Saturday, February 27, 2010

UNSPIN: Bohong dan fitnah Khalid Gagap terhadap YBK terdedah!!!

Sila ikuti video penerangan Pengerusi Dato Zainal Sakom pada hari Rabu lepas berikut:


Untuk membayangkan berapa ruginya kawasan Serendah dengan sikap angkuh Khalid yang sudah di Nizarkan oleh exco2 DAP dan bukan melayu, sila lihat video kampus UitM Serendah yang pasti membangunkan Serendah dan menyelesaikan masaalah tertangguh kawasan itu.


Selain pembohongan tersebut, Khalid telah membalas press conference Dato Zainal untuk menyaman dengan mendedahkan satu lagi pembohongan dalam satu kenyataan rasmi sini seperti berikut:
Pengerusi YBK, Dato' Zainal Abidin Sakom didapati memiliki saham terbanyak dalam salah satu syarikat yang dilantik sebagai pemaju tanah iaitu Syarikat Tenaga Ehsan.
Benarkah syarikat Tenaga Ehsan kepunyaan Zainal Sakom? Bukankah ianya kepunyaan Dato Kamarul Ariffin, classmate Anwar di MCKK yang juga ahli Parlimen PKR dari Telok Kemang?

Lihat sini dimana Dato Kamarul disaman oleh seorang bernama Mohd Yusof kerana tidak menyelesaikan pembayaran pembelian saham syairkat berjumlah RM4 juta.

Zainal adalah Trsutee YBK dalam banyak syarikat.

Saman aja Khalid tu ustaz ... biar dia teruih jadi bisu.

5 comments:

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 8:53:00 PM GMT+8

    Saman je..juta-juta eg. 100 juta. kalu menang berbaloi. pakat dengan loyer 50 ..50..senang cerita. kalu menang. Oleh itu loyer fee kira tak perlu..
    kalu tak nak duit tu nanti...sedekahkan kepada mesjid..dan anak yatimm..

  • Senjaliza says:
    February 27, 2010 at 9:02:00 PM GMT+8

    Dr Halimah Ali N.45 kata pula YBK Yayasan Bapa Kamu....bertanggungjawabkah pendekatan pemimpin sebegini? Atau YBK memang diremehkan pemimpin seperi dan sewaktu dengannya?.

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 9:44:00 PM GMT+8

    Khalid Dangdut secara perlahan-lahan telah musnahkan bangsa sendiri kerana ingin kekal berkuasa. Mara tu untuk siapa belajar, bukan ke anak cucu Khalid Dangdut ke atau anak cucu Ronnie Liew.

    Khalid Dangdut kena sedar lah sikit, kamu tu tidak akan tongkat langit selamanya. Kena ingat bangsa sendiri dulu. Selangor tu dulu ramai jugak Melayu dok dibandar tapi kini dah mula kena sisih dengan projek sulit DAP tu.

  • jibaouk says:
    February 27, 2010 at 11:17:00 PM GMT+8

    berlawan dengan Allah kita tau saper yg menang

    berlawan sesama manusia belum tentu kita tau

    tentunya ALLAH tidak berkati Yahudi merampas tanah Palestine

    apatah lagi perampasan berkaitan anak2 yatim

    Kalid Ya#@$%

  • bdk sg boya rwg says:
    February 27, 2010 at 11:56:00 PM GMT+8

    kahlid gagap ni ada je nak cari pasal...saje je nk susahkan diri dia dan busukan nama dia,padahal anjing exco yg bg arahan...bodoh2 kalid gagap...buat dato zainal saman je apa tggu lg...biar gagap terus bisu

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)