Greetings

Sunday, March 28, 2010

AMARAN PADA PAS! Jangan pilih N.Ajis Mursyidul Am



Hari ini Majlis Syura PAS akan bermesyuarat untuk menentukan komposisi AJK dan terutama sekali Mursyidul Am.

Nik Aziz berkata kalau boleh jaga pilihnya sebagai Mursyidul Am. Mungkin dah masa dia jadi Bullshidul Am.

Kami The Unspinners tahu ada usaha untuk menghentam Dr Harun Din. Ada usaha nak katakan Ahmad Awang al Mercedes rasuah lebih taat pada parti. Bahalol orang PAS ni. Majlis Syura sepatutnya tidak berpolitik tetappi bebas dalam meinterpretasikan hukum dan membetulkan salah silap dari segi hukum Islam.

Majlis Syura telah dirosakkan kredibiliti oleh N.Ajis dan orang seperti Ahmad Awang yang konon Presiden Persatuan Ulama Malaysia tetapi sebenarnya Ular dalam semak di kawasan permit balak Perak.

N.Ajis patut dihentikan dan digantikan orang yang lebih ikhlas pada Islam. Mudah2an kuranglah budaya mendewa-dewaan dan mempercayai majik dikalangan penganut PAS.

Kalau Nik Ajis dipilih lagi, kami akan membuat pelbagai pendedah2an mengenai Nik Ajis yang akan mengaibkan PAS dan memeceahbelahkan PAS. Pendedahan yang kami ada adalah benar dan berbukti.

Awas! Anda telah diberi amaran!

19 comments:

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 11:33:00 AM GMT+8

    hahaha....biar kan si luncai dengan labu nya. ;)

  • penjejak awan says:
    March 28, 2010 at 11:42:00 AM GMT+8

    Tengok macam mana perkembangan terkini adakah Nik Aziz masih mempunyai taring.

  • Cucu says:
    March 28, 2010 at 12:32:00 PM GMT+8

    Aku rasa ok la kalau PAS nak lantik TGNA jadi M.A PAS lagi-kurang2nya kita dah tahu camna nak layan lentok dia kerana TGNA ini sebenarnya 'very predictable' tak susah nak handle dia.Kalau muka baru mungkin PAS akan main lagu lain pulak - Sebenarnya TGNA dah bawak PAS ke lorong gelap yg tiada hujungnya.

  • sesenang sesuka says:
    March 28, 2010 at 12:34:00 PM GMT+8

    Apa salahnya jika tak terpilih sekali lagi pun, kisah benar kena lah di beritahu, agar para penyokong mereka tahu, perjuangan secara islam yg dilaungkan selama ini hampeh belaka.

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 12:34:00 PM GMT+8

    selepas bersara nanti..adalah lebih baik jual selipar berjenama wali mesti meletup..CEO pulak Nicky..mesti mari..tahap mantopppp

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 12:43:00 PM GMT+8

    situa kutu bangsat ni dari mula lagi tiada relevan dimertabatkan Mursyidul Am PAS - kerana fitnah memfitnah dan melacurkan agama akan tetapi sibangsat ini wajar diberi nama BULL SHIT DOLL HAMPAS

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 1:15:00 PM GMT+8

    ...tahu sudah belum apa-apa lagi kona baringlah TGNA tu..konon nak bersara..bila awal2 sounds tu terbaliklah maksudnya....tak relevan langsung jadi pemimpin,memalukan umat lslam je.!!

  • Joe Marley says:
    March 28, 2010 at 1:33:00 PM GMT+8

    tak payah nak klentong lah... nk retire, retire je la, banyak plak dolak dalih... orgpon senang nak pilih Mrshidul Am lain..
    tp kalau tgk buletin smalam dia ni masih sayang lagi akan jawatan dia tu.

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 1:52:00 PM GMT+8

    Salam;

    Ada baiknya N.Ajis ulamak selipar terompah nih teruskan penguasaan dia sebagai Murshitdul/Mudalillul Am seumur hidup.

    Bukankah itu yg dia nak sebelum nih? Dan dia dah dapat pun, pah bak po gak nak kona2 ghoyak tak che~kak lah gapolah menate beghuk?!

    Dulu ghoyak mahadir tuh mahafiraun, lo nih mahadir lamo doh letok jawate; demo pegelah jawate demo sapa mampuh!

    Oghe PAHpihPUH ake kona: "Nabi & sahabat2 pon pege jawate sampai meningga, pah kalu TokGughu selipa teghompah letok jawate,sapo lakgih nok geghenti sorgo kak demo2 nih?"

  • tamingsari says:
    March 28, 2010 at 1:58:00 PM GMT+8

    Tak baik kata orang tua tu. Dialah satu2nya muslim yg telah membangunkan Kelantan ketahap negeri miskin. Jasa dia pada bangsa dan agama dari dulu hingga sekarang tak berubah. Lagipun mana ada ulamakau yg boleh jamin syurga untuk pengundi Pas. Siapa yg nak pertahankan Kristian. Takkan nak suruh budak Nuar sorang je. Haron Din takleh sebab dia tak bantu kristian.Ahmad Awang dah jadi Ahmad Albab,semua balak dia punya. Merecedes takleh masuk kampong.

    Kekalkanlah NA. Senang si Cucu,Kickdefella,En.Unspinners, Pisau dan aku beri nasihat. Dia masih rebung dan boleh dilentur.
    Kehadiran NA menyerikan majlis bloggers. Kalau dia takde kedai kopi boleh gulung tikar.DAP akan kehilangan besar tanpa NA. Kesianlah kat LKS dan LGE.

    Hasil bancian yg aku tak berani nak buat menunjukkan NA masih mendahului pesaing2 lain bagi jawatan Tokoh Pesara sepanjang hayat. Jasa besar NA pada rakyat Kelantan ialah kejayaannya membawa JOM HEBOH ke KELANTAN.
    Sempat juga Jom Heboh membangun besama Islam. Ulamak didahulukan,
    pencacai diutamakan.

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 5:54:00 PM GMT+8

    Belum tentu n.ajis itu islam. Belum tentu majlus syura pas tu pun islam ke tidak. PAS maksudnya parti ajaran setan. silap besar pada kita jika kita ngaku n.ajis, ahmad awang, haron jin, majlis syura, pas dan lain-lain sebagai islam.

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 6:55:00 PM GMT+8

    Gerombolan Unspinners,

    Kamu ni memang berdosa.

    jangan mengetuk Tok Guru. Dia memang seorang yang beriman, ikhlas , tak korup macam gerombolan UMNO/BN dan jaga Rakyat.

    Dia tak ambil wang haram macam Khir Toyol , Mukhriz dll. Kenapa kamu tak siarkan khabar tentang istana Khir Toyol yang berbilion bilion.

    Bertaubatlah kamu. Balik lah ke pangkuan Allah.

    Hidup PAS! Hidup Tok Guru

    Idris

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 7:48:00 PM GMT+8

    Idris kata:

    jangan mengetuk Tok Guru. Dia memang seorang yang beriman, ikhlas , tak korup

    kah kah kah ... dedahkan Unspinners.

    Apapasal menantu didedahkan teruk oleh PAS sendiri???

    Bodos betul Idris ... kau bukan kembara putih ke????

  • K Y Cintabaran says:
    March 28, 2010 at 8:04:00 PM GMT+8

    ....tidak..tidak...tidak..kami semua penyokong setia PR tidak rela Tok Guru kami dilucutkan dari jawatan Murshidur Am, PAS, kerana dia juga adalah Murshidur Am PR..

    ..kalau dia tidak lagi jadi Murshidur Am maka tidak ada siapa lagi yang akan berani keluarkan 'fatwa' yang menyokong perjuangan kami untuk berkongsi kalimah 'Allah' dengan puak Kristian..untuk mengamalkan konsep sama rata untuk semua kaum di Malaysia dengan slogan 'PAS for all'..untuk jadi bauncer atau kaki pukul untuk hentam UMNO dengan mengeluarkan pelbagai 'fatwa' yang menghukum UMNO kafir kerana tolak Islam..untuk memberi sokongan dan restu dalam perjuangan DSI menghadapi kes liwatnya..untuk memberi peransan dan kekuatan menentang penguasaan Melayu dalam banyak perkara..

    ..kami bimbang sekiranya jawatan itu dilucutkan akan menjejaskan reputasi beliau sebagai Tok Guru tersohor yang tiada tandingan...

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 8:50:00 PM GMT+8

    Betul tu, jangan gugurkan TGNA. Kepale die ni memang bagus membangunkan negara. Mase Pak Lah melancarkan koridor itu koridor ini nak memajukan negara dulu, TGNA melancarkan "koridor depu". Ntah menatang mende tu. Ditengah bandar Kota Bharu penuh gambar die menyerahkan anak pokok (kepada penyokongnye agaknye). Anak pokok ape tu?

    Anak pokok KETUM ke?

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 10:43:00 PM GMT+8

    mai sini nak khabor skit..kat kg aku dulu psal fatwa tok guru ni la jd tonggang terbalik,,pasal mengkafirkan UMNO dulu..semayang jumaat sampai 2 imam,sebelah menyebelah masjid ngan surau,berlawan2 azan ngan khutbah,,haiwan sembelihan pun dia org tak makan kalau dia org ni tau yg sembelihnya "org UMNO"..lagi la pasal bab nikah kawin nih,,member aku sampai akad nikah 2 kali dgn 2 tok kadi,,

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 11:53:00 PM GMT+8

    itu cakap org yg kecewa. nik aziz tau dia tak akan dipilih semula.

    drpd org PAS sendiri malukannya maka di buat nya reverse mcm tu.

    lepas ni abis la nuar brahim. abis semua geng erdogan di cantas.

    kalau dr.harun din naik. maka wasallam la utk PKR. UG sudah pasti.

    menangis la yahudi dan nasrani serta kuncu2 zionis di m'sia.

    adi

  • Anonymous says:
    March 28, 2010 at 11:59:00 PM GMT+8

    Dijangka Ketua Dewan Ulama PAS @ Harun Taib akan dilantik sebagai Mursyidul Am yang baru. Harap jangan tertipu kerana beliau juga berfahaman wahabi seperti Nik Aziz.

    Insyallah.......pergolakan besar akan berlaku akibat keputusan itu. Pertama - perang besar antara Blogger PAS Erdogan vs Blogger PAS Perpaduan.

    Kedua - Guru-guru pondok di Kedah (selepas dimulakan oleh TG Haji Lah, Pondok Geting, Tummpat, Kelantan) akan mula tawaquf dengan perjuangan PAS. Misalnya Baba Salleh bin Musa, Pondok Rahmaniah, Sik, Kedah dll adalah penyokong tegar PAS (seperti juga TG Hj Lah) akan memikirkan semula pendirian beliau selama ini. Tuan boleh rujuk dan buat kajian pendirian TG ini melalui blog anak muridnya
    http://pondoktauhid.blogspot.com/search?updated-min=2009-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2010-01-01T00:00:00-08:00&max-results=50

    DAGANG PIATU

  • Anonymous says:
    March 29, 2010 at 2:26:00 AM GMT+8

    to Anonymous said...
    Belum tentu n.ajis itu islam. Belum tentu majlus syura pas tu pun islam ke tidak. PAS maksudnya parti ajaran setan. silap besar pada kita jika kita ngaku n.ajis, ahmad awang, haron jin, majlis syura, pas dan lain-lain sebagai islam.

    March 28, 2010 5:54:00 PM GMT+08:00
    ---------------------------------
    JAGALAH IMAN SENDIRI..kita takut kita termasuk golongan bukan islam..

    UNTUK SAYA JUGA..UNTUK ELAK TERJERUMUS 'BUKAN ISLAM'
    ELAK MENG 'BUKANISLAM' ORG LAIN..

    KITA BUKAN sekali2 macam PAS ITU.. yg mengkafirkan orang lain..

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)