Tuesday, March 23, 2010

PKR penyebab Mohsin keluar ... Confuse si Wahabi Ahmad Awang

... Apa yang dia sibuk pasal Mohsin keluar PKR? PKR dah lama lucut keahlian dan pulaunya!

Perak Today sini mendedahkan berikut:

Ramai antara kita tidak tahu yang sebenarnya Mohsin Fadzli, MP Bagan Serai telah dilucut keahliannya daripada PKR lama sebelum mengumumkan keluar pada awal bulan ini.Keputusan pemecatan keahlian beliau telah dibuat oleh cabang PKR Bagan Serai pada 29 Mei 2009 dengan undi 19/20 Ahli Jawatankuasa. Selain itu beliau telah digugurkan daripada jawatan naib Ketua cabang Bagan Serai.



Perkara inilah yang menjadi persoalan kenapa ramai pihak mempertikaikan Mohsin Fadzli keluar daripada PKR sedangkan beliau telah dilayan seperti sampah sarap di dalam cabangnya sendiri. Mohsin Fadzli telah melaporkan perkara ini kepada Pusat tetapi tiada tindakan diambil dan beliau hanya memerhati daripada jauh apa yang berlaku di dalam cabang yang mana beliau menjadi ahli dan digantung tak bertali.

Jadi mohon penjelasan kepada pihak PKR dan pihak PAS yang ingin mengadakan solat hajat 7 hari 7 malam kerana keluarnya Mohsin daripada gabungann mereka.

Apa yang menyebabkan Mohson Fadzli keluar PKR, wang atau anda semua yang menyisihkan beliau?

Tak payah nak berdrama kononnya Mohsin Fadzli disogok wang jutaan ringgit. Cakap sahaja anda gila kuasa dan mahu kedudukan Mohsin sebagai ahli PKR.

Rakyat tak bodoh brother.
Si Wahabi anti perpaduan Ahmad Awang memang bodoh dan hina. Ulamak bankrup ini sanggup gadaikan ummah supaya dapat balak untuk settle hutang bankrupsi dan terima Mercedes dari Ngeh dan Nga si komunis.

Rajin-rajin tengok Perak Today untuk sambungan cerita ini.

19 comments:

  • Jalak Lenteng says:
    March 23, 2010 at 9:55:00 PM GMT+8

    bro TU,
    Ahmad Awang patut sembahyang hajat minta perpaduan sesama islam di M'sia rasanya lagi afdhal. Jika sembahyang hajat semata kerana dendam kesumat politik kpd Mohsin, lebih baik betulkan dulu niat tu...bukan apa takut ditimpa celaka pd diri sendiri mcm doa N.aziz.

    Nampak skrg Mohsin lagilah teriniaya rupanya, Pkr selama ini pandang sebelah mata je pada jasanya. Buatnya Mohsin pun sembahyang hajat juga, mau rasanya Ahmad Awang jadi kambing gurun! Doa org teriniaya lazimnya dimakbulkan Allah.

  • Anonymous says:
    March 23, 2010 at 10:23:00 PM GMT+8

    setuju..sembahyang hajat mintak org islam bersatu...jgn jadi macam nik aziz,
    dia sembahyang hajat untuk menjatuhkan orang lain,tapi bala sendiri turun padanya.

  • aliffnajmi says:
    March 23, 2010 at 10:40:00 PM GMT+8

    Mereka yg bangang lagi bebal memamg gemar menyalahkan org lain dalam menutup kelemahan diri sndri.

    Gagal mmengawal ahli parti, dikatanya UMNO merasuah mereka.
    Walhal ahli2 dah muak dgn pejuangan peribadi dan sikap pentingkan diri dikalangan pemimpin tertinggi parti.

    Gagal laksanakan Hudud di Kelantan, Kerajaan Pesekutuan & Majlis Raja2 dikhabarkan menghalang. Walhal Nizar sndri dh mengaku yg PAS memang tiada hati/tiada usaha mahu jadikan M'sia sebagai negara Islam.

    Tak sepakat dikalangan pemimpin PR, UMNO pula dituduh batu api.
    Walhal mereka sndri keliru dgn halatuju perjuangan mereka.

    Gagal menunaikan haji dgn wang rasuah dituduhnya blogger2 cilako x3.

  • kingnek says:
    March 23, 2010 at 11:06:00 PM GMT+8

    Aku rasa, YB Mohsin patut doa supaya sesiapa pun yang tidak mahu perpaduan Islam, di dalam PAS mahupun UMNO supaya diturunkan bala.

    Itu sewajarnya.

  • Anonymous says:
    March 23, 2010 at 11:13:00 PM GMT+8

    Alifnajmi aku sokong komen ko!

    Kjap lg pencacai PR cop kite ejen UMNO le karang. Biaserla mane-mane bende yg tak elok pasal PR semenye disebabkan UMNO. Biarpun kite ni bukannye hadap sgt ngn UMNO tuh..tp aku lebih benci sifat hipokrit kepimpinan PR. Segala kelemahan takpun benda2 yg da tekantoi sorok cepat2 bawah carpet jer pastu tuduhla kat UMNO. Rakyat da muak ngn sandiwara PAS takpun PKR nih. Elok kite humban jer dorg ni dlm PRU13 nanti.

  • Anonymous says:
    March 23, 2010 at 11:31:00 PM GMT+8

    Memang semuanya brpunya dari UMNO. Mangkuk hayun korang semua. Macam ini ke bahasa ahli-ahli UMNO. Dah bagi berjuta kat Mohsin taknak mengaku.....alaa satu dunia dah tahu laa.

    Mohsin nak buat sembahyang hajat.??? Sembahyang 5 waktu pun belum tentu lepas....Macam UMNO...hahahahaha

  • Anonymous says:
    March 24, 2010 at 12:01:00 AM GMT+8

    Mangkuk hayun 11.31pm,

    Dah tedrang lagi bersuluh surat kat atas dan as clear as crstal pun nak menuduh lagi....mmg dasar penjilat buntut Al-Juburi, semua yg xelok disebabkan orang lain bukan nak tengok dan belek diri sendiri dan perbaiki mana yg tak betul....patutlah pun sokong party haramjadah tuh, sbb otak biol dah tak bole fikir dan membezakan yg mana betul dan salah....warna hitam pun akan bermati2an kata putih.

  • Anonymous says:
    March 24, 2010 at 12:27:00 AM GMT+8

    Bahawa sesungguhnya Pakatan Rakyat tergulung mengikut Ronggo Wasito sebagai orang-orang Edan zaman Edan.

    Edan bermakna gila dalam bahasa Jawa halus.

  • Anonymous says:
    March 24, 2010 at 1:27:00 AM GMT+8

    Awang rasuah Mercedez elok pegi sembahyang hajat untuk kebaikan manusia sejagat lagi bagus .. Inilah akhlak pemimpin tertinggi PAS , takde otak langsung .. agama apa yg dianuti aku tak tau laa ...

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    March 24, 2010 at 2:26:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    March 24, 2010 at 2:35:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    March 24, 2010 at 3:28:00 AM GMT+8

    Mangkuk hayun 11.31pm.

    Tak dapat la den nak nolong..
    Dia terlalu banyak baca blog Pas..ini lah hasil nya..
    Blog Pas banyak buat speculate kononnya Mohsin di bayar juta2..

    Dia ni yg baca pun main anguk je lah..sebab jenis orang lurus..
    Tapi sepatutnya dia yang berakal harus cari kebenaran..
    Maklumat hanya dihujung jari nya,
    Tapi sebab hati dah berkerak dengan hasat dengki dan kebencian maka terjurumus lah dia nya bersama dgn fitnah ciptaan kepala2 mereka.
    Hanya Allah yang dapat menolong..

    Wasalam.

  • joehan says:
    March 24, 2010 at 9:30:00 AM GMT+8

    to ANON March 23, 2010 11:31:00 PM GMT+08:00

    mmg dasar penykong taksub PR..wlpon kbenaran dpn mate..msh xnmpk lg..yg dieorg tau pkr,pas n dap bersh dr segala kesalahan..sian bdk2 PR ni..otak bebal mngalahkn udang..hahaha..tula..Allah bg akal tu gune la elok2..jgn percy bulat2 time bang nuar ko tu bg ceramah..aku bkn skong umno pon..tp mnyampah je dgn nuar berahi korang tu..insafla whai pnykong2 PR..

  • Timurlang says:
    March 24, 2010 at 10:00:00 AM GMT+8

    penyokong PR ni ajaib, kalaupun anwar meliwat di depan org ramai ditengah2 hari buta, ataupun depan depa, depaa tetap akan kata itu konspirasi UMNO. depa akan kata itu org UMNO yg pakai topeng silikon anwar.

    saya selalu percaya yg Allah menjadikan setiap manusia itu ada akal, otak. tapi depa ni.. ajaib..ajaib..

  • Kiamat Insan Manusia says:
    March 24, 2010 at 10:22:00 AM GMT+8

    inilah bahayanya org2 yg taksub benih dari Nik Ajis, Anuar memang bijak menggunakan org2 Pas kerana mereka2 ini amat setia kpd pemimpin2 mereka, spt mana juga org2 Arqam, walaupun dan berpuluh2 tahun cuba dibetulkan akidahnya masih juga sukar untuk pulih sepenuhnya, walaupun sudah bertaubat tapi tetap jugak mengharapkan Abu Ya sbg pemuda bani tamin.

  • Anonymous says:
    March 24, 2010 at 11:33:00 AM GMT+8

    Kaya bebenor UMNO ni yer..
    Aku dengar 3 org lompat parti diPerak diberi brjuta2..
    Sultan perak juga diberi brjuta2..

    Kumpulan yg lompat baru2 ni pun dikatakan diberikan brjuta2..

    UMNO sekadar menafi je..
    Pihak2 yg lompat pun sekadar menafi je..

    Kalau perkara ni berlaku dipihak mereka..pasti akan saman ngan brjuta2 gak pada pihak yg menuduh..

    Wat ever it is..jika benar pun, apa ada hal..UMNO kaya so bruntung ler jadi ahli parti yg kaya raya!!

  • rahimi says:
    March 24, 2010 at 12:42:00 PM GMT+8

    Itu lah mentaliti puak PR nie bila MP atau Adun mereka keluar parti aje UMNO mesti beli dengan harga berjuta sahaja.
    Yang Si Nuar Brahim nak beli MP BN kerana nak merealisasikan impian 16septnya kenapa tak bersuara pun.
    Bercakap guna kepala lutut bukan kepala otak,lagi satu kalau ditunjukkan bukti mereka kata fitnah habis mcm mana,bila hati dah taksub membabi buta kebenaran terbentang didepan mata pun akan dinafikan dengan pelbagai alasan yang tidak masuk dek akal.

  • Mockteh Sepang says:
    March 24, 2010 at 5:05:00 PM GMT+8

    bila korang dengar aje sembahyang hajat pecah perut ke minta binasa ke korang tahulah ni bab bab wahabbi lah ni

    ajar benci membenci ni memang expert

    ini semua buah hasil benih ajaran N.Ajis

    tak boleh bertahan lama PAS kalau terus dengan perangai macam ni

    cuba belajar skit berlembut... cuba kau tengok Haji Hadi

    dia slam orang yang sokong sangat kalimah Allah digunakan oleh Kristian dengan suruh tukar rukunegara

    tak ke halus nama nay cara dia tu

    macam ni baru ada class

    BTW orang Umno pun sama gak tak de class...

    belajo belajo lah jadi orang...

  • Anonymous says:
    March 24, 2010 at 10:23:00 PM GMT+8

    wahabi ahmad awang nie solat ke?? dah naik mers solat lagi ke?? cuba cek dlm serban dia, tah2 penuh duit nga & ngeh bagi...

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)