Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Sunday, April 25, 2010

PRK HS: Awas!!! PKR akan halang pengundi pergi mengundi


Maklumat terbaru Pisau perolehi dari sumber dalaman PKR,Saifudin Nasution telah membuat kenyataan provokasi untuk membangkitkan kemarahan penyokong mereka,kononnya pemuda BN akan membakar semua siri CD ceramah Zaid Ibrahim.

Kenyataan dari jurucakap Pemuda BN:

PEMUDA BARISAN NASIONAL DENGAN INI MENAFIKAN SEBARANG TUDUHAN DARI MANA MANA PIHAK BAHAWA KAMI AKAN MELAKUKA N APA SAJA BENTUK SABOTAJ TERHADAP PIHAK PEMBANGKANG.

Yang terkini Ketua AMK Samsul Md Akin telah mengerahkan beribu AMK turun ke Hulu Selangor untuk membuat provokasi kepada perayu undi BN malah beliau turut mengarahkan agar ahli AMK menguasai kesemua pusat membuang undi.Ini bertujuan untuk menimbulkan rasa gerun dan takut terhadap penyokong BN.

Salah satu rancangan beliau adalah untuk menimbulkan kekecohan di kesemua tempat di Hulu Selangor jika pihak pakatan kalah .

Pisau turut mendapat maklumat dalaman PKR bahawa Anwar turut sama mengarahkan kalangan pemimpin mereka membangkitkan sentimen dan amarah pada penyokong mereka.

Buat petugas dan penyokong BN harap dapat mengambil langkah berjaga jaga agar tidak terperangkap dengan tindakan provokasi pihak PKR dan juak haprak pakatan.

Sumber: Pisau.net

Maklumat turut diterima bahawa lebihj kurang 300 kereta PKR dari Kuala Lumpur akan bergerak ke Hulu Selangor untuk menyesakkan lalulintas.

13 comments:

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 9:13:00 AM GMT+8

    Anonymous 1ISRAEL 3PARTI 16CITARASA said...

    JOM MENGUNDI PAGI2...

    NANTI LAMBAT2
    GENG PAKAT BUAT2 MENYEMAK JALANRAYA

    KASI JEM TRAFIK..HATI BUSUK TU..

  • 1ISRAEL 3PARTI 16HatiYahudi says:
    April 25, 2010 at 9:17:00 AM GMT+8

    1ISRAEL 3PARTI 16HatiYahudi

    HARAP SAPA2 ADA LORI KERETA TARIK
    VOLUNTEER pleasseeee..

    NAMPAK JE KERETA PAS/PKR
    JEM TENGAH JALAN..KASI ANGKUT..CAMPAK MASUK SUNGAI...

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 9:44:00 AM GMT+8

    kalau dah rasa kepala tu keras & ganas sgt...lebih baik samsul akin bawak budak2 AMK tu pergi Palestin...pergi bantu org kat sana..
    Apa dia ingat M'sia ni negara Israel ke..?

  • whiteorange says:
    April 25, 2010 at 9:53:00 AM GMT+8

    Buat huru hara ni sama macam perangai komunis masa zaman darurat dulu...taktik takut2kan rakyat ... belajar dari siapa mereka ni! seDAP........alias ko manis... celaka ANU

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 10:02:00 AM GMT+8

    Perangai pkr suka buat kacau dah lama kami di utara ni tau. Tengokla masa pr permatang pauh, permatang pasir, penanti,bukit gantang dan la ni di hulu selangor. Tapi masalah besarnya orang BN tak mau balas cara depa. Aku suka teori Ibn Sina: penyakit berpunca dari panas kena bagi ubat yang panas jugak, kalau kena patuk tedung kena bagi serum yang ada bisa tedung jugak. Faham dak maksud aku...

  • Andika says:
    April 25, 2010 at 10:06:00 AM GMT+8

    Salam seme orang Hulu Selangor. Cepat2 gi ngundi takut nyesal lak tak dpt pilih kesukaan hati dan pasal undi kita, plihan kita kalah. Jangan lupa bawa bawa spray chili utk sapa yang cuba halang kita gi ngundi. Pilihlah yang paling jujur dan beretika ketika berkempen. Cina atau India tak kira. Dah negara kita berbilang bangsa terpaksalah kene undi terbaik walaupun tak sebangsa. Kalau nak Islam dihormati, digeruni, dicontohi, disanjungi dan diikuti kita orang melayu beragama Islam kene contohi zaman kegemilangan Islam hinggakan bangsa Yahudi aman dan tenteram dibawah kuasa orang Islam. Itu kene usaha yang kuat bro. Jangan kita ada janggut sikit, pakai kopiah, boleh berceramah, lulusan al-azhar, ada master atau phd dah ingat kita lebih Islam dari yang lain. Ustaz2 dan lulusan agama inilah yg banyak menghalalkan bende yg haram termasuk memfitnah, mengumpat, rasuah,mencaci, membuat cerita karut macam kadang2 orang UMNO, kebanyakan orang PAS dan selalunya org PKR yang lakukannya. Seme orang melayu agama Islam plak tu. Esok mereka ini akan dicampakkan ke dlm api neraka. Tak cukup pahala Solat 5 waktu, naik haji dsb sebab dosa besar mereka adalah sesama manusia. Dosa besar tu. Itulah balasan yg tak jaga iman dan lidah.Bukan fatwa tapi itu hakikatnya. Takkanlah buat fitnah, ngumpat,memaki hamun dpt pahala. Untuk BN baikilah cara pemerintahan anda. Bantulah sesiapa yg susah tak kira bangsa tanpa mngusik hak orang melayu terdpt dlm perlembagaan.

  • PAS APCO- ZAID TODI MABOK says:
    April 25, 2010 at 10:40:00 AM GMT+8

    ZAID pemabuk & munafik IFC.

    mabok=todi=judi semua kerja iblis & syaitan..Nik ajis mmg suka bersahabat dgn syaitan & mengeluarkan fatwa pelik2.

    Nabi Ingatkan
    munafik lagi jahat & bahaya dari Kuffar..


    UNDI ZAID = MEMILIH MUNAFIK = SAHABAT SYAITONIRAJIM

  • Hang Tuah says:
    April 25, 2010 at 12:35:00 PM GMT+8

    bro, saya tahu awak baca comment slalu, so tlg tgk page nie http://en.wikipedia.org/wiki/Prime_Minister_of_Malaysia

  • aku dah lama tau says:
    April 25, 2010 at 1:08:00 PM GMT+8

    Blogger Hang Tuah said...

    bro, saya tahu awak baca comment slalu, so tlg tgk page nie http://en.wikipedia.org/wiki/Prime_Minister_of_Malaysia

    TERBUKTI !! MAT2 PKR TERBUKTI HATI BUSUK

    DEPA PEBURUKAN PM NAJIB KAT WIKIPEDIA
    MEMANG DASAR BUSUK LA..

    ---- tak kenal tak benci ---

    CEPAT MENGUNDI KALU ADA HAK..
    KITA SUKA AMAN, TAPI KALU SELALU AMAN..MALAS NAK MENGUNDI..

    MANA TAU DITAHAN OLEH PEGAWAI UNDI..ANDA PENGUNDI YG KE 10.000..HA DAPAT PAYUNG BN SATU..

    CEPAT2 JGN TAK DAPAT..


    .

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 1:32:00 PM GMT+8

    Dasar PKR/PR SAMSENG..patutlah geng baik mereka pun DAP.

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 2:27:00 PM GMT+8

    Tak ada ke yang nak londehkan seluar masa mengundi sama apa yang berlaku di Permatang Pasir sebab dalam PKR ramai yang perangai pelik.

  • Anonymous says:
    April 25, 2010 at 2:43:00 PM GMT+8

    ini lah masa geng2 umno nak bertempur secara berdepan dgn puak2 jumud dlm PR.

    jangan lupa zikir keramat PR..

    jubox10

    muka liwatx10

    kudax10

    botolx10

    hahaha...x1000

    refoBASIx1000000

    selamat mengundi

  • REFORMASI.. says:
    April 25, 2010 at 3:01:00 PM GMT+8

    best la
    REFOBASI

    REFOBASI

    REFOBASI

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)