Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Friday, April 23, 2010

PRK HS: Hasan Ali lalai ceramah politik dalam khutbah hingga jemaah tak sah Jumaat?


Sepanjang kempen PRK Hulu Selangor, suatu yang ketara adalah surau dan masjid digunakan oleh pihak parti kerajaan negeri untuk ceramah politik. Walaupun ini bertentangan dengan perintah Sultan Selangor yang melarang kegiatan politik di Masjid dan Surau.

Giler ....

Dr Hasan Ali exco kerajaan negeri yang tewas melarang gangster Ronnie Liu dari menjual arak sesuka hati di kawasan Melayu, mengembangkan perniagaan rumah urut dan funfair ke seluruh Selangor.

Nak macam mana Masjid Assalam Bukut Sentosa ini Masjid PAS. Tengoklah di blog mereka sini. Sebab terletak dekat command centre BN, ramai pi sana. Nampaknya ramai orang BN tak sah Jumaat.

Khutbah Hasan Ali berdentam dentum berbaur politik hingga siap ada laungan takbir.

Dalam dia syok bersyarah macam burung tiong mencecer, dia terlupa baca selawat Nabi dalam khutbah. INi adalah rukun khutbah utama. Nampaknya berpolitik hingga sembahyang Jumaat tak sah dan akhirnya jadi solat zohor saja.

Hmmm ... PAS memang gitu. Orang ajaran sesat mana tahu hukum.


Baca juga Utusan Malaysia sini, sini, dan sini

46 comments:

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 3:23:00 PM GMT+8

    Dah nampak tanda-tanda menderhaka kepada Tuanku Sultan. Belum lagi tubuh kerajaan pusat. Kalau dah memerintah Kerajaan Pusat tak tau lah apa nak jadi

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 3:40:00 PM GMT+8

    PAS banyak bawa taik babi ke Masjid dan surau di Hulu Selangor..hahahah undilah PAS supaya boleh jadi jadi burung gagak makan bangkai saudara sendiri....yumyumyum..!!

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 3:47:00 PM GMT+8

    Bila orang yg berperibadi tinggi sebelum ini seperti Hassan Ali melangkah masuk parti haprak...mereka terus jadi selekeh. Sebelum Hassan Ali masuk PAS, dia seorang pemidato dan motivator yg sangat aku kagumi. Sayang sekali...mungkin NGO tempat yg lebih sesuai untuk dia menegakkan syiar Islam.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 3:52:00 PM GMT+8

    Sultan dengan Allah sape lagi besar?

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 3:53:00 PM GMT+8

    dia masuk PAS sebab dia nampak kemungkaran yg Umno buat. org yg buta hati je tak nampak. taubat lah semua org yg sesat jalan.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:01:00 PM GMT+8

    UMNO PENGKHIANAT BANGSA...SOKONG BANGSA LAIN DARI MELAYU MMG TAK MALU.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:02:00 PM GMT+8

    Antara Sultan dan Allah, Allah lebih besar. Masalahnya N. Ajis terlalu besar sehingga boleh menentukan siapa masuk Syurga. Jadi sekarang siapa lebih besar, Allah atau N. Ajis?

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:05:00 PM GMT+8

    NIK AZIZ TAK SEBODOH ITU...UMNO YG BUAT FITNAH MEMBURUKAN NIK AZIZ. SUDAH LA UMNO PEGI LA SOKONG BANGSA LAIN. PEJUANG BANGSA KONON CHIT PODAH..HARAM JADAH

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:22:00 PM GMT+8

    INILAH MENTALITI PUAK-PUAK PENYOKONG PAS. BILA KENA BATANG HIDUNG SENDIRI TAK BOLEH BERHUJAH MENGGUNAKAN AKAL. SUMPAH SERANAH, MAKI HAMUN SEMUA TERKELUAR. SIFAT-SIFAT INI MELAMBANGKAN HATI YANG TELAH DISELAPUTI KEGEAPAN DAN TAK NAMPAK CAHAYA KEBENARAN. APA SAJA N. AJIS CAKAP SEMUALNYA BETUL BELAKA BAGAI MAKSUM DAN DIANGGAP FITNAH BILA KENYATAAN TAK BETUL N AJIS DIKELUARKAN. ALLAH BERIKAN OTAK UNTUK BERFIKIR, JANGAN IKUT HAWA NAFSU. CACI, MAKI, SUMPAH SERANAH ADALAH SAHABAT SYAITAN.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:24:00 PM GMT+8

    anon 4.05. yang pas sokong dap sampai menaikkan golongan tu ketahap kalifah. apa namanya? kau pulun merapu pasal, prk P94 aje ke? kat prk sibu nanti pas tak sokong dap ke? ke dap akan letak calon melayu supaya pas akan sokong mereka? cakap macam kau dah minum air kaki n.ajis aje.

  • Jalak Lenteng says:
    April 23, 2010 at 4:26:00 PM GMT+8

    Emosional sungguh Pas bila berdepan dgn tekanan kuasa. Seolah amalan org Pas saja yg diterima Allah. Seolah parti Pas saja yg diiktiraf Allah sebagai pendokong islam sebenar.

    Bodoh betul org Pas ni.....!!!

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:27:00 PM GMT+8

    anon 3.53. hassan ali masuk pas pasal masa tu tak ada pkr dan dap nak buat malaysia malaysian.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:29:00 PM GMT+8

    Anon 4.05, kita kena banyak membaca dari berbagai sumber. Jangan membaca dari satu sumber seperti HAPRAK DAILY. Sebab dikhuatiri otak kita akan menjadi HAPRAK tak mampu berfikir.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:34:00 PM GMT+8

    kena mufarakah tu. tak sah solat jumaat woii. org mesjid digunakan utk perpaduan bukan pecah belah.

    dulu aku pun percaya yg kununnya PAS difitnah umno.

    tapi lepas aku tengok dgn mata kepala aku sendiri. pemimpin pas mencarut dan maki hamun sesama islam dlm masjid baru aku percaya.

    7 keturunan aku haram masuk PAS.

    din

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:38:00 PM GMT+8

    T A K S U B

    kalau ajaran sesat ayah pin pun ada org percaya masakan tidak PAS? PAS ITU ISLAM? pikir balik..

    Apabila hati asyik benci, mulut asyik caci, kepala otak tu dah terkunci, Nak buat camna lagi... itu sifat manusia yg suka turut membabi buta babi. ONLY ONE WORD FOR THEM..

    T A K S U B

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:38:00 PM GMT+8

    apa ler punya bangang punya soalan..

    Sultan ngan Allah swt..sapa yg lebih besar?

    Macam2 ler..kalau dah trlebih "take beer"

  • Anak Lenggong says:
    April 23, 2010 at 4:42:00 PM GMT+8

    Ini lah bukti yang pak lobai pas tak pernah nak mengikut perintah sultan dan raja2 sebagai pemimpin disesebuah negeri...mereka ingat mereka dah terlalu besar sehinggakan menjadi terlalu bongkak dan tidak mengindahkan sebarang tegahan daripada orang lain mereka menhalalkan apa sahaja untuk kepentingan diri mereka. sama juga dengan nik ajis diberitakan cuba menguasai sebuah masjid dihulu selangor tetapi telah dihalau oleh pihak Jais...

    Semua pemimpin Pas termasuk orang tua ajis tu cuma pandai berlagak sahaja sehinggakan pada dia kemana dia pergi pun orang suka dan menghormatinya...pieeeraaahh..kalau dikelantan boleh laa ko cakap ..ini negeri orang laa sepatutnya tunjukan kelakuan sopan sikit...dah tua bangka pun nak kena ajar kee...

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:45:00 PM GMT+8

    Kpd anon4:01
    msa nie puak pas katalah umno melayu tak tau malu krn sokong bukan melayu.Abih ari tu umno ajak muzakarah to guru ko tolak. Korang sokonng lak Lim Guan Eng siap kata pemeritahan dia mcm khalifah omar ,
    tak lak ko tau malu pttuuiihhhh.MUNAFIK!
    un pozertvyz kunz aziosyzz la ko rang!

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:45:00 PM GMT+8

    Anak sapa la yang bangang sangat nak bandingkan sultan dengan Allah. Wali selipar ko yang gila tu pun tau tapi jangan la sampai Jumaat jemaah lain jadi solat zohor je. Tak ke tahap bangkai namanya tu.

    PASberg 4 ALL
    ISRAEL 4 ALL
    PISS 2 ALL

    TAKEBEER..TAKEBEER..TAKEBEER

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:46:00 PM GMT+8

    mmg bodo,bangang,sial punye penyokong PR..dia je yg btul,org lain sume bodoh,dia je Islam,org lain kapir..sesat btul..aku mmg menyirap dgn org x berfikir ni..tau nak bangkang je..Bangkang=BANGANG..PEMBANGANG..

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:49:00 PM GMT+8

    sepatutnya baru balik dari mekah buat umrah dah dapat hidayah, berusaha utk satupadukan ummah.

    ni takk!! sure mimbar masjid tu nanti penuh dgn air lior dia mencarut dan maki hamun k'jaan, kununnya dia sorg saja yg faham islam.

    sia2 jadi peminpin yg gunakan label islam kalau semata2 nak berpolitik akhirnya ummah berpecah-belah.

    cukup sia2...ko tanggung la dosa ko nanti kat akhirat.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 4:51:00 PM GMT+8

    UMNO takde masa la nak fitnah memburukkan N.Ajis yang sememangnya dah buruk macam berus jamban. Apa yang buruk pasal dia, itu lah N.Ajis sebenarnya. Haa... kan ko dah nampak kan..???? memang buruk N.Ajis tu. Tinggal nak tumbuh tanduk jer...

    N.Ajis "The Kelantan Pope"

  • anjing2 pr menyalak bukit says:
    April 23, 2010 at 4:51:00 PM GMT+8

    agenda nuar al juburi sbg agen zionis kt malaysia berjaya..nuar al juburi berjaya buat umat islam berpecah belah...tahniah nuar al juburi yg suke menabur fitnah demi kuasa,jawatan PM n wang ringgit.semega engkau dilaknat Allah ats semua2 fitnah2 yg ko lemparkn n ape yg ko dh buat demi mencapai jawatan Perdana mentri.
    Aminnnn..

    Parti kelentong rakyat ni akn tggl sejarah satu hari nnti...n nuar al juburi akn merengkok di banglo sg buluh smpai akhr hayat.Pas n Umno bersatu n Malaysia kembali aman.

    g jahanam dgn PKR n PR.perasan bagus je bdk2 pr.

  • mawar berduri says:
    April 23, 2010 at 4:54:00 PM GMT+8

    Ingat.. Pas bukan ugama. Pas hanya parti politik. Org pas bukan takde dosa. Nik Aziz pun berdosa.

    Pas rela dikuda dan dikeldai kan oleh Dap. Pas kononnya bermuslihat dgn kapir komunis Dap, dgn harapan suatu masa nanti Dap pula akan menyerahkan hidungnya utk dicucuk oleh Pas.
    Perhitungan Pas nyata amat dangkal, kerana Dap berguru dgn Pap yg bersifukan yahudi zionis. Tidak semudah itu Pas blh membodohkan Dap.

    Bacaan Al-Quran yg diperdengarkan oleh laknat Dap itu sebenarnya arsenik yg bisa mereputkan perjuangan islam Pas. Memang sukar utk mengubati kebodohan Pas ini, tapi sebagai melayu/islam kita wajib berusaha mencelikkan rabun mata mereka.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 5:02:00 PM GMT+8

    malam ni berduyun-duyunlah barua Dap utk menelan air ludah N.aziz..

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 5:07:00 PM GMT+8

    Mesjid tempat beribadah mmg telah disalah gunakan oleh puak2 PAS PIS PUS nih....kesian budak2 yg xtau apa2 terkial2 dengar khutbah yg tak sepatutnya dalam mesjid....

    ...dorang tengok dgn mata kepala sendiri pemimpin pas mencarut dan maki hamun sesama Islam dlm masjid apa kes? Apa contoh yg nak ditunjuk pada budak2 kecik/muda tuh?

    Sekali lagi bila Matlamat menghalalkan cara...bila lah kornag nak sedar yang PAS ni sebuah PARTI POLITIK bukannya agama samdol oiiii!!

  • pakaatan rakyat haram selamanya says:
    April 23, 2010 at 5:10:00 PM GMT+8

    lg sekali pas akn jd hamba kepada pkr n dap..tuan besar (dap) akn bg arahan dr jauh n parti pencacai pakatan haram ni iaitu pas akn bekerja keras utk memecahbelahkn umt time prk ni..masing2 ready dgn kamera video..kite rakam gelagat2 bdk pr nnti..pastu report polis..upload kt youtube n kt blog.pastu kite blh tgk sape yg suke mengganas.
    amacam kwn2..ada brani..

    jom kwn2 g hs ahad ni..bawk kamera video..rakam aksi2 gile meroyan bdk2 pr..kite jdkn bukti..

  • jauhi anjing2 pakatan haram says:
    April 23, 2010 at 5:32:00 PM GMT+8

    AWAS!!anjing2 pakatan haram akn dtg utk meliwat anda.pastikn anda menjauhi mereka2 yg mempunyai tanda2 seperti:

    1)mencarut2,memaki hamun kerajaan.
    2)ucapan memutar belit fakta yg berapi2.
    3)membawa logo2 seperti bulan putih berlatar belakang hijau,logo roket berwarna merah dan anjing yg paling rakus meliwat mempunyai logo biru bermata satu seperti dajjal.


    AWAS!!harap anjing2 peliwat ini dijauhi utk keselamatan rakyat HS.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 5:45:00 PM GMT+8

    Syabas Unspinners team n bloggers2 sekutu yg lain. terus bongkar n kasi terjah sama ini Pakatan Rosak..Yg ada video.cam, standby ahad ni n kasi upload byk2 gak..
    No Vote forever for PAS bcos they sekutu dgn DAP komunisHalus Pap. Parti Haram Jadah!Balik Cina Kangkong la wei kalau nak sosial liberal sangat!

    WABKI
    (Waris Anak Bangsa Ketuanan Islam)

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 6:25:00 PM GMT+8

    salam semua.antara kita semua sama saja.yang membezakan hanya akal fikiran.meletakkan calon bukan melayu tidak bermakna tunduk pada mereka.berbaik dengan orang kafir bukan bermakna menghapuskan budaya sendiri.islam tetap anutan kita.melayu tetap identiti bangsa kita.berbaik sangka sesama manusia insyaallah ,Allah akan berbaik sangka dengan kita.bukan budaya islam memaki sesama manusia.janganlah hanya kerana kuasa sanggup menggadaikan segala yang kita junjung...seburuk2 umno, tidak sampai mahu menjual anak bangsa.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 6:55:00 PM GMT+8

    Anon 647

    Aku cabar hang tgk gambar2 puak2 ni

    http://2.bp.blogspot.com/_NYqYx2qGl4o/S9DMlTUGQiI/AAAAAAAAEdQ/3VsOjJnvxEY/s1600/PAS+GANAS.jpg

    Aku selama ni tak sangka depa ni boleh buat macamana dalam gambar2 tu...nak baling batu, nak baling kayu, atas kepala ada serban...siap dengan baring atas jalanraya lagi sambil pegang bendera..

    Islam apa macam ni?? kalau tunjuk gambar2 ni kat orang bukan Islam buat MALU aje nama Ugama Islam

    Seeing is BELEIVING

    p/s yang pakai nama Utusan MELOYA ni tak lain mesti anak bugis...

  • FAKTA BUKAN AUTA says:
    April 23, 2010 at 7:24:00 PM GMT+8

    FAKTA MENARIK:

    ONE ISRAEL = PAKATAN RAKYAT

    Tahukah anda bhw konsep One Israel diilhamkan oleh Presiden Ehud Barak dlm kempen pilihanraya kebangsaan Israel (Kneset election) tahun 1999. Konsep one Israel adalah berdasarkan 'coalition agreement' (PERSETUJUAN PAKATAN) diantara 3 PARTI UTAMA ISRAEL ketika iaitu

    1) LABOR PARTY
    Sebuah parti Demokratik Sosial yg cenderung dgn kepentingan kuasa Zionis

    2) GESHER
    Pegerakan Kebangsaan Sosial. Parti yg memperjuangkan dan mengerakkan kepentingn Rakyat

    3) MEIMAD
    Parti berhaluan kiri yg memperjuangkan kesucian Agama Zionis (left-wing religious Zionist political party) yg ditubuhkan Rabbi Yehuda Amital.

    Ketiga-tiga parti ini telah bertanding di kawasan masing2 (bukan digabungkn di dlm sebuah parti) dgn terikat dgn satu perikatan (alliance) untuk memerintah bersama sekiranya menang didlm pilihanraya tahun 1999.

    Jadi para pembaca sekalian apakah persamaan antara 3 parti Israel ini dengan sebuah pakatan tg hampir serupa dgn negara kita?

    LABOR PARTY = DAP

    GESHER = PKR

    MEIMAD = PAS

    Perkara ini bukanlah direka-reka tetapi ianya adalah fakta yg berasas sama sekali sila klik link di bawah utk mengetahui mklumat lebih lanjut mengenai konsep One Israel

    http://en.wikipedia.org/wiki/One_Israel

    Jadi mohon kebikjasanaan saudara/saudari semua adakah releven kita mengaitkan konsep 1 Malaysia bersamaan konsep One Israel? Harap pembaca semua sudah memahami dgn konsep One Israel yg sebenarnya adalah lebih hampir dgn konsep Pakatan Rakyat!

    Sesungguhnya Allah itu Maha Kuasa dan Adil. Sekiranya ianya kebetulan ambilkan iktibar tetapi sekiranya ianya benar dikaitkan kita boleh tahu siapa tuan punya idea yg nak pakai konsep One Israel nih he.. wallahualam

    Salam 1 Malaysia.

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 7:27:00 PM GMT+8

    Daripada Sokong PAS taik Babi lebik baik sokong, bangsa lain yang 100% lebih baik dari Parti taik babi gunakan Islam,kamu orang Pas memang taikbirr..hikhikhik..kita bukan kaki politik taik babi..Pak Zaid PKR kite tak marah sangat, yang kami marah adalah parti Taik Babi gunakan masjid untuk takbirr ..taikbir ..hahahahaha

  • pak pandir 2020 says:
    April 23, 2010 at 7:29:00 PM GMT+8

    Sepatutnya berugama dalam berpolitik, tapi orang-orang PAS ni mempolitikan ugama.

    Masuk aje kawasan masjid, sangkut fahaman-fahaman politik kat pagar masjid, ini rumah Allah, semua orang serupa. Keluar dari masjid tu ambil la balik fahaman-fahama politik tu.

    Alahai! Sayang seribu kali sayang... Nasib baik tak panggil Ronnie Liu atau Ustaz Xavier baca khutbah.... :)

  • PAKATAN 3Parti Israel says:
    April 23, 2010 at 9:04:00 PM GMT+8

    Pilih Kamal BN Kuat NAJIB KUAT Melayu Tak Cemas ! Pilih Zahid DAP Kuat, Kit Siang Kuat, L** K*** Y** Makin Senyum Kuat. Dana Lg Kuat. Melayu Cemas. Kaum TEGANG. Antara Agama Tegang. BANK DAN PEMODAL CEMAS. CINA INDIA RUNSING, BUSINES TAK JALAN. CONCLUSION: PANGKAH LA PKR, MALAYSIA TERUS TAK AMAN

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 9:36:00 PM GMT+8

    Aku pun ingin nak ke Mekah tapi tak ada siapa nak sponsor.

  • d'B says:
    April 23, 2010 at 11:02:00 PM GMT+8

    Silap haribulan kalau pangkah PKR dorang mng negara pun bole terjual!!

    Dah nampak dah negeri2 yg dibawah naugan depa yg pakat2 tuh..bak kat Tun M....yg pakat2 cuba2 nak jadi PM!

  • d'B says:
    April 23, 2010 at 11:05:00 PM GMT+8

    ~~Bukan pakat2 nak memajukan rakyat dan negara tapi pakat2 masing2 nak kuasa dan pulun ~~

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 11:21:00 PM GMT+8

    Kalau Wahabi dan Shiah sah lah tuh....

    Usop Telegu
    Ladang Kambing Sg. Tiang
    Kerling

  • Anonymous says:
    April 23, 2010 at 11:49:00 PM GMT+8

    Aku percaya, org2 yg solat Jumaat kat situ mesti takkan di beritahu yg solat Jumaat mereka tak sah. Sebab kalau diberitahu jatuhla imej Hassan Ali sebagai penyampai khutbah.

    Pas lebih pentingkan imej dari hukum.

    - bapak jijah

  • Zulkarnain says:
    April 23, 2010 at 11:52:00 PM GMT+8

    Anon April 23, 2010 3:52:00,

    Nabi pesan ikut perintah pemimpin selagi dia tak suruh buat benda yang menyimpang dari islam. Sultan suruh hentikan berpolitik dalam masjid sebab masjid tu tempat ibadat. Allah pun dah pesan dalam masjid jgn bercerita benda2 duniawi yang tak berfaedah, nak2 pulak fitnah2, maki hamun, sebab dalam masjid tu untuk sembah Allah, Big Boss kita. ada paham tak setan oi? ape bebal sangat ko ni? kalau titah Sultan pun tak ikut, perintah Allah pun tak ikut, memang la ko dengan pakatan riot ko tu sama2 sesat. dapigs tu takyah cerita sebab dah tentu2 kapir, dalam tokong gerenti dia tak cerita pasal politik pun. benda2 camni puak2 hamPAS je yang terer, berkat dari 50 tahun mengamalkan gaya hidup maki hamun, fitnah2 ni. paham tak setan?

    hmmm. tiba2 aku rindu kat...

    melati putih
    kembara putih
    1israel

    kebebalan diorang yang sungguh lelucon tatkala aku tension balik kerja sentiasa dinanti2kan oleh aku tiap hari... skang nih, tinggal bebudak pakatan riot yang lagi hampas dari hampas. tak thrill dah...

    eh ape aku merapu ni...

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 12:38:00 AM GMT+8

    paku payung anjing..

    -anak johor

  • tamingsari says:
    April 24, 2010 at 12:53:00 AM GMT+8

    Apabila tertinggal rukun maka batal
    solat Jumaat tersebut. Exco hal ehwal agama buat salah.Tak layak pegang jawatan.JAIS wajib siasat dan beri penjelasan.Insiden sama pernah terjadi dan di kadha pada Jumaat berikutnya.

    Ini mencerminkan PAS taksub dengan berpolitik hingga rukun tdk diberi tumpuan.Khatib ada tapi tugas tersebut dirampas sebab nak berpolitik. Ceramah politik menggantikan khutbah.Ceramah takde rukun khutbah ada. Niat kerana politik bukan kerana Allah.
    Hassan Ali wajib bertaubat.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 1:42:00 AM GMT+8

    Hanya Allah Taala yg boleh menjawab sama ada Solat Jumaat mereka di terima atau pun tidak. Bukan taraf orang Umno yang layak buat keputusan tu. Korang boleh jamin ke Solat Jumaat ko siang tadi di terima Allah? sedap mulut je. Dosa Pahala urusan Allah bukan kerja Umno untuk jatuhkan umum.

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 4:09:00 AM GMT+8

    bodoh..

    kalo da xikut rukun, xsah lag ngok..

    mmg dosa pahala urusan allah,

    isu skg hadah hassan ali xikut rukun..

    semata2 politik hanjing puak2 ko, ko menghalalkan cara..

    baik mak bpk ko xpyh ajar agama sjak ko kcik2 lg..

    ble da besar, politik lebih pntg dpd agama..

    kalo da slh ngaku jer, jgn putar belit cm idola ko, si b.a.b.i

  • Anonymous says:
    April 24, 2010 at 10:31:00 AM GMT+8

    aku cukup bengang kalau kutbah berunsur parti dan merapu-rapu.. rasa macam nak keluar mesjid tapi dah duduk tu terpaksa dengar..

    tok imam kena tengok dan faham siapa makmum, bukan semua sokong PAS..

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)