Visitors

Wednesday, October 27, 2010

Dewan Muslimah mungkiri janji PAS dengan Ku Li



Risalah ini dijumpai tersebar dalam gelombang pertama kempen PAS oleh Dewan Muslimah. Mereka sebarkan risalah ini rumah ke rumah.

Ini bertentangan dengan janji MB Kelantan untuk tidak menyentuh dan membawa isu royalti minyak kerana kesediaan Tengku Razaleigh membantu PAS dalam hal ini.

Rupanya janji Ular Dalam Semak memang tidak boleh dipercayai.

Padan Timbalan MB, Dato Ahmad Yaacob membuat kenyataan tidak mempersetujui pandangan Tengku Razaliegh berkempen adalah subjudice atau menghina mahkamah.Mereka kata tidak kerana ada niat untuk berkempen.

PAS .... ulamak yang tak boleh dipercayai! Mereka kaki menipu, berdalih dan putarbelit.

7 comments:

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 6:13:00 PM GMT+8

    dalam PAS ni jantan atau betina , memang mereka ni penuh munafik .. betullah iman tak dapat diukur berapa labuh tudung dan tingginya serban itu

  • zahrain says:
    October 27, 2010 at 7:08:00 PM GMT+8

    Very good coverage. have linked your blog in mine. TQ

  • shonzu says:
    October 27, 2010 at 7:26:00 PM GMT+8

    Dah memang dasar LIDAH BIAWAK, nak buat macam mana.... jate betino hamPAS sama je.

  • Chinese Apek says:
    October 27, 2010 at 7:42:00 PM GMT+8

    Aiyo buta punya orand pun tau , politician mana bleh percaya punya,ini macam punya politic satu hari seluar dalam pun kenan gadai bagi diaorang. BN, DAP , PAS , PKR semua sama la. Ptuiiii

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 8:55:00 PM GMT+8

    takkan parti islam boleh menang stakat dgn bagi keropok sebungkus bebb....hahahahaha....

    aku ingat PAS patut tukar nama ke parti kepokk laa....hahahaha

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 9:01:00 PM GMT+8

    pas ni parti munafik tersohor dan jadi parti bacul bacul kelantan berkumpul. bila ore2 jantan PAS dah tak boleh nak lawan kuli. diaorg suruh ore tino gi lawan. tu namanya parti bacul.

    jangan jadi bacul la PAS, suruh nik aziz tu bangkitkan isu saman petronas digalas kalau PAS benar2 anak jantan yg bertelo. jangan jadi bacul pondon tua la takut nak berhadapan dgn kuli.

    boddo punya PAS....

  • Anonymous says:
    October 27, 2010 at 9:08:00 PM GMT+8

    agreed. pas play safe bcoz they scared with kuli. they can beat anybody from umno anywhere but pas just can't beat kuli at gua musang. that is why pas desperately declared public holiday on the day of election.

    tan

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)