Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, April 24, 2010

PRK HS: TDM kata jangan pilih orang mabuk



Sini untuk bhg 2, bhg 3, bhg 4 dan bhg 5 dari Ilham TV.

Petang ini Tun Dr Mahathir, Dato Seri Najib, calun P Kamalanathan dan 10,000 orang hadirin akan berkumpul malam ini di perkarangan Apartmen Kenanga, Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung anjuran Persatuan Penduduk Taman Bunga Raya, NGO dan Kelab Penyokong 1Malaysia. Mari turun ramai2 memberi sokongan.

20 comments:

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 9:14:00 AM GMT+8

    1.Ma Det kata jangan pilih orang yang suka lompat dan mabuk!itu statement penuh dia!
    2.terpikiaq jugak!ibrahim ali masuk juga dengan kategori tu!!ma det tak sedaq ka!
    3.Jangan pilih orang yang mabuk!puak Pr kata!antara bekas PM malaysia!yang tak minum ialah pak lah!maknanya ma det jugak minum!dan ma det tak pernah ulas isu tersebut!adakah dia juga kaki minum!!
    4.Rupanya dia,ibrahim ali dan zaid brahim!tak layak jadi wakil rakyat!
    5.Cakap boleh!tapi pastikan tak jatuh pada batang hidung sendiri!!!!!

  • Zaid Al-Mabooqi says:
    April 24, 2010 at 9:50:00 AM GMT+8

    mabuk-judi-menjubo-penyamun-penipu ; semua perkara laknat tu ada pada pendokong Pkr.
    cukuplah....rakyat dah muak dengar cerita org jahat Pkr ni...rakyat cuma mahu M'sia jd maju dan makmur.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 10:01:00 AM GMT+8

    Zaid memperkudakan Melayu dan Kelantan...

    dan ada kuda nama Melayu dan Kelantan.

    dan tuhan dia BACCHUS.

  • AWANG says:
    April 24, 2010 at 10:24:00 AM GMT+8

    HIDUP TUN M aku sayang kat hang, hang la Pemikir Melayu yang hebat, bukan Nik Ajhis Ulama Jahanam dan Hadi Awang dengan fatwa celakanya. HIDUP TUN MAHATHIR, aku download video ini untuk aku tunjukan kepada anak cucu aku inilah Manusia Yang Paling Hebat Pemikirannya, kalau Tun M masih jadi PM pr12 Xkalah teruk tapi Pak Lah Bodoh jadi PM semua lingkup. Hidup MAHATHIR!!! Hidup MAHATHIR!!!Hidup MAHATHIR!!!Hidup MAHATHIR!!!

  • Putra says:
    April 24, 2010 at 11:29:00 AM GMT+8

    Kenapa lah diusung org tua yg dah berumor 85th tu kesana kemari. Kesian kat dia. Aku tengok nak bernyawapun dah penat. Bagilah dia berehat. Bukan apa takut terkena heart attack, sapa yg susah - amno juga yg kena tanggung bala.Korang tak hormat langsung ke dgn dia sampai dia pun takleh nak pikiaq lagi secara normal atas desakan hangpa semua. Kempen utk MIC dia kena pi, sat lagi hangpa panggil pulak utk resmi PERKOSA. Jadi bercelaru lah dia nak mengatur ayat. Kadangx sampai tersasul dan tercakap yg bukanx. Aku bukan nak salahkan dia, tapi aku kesian dia dipergunakan.
    Kalau begini lah caranya nanti PKR tu kata:- Memang sah BN akan kecundang di PRK HS disebabbkan kehadiran TM ini. Buktinya :- Bkt Selambau, Bkt Gantang dan K Tgnu.

  • Islam is the way of ife says:
    April 24, 2010 at 11:53:00 AM GMT+8

    1 malaysia semua orang boleh salam ke? jagalah hukum Allah..

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 12:00:00 PM GMT+8

    Putra
    Apa hak kamu mengutuk TDM? dan apa salah TDM dan Perkasa menegur sebilangan orang2 yang lupa tentang asal usul dan perjanjian awal mereka semasa diterima menjadi rakyat Malaysia?

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 12:20:00 PM GMT+8

    putra tu bukan melayu,tu kete sakit.ntah dari mana datang melayu sekor nih,PERKOSA dia kata,,nasib baik ada PERKASA la boleh membela melayu yg selama ni dok lena dn dok ngejar harta dan kausa,dan TUN pun dalam tak larat,turun jugak berkempen,pasal ada melayu yg macam ko la putra,BEBAL dan buta HATI,Astagfirullahalazim,mana punya fitnah la pulak ni pasal minum2 nih,,nilah perangai puak2 anak haram nih,puaknya minum depan mata dikata otg,nilah dia..tulah dia.sikit hari lagi sape plk dia org ni nk kata peliwat plk..ANwar tu lah bapak segala bapak yg korang dok fitnah ler nih,,


    bacokbugis

  • kingnek says:
    April 24, 2010 at 1:12:00 PM GMT+8

    Aku memang dulu hormat Tok Guru Nik Aziz ni, tapi sekarang sah lah, si Nik Aziz ni wahabbi.

    Mereka lebih suka digelar salafi, ahle-hadith dan lain2. Memang benar, mereka benci umat Islam yang bukan sefahaman dengan mereka dan rela bersahabat dengan orang kafir kerana mereka menganggap mereka lebih 'mulia'.

    Lihat cara keluarga Al-Saud di Saudi Arabia beroperasi dan anda akan faham cara wahabbi mengkhianat Islam. Baca buka Sheikh Imran N Hosein tentang 'The Caliphate, The Hijaz and the Saudi Nation State', ia menerangkan dengan jelas bagaimana Wahabbi bekerjasama dengan British dan Zionis untuk menghapuskan sistem Khalifah Islam.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 1:18:00 PM GMT+8

    Amal Jariah = Rasuah
    Rasuah = Balak
    Balak = Menantu
    Menantu = Crony
    Crony = Ikut Nabi
    Masuk Geraja = Ikut Nabi
    Main Bontot = Ikut Anwar
    Jual Bini = Ikut Azmin

  • Putra says:
    April 24, 2010 at 2:10:00 PM GMT+8

    "TDM kata jgn pilih org mabuk" - Tapi pilih lah org yg menyebabkan org mabuk. Jgn togok beer tapi togoklah St Miguel. Pengeluar arak terbesar di dunia. Ini lah contoh pemimpin yg tak nampak diri sendiri. Manalah rakyat tak bengang dgn pemimpin hipokrit ini.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 2:38:00 PM GMT+8

    Putra ni agaknya baru saja keluar dari mental hospital di TR. Itu sebab kata-katanya merapu macam orang tak siuman.

    Kalau rasa belum sembuh betul2 lagi, dapatkan rawatan semula. Dah baik betul baru keluar. Tak le keluar cakap merepek-repek.

    Nak tanya sikit Nik Aziz yang dok kempen di HS tu muda ke?

  • storm62 says:
    April 24, 2010 at 4:25:00 PM GMT+8

    kerana kesudian mamak kerala turun padang keHS, aku dedicate video ini untuk beliau.

    http://www.youtube.com/watch?v=COm3D6FDmwY

  • storm62 says:
    April 24, 2010 at 4:27:00 PM GMT+8

    apalah admin,

    korang champion spin, tapi takut nak papar komen aku, takut apo? cuma video ucapan bekas pm yg korang sembah ma?

    berani kerana benar !!!

  • Putra says:
    April 24, 2010 at 4:34:00 PM GMT+8

    Aku sokong ko Storm62. Alangx biaqlah pembaca menilai. Barulah dinamakan two way com

  • storm62 says:
    April 24, 2010 at 4:57:00 PM GMT+8

    setuju Putra,

    nak spin ke, unspin ke, biaq pembaca sendiri bertikai, cari lagi matlumat2 yg berada diinternet ini.

    kalo yg salah kita tetap kutuk biar pun dari pkr atau pas tapi kita hujah setelah mendapat fakta atau bukti.

    barulah Negara dan Rakyat boleh maju.

  • Putra says:
    April 24, 2010 at 5:20:00 PM GMT+8

    Tang ni aku kena bagi respect sikit kat admin. Dia tarik komenx yg takde nilai. TQ

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 6:16:00 PM GMT+8

    storm62

    ye ke kau kutuk pkr dengan pas...
    atau sebab pkr dan pas tu kau anggap tak ada salah...

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 10:09:00 PM GMT+8

    hidud Tun!!

  • anti storm62 dan putra says:
    April 25, 2010 at 2:25:00 AM GMT+8

    kepada storm62..isk aku tak paham la ngn hang..nape la bengap sgt..bila org ckp ko kurang cerdik ko marah lak..klip video yg ko kasi tu Tun M dah komen lama dah pun..menda tu fitnah..hampa yg main wayang..cuba tgk btul2 klip tu..bila Tun M kononnya mengaku dia zalimi anwar..dia mulai dengan "ada org kata saya menyalahkan kuasa dulu..".. terang2 apa yg Tun M ckp dalam video tu berdasarkan apa org kata..pastu time Tun M kata 'saya tangkap anwar'..(siap dengan gerak tangan lagi)..membuktikan kata2 tu adalah sindiran untuk org yg menuduh beliau zalimi anwar..teruk la org kita kalau ada pemikiran mcm hang ni storm62..jgn la perkara yg kita tak pasti..kita pegang ngn menda tu..dosa kering hang buat ngn Tun M..hang wajib p minta maaf kat Tun M sbb Tun M pun dah minta maaf kat kita semua kalau beliau ada buat salah sepanjang pemerintahan beliau dulu..hang maafkan atau tidak terpulang..sekurang2nya Tun M berjiwa besar sanggup memohon maaf kat kita ni rakyat marhain..

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)