Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, April 24, 2010

PRK HS: GEMPAR! PKR guna surat palsu Perkasa suruh Melayu undi Melayu!!!! (updated)



PKR tipu pengundi dengan membuat surat palsu dari Perkasa. Peliknya surat itu terdapat Dato Ibrahim Ali menandatangani sebelah kanan dan Setiausaha Agung disebelah kiri. Mengikut protokol bagi tulisan rumi, ianya sebalik.

Dato Ibrahim Ali telah membuat sidang akhbar menafikan surat ini. Ini memang bercanggah dengan pendirian Perkasa yang menentang Zaid Ibrahim yang dilihat adalah penentang Perlembagaan dan asas-asas kandung Perlembagaan yang dipanggil sosial kontrak.

Ini hanya menunjukkan PKR sudah bertambah terdesak hingga terpaksa menggunakan tipu helah.

Terkini

Ini satu lagi surat palsu yang dijumpai.

Dipetik daripada UMNO REFORM

23 comments:

  • d'B says:
    April 24, 2010 at 8:46:00 PM GMT+8

    Cilako..Cilako..Cilako!!

    Desperado dah party pakat2 nih...

    Dah agak dah, percubaan terdesak akhir mereka.....bohong,fitnah dan tipu daya adalah amalan hidup party pakat2 yg xde hala tuju nih....

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 8:50:00 PM GMT+8

    Buat sembahyang hajat je...buat dgn penuh ikhlas...minta dgn Allah agar org yg melakukan fitnah mendpt balasan.

  • pengundi Hulu Selangor says:
    April 24, 2010 at 8:50:00 PM GMT+8

    PKR / PR ni hingat pengundi Hulu Selangor ni bodoh ke atau memang PKR/PR ni memang yang jenis bangang macam Anwar Ibrahim.

    4/5 pengundi kampung aku nak pangkah BN besok.

  • orang bukit sentosa says:
    April 24, 2010 at 8:54:00 PM GMT+8

    dah lambat la PKR nak buat taktik kotor...

    sebelum tidor malam ni kita orang nak praktis pangkah BN pagi esok....

    cuba lagi tahun 2013.

  • Putra says:
    April 24, 2010 at 9:12:00 PM GMT+8

    Jika anda sdg membaca artikel ini percaya akn berita yg dilapurkan ini, Ini bermakna anda telah membiarkan diri dan minda anda dijajah serta dimanupulasi olih penulis semakin hari begitu menggila menyiarkan beritax yg penuh tipu daya tanpa ada sedikit pun tanggung jawab terhadap beritax yg mereka siarkan.

    Jgn benarkan diri anda diperbodohkan olih mereka setiap hari.

    "AMNO kini busuk hingga ke usus. Busuknya dari peringkat rendah hingga peringkat tinggi.... dan kini AMNO di pimpin olih perasuah........TDM.

    Ayuh mari kita berubah. Kita zahirkan dgn mengundi calon PKR - Dato Zaid Ibrahim.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 9:55:00 PM GMT+8

    Putra:

    Ko dgn penjilat2 Al-Jubori dan Zaid kaki tunggang-arak-kuda ajelah yg undi PKR, kita orang kat HS x sio org2 camni jadi pemimpin kami!

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 10:00:00 PM GMT+8

    untuk maklumat Putra, pakatan lagi busuk sebusuk lubang jubok anwar al juburi. Main sondol saja semuanya semata-mata kerana nak menang. Fakta yelek...

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 10:05:00 PM GMT+8

    Chairman Kaga,
    Hahahaha, aku jawab soalan senang. Ngape kau bodo sangat. Ko ingat juta-juta tu boleh serah macam tu saja tak payah ikut prosedur kewangan kerajaan. kalau duit mak bapak kau bolehlah tak payah sain-sain.

  • Ah Shim SingPork agen says:
    April 24, 2010 at 10:13:00 PM GMT+8

    HASHIM.. HA GENG2 KO KOT TU . GANAS NYE.. UNIT PERANG SARAF DEPA BOLEH TAHAN GAK. ALLAH NAK TUNJUK TERSILAP PULAK T.T. TU. keh3..

  • Al-Mabooqi ibnu Al-Juburi says:
    April 24, 2010 at 10:37:00 PM GMT+8

    Bodoh juga budak nama chairman kaga tu ye....siapa la tuan dia..? Kesian hamba abdi ni bangang sungguh...

  • Chairman Kaga says:
    April 24, 2010 at 11:07:00 PM GMT+8

    MUHHAHAHAHAHHAHA
    PROSIDER APA TU?
    PENEROKA DAH TUNGGU LEBIH DARI SEPULUH TAHUN
    SIAP ADA PERJANJIAN
    TAPI BERJANJI DENGAN GEROMBOLAN
    SAMA DENGAN JANJI KELING
    OOPS, TU CALON TAJAAN PUAK PENCACAI KAN
    MINTA MAAP
    JANGAN TERASA IA
    HE HE HE HE

  • Chairman Kaga says:
    April 24, 2010 at 11:10:00 PM GMT+8

    MUHAHAHAHHA
    DAH JANJI PUN BAYAR TAK IKHLAS
    ADA KETETAPAN.
    CALON 1MALAYSIAH KENA DIMENANGKAN
    KALAU DIA KALAH
    SATU SEN PUN TAK DAPAT
    TUNGGU WARIS KPD WARIS
    NILAH GEROMBOLAN
    PENIPU, PENDUSTA DAN PEMAKAN PIL CIKI TEKMON
    PANDAI NAK AIBKAN ORANG
    PANDAI NAK KECOH 1MALAYSIAH
    PANDAI NAK KATA KONONNYA MEMBELA NASIB ORANG MELAYU
    CIIIT PORAH
    ESOK JGN LUPA MENANGKAN CALON MICKEY MOUSE IA
    HE HE HE HE HE

  • drativ says:
    April 24, 2010 at 11:19:00 PM GMT+8

    Bro,

    aku tengok laskar PAS di Hulu Selangor tak ubah macam Askar US dan British yang di hantar ke Iraq.

    Mereka tak tahu macamana nak kempen untuk Zaid tapi at the same time mereka mahu menjaga PAS di mata pengundi.

  • Chairman Kaga says:
    April 24, 2010 at 11:26:00 PM GMT+8

    MUHAHAHAHAHA
    MANA DIA PERKASAM?
    MANA DIA BRAHIM ALI?
    PENEROKA FELDA KAUM MANA?
    TAKKAN KAMAL NAK TOLONG DEPA. DIA BOLIH BUAT APA?


    PENUH DENGAN RETORIK LAH SI RAJA KATAK NI. DULU KATA HIDUP MELAYU TETAPI SEKARANG MALU NAK MENYOKONG CALON MELAYU
    BACULLLLLL


    AKU RESPEK PADA TS KHALID. STYLE RIAK SEMUA KEWL. TAN TUNJUK EMOSI. WALAUPUN DIBULI TEROK2 OLEH PENCACAI DIA MASIH TEGUH.

    KAO TAK TERFIKIR. BERAPE KALI TS KHALID DILANYAK DI BLOG NI? TAPI KALU MMG BETUL PRESTASINYA HAMBAR KENAPE PERDANA MENTEHRI BERSAMA SIFUNYA KENA TURUN SIANG MALAM NAK BERKEMPEN.

    TUPUN KENA TABUR JANJI. TABUR WANG. KALAO DARI KOCEK SENDIRI APA KITA PEDULI.
    TAPI WANG RAKYAT. 77 JUTA DIA BERI PADA APKO, 2-3 JUTA DIA GUNA UTK GULA2KAN PENGUNDI

    HE HE HE

  • Penyokong kebenaran says:
    April 24, 2010 at 11:27:00 PM GMT+8

    PUTRA hang dah masuk salah blog kut.
    Siapa yang suka buat fitnah?
    Siapa yang suka menipu?
    Siapa yang berbohong tentang Kerajaan 16 Sept.2008?
    Siapa yang bohong tentang penglibatan DYMM Seri PB Agong, Ketua Turus Angkatan Tentera dan Timb. Speaker D Rakyat?
    Siapa yang dulu kata tak boleh mengambil orang bukan Islam sebagai rakan dalam kerajaan?
    Siapa yang memberi gelaran Anwar Al Juburi?
    Siapa yang berkata boleh berkawan dengan syaitan?
    Siapa yang dulu kutuk dan maki hamun Zaid Ibrahim?
    Siapa yang suka buat surat palsu?
    Siapa yang sanggup buat tandatangan palsu?

    Jadi PUTRA cermin diri dulu sebelum nak menyalahkan orang.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 11:44:00 PM GMT+8

    mereka dah berbelas tahun hidup atas tipu muslihat yg macam ni.

    ada beratus2 risalah yg menipu dan fitnah yg mcm ni dlm blog mereka.

    dulu mereka siap merangka2 berapa banyak duit pemimpin umno dalam bank di swiss.

    semua teknik surat dan bukti superimpose ini datangnya dari azmin.

    sebab tu anwar begitu sayang pada azmin

    kita tak lupa ezam masuk penjara adalah kerna, dokumen palsu rafidah yg dikarang sendiri oleh azmin.

    kununnya pengarah BPR telah jalankan siasatan dan sudah melengkapkan dokumen penyiasatan.

    padahal dokumen itu terang2an menipu dan memfitnah.

    kita tak lupa juga di kala perhimpunan umno thn 1997, deras bertiup yg kununnya pemimpin umno ditangkap di port dickson kerana berkhalwat dgn ziana zin.

    azmin gunakan utusan yg dibawah pengaruh anwar utk sebarkan fitnah.

    sedangkan pada masa tu, sudah ada suara2 yg mahu najib cabar anwar utk kerusi TPM.

    anwar dan azmin memang dua watak munafik yg begitu licik dan saling memerlukan.

    jadi kalau surat perkasa yg serupa ini, kalau melihatkan dari trend, kita sudah tau siapa org dibelakngnya.

    zin

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 11:48:00 PM GMT+8

    putra !!! cakap TDM kata umno sedang membusuk ko percaya....

    cakap TDM kata anwar meliwat ko tak percaya ya....

    cakap TDM kata zaid kaki botol kaki kuda ko tak percaya....

    double standard, mangkuk hayun punya bdak..

    aji.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 11:51:00 PM GMT+8

    hahaha, takkan stakat ni je genius nya anwar untuk menangkan zaid di ulu s'gor. buat la fitnah yg best sikit, stakat buat surat yg macam nie, aku pun boleh buat. cakap la anwar ada bukti kapal perang akan dihantar obama nak tolong najib di ulu s'gor. hahaha...

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 1:51:00 AM GMT+8

    cisss!!!berani dia orang guna nama berahim katak. habis berudu kena tipu. kesian berudu tak ade otak dan senang diperbodohkan. eiyala..dengar kata berudu banyak dari kalangan umngokk. anyway syabass to berahim cause demo beribu-beribu selipar kat tony blair telah berjaya. no money no demo....ong2...ongkos

  • tamingsari says:
    April 25, 2010 at 4:07:00 AM GMT+8

    Akhirnya Pakatan Rakyat mengiktirah Perkasa sebagai sebuah organisasi melayu yg berwibawa dan berpengaruh.
    Tahniah Bang Brahim.

  • Esperalzi says:
    April 25, 2010 at 4:53:00 AM GMT+8

    Alahhh....gapo nak diherankan dgn surat palsu dari PR! Dalam PR tu semuanya palsu: ulama palsu wali kasut kayu, pakatan palsu, perjuangan palsu,semuanya berpalsu-palsu....tu belum lagi korang tengok gigi palsu diorang!! Kahkahkah..

  • Esperalzi says:
    April 25, 2010 at 5:02:00 AM GMT+8

    Putra: Sudahlah tu! Kau ni memang tukang jual ubat tepi jalan tp ubat kau tu ubat palsu boleh buat orang semua sakit.

    Sudah tu,toksah dok pertahan Zaid and Anwar,dah terang lagi bersuluh, mereka perosak bangsa Melayu dan agama Islam.

    Pakai lah sikit grey matter kau tu, pergi selidik latarbelakang Zaid, sesuai ke tak sebagai pemimpin kau. Kalau kau nak menikah pun kau kena selidik latarbelakang bakal bini kau, silap2 pilih entah2 BEKAS PELACUR! Tapi kalau kau tak kisah nikah bekas pelacur, tu kau punya hal lah tapi rakyat berhak tak memilih Zaid yg ada macam2 "bekas"..

    Kalau UMNO tu busuk macam kau kata, sekarang dia dah mula elok tapi PR kau tu dah mula busuk hingga berbondong2 orang lari keluar dah tak tahan lagi...

  • Esperalzi says:
    April 25, 2010 at 5:11:00 AM GMT+8

    Putra: sebusuk-busuk UMNO, masih DAGING LEMBU yang halal, dibasuh dan dicuci kendian dimasak masih enak dimakan. Tang usus busuk tu pula, masih usus lembu, dibasuh boleh buat kerabu tauge dan sedap dimakan..

    Sesegar-segar Pakatan Rakyat adalah DAGING BABI yang haram di makan, segar macam mana pun tak boleh dimakan. Kau suka makan babi ke?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)