Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Friday, February 26, 2010

UNSPIN: Bukti N.Ajis jadi bodoh akibat kerap di "liwat" Anwar


Hari ini cuti Maulidur Rasul dan tentu sekali khutbah hari ini banyak menceritakan keistimewaan Nabi Muhammad. Nak ikut Rasul sepenuhnya memang susah tapi sifatnya dan budi pekertinya yang perlu menjadi arah dan tuju kita semua. Semasa dia membesar di Mekah, Rasulullah seorang yang amanah dan tidak pernah berbohong hingga dipanggil Amin.

Marilah kita lihat pemimpin Al Amin Pakatan Rakyat N.Ajis yang cakap berbelit-belit dalam hal campurtangan negara asing dalam hel ehwal negara ini. Tidak tahu di mana diletaknya lojik dan mantiq hujahnya. Inilah akibatnya bila minda telah terlalu kerap di "liwat" oleh peliwat hingga sudah tidak berfungsi.

Pasti Pak Lebai ini sudah mula nak marah. Biasalah dia orang. Kita hentam N.Ajis dia marah. N.Ajis perbodohkan diri, dia tak marah N.Ajis. Sekurang-kurangnya orang UBN boleh kritik pemimpin dan parti sendiri bila salah. N.Ajis yang terang-terang amalkan korupsi, kronisme dan nepotisme pun mereeka cari helah pertahankan. Hina betul ...

Anwar menafikan Pakatan Rakyat meminta kuasa luar negara campurtangan dalam hal ehwal Malaysia.

No one asking foreigners to interfere, says Anwar

Tuesday, 23 February 2010

PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim refuted Barisan Nasional’s claims that the Pakatan Rakyat is asking foreign powers to interfere in Malaysia’s internal affairs.

“No one is calling for an intervention in the judicial process. But questions have been raised on the issues of irregularities and flaws in our country’s judicial system. ...
Sebenarnya mudah untuk buktikan dia terlibat. Baca saja blog AIDC. Oleh kerana bukan topik kita nak tunjuk kaitan anwar dengan Yakjuj Makjuj damn Dajjal akhir zaman, kita terima dahulu kenyataannya.

Sehari sebelum itu, N.Ajis pula mengaku ianya satu campurtangan luar.

Bukan campur tangan tetapi sokongan

Monday 22 Feb 2010

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan campur tangan sekumpulan Ahli Parlimen Australia dalam pertuduhan liwat ke atas Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tanda sokongan dan bukannya berniat untuk campur tangan dalam urusan negara.

Nik Aziz berkata, tidak salah bagi Ahli Parlimen berkenaan mencampuri urusan perbicaraan kes liwat Anwar kerana ianya menyatakan sokongan mereka. .... seterusnya sini.
Siapa sedar dia sekejap kata campurtangan dan sekejap lagi bukan campurtangan. Berbelit-belit Harakah nak cover line mangsa "liwat" otak.

Macam mana dia boleh kata bukan masuk campurtangan?

50 MP kangaroo tuntut (bukan macam si Anwar menyontot) kerajaan menyuruh Mahkamah gugurkan kes. Bila dia mahu kerajaan campurtangan dalam hal Mahkamh, dua perkara yang salah. Satu mana boleh kerajaan campurtangan dalam hal Mahkamah. Dua, mana boleh Australia campurtangan dalam hal Mahkamah.

Macam mana Fuckatan Rakyat dok bising pasal independence of judiciary tapi sekarang sokong campurtangan dalam hel ehwal mahkamah? Hanya kerana si kaki main bontot, semua boleh diubahsuai?

Macam mana N.AJis boleh kata tuntutan itu sokongan? Tuntutan itu suroh dan bukan sokong. Kalau sokong, apa yang MP Australia sokong? Tak ada sesiapa memulakan tindakan atau memberi kenyataan melainkan MP Kangaroo yang mulakan.

Macam mana MP AUstralia nak sebut sokong si polan atau tindakan si polan kalau depa sendiri yang si polan itu?

Paham tak Pak Lebai bahlol? Ini sudah canggih sedikit hujahnya.

Nik Ajis kata "tidak salah campurtangan" dalam kes liwat. Ini jugak bermakna N.Ajis menyokong pihak luar masuk campur dalam mahkamah yang mereka sendiri pejuangkan tidak boleh dimasuk campur atau dipengaruhi oleh sesiapa?

Kepala serban dia bonjol! Macam mana dia boleh kata tidak salah campurtangan tapi kata bukan campurtangan tapi sokongan?

Ulang sekali lagi, mahkamah tidak boleh disokong campurtangan oleh sesiapa ... baik kerajaan, australia atau sebab kes itu kes peliwat.

Dah begitu jelas, macam mana boleh headline dan dia kata sokongan dan bukan campurtangan? N.Ajis sendiri anggap tindakan MP Kangaroo itu campurtangan.

Bodoh bodoh N.Ajis. Dah selalu kena "liwat" Anwar sampai jadi dah bodoh. Syarat jadi ulamak bukan bodoh tau.

Macam mana orang bodoh macam ini yang orang PAS dewa-dewa dan nabi-nabikan sebagai kata putus yang perlu diakur dengan penuh taat setia. Hai pengikut ... macam mana kau orang berguru dengan dia. Guru penipu macam ini.

Itu yang esok hari Anwar bagai nak gila kena nafi Pakatan Rakyat tidak ajak orang luar masuk campur. Dahlah Anwar. Dari zaman kerajaan Melaka sampai apa sekali. Bila dalam ada sokongan, adalah yang diajak campurtangan musuh luar.

Pemimpin bodoh melahirkan pengikut bodoh. Tak malu ke jadi penyokong Nik Ajis?

Mat2 PAS Pak Lebai kolop takyah nak berhujah sini mengenai keulamakan dia. Kami tak perakui langsung. Dia bukan ULAMAK tapi UMARAK. Malah dia dah dikira ULAR DALAM SEMAK. Dia sudah melakukan fasiq dan lebih baik ditolak pandangannya.

P/S Apa lagi buatlah laporan polis pasal gambar tu ... hehehe

49 comments:

  • En. Mokhtar says:
    February 26, 2010 at 8:40:00 PM GMT+8

    abih lah nik ajis....
    Nik ajis Nak spin ape plak lepas ni...
    Nuar berahi cakap lain...
    Nik Ajis cakap lain....
    ayoyoyoyo...

    hahaha...

    Bro unspinners....
    Nice picture..
    mintak izin nak print n hantar kat mahligai
    RM 7 Juta Nuar berahi....

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 8:44:00 PM GMT+8

    Apa kata TGNA buat solat Hajat PECAH PERUT. KAlu ANUAWr betul dia tak pecah perut...
    TApi kalu salah .... Siap PECAH PERUT

    IDEA TGNA juga kan..kan

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 9:08:00 PM GMT+8

    sokong UMNO masuk SYURGA
    sokong PAS masuk NERAKA

    amacam sekarang ahlul PAS PIS PUS ......... MAMPUS

  • ISAC says:
    February 26, 2010 at 9:14:00 PM GMT+8

    Salam bro,

    Bahaya gambo tu...Baik keluarkan.

  • Mussolini says:
    February 26, 2010 at 9:14:00 PM GMT+8

    hangpa dok layan apa tua kutuk kapiaq azazil neh

    lebih baik percaya kat yahudi mabuk daripada percaya kat mursamdol iblis laknat neh

    contoh

    Bernama, Jumaat, 04 Julai 2008

    Kota Baru: Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata "mubahalah" atau bersumpah dengan menjunjung al-Quran adalah cara untuk menentukan kebenaran dan juga sesuatu yang dituntut dalam Islam.

    kemudian saiful pon ikut saranan tua kutuk haramjadah tu...

    “Bismillahirrahman nirrahim. Pada hari ini, 14 Ogos 2008, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan, No Kad Pengenalan 850706-01-5687 dengan ini sesungguhnya dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang berikrar dan bersumpah seperti berikut….A’uzubilahiminasyaitanirrajim. Bismillahirrahman nirrahim. Wallahi…Wabillahi….Wata’alahi.....

    dan2 iblis pulau melaka buat konar baring....

    IPOH, 17 Ogos (Hrkh) - Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Dato' Nik Aziz Nik Mat menafikan laporan yang dipaparkan dalam akhbar arus perdana hari ini, bahawa Saiful Bukhari Azlan bersumpah dengan cara Islam.

    Dalam sidang media sempena Muktamar PAS di Stadium Indera Mulia dekat sini, Ustaz Nik Aziz menegaskan, sumpah menggunakan al-Quran bercanggah dengan Islam.

    Katanya, apa yang dibuat Saiful dua hari lepas, menyamai apa yang dilakukan oleh orang-orang Kristian yang bersumpah menggunakan Bible.

    apa beza nik azazil dengan kapiaq?

    TAKDAK BEZA

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 9:20:00 PM GMT+8

    Tahniah The Unspinners

    Kamu semua baru cecah 1 jut ahit di kaunter.

    Nak buat kontroversi ke letak gambar tu?

  • Mussolini says:
    February 26, 2010 at 9:22:00 PM GMT+8

    gambaq tu satira politik

    hanya orang cacat akal macam penganut pas saja yang tak dapat paham satira politik

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 9:28:00 PM GMT+8

    jgn risau musollini
    byk PAS punye pengikut yg cacat akal dan kemaluan yg baca dan tak tahu apa apa yg unspinners tulis.
    lepas baca nanti ada yg lari tengah jalan dan baring dan ada yg balik tampar bini bini mereka.

  • mrakunman says:
    February 26, 2010 at 10:00:00 PM GMT+8

    Tahniah Ur Blog exceed 1m today

  • Kembara N.ajis says:
    February 26, 2010 at 10:07:00 PM GMT+8

    Bkn setakat Nuar meliwat Nik Najis..

    Hindraf, LGE, malahan Eli Wong pun sama (Pakai yg palsu)..

    Maka dgn itu semua hukum yg tak halal walaupun main belakang hukum Agama Islam di fatwakan halal.

    Hukum Ulama Pas jadi kacau bilau oleh Nik Najis..LGE ulama 'kafir' pertama didunia..

    Sila rujuk:-

    http://korban-demokrasi.blogspot.com/2010/02/apa-kerja-dewan-ulama-pas-tidur-mati-ke.html

    http://khusairitgmalim.blogspot.com/2010/02/kejam-kerajaan-selangor-roboh-gerai.html

    (Semuanya jadi halal lepas Nik Najis diliwat)

    Maaf kasar, namun pengkhianat Isle perlu menarik balik semua fatwa sesatnya jika mau dihormati..

    Duduk dlm pondok & pakai kopiah belum tentu itu ciri2 ulama kalau penuh benci & fatwa songsang.

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:10:00 PM GMT+8

    weh bro apa ko semua merepek ni..
    baik kamu buang gambr tu sblum tok guru nik aziz solat hajt pecah perok kamu..

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:14:00 PM GMT+8

    Anonymous said...
    weh bro apa ko semua merepek ni..
    baik kamu buang gambr tu sblum tok guru nik aziz solat hajt pecah perok kamu..



    sedara zunar tu bleh plak ye buat karekter hina org.dan lain2 geng pembangkang pn edit pic najib dan paklah mcm2. apa hang kata? bodoh bingai sungguh..anak sapa ni?

  • sesenang sesuka says:
    February 26, 2010 at 10:26:00 PM GMT+8

    Kawe pung naik bengong dok mikir hal nik ajis ni. Guano orghe pandai ugama kecek belit mace ula. Doh tu hok nyokong pung lebih sudu dari kuah.

    Patutlah kawe dengar PAH doh jadi HAMPAH. Kalu jadi hampah kelapo takpo pulok, boleh wak gonyok daki. Tapi kalu hampah politik, maknonya kita jange pangkoh dia doh.

  • crsl6801 says:
    February 26, 2010 at 10:33:00 PM GMT+8

    bahaya gambar tu.. kita jangan lah sampai aib kan sesama kita. nanti orang luar campur tangan...

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:36:00 PM GMT+8

    Di Kelantan, nepo & crony ikut nabi
    Di Shah Alam masuk gereja ikut nabi
    Di Damansara main bontot ikut DSAI

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:41:00 PM GMT+8

    La! Kita sumer bincang terlalu tinggi isu di sini, mana N.Ajis nak faham. Nanti dia tanya kita mana tu dok Australia. Semua akhbar di sana tu cakap orang puteh sedangkan dia belajar bahasa arab dan urdhu. Harap Al Juburi saja terjemahkan dia saja. Jadi dia ikut saja lah apa yang di katakan oleh Juburi itu.

    Balik balik cerita junjung quraan, N.Ajis saja junjung bagi pihak Juburi sajalah. Kenapa paksa saiful pulak sedangkan saiful tu mangsa. Suruh saja Juburi junjung kami nak tengok apa mukanya nanti. Biasanya orang bohong tu bila bercakap tak berani pandang mata.

    Dok sebok bela Juburi tapi tak nak bela Melayu bila kena lanyak DAP di Pulau Pinang. Pegi ler tolong kalau ada teloq. Sayang nya teloq dah kecut sebab tua.

    Tentang gambar tu pulak, apa takut biarkan dia sana. Itu baru sikit tapi gambar yang di buat oleh geng kafirun itu lagi teruk dan jahat. Tak ada saper pun peduli pun. Hina dan fitnah pemimpin negara tak ada pun sapa peduli.

    Nak layan sangat Juburi dan N.Ajis dan penyokong mereka buat apa. Mereka tu kaki penipu dan tabur fitnah tapi di halalkan undang-undang. Gambar pemimpin negara di ubah suai dan di paparkan umum, lapuran perubatan saiful di ubah suai tapi tak ada saper pun berkokok. Jadi si jahanam tu besar kepala lah.

    Belum habis bicara mahkamah mereka dah buat keputusan sendiri dalam ceramah sana sini, itu bukan nama salah ke dari segi undang-undang.

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:46:00 PM GMT+8

    Wahai The Unspninner,
    Semoga kamu dilaknati Allah, dihumban ke dalam api neraka dan diazab sezalim-zalimnya oleh Allah s.w.t.

    Aminnn

  • The Unspinners says:
    February 26, 2010 at 10:50:00 PM GMT+8

    Aminnn

    Semuga kamu keluar dari kejahilan dan kegelapan.

    Amin

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:52:00 PM GMT+8

    Mamat blogger ni akai keldai...golongan fasik. X perlu tunjukkan kelemahan minda kamu yg bangang dengan gambar mcm tu.

    BODOHHH

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 10:53:00 PM GMT+8

    Hanya UNSPINNERS saja yang kena laknat dan yang lain tak payah di laknat Allah sebab yang lain tu penipu dan UNSPINNERS bagi tau yang betul sebab tu ramai yang terkena. Kepala penipu macam chameleon tu lepas pulak.

    Dalam dunia ni boleh ler dia putar belit tapi nanti akhirat tak boleh lagi jadi keling mabuk todi sebab semua akan cakap. Password MOKHTAR pun akan cakap jugak oi.

    Tengok blog lain tu lagi jahanam dan mereka akan di laknat berkali ganda sebab menabur fitnah. Baca blog Raja Penipu Kamaruddin tu, banyak bohong dari benar. Tapi mungkin ramai tak faham bahasa orang puteh kot sebab sekolah jawi saja.

  • YANG GAMBI says:
    February 26, 2010 at 11:49:00 PM GMT+8

    Salam bro, siapa NIk Aziz ? ulamak ? Menteri Besar ? sehingga tidak boleh dipersenda atau dikritik ? peeeeeeeeraaaaaaaaaaah......

    Kalau dan Sultan, Perdana Menteri puak-puak ini tidak pandai hurmat, nak hurmat Nik Aziz ? Nabi ke Nik Aziz tu...... mengeluarkan fatwa berputarbelit asal saja dapat menguntungkan diri sendiri...

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 11:53:00 PM GMT+8

    Nik Aziz kalau tak diliwat Anwar pun dia memang bodoh. Orang PAS tak habis-habis nak sembahyang hajat.Konon nya dia orang ni di jalan yang benar la tu. Nizar kalah kat court sembahyang depan court. Ingat orang takut la tu.

    Ingat Nik Aziz sembahyang hajat boleh bagi perut pecah ke? Itu lah banyak sangat baca Mastika. Kubur tak cukup tanah la. tak terima bumi la.

    Supertitious tak abis2. Bawak2 la usaha cara lain. sikit2 ancaman masuk neraka. kena laknat la...ish ish dasyat

  • mrf says:
    February 26, 2010 at 11:59:00 PM GMT+8

    gambar ni ke yang org buat laporan polis kat jefry damien tu..apa citer aa jefry damien ??


    hahaha..muka mcm sampah la pok nik ni..inilah umat akhir zaman, akan muncul ulamak2 taik cicak..putih sejemput kat atas, yg lain semua itam!!

  • Shamsul Yunos says:
    February 27, 2010 at 12:00:00 AM GMT+8

    Anon 10:46

    kamuni mesti bukan orang Islam sebab kamu tak faham Allah tak mungkin zalim

    kamu ni mesti pengikut ajaran sesat N.Ajis NikMat sebab kamu masih lagi mendoakan yang buruk

  • Antibarua says:
    February 27, 2010 at 12:12:00 AM GMT+8

    Salute to you bro, puak-puak HAMPAS ni memang tak boleh diharap memperjuangkan ISLAM dan MELAYU, yang dia orang tahu memasukkan orang dalam neraka... macam LGE alias umar abdul aziz tu sure masuk syurga, penikiran JUMUD betul HAMPAS ni... semoga dilenyapkan terus dari bumi MALAYSIa puak-puak BARUA DAPIG dan CIFUT BABI ni... amin...

    akai adaka?

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 12:12:00 AM GMT+8

    La ni punya cerita Anwar Babi jumpa Syed Yusuf Al-Qaradawi. Syed Yusuf kata gugur dakwaan liwat tu. Perghh.. Dasyat betul pandangan kashaf Tok Ulamak ni. Suka2 dia dia aje suruh gugur dakwaan.

    Abih tuan punya bontot yang kena liwat tak ada apa2 pembelaan ke? At least bicara la dulu. Kasi dengar la sikit..apa namaa...Mokhtar, KY Jelly, Kondo kat Damansara.. Laporan Palsu RPK Pusrawi..takut ke...asyik mintak tangguh je.. bila mau siap lah

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 12:40:00 AM GMT+8

    ALOOW BROO UNSPINNERS..

    ITU ADEGAN (SERUPA GAMBAR) KALAU DALAM KELAMBU TAK DOSA PUNYE.

    apek dlm cerita sarjen hassan ada berpesan... olang lain jangan kasi baca aaaaaaaa..

    APEK NIK AH JIS ADA BERPESAN.. KES LIWAT TAK BOLEH DIBICARA.. SEBAB SIPELAKU LIWAT TU AKAN RASA MALU, AIB.. LAGI PUN TAK ADA ORG NAMPAK SEBAB KELIWATAN BERLAKU DALAM "KELAMBU".

    nasihat : sediakan kelambu sebelum meliwat..
    jangan meliwat diatas jalanraya tanpa berkelambu.

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 12:46:00 AM GMT+8

    Sekeping Gambar yang cukup membawa maksudnya berbanding sejuta kata-kata yang tidak langsung membawa sebarang makna lebih2 lagi dengan katafatwa Ajis yang hanya dibutatuli diterima oleh Lee Kuan Yew,DAP,PKR dan sejumlah ahli PAS bolong yang bermuka2. INi dikatakan berfikiran diluar pusat dan tertumpu diJUbur. Hooray Laknatlah semua yang suka melaknatkan orang sesuka hati emak bapa dia..........

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 12:46:00 AM GMT+8

    Wahai The Unspninner,

    igt lh hri ini

    Bulan Rabiulawal bermaksud bulan dimana bermulanya musim bunga bagi tanaman. Mengikut kebiasaannya di Tanah Arab, sewaktu bulan Rabiulawal pokok buah-buahan mula berbunga dan seterusnya berbuah.

    Maka nama bulan ini diambil sempena musim berbunga tanaman mereka. Dan setelah kedatangan Islam, Rasulullah saw telah mengekalkan nama Rabiulawal ini sehinggalah sekarang.
    ......................
    apa semua puak2 mu merepek ni. insaflh ke jaln benar.. moga tuhan tunjuk hidayt pada mu.. dan gua hrp mug buang lh gambr tu.. tak dok akal lh. biar gok cerdik skit. orng lain edit jugk gambr tpi x lh mcm gambr mu yg keterlaluan.. jgn gok jdi mcm budk2 berigus

    jahil btul mu ni. mayamg bang dok? his2

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 1:08:00 AM GMT+8

    Siapa puak2 yang merepek. Siapa yang harus insaf? Siapa yang tidak berakal? Siapa yang tidak Cerdik? Apa, kamu buta akal,buta cerdik,buta insaf dan buta segala-galanya? Siapa sebenarnya yang memulakan kesesatan dan penyesatan ini. Perkara yang tidak betul dibetulkan dan yang betul dijadi tidak betulkan. Mengapa harus dilihat dari satu sudut sempit memuliakan orang hanya dengan gelaran. Jika sekumpulan masyarakat mahu muliakan sianu sianu teruskan tiada siapa menghalang. Tetapi bagi lain melihat sianu sianu telah menyimpang dan sesat maka mereka hanya menegur tetapi jika teguran mereka tidak mahu langsung diberi pertimbangan mengapa harus puak-puak menyokong mahu memberi nasihat pulak.....semoga anda diberi hidayah dan petunjuk oleh Allah s.w.t. apa sebenarnya kebenaran...Amin

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 1:19:00 AM GMT+8

    Nik Aziz dah melawat Anwar kat mahkamah.

    Bila nak melawat Sultan Kelantan?

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 1:53:00 AM GMT+8

    hehehhe..ate...otak Nik Ajis dah jd najis sebab asyik kena kencing dan liwat oleh Al-Juburi..mmg bangang punya lebai Nik Ajis...cakap macam ulau dalam semak..berbelit2 mengalahkan keling pariah!!

    Entah ler..aku dari dulu lagi tak pernah anggap Pak Lebai bodoh ni seorang Ulamak pun tp ulau dalam semak ada....90% kata2 yg keluo dari mulur NIk AJis entah apa2 malah most of the time menampakkan kebodohan tahaf mongolism!!

  • House PK says:
    February 27, 2010 at 2:02:00 AM GMT+8

    TAHNIAH UNSPINNERS! ANDA SUDAH MENJADI JUTAWAN!

    HEBAT BETUL UNSPINNERS NI! TABIK SPRING, LETS BRING DOWN ALL THE PENGKHIANAT NEGARA!

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 2:03:00 AM GMT+8

    Nik Aziz pergi melawat Anwar Al-Juburi kat mahkamah. Nasib baik tak kena liwat..

    Tapi Anwar suka bontot muda. Bontot tua kemut tak best. Kalau pakai KY Jelly lagi tak best.. pasal dah longgar

    Rasa2 tak boleh menang je nak civil court je, mula la nak pakai undang Islam guna Kazaf, mesti ada 4 orang saksi..Mana nak cari 4 orang saksi yang waras dan beriman..

    Tak kan 4 saksi nak duduk tepi katil tengok adegan liwat Anwar Berahi. Lepas tu tanya saksi kat sebelah. Sah? Sah Sah..Tolong sain kat sini encik..

  • rauna says:
    February 27, 2010 at 2:24:00 AM GMT+8

    pork nik ni kalau cakap 10 perkara, 11 yg tak betul nyer..hanya siamang jea yg paham hati budi dia..

  • jibaouk says:
    February 27, 2010 at 2:53:00 AM GMT+8

    perghhhhh....
    da takde aper nak balun

    semer kowang dah tutuhhhh
    lain kali jer la

  • Ampatuan Jr says:
    February 27, 2010 at 3:58:00 AM GMT+8

    Isk...brutal betul la gambor tu! sama mcm gambor si gajah DAP meliwat keldai PAS tu hari.You all ni memang kreatif giler.....
    Come to think of it- Do we have an active serial 'JUBORER' amongst us? If so, what happen to the victims,the JUBOREES'? I think their number is big enough now to form a small but special association called "ASS-(Anwar's Sodomized Society)...just an idea mate,thats all.

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 5:51:00 AM GMT+8

    rupanya masih ada pengikut "buta" pada n.ajis kat sini...
    kroni n.ajis kot atau tukang angkat taik n.ajis...

    gw sentiasa dibelakang The Unspinners,House PK dan yang lainnya..

    pengkhianat bangsa dan agama MESTI dihapuskan !!!

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 5:55:00 AM GMT+8

    x supply sama ker KY JELLY kat bro jeffry damien kite ni. kan ade pulak cerita 2/3 x boleh berak ni. hati-2 dlm lock-up tu.


    -mamat jambu-

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 10:12:00 AM GMT+8

    hehehhe..muka Nik Najis tuh cam teran taik ke menahan taik dari keluo? kah kah kah

    Kena sondol dgn Anwar sampai Nik Ajis jadi bahalol!

  • cikoi80 says:
    February 27, 2010 at 11:49:00 AM GMT+8

    stadyyy SPIN nice picture...
    mmg patut pun gambar tu ...biar tekejut sket , mati tekejut pun lagi bagus....NAMA JE TOK GURU, TP perangai mengalah kan peliwat ... NAMA je ULAMAK , tp sifat macam ULARMAK....

    N.AJIS baru kena SPIN sket dah report polis ,dah nak saman..

    SAMAN LAH SPIN KALO BERANII NIK AJIS..SPIN KALO TAK BERANI TAKKAN DIA NAK BUAT PIC CAM TU....stadyyy SPIN....

    hahahah PENAKUT...tahu pun marahh ,tahu pun sakit hati..demo dulu dok kutuk TUN MAHATHIR , buat gambar tak senonoh ..buat tu buat ni..COOL JE org tua TU, tak mudah melatahh macam KO N.AJIs....tak ada pun nak saman2...ini baru layak digelar seorang pemimpim yang berkarisma walaupun tak bergelar tok GURU...macam MU N.AZIS

    HAL DI KELANTAN PUN KO TAK LEH NAK SETEL DOWN MENYIBUK JE NAK JAGA ANWARPELIWAT TU...JANGAN BERLINDUNG LAH DI SEBALIK TOPENG TOK GURU TU...SESUNGGUH NYA ALLAH MAHA MENGETAHUI ...WAHAI NIK AJIS!!

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 1:11:00 PM GMT+8

    saya suka ngan gambar beruk 2 orang tu. Cadangan supaya bamgar tu buat t-shirt, cendera hati atau banner gantung tempat yang stratigik supaya beruk ni sedar diri sikit

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 1:23:00 PM GMT+8

    Nik Ajis kata, 50 MP Australia tu bukan campurtangan dalam hal ehwal Malaysia, cuma menyatakan 'sokongan' pada si Anwar.

    Disitulah nampak 'pembelitan' taraf ulamak si Nik Ajis ni. Kalau taknak campurtangan, sokong ke taknak sokong tu benda apa? Sokong menyokong itulah orang panggil CAMPUR TANGAN...!

    Dahlah gitu.., pandai2 pulak MP2 ni mintak kerajaan Malaysia gugurkan pertuduhan terhadap si Anwar..

    Tak campur tangan lagi macam tu?

    Kalau aku kata Nik Ajis pembelit-taraf-ulamak, meroyan abih puak2 PAS !

    Aku mahu cakap;
    'Si Anwar bukan dituduh meliwat.... dia cuma dituduh memasukkan zakarnya kedalam dubur Saiful.'

  • jon says:
    February 27, 2010 at 4:08:00 PM GMT+8

    NAJIS NIKMAT tu msti stim gila la bila cifut babi tu dok hantam kat blakang..bravo najis..bravo najis.. now ULAQmak2 PASsial ni straight to the hell.......

  • jon says:
    February 27, 2010 at 4:15:00 PM GMT+8

    "" Anonymous said...

    Wahai The Unspninner,
    Semoga kamu dilaknati Allah, dihumban ke dalam api neraka dan diazab sezalim-zalimnya oleh Allah s.w.t. Aminnn

    February 26, 2010 10:46:00 PM GMT+08:00""

    INILAH CONTOH ORANG2 SESAT.. PASAI PA GUA TENDANG PAS JAUH2 SEBAB NI LA.. PAS PARTI YANG MURTAD 100%...

  • Kenn says:
    February 27, 2010 at 11:28:00 PM GMT+8

    If years ago, TGNA was quite a respectable person, how come today TGNA become otherwise? What has happened?

    Do look what have come out from the mouth of TGNA of late. Cant you see the difference of now and then?

  • HeroTamil says:
    February 28, 2010 at 12:10:00 AM GMT+8

    Bro Kenn,

    To answer your QUESTION...
    First and foremost..sebagai yang ada ilmu agama, bila ada yg hendak mendoakan keburukan sesama Islam..he should have STOP it... but no...dia ikut sekali.... yep!! dia doakan kejatuhan seorang Islam yg lain...Tun M, sedangkan di patut menyarankan bersolat hajat mencari kebenaran.
    Kedua... Bila seseorang yg ada ilmu agama MEMBUKA NIAT sanggup berkawan dgn Syaitan... SYaiatan takkan nak datang ke depan,seraya menegur..."Hi...i am SATAN, you ask for me??"

    These are things HE himself ask for....and ALLAH kembalikan semuanya pada dia.

    NOPE..he is never ulama, hanya seorang yang ada ilmu agama..seorang USTAZ...Cikgu...!!

  • Kerana Allah says:
    February 28, 2010 at 11:14:00 AM GMT+8

    HATI2 BILA KETUK KEYBOARD. TAKUT NANTI NIK AZIZ NGAN NAJIB MASUK hotel 5bintang. KITA MELOPONG JE. ANUAQ dpt 1st Class lagi.kita plak terpaksa amik dosa meliwat dia..pasai apa.Pasai kredit CELCOM dah habih..THE UNSPINER..aku sokong ANUA dan PAS suatu masa dulu atas dasar PRINSIP.Harap Kita BN or PR elak guna 'kafir','murtad' n sgala yg hampir2 syirik. AKHRnya kita nk masuk syurga.WAT APA buang2 kredit CELCOM! hati2 bila menaip!

  • Anonymous says:
    February 28, 2010 at 5:55:00 PM GMT+8

    ALAAAAAA CIANNYO LAAA POK NIK, SAPA KURUH KRING DI ANU ANUKAN

fda

Link2Me WeLinkBk (254)