang media menafikan beliau pernah ditangkap basah, Dr. Zulkefli dikatakan menyebut nama seorang perempuan sebagai isterinya." - Sumber Blog Kickdefella

Inilah yang menjadi tanda tanya kesemua pihak. Agaknya pihak penyokong PAS sendiri keliru dengan status ini. Jika benar calon PAS, Dr. Zulkefli masih bujang, maka beliau mesti dirujuk semula ke mahkamah syariah atas tuduhan Khalwat beliau bersama insan yang dikatakan isterinya, Zainab Jalar.

Harap pihak PAS terutamanya Dr. Zul dapat memberi penjelasan mengenai perkara ini agar masyarakat tidak memandang serong terhadap anda.

Bukannya hendak mempertikai status anda. Sekadar merujuk blog Kickdefella, sebuah blog kebanggaan PAS suatu ketika dahulu.

Kijang Jantan

Kalau kahwin tidak, bujang tidak, habis tu ... gay atau tidak? Itu kena mintak Anwar cium bau. Hanya juburi yang mengenali stor kunyit.


Hmmm
...

19 comments:

  • pacat says:
    October 27, 2010 at 2:56:00 PM GMT+8

    Anonymous Anonymous said...

    Tak habis lagi cerita ni... Memang mangkuk betul lah umno ni..

    October 27, 2010 2:49:00 PM GMT+08:00
    ...........................
    bro... takkan abis cerita selagi PAS masih wujud... seribu keburukan disingkap dari PAS.. sejuta kebusukan akan teserlah bersamanya!!!

  • hangkedee says:
    October 27, 2010 at 2:58:00 PM GMT+8

    Pandai pun setakat jual ikang ambo pung boleh

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 3:00:00 PM GMT+8

    alaa macam laa pas pun tak pernah fitnah orang...bila dah kena batang hidung panas lak bontot..

  • Strep AkiEra says:
    October 27, 2010 at 3:04:00 PM GMT+8

    alamak!!!! hahaha

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 3:13:00 PM GMT+8

    orng PAS ni bodoh sombong....dia ingat semua yng dia buat betul...orng lain semuanya salah.

    kemungkaran yng banyak dia bawak x sedar. itulah dikatakan gajah depan mata x nampak..kuman seberang laut terbeliak

  • Anak Lenggong says:
    October 27, 2010 at 3:14:00 PM GMT+8

    Aik dah lupa ke kisah siketua taliban pas dok menjajaj fitnah kat permatang pasir ngan bagan pinang..ko tunggu laa nanti apa pulak yang dijaja oleh din puduraya ngan ketua taliban pas yang bersemuntal tinggi di Galas nanti...

  • Hidup BN! Jahanam PR! says:
    October 27, 2010 at 3:18:00 PM GMT+8

    Pencacai PAS memang hamPAS lagi bodoh! Kat Bagan Pinang dulu ada seko pencacai PAS kununnya teruk dibelasah sampai berdarah tapi tak luka! Kalau tak fitnah itu bukan Pas!

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 3:20:00 PM GMT+8

    inilah islam mereka. dulu masa rohaizat bukan main lagi dikutuk dan ditelanjangi. boleh pulak main isu peribadi. bila kena atas puak mereka oh itu isu peribadi tak patut main isu peribadi. bila calon umno lulusan spm boleh pulak jadi isu tapi bila calon mereka penjual ikan ( bukan menghina ) tak boleh pulak jadi isu. katanya isu peribadi. agaknya beginilah rupa golongan munafik akhir zaman sepertimana Rasulullah gambarlah lebih serinu tahun dahulu. rupa macam malaikat tapi perangai macam setan. kata ustaz yang ajar aku dulu laaa.

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 4:01:00 PM GMT+8

    PAS tu parti budak bodoh...
    Tok-tok jangGOATnya dah tentu bebal...
    Jadi tak heran barua-barua PASberg ni bahalo-bahalol belaka...
    Dia serang orang boleh... Orang serang dia bolah...
    Tu la dulu sibuk2 kafirkan orang. La ni mungkin Tuhan dah balikkan "KAFIR" kat hang pa sume. Tu pasal doa tak makbul-makbul....

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 4:21:00 PM GMT+8

    "Barangsiapa org2 Pas yg suka membuat fitnah dan berbohong maka akan aku kirimkan mereka kedalam syurga krn aku ada kuncinya" Hadis wali selipar nik aziz mnfk.pjk.jkkklm.gomo klate...

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 4:30:00 PM GMT+8

    'Hanya juburi yang mengenali stor kunyit.'

    hehehe ... tepat sekali

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 4:36:00 PM GMT+8

    kan ada majlis agama - suruhlah puak pencacai umno pi tanya... bukan susah sgt pun... ada brani...

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 4:57:00 PM GMT+8

    Zainab Jalar: Isteri, kekasih, atau ...

    Zainab Jalar : Isteri dan teman seperjuangan dalam jemaah .....itu las status nya

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 5:04:00 PM GMT+8

    wakakakakaka....bebbb..... lu taruk muka nuaq jubo tu masa dia tgh kemaruk jubo tu bebb....

    tak dapat seminggu tu yg ropa mcm ayam berak nanahh tu bebbb..... wakakakakaka...

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 5:06:00 PM GMT+8

    dr zul tu muka penyamun balak bebb....

    alangkan janggut segenggam boleh sapu balak , ....

    ni alangkan sehelai roma pun tak dak di dagu.......kompom penyamun kepiahh.

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 5:14:00 PM GMT+8

    hehehe satu-satu bakal tertogel Zul oiiii , dulu bukan apa silap nama jee .. hehehe

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 5:31:00 PM GMT+8

    Setiap manusia mesti ada kesalahan atau kesilapannya.. orang PAS atau oang UMNO tetap ada sesuatu kesilapan jika diselidiki tetapi janganlah mereka terlibat kes perempuan atau rasuah.Jika jadi pemimpin sebagini akan GONDOL LAGI BALAK DI KELANTAN.

  • kingnek says:
    October 27, 2010 at 6:19:00 PM GMT+8

    aku masih ingat pilihanraya di mana seorang individu bernama Rohaizat bertanding, diserang peribadinya, hingga aku rasa, sudah melampaui tahap aib seseorang

    Tapi bila ditanya status perkahwinan, kata main peribadi. masalahnya, memang serang peribadi tak bagus, tapi pihak PAS ni paling terer serang peribadi orang, asal perangai macam yahudi ni PAS, dia buat halal, orang lain buat haram

    tapi artikel ni memang kelakar gile, aku baca beberapa kali, muka Brader Anwar dan tulisan "kenali stor kunyit", hahahahaha, lawak gile

  • kontolan says:
    October 27, 2010 at 10:35:00 PM GMT+8

    "FITNAH-MEMFITNAH ADALAH HAK EKSLUSIF PAS".......

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)