Greetings

Friday, April 23, 2010

PRK HS: BOM!!!!! Khalid perlengah, Najib selesaikan segera masaalah peneroka Sg Buaya


Kat bawah ni, si Kalid Gagap bagi solution untuk Felda Sg Buaya:

HULU SELANGOR, 23 April (Bernama) -- Kerajaan Selangor pada Jumaat berjanji mahu menyelesaikan masalah pembangunan terbengkalai di Sungai Buaya di sini hanya selepas masalah sama di Bukit Botak dan Bukit Cerakah diselesaikan.

Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata kerajaan negeri akan memberi tempoh tiga bulan kepada mana-mana pemaju yang berminat untuk membangunkan kawasan itu.

Kerajaan negeri juga akan mengambil alih lebih 1,000 ekar (kira-kira 400 hektar) tanah di kawasan itu jika tiada pemaju yang sesuai, katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan dengan penduduk Sungai Buaya, dua hari menjelang pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor Ahad ini.

Peneroka di kawasan terbabit yang dulunya tanah rancangan Felda menuntut bayaran pampasan tanah yang dijanjikan pemaju yang gagal membangunkan kawasan itu sejak pertengahan 1990an.

Peneroka sehingga hari ini hanya menerima RM250,000 daripada RM1 juta pampasan yang dijanjikan selepas projek itu terbengkalai atas sebab-sebab tertentu termasuk krisis ekonomi pada tahun 1997.

Ini pulak solution dari PM HERO yang Macho dan Hensem iaitu DS Najib:


HULU SELANGOR, 23 April (Bernama) -- Seratus bekas peneroka Felda Sungai Buaya, termasuk waris mereka menerima wang pendahuluan RM50 ribu bagi pampasan tanah daripada kerajaan Persekutuan pada Jumaat.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata bayaran pendahuluan itu yang melibatkan peruntukan keseluruhan RM5 juta akan menamatkan penantian 15 tahun bekas peneroka Sungai Buaya dan waris mereka berhubung isu pampasan tanah tertunggak.

Najib berkata bayaran itu diberi dalam bentuk RM1,000 tunai dan bakinya dalam bentuk bank draf.

Beliau berkata demikian di majlis penyampaian pembayaran tanah Felda kepada bekas-bekas peneroka, penyerahan cek pembinaan jalan susur keluar masuk Sungai Buaya dan penyampaian sumbangan kepada masjid dan surau di Hulu Selangor di padang Sekolah Kebangsaan Sungai Buaya di sini. BERNAMA

Jadi korang tengok la sendiri, MB Gagap nak menangguhkan pertolongan sementara itu PM Macho tetap mahu menolong rakyat! Sekarang cuba bagitau aku siapa yang betul-betul nak tolong rakyat ni sebenarnya?

Boleh sesiapa tolong jawab?

Sumber: Parpukari

48 comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    April 23, 2010 at 6:55:00 PM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:02:00 PM GMT+8

    woi khalid babi dan semua PKR punya pengikut yg suka ladang babi.
    Ladang BABI 100Juta no problem.
    rumah urut dan dr porntip no problem.
    banyak SUNGGUH masuk investment FDI dlm selangor, tp nak bagi 5Juta pun tak ada.
    sah lah anon08:00. bengap bodoh dan kaki buntut. suruh zaid jual la itu kuda. kata sanggup berkorban.
    bila tulis tak pikir pakai otak. asik nak pikir guna buntut.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:18:00 PM GMT+8

    paku payung ko pun pencacai khalid jgk kan?

    Lantakla kerjaan nak cekau duit mane pun tp asalkan berbayor pampasan dorg tuh. Pesal ko nak pertikaikan. Tak pakai otak bile berhujah. Otak ko tuh same je bengap dengan si Khalid gagap eksen tuh bile YBK nak jelaskan hutang. Bolela persoal YBK tak boleh jelaskan hutang sbb kerajaan negeri Melaka yg tolong bayarkan hutang. Lantakla celah mane YBK dpt duit asalkan hutang bebayar. Yg ko merepek meraban federal government cekau duit EPF, duit tabung haji ko pun jd bengap mcm otak khalid..apa punya pengkhianat bangsa bodoh nak mampus mcm khaid gagap.

  • FAKTA BUKAN AUTA says:
    April 23, 2010 at 7:24:00 PM GMT+8

    FAKTA MENARIK:

    ONE ISRAEL = PAKATAN RAKYAT

    Tahukah anda bhw konsep One Israel diilhamkan oleh Presiden Ehud Barak dlm kempen pilihanraya kebangsaan Israel (Kneset election) tahun 1999. Konsep one Israel adalah berdasarkan 'coalition agreement' (PERSETUJUAN PAKATAN) diantara 3 PARTI UTAMA ISRAEL ketika iaitu

    1) LABOR PARTY
    Sebuah parti Demokratik Sosial yg cenderung dgn kepentingan kuasa Zionis

    2) GESHER
    Pegerakan Kebangsaan Sosial. Parti yg memperjuangkan dan mengerakkan kepentingn Rakyat

    3) MEIMAD
    Parti berhaluan kiri yg memperjuangkan kesucian Agama Zionis (left-wing religious Zionist political party) yg ditubuhkan Rabbi Yehuda Amital.

    Ketiga-tiga parti ini telah bertanding di kawasan masing2 (bukan digabungkn di dlm sebuah parti) dgn terikat dgn satu perikatan (alliance) untuk memerintah bersama sekiranya menang didlm pilihanraya tahun 1999.

    Jadi para pembaca sekalian apakah persamaan antara 3 parti Israel ini dengan sebuah pakatan tg hampir serupa dgn negara kita?

    LABOR PARTY = DAP

    GESHER = PKR

    MEIMAD = PAS

    Perkara ini bukanlah direka-reka tetapi ianya adalah fakta yg berasas sama sekali sila klik link di bawah utk mengetahui mklumat lebih lanjut mengenai konsep One Israel

    http://en.wikipedia.org/wiki/One_Israel

    Jadi mohon kebikjasanaan saudara/saudari semua adakah releven kita mengaitkan konsep 1 Malaysia bersamaan konsep One Israel? Harap pembaca semua sudah memahami dgn konsep One Israel yg sebenarnya adalah lebih hampir dgn konsep Pakatan Rakyat!

    Sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa dan Adil. Sekiranya ianya kebetulan ambilkan iktibar tetapi sekiranya ianya benar dikaitkan kita boleh tahu siapa tuan punya idea yg nak pakai konsep One Israel nih he.. wallahualam

    Salam 1 Malaysia.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:32:00 PM GMT+8

    hoi anon 6.55. banyak sedap kau puna bahasa. kau mesti la sebut babi pasal kau penyokong kandang babi terbesar kat asia. bukit botak exco iskandar bukan nak tolong tapi nak sapu habis ada la. kau sebut sial pasal kau tahu kau penyokong parti-parti sial lahanat muka babi. ibrahim ali tu lagi baik dari 3 anak berahim yang celako-celako-celako.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:37:00 PM GMT+8

    dulu puak2 felda tu dengan sombongnya pacak bendera pas atas rumah.

    percaya janji pas,... pas kata kalau dpt perintah s'gor negeri terkaya di m'sia. sebulan boleh settlekan masalah tu.

    meleleh2 air lior khalid dan ronnie berjanji distu.

    bila dapat perintah, mereka nampak rumah urut, judi dan pikir 360 darjah mcmana nak kasi pelahap duit s'gor.

    baru la puak2 felda tu sedar baru tu la merangkak2 datang sembah pemimpin umno.

    hehhh....

    salim

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:47:00 PM GMT+8

    Anonymous said...

    woi babi mmg la federal govt tu banyak duit..suka mak bapak dia nak bagi berapa pun..duit EPF ada, duit Petronas ada, duit Tabung Haji pun ada kalau nak sebat. Tak pakai otak bila berhujah. Pembangkang baru mintak royalti minyak pun dah mcm sial tak nak bayar. Kalau PR yg perintah negara ni bukan takat 50000 boleh bagi..sejuta pun boleh bagi la kambing. apa punya pengkhianat bangsa bodoh nak mampus mcm berahim ali.

    KAU TU PUN BABI JUGAK,SELANGOR TU KAYA,BUKAN TAK ADA DUIT!KALAU TAK ADA DUIT LAIN KALI MASA PILIHANRAYA JANGAN BERJANJI MCM2!!DAH MENANG LAGI CAM SIAL BUAT BODOH KAT PENGUNDI.PALING BABI SEKALI MELAYU YG MACAM KAU YG PANGGIL MELAYU ISLAM LAIN BABI TAK HAL BABI DAP DIKEPIT MACAM SEDARA SEAGAMA.KAU BABIKAN DULU DAP YG MUSUH ISLAM TU SEBELUM KAU BABIKAN MELAYU ISLAM LAIN!!

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:49:00 PM GMT+8

    cuba buat perbandingan macamana UMNO N9 selesaikan masalah penduduk labu sendayan yg rata2 dapat pampasan 1.5 juta dan banglo.

    masalahnya bila PAS/PKR masuk campur dan hasut penduduk supaya jangan jual atau minta pampasan yg tidak masuk akal.

    developer tak boleh tunggu lama, kalau sebahagian penduduk tidak bersetuju utk jual. developer atau k'jaan negeri tidak boleh buat apa2.

    tanah dan geran dijamin oleh undang2 persekutuan. ada KTN (kanun tanah negara).

    tanah hanya boleh diambil utk maksud awam, buat h/way, jln keretapi, dll. buat rumah tak boleh, mesti dapat consensus dari penduduk utk ambil alih.

    mula2 penduduk bersetuju secara verbal dgn nilai pampasan bagi setiap keluarga. tapi bila ustaz pas sudah masuk jarum suruh mintak sampai 10 juta, macamana.

    tanah tak selesai sedangkan developer wajib membayar interest bagi mortgage nilai hartanah.

    ditambah pula dengan pembinaan putrajaya disepang yg menyebabkan demand dikawasan di situ jatuh.

    faham sangat dengan helah pembangkang. bila projek terbengkalai mereka angkat kaki.

    x-peneroka

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 8:19:00 PM GMT+8

    rileks brader2 sekelian.jangan kita babi membabi sesama sendiri.pesal BABI tu satu jek,,,Brader Anwar Bin Ibrahim.Dia saja yang layak dpanggil dengan gelaran BABI kat Malaysia nih tau....orang lain tak bolehhhh.

    Pesal apa??Lu pikirla sendiri.

    Pada aku,puak2 penyokong aljuburi ngan wali selipar nih,janganlah kita layan sangat.mereka tu,bukannya bijak sangat...senang terpengaruh dengan BABI dan wali selipar.

    Kita tengoklah nanti,sapa yg meneng di HS.samada mereka nak berketuakan seurang kaki botol yang berketuakan kaki lewattt atau berketuakan ane india tapi dari BN.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 8:32:00 PM GMT+8

    kesian duit pembayar cukai. jangan lupa bayar cukai 30 April 2010. duit ANDA semua gak mungkin nak digunakan. The Unspinners bayar cukai x?

  • Paku payung taik kuda says:
    April 23, 2010 at 8:34:00 PM GMT+8

    Syuh...syuh paku payung dahla buduh. komen takder isi nak membodoh jer kat cni. Org2 mcm ko ni layak komen kat perisik rakyat jer. Kat situ jer level ko..mencarut tak tentu hale.. last tulis UMNOAPCO. Igt kitorg hadap sgt ker APCO tuh.


    PAku payung aku nasihatkan ko tak payah nak meraban kt cni. Stakat komen due tiga barut ayat mencarut je lebey baik lupekan. Kitorg pakat gelak2 jer tgk kebodohan ko tuh. Aku takut ko ni budak skola lg tak tau paper.. tau mencarut jer sian mak ko menetek ko jd buduh smp tak reti nak carik benda yg betul. dah..dah syuh..syuh

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 8:45:00 PM GMT+8

    Paku Payung

    Ambil paku tu dan pakukan kat lidah dan mulut kau yang busuk macam longkang.

    Pakatan haprak memang tak kan buat apa2 pada peneroka Sg Buaya sebab mereka dah biasa MENANGUH. Apa2 pun TANGGUH, TANGGUH, TANGGUH...

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    April 23, 2010 at 8:45:00 PM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    April 23, 2010 at 8:57:00 PM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • mawar berduri says:
    April 23, 2010 at 9:02:00 PM GMT+8

    Ramai lagi budak bodoh yg sokong Pkr ni rupanya...bangang betul

  • Jalak Lenteng says:
    April 23, 2010 at 9:20:00 PM GMT+8

    Jgn kita melenting dgn budak2 bodoh kat sini...dah ditakdirkan diorg kepala otak jenis bangang...so kita pun jgn ikut bangang mcm diaorg.

    Kita kena lihat guru2 diaorg siapa...peliwat, pemabuk, penyamun, penipu & mcm2 perkara jahat lagi lah..sebab tu budak Pkr yg tulis komen kat sini bodoh mcm...aku pun tak tau nak bandingkan tahap bodoh diaorg ni dgn apa ntah...memang bodoh...kira otak ada, tapi akal langsung takde!

    Pandangan aku senang je....disebabkan pemimpin mereka bodoh maka pengikutnya pun pasti terdiri dari yg lebih tinggi tahap kebodohannya...

  • eden ni umno says:
    April 23, 2010 at 9:38:00 PM GMT+8

    fatwa APCO

    dibenarkan tarik balik komen dari mana-mana pihak yang mengancam agama yahudi APCO wakakaka

  • SB4 says:
    April 23, 2010 at 10:38:00 PM GMT+8

    Pkr dah gelabah....mcm biawak kena sergah..mengelupur. Sikit jam lagi berduyun2 penyokong Pkr akan tinggalkan parti..ya..keluar parti!

    Balaci Pkr..budak2 Pas pun dah siap telan ludah N.ajis dan minit2 akhir ini kita jgn terkejut jika ada yg bertukar menjadi the hulk...diaorg dikhabarkan akan mengganas...akan berbaring atas jalanraya, akan melalak sepanjang mlm, akan terpekik terlolong sewaktu terserempak dgn gambar Kamal...ya..memang tak blh nak kontrol lagi.

    Bila saja air ludah & air kaki Dap dah meresap dlm tubuh badan budak2 Pas-Pkr ni...awas..mereka akan berbuat apa saja..membujur lalu, melintang patah!

  • s.nizam says:
    April 23, 2010 at 10:59:00 PM GMT+8

    BABI satu je dalam malaysia ni iaitu DAP = DOG & PIG

  • Zulkarnain says:
    April 23, 2010 at 11:02:00 PM GMT+8

    kesian paku payung ni. betul2 kesian. ezam, dulu ketua amk, sanggup masuk penjara nak backing nuar berahi; skang tinggalkan nuar. nalla, kawan se-tennis nuar berahi, skang dah tak kawan lagi. dr halili, doktor nuar berahi yang sama2 tubuhkan parti kencing rakyat, pun dah blah. tak termasuk orang2 kuat pkr yang dah insaf lain.

    point senang je. setakat yang kamcing bengkok dengan nuar berahi pun blah. ko pulak sape paku payung oi? silap2 tengok nuar berahi "live" pun ko tak pernah. kah kah kah.

    takpe la beb. ko nak jumud ko punya pasal. janji ko masyukkkkk.

  • storm62 says:
    April 23, 2010 at 11:16:00 PM GMT+8

    saudara s.nizan melayu,

    yakah? babi satu saje ke? MCA tu Tuhan ke? Gelakan tu Hantu ke?

    DAP tu BABI, tapi LGE masuk penjara sbb mempertahankan maruah Gadis & Keluarga Melayu yg diROGOL oleh pemimpin taik APNO. Lu buat apa bila gadis melayu bawah umur itu kena rogol? Lu sibuk2 duk cari nak beli VCD dia ke?

  • Zulkarnain says:
    April 23, 2010 at 11:23:00 PM GMT+8

    storm62:

    "biasalah kalo komen ko kena delete ke, removed ke...sbb depa takut atau tak berrrrrkemampuan menjawab."

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. haduhhhh. AHAHAHAHAHAHA lagi sorang... AHAHAHAHA. alahaiii. sorang lagi "nobody" pakatan riot dalam ni. tuan ko si nuar berahi tu pun tak terjawap pasal fitnah2 dia dalam parlimen tu. apetah lagi pasal kes liwat dia. ni kan pulak setakat accusation nobody cam ko ni? AHAHAHAHAHAHA alahaiii. serius aku kelakar tengok keadaan bebudak pakatan riot ni. AHAHAHAHAHA..

  • Zaid Al-Haj says:
    April 23, 2010 at 11:29:00 PM GMT+8

    nak freedom of speech kepala otak kamu..!
    Kalu setakat nak maki hamun-carut marut..engkorang pergi melalak kat hutan la, kalu tak pun melolong dlm gua...enkorang menyokong Pkr ni memang semua mcmni ke..? Memang mak bapak tak ajar masa kecik ke..?

  • storm62 says:
    April 23, 2010 at 11:35:00 PM GMT+8

    terima kasih zul k9,

    menyalaklah ko....wof wof wof. DSAI bukan Tuan aku, tapi seorang Melayu yg sudi memberi keterangan yg berilmu dan berfakta lagi logic dgn seKeluarganya. kita cuma guna akal kita dan bertimbang saje.

    pasal kes liwat #1 DSAI, mamak india kerala tu dah mengaku yg dia mengkhianati Anwar...jadi Anwar dilepaskan dari penjara selepas 6 tahun. hari ini sama jugak sbb dah terbukti kali pertama. cuba lu fikir kalo ada akal.

  • storm62 says:
    April 23, 2010 at 11:39:00 PM GMT+8

    aiksss, bukan kah Negara Malaysia ini negara berdemokratik?

    ka ka ka, siapa yg kurang diajar nie?

    dahlah termakan cili kut?..ka ka ka.

  • Zaid Al-Haj says:
    April 24, 2010 at 12:06:00 AM GMT+8

    Anwar dah tua...tak sempat dah nak jd PM. Mungkin Allah dah tetapkan politik dia takat jd TPM je..tentu ada hikmahnya sebab tak jadi PM. Mungkin kalau 16 sept dimakbulkan Allah, mungkin juga skrg dia tgh berkira nak jual M'sia ni...sape tau. Tu psl dia tak blh jd PM..

    Kawan2 dia pun dah ramai blah...silap haribulan dia jadi banduan semula..maknanya tak payah la menyokong beria2 sgt...buang masa je..sedangkan dia insaf tak juga.

    Anwar harus bertaubat - karpal singh cakap...bukan aku yg cakap.

    Daripada meroyan tak tentu arah..lebih baik hayati 1Malaysia..mudah2an aman makmur negara kita..utk kebaikan anak cucu kita jg.

    Nak harapkan Guan Eng jadi PM..tak payah la...pasal tok guru dia dah tunjuk contoh kat singapore....

  • nuar najis says:
    April 24, 2010 at 12:18:00 AM GMT+8

    jgn layan pencacai sewel 3 suku ni..dia mmg anjing kurap yg ikhlas, tiada & tak bergaji..

    paria DAP, yg angkuh kononnya above than average..

    stupig pig

  • eden ni umno says:
    April 24, 2010 at 12:20:00 AM GMT+8

    fatwa APCO

    adalah suci bagi pemuko-pemuko yahudi untuk menjilat sekutu-sekutu rabbi bagi memastikan kuasa penerang hati untuk keturunan mereka.

  • nuar najis says:
    April 24, 2010 at 12:21:00 AM GMT+8

    yg sewel tu mcm Paku payong, pope gomo...dll.
    psywar komunis taun 40-an..tak abis2 apco..,

    orang dah pergi Hypermart, tak main skil loyar burok.

  • storm62 says:
    April 24, 2010 at 12:30:00 AM GMT+8

    buat pencacai2 APNO "juara rakyat",

    sila halau itu 2 ekor militant Israel keluar dari Bkt Aman kalo hangpa tu betui2 juara rakyat.

    silakan, silakan, tunjuk ajar sikit baru boleh percaya yg hangpa nie betui2 juara rakyat! Janganlah malu wei! begitukah pejuang Islam?

    Jangan kasi itu zionist bikin port depa kat sini, tau tak?

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 12:35:00 AM GMT+8

    paku payung anjing

    -anak johor

  • eden ni umno says:
    April 24, 2010 at 12:38:00 AM GMT+8

    fatwa APCO

    adalah perlu senantiasa bertasbih umnoapco bukan umno untuk lebih dekat lagi dengan tuhan yahudi

    dilarang mana-mana kaum menyebut umno. hukumnya kono sagat kopalo tu kek tembok suci.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 12:40:00 AM GMT+8

    eden ni boy-ajis..

    ko ni babi..

    -budak senai

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 12:48:00 AM GMT+8

    paku payung.

    barua n.ajis dan nuar berahi..

    oh.. khalid gereja dah baptiskan ko blum gne air mani azmin n tian chua ??

    paku payung : anda anjing !

    -deponegoro

  • Paku payung says:
    April 24, 2010 at 12:52:00 AM GMT+8

    wakaka anjing...wakakaka

    lagi jahat jadi pemuko yahudikan jawa sesat wakakaka

    PATI kot ko ni wakakaka

  • storm62 says:
    April 24, 2010 at 12:53:00 AM GMT+8

    tudia k9 melayu apno zionist menyalak, maki hamun nombor satu.

    dasar perangai melayu yahudi, kesian nama2 binatang ciptaan Tuhan dipanggilnya....ka ka ka.

  • Zaid Al-Haj says:
    April 24, 2010 at 12:54:00 AM GMT+8

    paku payong ni sah dah minum air kencing nuar ni....puak setan la katakan...kah kah kah kah

  • eden ni umno says:
    April 24, 2010 at 12:58:00 AM GMT+8

    fatwa APCO

    dilarang orang lain mengendalikan kitab APCO kecuali rabbi umno.

    hanya pengamal kitab APCO membaptiskan pemuko yahudi dikuil kristal sami shaziman.

    adalah berdosa bagi pengamal kitab APCO menuduh kaum lain mengunakan gereja.

  • Paku payung says:
    April 24, 2010 at 12:59:00 AM GMT+8

    wakakaka kan aku dah cakap...mahadey cakap ko bagi sehinggit ko dapat sehinggit wakakaka

    ko ni melayu sengal mudah lupa ni

  • Paku payung says:
    April 24, 2010 at 1:02:00 AM GMT+8

    wakaka abis komen wa lu tarik keluar wakakaka

    spin jangan tak spin wakakaka

  • Paku payung says:
    April 24, 2010 at 1:04:00 AM GMT+8

    mana pulak peginya PATI diponegoro tadi wakakaka

  • eden ni umno says:
    April 24, 2010 at 1:05:00 AM GMT+8

    fatwa APCO

    ganjaran pahala besar bagi pemuko yahudi membaptiskan PATI

  • tamingsari says:
    April 24, 2010 at 1:22:00 AM GMT+8

    Dulu lagi aku dah kata,budak2 Pas dan Pkr ni bernafas ikut mulut.Ini menyebabkan bekalan oksigen ke otak diaorang tdk menepati keperluan. Kesannya mereka meroyan,mencece dan mencarut.Adakala diserang sawan babi.

    Bernafas ikut mulut amalan mazhab DAP
    ajaran Khalifah Omar Lim G.E. buah hati Mr.Niki Al Kalantani.

  • storm62 says:
    April 24, 2010 at 1:25:00 AM GMT+8

    yenna dey MIC, lu taruh itu pengundi hantu Sg Siput sbg calon HS buat apa?

    tak kan nak sekor MP pengundi hantu dlm Parlimen kita. MIC tarak calon yg lebih bagus dari kamal ke?

    lebih baik taruh itu apanama mamak india kerala itu, lagi banyak mak nyek liwat boleh sokong...ka ka ka.

    apa? apno tarak wakil yg bersih dan tarak minum arak tinggal lagi ke? semua kotor2 belaka dan kaki minum arak ke? apalah puak zionist ini, kasi kita malu saje...ka ka ka.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 3:25:00 AM GMT+8

    DAP = dog + anwar + pig

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 4:04:00 AM GMT+8

    babi paku payung

    lu brani ktuk2 org jhr ye..

    gua bgga jd ank keturnan jawa

    mau berentap ka mamat kelantan ??

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 7:34:00 PM GMT+8

    storm 62 ko punya isu semua dah basi la. nak kata dr.m mamak karala. hahahaha....

    sah2 otak ko ni cuma disumbat dgn harakahkahkah...

    anwar jubo kesayangan ko tu pun keturunan mamak jugak la bebb...tapi lg teruk sbb mamak botoii... kahkahkah

    kg.sagil

  • Zulkarnain says:
    April 25, 2010 at 5:29:00 PM GMT+8

    storm62:

    alamak beb. ko hanya tahap name-call aku je. standard keldai2 pakatan riot nobody. kah kah.

    "DSAI bukan Tuan aku, tapi seorang Melayu yg sudi memberi keterangan yg berilmu dan berfakta lagi logic"

    aku nak gelak pun tak lalu. logic? berilmu? kah kah. kene soal dalam temuramah kat UK dah kelam kabut nak jawap. berilmu? berfakta? hahahah sah la ko tengok nuar berahi "live" pun tak pernah.

    "mamak india kerala tu dah mengaku yg dia mengkhianati Anwar...jadi Anwar dilepaskan dari penjara selepas 6 tahun."

    AHAHAHAHAHAH. haduiii tahap pra-sekolah la ko ni storm62 oi. bila masa pulak TDM buat "pengakuan"? bila pulak "pengakuan" dia yang sebabkan nuar berahi "dilepaskan"? AHAHAHAH. nampak macam ada fakta la konon. sah2 la ko ni judge verdict kes sodomi nuar berahi 1st ko tak baca sikit pun. alahaiii. fail la ko ni. setakat lepas pasal teknikal issue je, ape sangat. membontot tetap membontot beb. hahaha. jgn nangis storm62, nuar berahi ko akan memastikan kes dia ditangguh sampai bila2. peguam sampai berbelas orang, sampai skang pun tak berani nak soal balas si Saiful tu. konon2 nak "laukkan" mamat tu AAHAHAHAHAHAHA. cakap besar.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)