Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Sunday, April 25, 2010

PRK HS: Kaya-kaya pelokek

Apa tujuan poster ini? Reverse psychology atau apologist? BN atau PKR punya kerja? Bodoh pun psyop

Seorang pekerja parti duduk diya sebuah warung. Biasalah dia orang suka menyakat calun. Tiba2 Zaid datangh dan duduk bersama pekerja2 PKR. Bila dia bangun untuk bayar di cashier, kumpulan pekerja BN saja mengusik, "Bayar sekali meja ni sekali Dato'"

Ingat apa jawapan Zaid? Dia jawab, "Tengoklah nanti ..." Tak mahu bayarlah.

Malam ditempat yang sama pekerja yang sama sedang minum dan Kayveas PPP masuk. Bila dia hendak keluar, semua orang dibayar, tak kira BN, PKR dan PAS pun dibayar. Tercengang budak PR.

Macam mana Zaid nak fikirkan rakyat? Benda belanja air pun berkira

9 comments:

  • Mctheory says:
    April 25, 2010 at 1:58:00 PM GMT+8

    unspin,
    macam mana nak buat. semalam dia kalah usd 15000.00 habis la duit nak belanja minum!

  • bigben says:
    April 25, 2010 at 2:07:00 PM GMT+8

    Ambik kau, terang2 dah nampak watak Pilih Kasih. Hai, mintak2 lah kalah PRK ni. Tak pa, biar kalah PRK tapi jangan kalah KUDA...

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 2:25:00 PM GMT+8

    Tindakan dan jawapan spontan Zaid itu adalah melambangkan perwatakan sebenar wakil rakyat yang akan di pilih mewakili penduduk Hulu Selangor. Sama lah kalau saya tanya soalan berikut:-

    Dato, longkang di kawasan perumahan saya tersumbat dan akan banjir jika hujan lebat? Maka jawapan dia ialah tengok dulu lah kalau banjir kita ambik tindakan.

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 2:38:00 PM GMT+8

    kalau macam tu punya sikap elok jadi bonzer kat kelab malam aje zaid oiiii.

    Bos!!! ada org bikin kacau diluar mau pukul ka...tengok dulu aaa..

    kahkahkah...zaiddd zaiddd...mana ko nak sorok muka, batchmate ko kat shah alam pun dah buka pekong kau....hahaha

    selamat muflis la zaid oii...ko ingat bila anwar masuk penjara ko boleh jadi successor pkr ke. ko ingat yahudi2 di amerika tu nak teruskan ke salurkan duit ke pkr???

    hahaha...kirim salam la zaid.

    slinky

  • Chairman Kaga says:
    April 25, 2010 at 2:40:00 PM GMT+8

    HE HE HE HE
    ORANG KAYA SELALU BERKIRA2
    TULAH TAKTIK MAO JADI KAYA
    MUAHHAHAHAHA

  • Jalak Lenteng says:
    April 25, 2010 at 2:57:00 PM GMT+8

    bro unspinners,

    Itu tandanya hati Zaid kelam. Caranya itu adalah cerminan peribadinya. Apalah salah jika dia berfikir.. " patutnya di kala aku mengharap supaya digembirakan, maka seharusnya aku menggembirakan org lain dulu, apalah sangat bayar secawan air "....

    Tapi, kalau takde kebodohan dlm diri Zaid tu..takde lah pulak org BN tu seronok skit..tension beb..!

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 6:11:00 PM GMT+8

    KEPUTUSAN TERKINI LIVE BN MENANG BESAR JOM MEI MEI MEI TERKINI

  • d'B says:
    April 25, 2010 at 7:38:00 PM GMT+8

    Aik bukanke siZaid tunggang nih one of the most interesting and generous philanthropists in Asia??

    Aiyoooo, belanje air pun mau fikir dulu ke mau bayar..!Chittt..

  • Anonymous says:
    April 27, 2010 at 9:06:00 AM GMT+8

    zaid mmg setan!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)