Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, April 24, 2010

PRK HS: Zaid bermubahalah di Masjid KKB?

Penulis mendapat perkhabaran bahawa Zaid Ibrahim akan bersumpah muhabalah di Masjid Jamek AR-Rahman, Kuala Kubu Bahru, Hulu Selangor selepas sembahyang Isyak (23hb April 2010) di depan tok imam. Oleh kerana kenyataan beliau di sepanjang kempen pilihanraya ini menyalahkan UMNO dan ketika beliau berada di dalam perti tersebut, beliau telah bersetuju untuk :-



1. Beliau akan bersumpah muhabalah menyatakan bahawa beliau telah bertaubat tidak minum arak lagi sejak beliau keluar daripada parti UMNO walau pun setitis.

2. Beliau juga akan bersumpah muhabalah menyatakan bahawa rumah beliau tidak lagi menyimpan arak sejak beliau keluar daripada UMNO.

3. Beliau juga bersumpah muhabalah menyatakan bahawa beliau sudah tidak lagi memiliki apa-apa lagi yang berkaitan dengan lumba kuda sejak keluar daripada UMNO.
Petikan dari Dr Novandri sini

Kami The Unspinners menuntut beberapa isu lagi yang kami tuduh untuk dia bermubahalah nafikan. ANtaranya:

4. Beliau bersumpah tidak menyalahguna tanggungjawab sebagai pemegang amanah harta UMNO Kota Baru yang dia mengaku sebagai hartanya sendiri. Dia tidak menipu tawar ada menawar tanah dan bangunan kepada PAS tetapi tidak beritahu Husam tidak mahu beli kerana ada masaalah title tanah.

5. Membuang semua sifat jahat yang disenaraikan berikut:




P/S Pastikan buat di Masjid dapat izin JAIS kerana ada laporan dibuat pukul 3 di Balai Polis Taman Sentosa terhadap Hasan Ali kerana mempolitik khutbah dan kenyataan Nik Aziz menghina perintah Sultan.

21 comments:

  • pencinta kebenaran says:
    April 24, 2010 at 6:11:00 PM GMT+8

    mm...yg dia sibuk sgt nak bersumpah tu knapa...ye lah nak buktikan dia x minum arak lagi...myabe betul..tp minum wine lg x? hahaha...

    satu lg..si sesumpah tu bila plak nak join bersumpah muhabalah...bersumpah bia lengkap dan clear keh..

  • Today:Indon:HINA Quran TrusKenaPETIR says:
    April 24, 2010 at 6:16:00 PM GMT+8

    SEMENJAK KELUAR UMNO ZAHID DAN ANUAR TAK PERNAH RASUAH SAPA2 DAN MELIWAT SAPA2. mereka dah bertobat dah !! kluar umno je jadi baik ...

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 6:18:00 PM GMT+8

    Nik Ajis kata tak boleh ceramah di masjid sebagai amalan peninggalan penjajah. Cuba tanye dia nak bagi dak peluang pada BN ceramah di masjid di Kelantan dalam PR nanti? BN pun nak kecek pasal keadilan jugak.

  • Today:Indon:HINA Quran TrusKenaPETIR says:
    April 24, 2010 at 6:22:00 PM GMT+8

    SEMENJAK KELUAR UMNO ZAHID DAN ANUAR TAK PERNAH RASUAH SAPA2 DAN MELIWAT SAPA2. mereka dah bertobat dah !! kluar umno je jadi baik ... Today:Indon:HINA Quran TrusKenaPETIR

  • jitu says:
    April 24, 2010 at 6:37:00 PM GMT+8

    steady zaid....yamsengggggg!!!!!!kita minum dulu

  • d'B says:
    April 24, 2010 at 6:50:00 PM GMT+8

    ALhamdulillah bertaubat tuh mmg baik dan digalakkan dalam Islam, sebagai HAMBAALLAH yg serba serbi kekurangan...cumanya Zaid ko ajakle sekali AL-Jubori sama2 bermubahalah, alang2 ko dah nak bersumpah tuh...sama2 taubat Nasuha lagipun esok dah nak ngundi dah...

  • Mintak Bala @Pecah Perut Zahid Mcm Sayfool Baru Gua Caya says:
    April 24, 2010 at 7:12:00 PM GMT+8

    Bagi Pihak Zahid.. Kalu Anuar Nak Ngelat lg. WAJIB POLITIK bgmu Zahid, sumpah ngn Quran DEPAN NIK AZIZ . NAK TGK NIK AZZ sndri confident tak ngan ZAHID. Satu lg Takut dia kata Tak Sah plak !! -Mintak Bala @Pecah Perut Zahid Mcm Sayfool Baru Gua Caya-

  • Mintak Bala @Pecah Perut Zahid Mcm Sayfool Baru Gua Caya says:
    April 24, 2010 at 7:16:00 PM GMT+8

    Bagi Pihak Zahid.. Kalu Anuar Nak Ngelat lg. WAJIB POLITIK bgmu Zahid, sumpah ngn Quran DEPAN NIK AZIZ . NAK TGK NIK AZZ sndri confident tak ngan ZAHID. Satu lg Takut dia kata Tak Sah plak !! -Mintak Bala @Pecah Perut Zahid Mcm Sayfool Baru Gua Caya-

  • tamingsari says:
    April 24, 2010 at 7:30:00 PM GMT+8

    Kalau ikut Anwar mesti ada ulamak luar negara jadi saksi. Kalau ikut NA jangan ada Quraan takut serupa mcm kristian. Taubat ikut cara Pas.Lepas tu tukar,rasuah kata derma.Sponsor haji kata sedekah.Kalau judi lumba kuda yg berdosa si kuda dan jockey.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 7:35:00 PM GMT+8

    Akuan bersumpah keling mabuk dijulang
    sumpah alquran dipijak-pijakan. CIFUT BABI hampeh

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 7:39:00 PM GMT+8

    Puak ni percaya ke bersumpah ni...
    Dia percaya sumpah 4 Ringgit ye..
    Tapi kalau betul ajaklah sekali bang Nuar tu...

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 7:40:00 PM GMT+8

    Dah lambat Zaid...tak dapek nak nolong...esok orang dah mengundi. Lagi pun kot tersalah sumpah... menyesal tak sudah...makan diri.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 7:41:00 PM GMT+8

    hahaha...aku percaya banyak pencacai2 PAS belum baca lagi buku zaid (i'm too am malay).

    dalam buku tu zaid terang2 tulis yg dia percaya sistem sekular lebih baik utk mentadbir negara berbilang kaum macam di malaysia dan amerika utk mengelak nilai agama islam yg menekan nilai2 agama yg lain.

    hahahahaha....ini memang dah bercangah dengan perjuangan islam ala PAS. mcm satu ke utara dan satu ke selatan.

    dlm buku tu pun zaid memuji dr.m dan tak berani nak balun dr.m. berlapik2 dia ckp tentang dr.m.

    pengikut PAS ni hanya blient followers...ikut buta saja.... nik aziz masuk perigi , semua terjun masuk perigi.

    joe.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 7:53:00 PM GMT+8

    Sumpah ya.. Zaid sudah terlambat sepatut sebelum PRK kamu sudah bersumpah dan bertaubat bukan DIPRK H/Selangor kalau bersumpah pun tiada apa apa erti nya bagi Allah itu sumpah PRK untuk menang lepas itu kamu kamu langak lebeh dari botol muking pakai tong dram tak perlu berlakun dengan bersumpah kera di hutan pun tahu siapa kamu.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 8:31:00 PM GMT+8

    sebelum nama Zaid di umumkan, dia dah berhenti minum ke ??? berani dia sumpah

  • Chairman Kaga says:
    April 24, 2010 at 9:05:00 PM GMT+8

    MUHAHAHAHHA
    AKU SAJA MENJENGUK
    NAMPAKNYA PENCACAI DALAM KEADAAN TERTEKAN.
    SUHU 40 DARJAH
    MULA MERACAU
    KONONNYA MENDAKWA MELAYU TU KELING DAN KELING DI KAMALKAN
    KAO NI MEMERLUKAN SUNTIKAN UBAT ANTI BODOH DENGAN SEGERA 3X7
    HE HE HE HE

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 9:25:00 PM GMT+8

    Jangan lupa panggil Ramlang Poringgi untuk jadi saksi Sumpah tu..Ha ha ha
    HamPAS, Haprak Daily

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 9:43:00 PM GMT+8

    Udahke bersumpahnya?....plz update!!

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 11:27:00 PM GMT+8

    yang telah bersumpah....

    manusia 1 :
    ketika masih memegang jawatan pengerusi GERAK berceramah di melaka(zaman tun Abdullah Badawi)telah membuat kenyataan ( BERSUMPAH ) memiliki 6 kotak bukti rasuah pemimpin UMNO, ada diantaranya MENTERI MENTERI. Dalam ucapannya juga menyatakan beliau akan serahkan kepada Paklah setelah Paklah kembali bertugas dari berbulan madu. Kini beliau menyertai UMNO,6 kotak yang di 'SUMPAH' kannya belum lagi muncul.

    manusia 2 :
    Beliau telah BERSUMPAH bahawa beliau telah diliwat oleh DS Anuar. Imam pada acara sumpah tersebut telah membuat pengakuan 'PEMBANTU KHAS DS NAJIB' terlibat sama ( politik punya cerita rupanya ).Sebelum itu beliau telah pergi ke beberapa Hospital bagi mendapatkan pengesahan Doktor yang beliau diliwat ( pergi bersama 'manusia 1' ). Hospital Tawakal dan HKL ( 3 Dortor )mendapati TIADA kesan yang menunjukkan beliau diliwat. Hanya di dalam mahkamah sahaja Pendakwaraya berhujah dengan cara membuktikan terdapat DNA ( bahasa yang digunakan ketika itu AIR MANI) DS Anuar di celah dubur beliau(DNA DS Anuar pada 1998). Apa kata mahkamah Syarieah ??

    kepada manusia 1 :
    Banyaknya anda bersumpah sumpah. Dulu anda bersumpah, anda ada 6 kotak senarai perahsuah UMNO. Kini sudah diubah tajuk, kotak tu ada pada DS Anuar pula. Nanti bila tak ngam dengan UMNO, sumpah ape pula yang akan dibuatnya yer ???

    SUMPAH SANA...SUMPAH SINI...

    kepada manusia 2 :
    Semasa perbicaraan, anda mendakwa DS Anuar memaksa anda untuk diliwat. Anda menanggalkan pakaian dan memakai tuala ( adakah itu tingkahlaku dipaksa ?? ). Anda juga didakwa telah diliwat beberapa kali ( berapa kali anda merelakan diri diliwat ?? ).

    ORANG MUDA YANG SIHAT TUBUH BADAN, TIDAK MELAWAN DAN MEMPERTAHANKAN MARUAH DARIPADA DI CABUL KEHORMATAN DIRI ??? ( BUKTINYA, KENYATAAN BELIAU YANG 'BERKALI-KALI DILIWAT'

    INGATLAH :

    'Orang yang selalu ditipu adalah orang muda yang menyangka bahawa kematian itu berlaku hanya pada orang tua sahaja.'

    'Orang yang dungu kepala otaknya adalah orang yang tidak mahu lakukan ibadat tapi menyangka bahawa tuhan tidak akan menyiksanya dengan kelalaian itu dan sering merasa tenang dengan kemaksiatannya.'

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 11:58:00 PM GMT+8

    ada lagi budak kecik yg sokong anwar kata anwar di fitnah?? hahahahaha....

    kesian betul aku dgn bdak kecik ni.

    woii...bdak kecik ko gi tanya norlaila, mior, hairani dan banyak lagi, mangsa2 nafsu serakah nuar jubo.

    mior tu ada kedai kat kl, gi jumpa dia dan tanya sendiri.

    silap2 jubo ko kena taram.

    hahaha...

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 12:29:00 AM GMT+8

    ~~aduyaiii..yg pasti esok kita org HS ramai2 mengundi BN!!~~ habis cerita, lantak ko lah Zaid ,lantak ko lah Al-Jubori, hidup nyusahkan org aje, kami penduduk HS x hingin muka2 korang nih diHS selepas PRK nih dan sila berambus dari HS!!

    ~~kalau bole dgn siMB gagap tuh pun xhingin tgk muka dia disini!!~~

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)