Greetings

Wednesday, March 31, 2010

Elliot Abrams: Zionist yang menjadi Penasihat Anwar

Keterangan foto - Panelists, current and former members of NED’s Board of Directors, as well as representatives of NED’s core institutes and the Library of Congress pose for an official picture marking the donation of its founding papers by NED to the Library. L to R: Panelist Anwar Ibrahim, former NED Vice Chairman Tom Donahue, NED board member Judy Shelton, former NED Chairman and US Senator Bill Brock, IRI President Lorne Craner, panelist Zainab Bangura, NED Treasurer Robert Miller, NED Secretary and panelist Jean Bethke Elshtain, Solidarity Center Executive Director Ellie Larson, John Earl Haynes of the Library of Congress Manuscript Division, NED President Carl Gershman, NED board member Howard Wolpe, Former Senate Majority Leader and NDI board member Tom Daschle, US Representative and NED board member Gregory Meeks, NDI President Ken Wollack, CIPE Executive Director John Sullivan, US Representative and former NED board member Donald Payne.


Kalau nak melawan hujah orang 'bodoh' kita kena lawan dengan hujah yang sama taraf dengan tahap pemikiran orang itu.

Jadi nak tanya orang 'bodoh' atau nama rasminya Anwar Ibrahim. Kenapa berani mengutuk APCO, jika anda pun turut mendapat khidmat nasihat daripada salah seorang International Advisory Council (Majlis Penasihat Antarabangsa) syarikat itu iaitu Elliott Abrams seorang yahudi (antara watak Zionis paling berpengaruh dalam pentadbiran Amerika) yang sememangnya sering membantu dan menyokong perjuangan Anwar.

Beliau dikatakan sering mempromosikan Anwar di Amerika kerana kononnya Anwar adalah pejuang demokrasi sebenar.

Yang menariknya beliau menasihati dan mempromosi Anwar secara percuma, tapi pihak APCO mengenakan pula bayaran kepada kerajaan Malaysia.

Jadi apa maknanya jika Anwar dapat secara percuma dan Najib dapat secara berbayar? Maknanya Anwar Ibrahim lebih baik dengan Yahudi daripada Najib.

Contohnya mudah, jika Ahmad berkawan dengan Ali beliau akan beri secara percuma durian yang dijaja beliau kepada Ali atas dasar kawan. Tapi bila Abu yang tidak berkawan dengan Ahmad terpaksa membayar untuk membeli durian atas dasar profesional seorang pembeli dan peniaga.

Jadi faham tak orang 'bodoh' bernama Anwar Ibrahim? Siapa yang sebenarnya rakan baik kepada yahudi?

Satu lagi kalau kononnya pandai sangat nak jelaskan mengenai kaitan APCO dan kerajaan Malaysia minggu depan. Apa kata saudara orang 'bodoh' terangkan sekali hubungan 'kamceng' saudara dengan Elliot Abrams?

Baru real saudara.. Kamu ingat semua orang bodoh serupa kamu?

21 comments:

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 5:33:00 PM GMT+8

    bodo punya si bodo......

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 5:33:00 PM GMT+8

    sudah la ko unspinners asyik dok main isu yahudi tak habis2. skrg ni baru panic lepas Nuwar reveal pasal APCO. sebelum ni langsung takde pun ko tulih pasal yahudi. nampak sangat ko nak counter attack. nampak gaya, tak jadi la bro dah terlambat ko tu slow. ko ni mmg mcm anak gampang punya perangai, takde tlor pakai nama samaran. dah la lembab, hujah takde asas, nampak sgt tak educated.

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 5:33:00 PM GMT+8

    bodo punya si bodo

  • Mockteh Sepang says:
    March 31, 2010 at 5:35:00 PM GMT+8

    Anon %:33

    ko la yang bebal

    punya dah lama kitaorang kata si Nuar Ejen yahudi

    korang je tak percaya

    Tun DrM dah kata dari tahun 1998 lagi

    pergi lah mampus

  • joehan says:
    March 31, 2010 at 5:40:00 PM GMT+8

    to anon March 31, 2010 5:33:00 PM GMT+08:00

    bodo la penyokong tegar nuar berahi ni..ko duk dlm gua ke..org lain dh lm tau nuar al juburi wal liwati tu ade kaitan dgn jews..bkn sbb die reveal apco...ringkasannya..ko la yg bodo sbb br tau nuar ade link dgn yahudi..siap ade gmbar lg...yg tu bkn super impose..kiteorg bkn mcm pr yg ske wt fitnah n ske super impose gmbar utk kepentingan politik sempit n kepartian yg membuta tuli...
    kalo ko rs bang nuar ko tu baik n alim sgt..suh die angkat sumpah laknat or truskn bicara...bodo punye pengikut PKR...jom kwn2..halau PR dr hulu selangor...hahahaha..g mampos sm PR espicially nuar berahi..

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 5:41:00 PM GMT+8

    Anon 5.33pm

    Anwar bukan aje berkawan baik dgn Yahudi, tapi pernagai dia pun dah sama cam Yahudi, malah lebih teruk dari org Yahudi sendiri sebab org Yahudi doa tak memburuk2kan negara dan agama dia tapi si Anwar, mengkhinati agama dan bangsanya especially bila diluar negara sering memburuk2kan bukan aje kerajaan tapi sanggup mempermain2kan agama Islam dan Allah SWT...nauzubillah...

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 5:44:00 PM GMT+8

    ~ Orang Yahudi dia tidak memburuk2kan agama dan bangsanya tapi Anwar bukan aje mengkhianati negara,bangsa tapi sanggup mempersendakan agama dan Islam!~

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 6:19:00 PM GMT+8

    Anwar pengkianat bangsa. MUKATAMAD. TITIK.

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 6:46:00 PM GMT+8

    Anwar dengan sedar telah merelakan dirinya dipergunakan oleh Yahudi bagi mencapai cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

    Muktamad.

    Yang sedar hakikat ini sedang berhempas pulas cuba menyedarkan rakyat Islam yang lain.

    Yang tak sedar kekal bodoh, dungu, bebal dan taksub buta tuli..

    Muktamad. TITIK.

  • MMC says:
    March 31, 2010 at 7:34:00 PM GMT+8

    1-israel

    kan dah explain, collapse at the construction site due to faulty or weak scaffolding

    but of course Anwar fanboys tak faham simple explanation

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 7:49:00 PM GMT+8

    1Malaysia-1Israel, Kami belajar sampai darjah berapa? Fikiran lebih dungu Dari budak darjah 1.
    Scaffolding runtuh, itu namanya kemalangan. Habis Tian Ular yang langgar askar mati apa cerita.
    Balik kat Anuar ini, jenis ini bukan manusia tapi lebih teruk Dari binatang. Kalau takat jual negara, bangsa Dan agama saya Cuba nak faham sebab duit Dan kuasa mungkin. Tapi sampai sahabat berpuluh tahun yang sanggup merengkok dalam penjara pun dikhianati seperti Zahrain Dan Zulkifli tu saya tak boleh terima. Bini pengikut setia pun disetubuhi hingga beranak khabarnya itu dah lebih. Aku tak taulah makhluk jenis apa mereka ini. Lebih biul ialah bini Dan pengikut setia boleh buat bodoh pulak. Ish ish. Ish

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 8:04:00 PM GMT+8

    Kapada org2 melayu yang sokong anwar buta2. Baca, lihat, pikir lah dalam2.

    melayu mudah di pengarohi....dah lah pelajaran tak tinggi sangat tapi belagak macam pandai.

    Baca la org2 melayu. Jgn jadi bodoh sangat. Nak ikut anwar sangat tu buat apa!!!!!

  • Junah says:
    March 31, 2010 at 8:09:00 PM GMT+8

    Contohnya mudah, jika Ahmad berkawan dengan Ali beliau akan beri secara percuma durian yang dijaja beliau kepada Ali atas dasar kawan. Tapi bila Abu yang tidak berkawan dengan Ahmad terpaksa membayar untuk membeli durian atas dasar profesional seorang pembeli dan peniaga.

    Jika Israel4all = pas4all
    dan middle israel= DAP middle malaysia
    maka zionis israel ialah anwar

  • jonjo bonji says:
    March 31, 2010 at 8:22:00 PM GMT+8

    AI pakai duit Yahudi utk support PR dalam pilihanraya? sapu serupa.. sama rasa, sama rata, depan belakang sama saja...

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 8:25:00 PM GMT+8

    Pada penyokong penyokong sodok taik CIFUT BABI macam Anon 5:33:00 ni bawak bawaklah mengucap..jangan nak jump to conclusion tak tentu pasal. Dah berpuluh article unspin ni tunjuk pasal CIFUT Babi ni menjadi anjing yahudi in the past..siap ada gambar yang tak super impose lagi ditunjukkan sekali...itupun korang masih buta hati.

    Tiba tiba cifut babi ni bukak isu 1Malaysia korang terus percaya...

    Bukaklah minda sikit...tak cukup dengan yahudi banyak lagi damage yg cifut babi ni dah buat...contohnya nak memberi hak sama rata pada semua kaum kalau dia jadi PM nanti...nak memerintah Mesia ni secara sekular...korang faham ke apa yang aku tulis ni? Korang faham tak apa maksudnya memberi hak kesamarataan pada semua kaum yang hero taik jubur kau tu cakapkan? Korang ni dah cukup kaya atau dah cukup bersedia ke nak bagi hak keistemewaan korang pada bangsa lain in mesia ni? itu ke yang korang mahukan? tak pikir ke pasal anak cucu cicit korang nanti? contohnya kalau hak bumi 7% discount masa beli rumah tu dihapuskan untuk member sama rata harga rumah pd semua bangsa, korang suka ke bayar extra 7% tu??

    kalau tak faham apa manifesto atau objektif perjuangan CIFUT babi ni tolongla tanya kpd yang faham..jangan nanti bila Mesia ni dah tergadai baru korang nak menyesal...jangan sokong membabi buta...sebab sekali mesia ni dah jatuh kat tangan cha ya noon aleef there is no turning back...

    pasal tu la Tun M suruh orang Melayu ni banyakkan membaca ...sekali lagi TDM cakap benda yg sama semasa perhimpunan Perkasa baru ni..

    kenapa Melayu kena banyakkan membaca? sebab nanti orang melayu ni tak senang kena tipu and dipengaruh macam korang yang bodoh dan Baghal punya melayu

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 9:31:00 PM GMT+8

    1-israel

    apa ko ingat puak2 pas dtg ceramah PKR tak dibayar ke??? bodo piang la kalau dtg dari kelantan berceramah di selangor cuma dpt 2 botol air mineral.

    satu mlm ceramah di s'gor kalau ikut rank dpt 40-50 ribu tauu anwar bagi. itu kalau rank ahli syura.

    kalau rank bawah sket tak lari 20k satu mlm.

    mana anwar dpt duit byk mcm tuuuu kalau bukan dtg dari kantung yahudi

    sbb tu kalau caramah anjuran PKR, kalau ada anwar ceramah, sure berebut2 ahlul PAS nak ceramah sama. masyukkkkkk....bebbb

    x-pas
    s.alam

  • Kamarul says:
    March 31, 2010 at 9:35:00 PM GMT+8

    Jangan layan sipenyokong mat kunyit.. ibarat cerita mat gunting ler..
    Dua orang A dan N sahabat berjalan di tepi tali air sambil melihat pesawah menyabit padi. Si A terus kata ke pada si N, tengok pak nik potong padi dengan gunting. Si N kata bukan gunting itu sabit. mereka bertengkar dan masing-masing dgn jawapan sendiri.Mereka bertumbuk sampai jatuh dalam taliar. Si N yang berbadan besar terus selam Si A, kemudian terus diangkat dan bertanya sabit atu gunting.. Si A tetap jawab gunting, N terus selam lagi begitulah berulang kali. Si N yang dah geram terus tekan kepala A sampai berbuih .. hampir lemas.. tetapi A tetap mengangkat tangan sambil membuat isyarat seperti gunting.
    Kesimpulannya penyokong tegar mat kunyit tetap menyokong walaupun tahu benda tu bohong...

  • Anonymous says:
    March 31, 2010 at 10:19:00 PM GMT+8

    Anon 5:33 dan penyokong punaisihat tegar yg lain

    Haa tengok la video ni...


    http://www.youtube.com/watch?v=RgRqo5PuhPM

  • Anonymous says:
    April 1, 2010 at 3:09:00 PM GMT+8

    Andrew Abrams aka anu war s/o abraham dengan elliot abrams memang sekufu cuma elliot di malaysia di gelar elly wong,,,,, memang dasar dua alam peliwat tegar nie macam mana pun mesti suka meliwat dan di liwat walau dengan yahudi pun dia buat sahabat baik dengan mejual agama sebab itu dia layak di panggil andrew abrams nama setelah di yahudikan.

  • kingnek says:
    April 1, 2010 at 6:51:00 PM GMT+8

    anonymous 5.33 pm, dari dulu orang kata Anwar ni agen yahudi, kau ni bodoh ke buat-buat bodoh? Itu pasal TDM buang si Anwar, dia nak mintak IMF dan World Bank masuk Malaysia, lantas mencuri hasil tanah Melayu.

    Najib tu gunakan yahudi untuk kepentingan Islam dan Melayu, si Anwar digunakan yahudi untuk kepentingan yahudi keparat.


    Faham?

  • penjejak awan says:
    April 1, 2010 at 8:09:00 PM GMT+8

    Anon 5.33,
    Nie sekor lagi bengap tak apa bagi aku gelak dulu kah kah kah kah hua hua hua hua he he he hu hu hu.
    Aku tahulah hang penyokong tegar bang Nuar auw2 tapi bab bang nuar jadi ejen yahudi cerita 10 tahun dulu,ngapa hang biul sangat bab nie,kut ye pun hang nak nyokong bang Nuar auw2 faham betul2 lepas tu baru tulis nie main hentam kromo lepas tu kena bantai padan muka hang.Mulai dari tahun 2004 Bang Nuar auw2 dah guna duit yahudi untuk taja PRU11.Yang sebelum tu tak payah ceritalah nanti letih hang baca pulak.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)