Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Friday, April 23, 2010

PRK HS: Kenali Kamal, Sayangi Selangor, Yakini BN .... Undilah!



Dapatkan sepenuh resume Kamalanthan di Parpukari sini

12 comments:

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 2:39:00 PM GMT+8

    ensem kann kamal ni. luv u kamal.

    tak macam muka zaid yg serabai peminum arak tegar.

    prem.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 2:50:00 PM GMT+8

    aku baca latarbelakang zaid tu orang miskin tapi gaya macam orang elit. sah orang tak sedar diri .

    aku nak undi kamalanathan sebab suka tengok perawakannya. jangan jadi macam zaid ye

  • Aspirasi says:
    April 23, 2010 at 3:20:00 PM GMT+8

    Salam bro.. tajuk postong macam tajuk lagu siti nurhaliza la..

    Apa pun V 4 Victory.. Undi Mr kamal!!!..

    lingkupkan calon boneka DAp!!!

  • SB4 says:
    April 23, 2010 at 3:27:00 PM GMT+8

    AMARAN : Lim Kit Siang sedang berusaha sedaya upaya menjlnkan kempen halusnya supaya org cina MCA mengundi PKR. Beliau terdesak, cuma undi ahli MCA dpt membantu PKR setelah mereka hilang sokongan dari melayu dan india.

    Wahai ahli MCA, DS Najib telah mengingatkan kamu utk berkerja keras membantu rakan BN ini. Tunjukkanlah komitmen sebenar jgn hipokrit. PRU12 dulu org cina main wayang dgn BN. Jgn cuba bermain dgn anak harimau!!

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 3:33:00 PM GMT+8

    Calon Barisan Nasional banyak modal untuk berkempen. Calon pembangkang kehabisan modal untuk kempen. Guna masjid untuk kempen dan mengutuk orang lain. Dah ler tak dengan cakap Sultan, naik mimbar mengutuk pulak.

    Pemimpin pembangkang tu tak sah kalau berkempen tak memfitnah orang sebab mereka tak ada modal yang bernas untuk kempen. Memanglah ramai orang datang sebab nak dengar burung tiong berleter tapi perlaksanaan kosong.

    Mengumpat, mengata dan memfitnah sudah menjadi satu budaya pembangkang di Malaysia. Orang cerita tentang One Malaysia tapi di pusing One Israel. Cuba lah tengok betul betul, banyak bezanya tu. Memutar belit fakta dah menjadi darah daging mereka. Bolg mereka pun sama juga.

    Dap pulak bila masuk kawasan Cina dok kata Malaysia tak guna, nanti kena perintah orang Melayu dan orang cina tak ada peluang nak berniaga dan berpolitik. Mereka takutkan pengundi cina dengan pelbagai ugutan. Mana Zahid dan Anwar faham bila Dap kempen kawasan Cina.

    Pemimpin Pas dan pkr dok pecah belah orang Melayu sana sini masa pilihanraya sebab nak kuasa politik. Apa benda ni. Cerita macam Pak Kadok, menang sabung ayam tapi kampung tergadai.

    Mana nak pegi melayu kalau negara ini rosak dan punah. Nak lari Indonesia ke, atau Thailand atau Singapore lah. Haji Hadi, Nik Aziz, Salahuddin boleh pegi lah ke sana sebab SIANG mereka semua tu ada LIM dan TAN.

    Tengok saja apa yang berlaku pada THAILAND bila politik tidak stabil. Siapa nak masuk melabur kat sana. Dulu negara kita lebih baik dari Vietnam tapi sekarang teruk sebab ada pemimpin politik kita ke luar negara berkempen memburukkan negara sendiri. Terpaksa PM terbang sana sini jelaskan kebenaran.

    Apa benda mereka semua ni nak lagi. Mahu hancurkan negara sendiri ke?

  • SB4 says:
    April 23, 2010 at 3:34:00 PM GMT+8

    PKR akan mendptkan undi cina melalui cina MCA yg belot. Kepimpinan MCA & Gerakan kena peka..Wee Kah Siong mana pemuda kamu..?
    Pengundi cina terkenal dgn wayang cina nya.
    Jgn jadi musang berbulu ayam. Ingat, Gerakan & DAP punca huru hara 13 mei 69!

  • SB4 says:
    April 23, 2010 at 3:46:00 PM GMT+8

    Chua Soi Lek sila tunjukkan bahawa MCA masih relevan lagi dlm BN. Jgn syok sendiri. Pengundi cina tolong jgn jadi lalang. Pengorbanan cina bukan utk Dap, tapi utk kesejahteraan M,sia.

    Segala ugutan Dap bahawa melayu prejudis pada cina, itu adalah bohong semata-mata.
    Jgn dengar batu api Dap. Ingat, jika cina 'berdiri lurus, kenapa takut bayang-bayang bengkok.'

    Yakinlah pada DS Najib demi kemajuan dan kemakmuran negara. Hayati dan sokonglah 1Malaysia.

  • Melayu sedar says:
    April 23, 2010 at 3:56:00 PM GMT+8

    Kalau kaum india dan terutamanya cina masih tak mahu menyebelahi kerajaan walaupun sudah diberi begitu banyak peruntukan,jawatan,kerusi dan macam2 permintaan mereka sudah dipenuhi sehingga org2 Melayu merasa dipinggirkan,PRU13 nanti BN wajib menarik balik segala dasar 'lemah lutut' terhadap tuntutan2 bukan Melayu ini.

    MIC dan MCA dan juga parti2 cina dan india harus memastikan undi kaum2 ini kembali kepada BN atau sekurang2nya ada perubahan yg ketara.Sekiranya tidak, kewujudan mereka tidak ada gunanya dalam BN,nampak sangat mereka cuma mahukan jawatan saja dalam kerajaan dan kabinet sedangkan mereka tidak layak mendapatnya kerana mereka tidak mewakili suara majoriti kaum2 inipun sebenarnya.Suara majoriti india dan cina berada dalam parti2 pembangkang.

    Sudah sampai masanya najib memberi 'ganjaran' kepada parti cina dan india ini berdasarkan merit, berdasarkan performance parti2 ini.Sekiranya mereka tak perform,malas dan tidak bekerja keras untuk menarik balik sokongan kaum mereka malah lebih suka bercakaran dan berebut jawatan tak habis2 adalah sangat munasabah sekiranya jawatan menteri,timbalan menteri dan lain2 peruntukan dikurangkan kepada mereka,malah kerajaan patut memberi perhatian yg lebih kepada penyokong setia mereka iaitu orang2 Melayu dan bumiputera yg lain.

    Sekiranya kerajaan masih mengamalkan dasar memenuhi setiap tuntutan mereka sedangkan mereka terus mempermain2kan sokongan terhadap kerajaan,'bermain tarik tali' dan terus menyokong kuat pembangkang, kita khuatir kerajaan BN akan kehilangan pula sokongan org2 Melayu sendiri yg sudah cukup banyak berkorban seperti kata pepatah yang dikejar tak dapat yg dikendung berciciran.

    India dan cina harus memastikan Kamalanathan menang!

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:01:00 PM GMT+8

    celaka la korang ni...hari tu kutuk india bagai nak rak...puji PERKASA gila babi...tiba2 skrg ni jadi hipokrit. memang mcm haram jadah puak Umno ni. skrg ni bangsa sendiri pun korang kutuk. nampak sangat tak konsisten. Umno pengkhianat bangsa.

  • d'B says:
    April 23, 2010 at 5:33:00 PM GMT+8

    Anon 4.01pm ,

    Mende le korang nih, Kamal mewakili BN yg diterajui oleh DS Najib Tun Razak, bahalol..bukan macam korang Pakatan kencing rakyat yg calunnya melayu I supposed islam tapi dibonekakan oleh DAPigs-Al-Jubori utk kepentingan diri!!

    Itu pun xbole fikir xtaulah..ngok!

    Victory for Kamal thus for BN.PKR bole jalan!!

  • Paku payung says:
    April 23, 2010 at 7:40:00 PM GMT+8

    wakakaka PR diboneka oleh Dap

    Lu orang lupa kot mat sembab umno suruh pemuko yahudi umno macam lu orang jilat jubor samy bila samy ugut tutup cawangan MIC wakakaka

  • storm62 says:
    April 23, 2010 at 11:27:00 PM GMT+8

    yenna dey kamal, lu pengundi hantu P062 Sg Siput babi ke?

    i/c : 651018106495
    nama : kamalanathan

    lu betul ke dilahir kat Rawang? longkang atau tong sampah nombor berepa? pasai apa pulak lu boleh undi kat sg siput babi, Perak?

    itu sami mic lu mia bapak saudara ke? ka ka ka ka.

    pengundi hantu nak jadi MP kat Parlimen? tak malu ke wei, aneh?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)