Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, February 27, 2010

UNSPIN: Anwar Menipu Gunakan Nama Yusof Qaradawi.....Hina Sungguh.


Lidah rasmi Pas, Harakah melaporkan kenyataan Anwar Ibrahim bahawa ulamak Salafi terkenal dari Mesir, Dr. Yusuf al-Qaradhawi sendiri telah meminta agar kes liwat yang dihadapi Anwar digugurkan.

Hebat betul Anwar kerana ada ulamak besar yang sudi memohon bagi dirinya walaupun ulamak itu sendiri tidak berada di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008, iaitu ketika liwat dikatakan berlaku.

Jadi Qaradawi pastinya tidak tahu 100 peratus sama ada Anwar meliwat atau tidak pembantunya.

Namun, bukan itu yang penulis tertarik sebenarnya.

Dalam isu liwat II ini, seperti juga liwat I dahulu, sokongan asing terutama Yahudi dan proksi-proksi mereka seperti di Australia ke atas Anwar adalah amat tinggi sekali.

Cuma yang penulis pelik, Anwar berkata Qaradawi dengan mengatakan ulamak itu meminta kes liwat digugurkan, tetapi tidak ada satu pun agensi media yang carry atau melaporkan berita itu.

Cuma Harakah sahaja yang dapat kenyataan itu.

Dengan kes liwat II menjadi perhatian dunia dan mendapat sokongan luar, kalau betul Qaradawi membuat kenyataan meminta dakwaan liwat digugurkan, maka sudah pastilah hangat di serata dunia kisah itu.

Tapi penulis tak nampak pun agensi berita-berita asing ternama dunia seperti AFP atau Reuters membawa ke tengah kenyataan tersebut.

Al Jazeera atau CNN dan yang lain-lain pun tidak melaporkan kenyataan yang pastinya memberikan Anwar satu kelebihan jika benar ia disebutkan.

Malah, laman web Yusof Qaradawi sendiri pun tidak ada menyebut apa-apa mengenai Anwar atau tuntutan kepada kerajaan Malaysia supaya mengugurkan dakwaan liwat tersebut.

Pelik bukan? ....kenyataan begitu berharga tidak diketahui media dunia tetapi Anwar tahu.....

Atau Anwar ini yang duk jaja nama Qaradawi sana sini? Suka hati sahaja menggunakan ulamak untuk kepentingan diri sendiri.

Kalau tengok pada bukti yang ada sekarang ini...nampaknya begitulah kot.

Untuk selamatkan diri, Anwar boleh sahaja jual nama ulamak terkenal seperti Qaradawi pun.... tak terperanjat pun. Kalau umur 60-an masih boleh meliwat, apatah nak jual nama ulamak kan?

Kalau betul Qaradawi pendirian demikian, dia boleh berhubung dengan kerajaan Malaysia dan meluahkan pandangannya...kenapa beliau tidak buat begitu?

Belum tentu pendiriannya akan diterima, tetapi dia boleh lah cuba ikut saluran formal.

Beliau boleh buat kenyataan kepada media Mesir paling kurang pun.

Tetapi tidak ada pun setakat ini....

Tiba-tiba, Harakah boleh pulak letak di muka hadapan dan salah satu baris beritanya ialah "kata Qaradawi kepada Anwar".

Sah sah Anwar mereka dan menipu kenyataan itu. Harakah pun babit sekali menipu.

Sudah lah meliwat....jual nama ulamak pulak......hinanya insan bernama Anwar Ibrahim ini.....

Tak takut dengan pembalasan tuhan ke Anwar Ibrahim ni?

Sumber: Malaysia Instinct

14 comments:

  • mahpooosss says:
    February 27, 2010 at 9:39:00 AM GMT+8

    Aku memang tau pun yang anwar hanya menipu. Itu lah gaya anwar bila berceramah depan penyokong pas. Depan penyokong pas, ceritalah ulamak sokong dia, depan dap, dia cakap tuhan budha tepon dia, depan india, dia cakap mimpi gandhi datang cium tapak kai dia.
    Hahahaha. Depan kadazan mahu dia cakap dia jelmaan jesus pulak.

    anwar - manusia penipu. dia sakit otak sebenarnya. aku rasa buleh buat cerita spesies orang minyak.

    ANWAR ORANG MINYAK

    Satu hari anwar telah didatangi syaitan semasa didlam penjara. Kemudian anwar telah memohon kepada syaitan untuk menjadi PM dengan syaitan tersebut. Syaitan bersetuju untuk menunaikan permintaan anwar tetapi ada syaratnya. Anwar kena liwat 10 orang anak teruna sunti. (kapal singh tidak boleh dikira)

    Setelah keluar penjara maka mulalah dia menjalankan operasinya. Akhirnya dia telah ditangkap oleh orang kampung ketika cuba meliwat seorang teruna dikampung semerah padi. Setelah didakwa doktor telah mengesahkan bahawa anwar mengalami sakit mental yang teruk.

    Akhirnya dia telah dihantar ke hospital bahagia. Maka berbahagilah anwar disitu. Menjadi PM dihospital Bahagia tersebut setelah melakukan rampasan kuasa melalui pertandingan lompat katak. Setiap hari dia menggubal pelbagai undang-undang dihospital tersebut. Antaranya undang-undang anti-lompat katak. Sesiapa yang cuba melompat katak, akan dihukum liwat sepuloh kali. Begitulah hebatnya manusia bernama anwar.

    tamat.

    anwar dalam cerita ini rekaan semata-mata. tiada kaitan dengan yang hidup atau dah mahpoosss. Wakakakaka

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 10:03:00 AM GMT+8

    Bro Unspinners, apa nak heran....isn't he the famous CHAMELEON!!

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 10:05:00 AM GMT+8

    ANWA NI KENCING PONG TAK BASUH... PENGANUT PAS DUK NGANGA MULUT MINUM AIR KENCING NUAR

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 10:07:00 AM GMT+8

    Kaki peliwat macam Al-Juburi nih mana ada takut dgn hukum Allah..kalau dia takut dgn hukum Allah tentu dia tak meliwat!!:)

    Lagipun kalau ikut agama lain2 yg liberal nih kalau mati tuh kan REST IN PEACE...sebab tuh dia tak heran setakat kelentung nama Yusuf Qardawi tuh pada dia apalah sangat...

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 10:57:00 AM GMT+8

    Anwar ni memang sanggup lakukan apa saja untuk menjadi PM.

    Dia sanggup menggunakan Ulama2 besar untuk menyokong dirinya.

    Dia sanggup di ISA kan semasa menjadi ketua pelajar dulu.

    Dia sanggup ditumbuk matanya sehingga lebam oleh Ketua Polis Negara yang penting hajatnya jadi PM tercapai.

    Dia sanggup masuk penjara 6 tahun semata2 nak mengejar impiannya.

    Dia sanggup biarkan isterinya dan anak2nya malu apabila dia dituduh meliwat bukan seorang tapi berorang2 dan berkali2.

    Dia sanggup dituduh agen Yahudi, Amerika, Cina dan sebagainya kerana teringin ke Putrajaya.

    Kepada Anwar Ibrahim, sudahlah tu. Mengaku saja kalah. Umur pu dah tua. Pasni mesti punyer kena penjara. Tak kira liwat tu betul ke tidak.

    Kepada rakyat Malaysia, ingatlah Anwar Ibrahim sebagai sejarah negara kerana dialah satu2nya manusia yang sanggup melakukan apa saja untuk jadi PM yang mana belum ada PM yang sanggup lakukan semua itu untuk jd PM.

    fazli salleh

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 10:58:00 AM GMT+8

    Muking lah aku tengok Anuar ni sudah hilang (NUR ISLAM NYA)Allah telah padamkan nur nya sebab tu Anuar ni macam hantu raya tergantung antara langit dan bumi ugama Allah dipermainkan Anuar tidak rasa malukah dengan pencipta nya ia itu Allah.sepatut nya kita berserah kepada nya bukan menghinanya Kenapa lah kau jadikan dan kau cipta manusia saperti Anuar sepatut nya sudah lama kau cabut nyawa nya dari pada dia terus membuat dosa dimuka bumi ini.

  • ANTI BOSNIA mati bramai2 says:
    February 27, 2010 at 11:36:00 AM GMT+8

    fazil saleh..aku paham pasrah.. mengecewakan..Aku Penyokong Yang Super Anuar. Hilang brhari2 disangka Dtangkap polis. aku anti krjaan. aku anti sunguh MAHAZALIM..mimpi pun MAHATIR SILA LETAK JAWATAN..Tp keadaan brubah .APB DIApulak main POLITIK MAHAZALIM.aku sokong dia pasai apa? pasai PRINSIP!! dia telah KORBAN prinsip yg jadi SYARAT IDOLARISM itu

  • Anti Bosnia 2 says:
    February 27, 2010 at 2:39:00 PM GMT+8

    komen PERTAMA tu wa tabik la...SATU SAJA NAK CAKAP NG ABANG ANUAQ : ORANG TAMAK SELALU RUGI. ORG KEDUA YG JEJAK LANGKAH DIA IALAH KJ. TERLALU SGT TAMAK..BANGSA KO, AGAMA KO SENDIRI TURUT RUGI...

  • jon says:
    February 27, 2010 at 4:04:00 PM GMT+8

    kemarin gua saja2 la usha tabloid HaparakDaily ngan SUARA sUMbAnG keAdilan, yang haprakdaily baguih pnya dok auta pasal ulamak al-azhar ni ULAQmak2 PASsial ni mmg suka konek nuar ni ye..yang tabloid pkr lak dok spin pasal isu lewat2 kan kes liwat ni, mcm bangang la plak penulis2 tabloid2 ni, satu dunia tau kes cifut babi ni, satu dunia tau cifut babi n de geng suka liwat2 kan kes,nmpak sngat la sapa yang mnyokong puak2 PR the dajjal ni mmg tak brsyukur atas nikmat ALLAH S.W.T,diaorg tak guna akai pikiran...(gua pun bangang gak dulu sbb taksub ngan PASsial ni)

  • Anonymous says:
    February 27, 2010 at 9:24:00 PM GMT+8

    MUTAKHIR INI KEDAPATAN KAUM PASPISPUS INI TIDAK TERGAMAK UNTUK MENGAMINKAN DOA UNTUK "KESEJAHTERAAN" CIFUT BABI, KAUM LAKNAT NABI NUH INI.

    CIFUT BABI DOK SERONOK MELIWAT LIWATAN,. APEK NIK AH JIS DOK MELELEH AIRMATA DAN HINGUS MINTA DOA AGAR TUHAN PASPISPUS KASI AMPUNKAN DOSA CIFUT BABI.

    CUMA APEK NIK AH JIS BELOM TERIMA HIDAYAH BAHAWA JIKA NABI MUHAMMAD SAW MASIH HIDUP, NESCAYA BAGINDA PUN AKAN MENGATAKAN CIFUT BABI TAK BERSALAH DAN KES MAHKAMAH DIGUGURKAN.

    APEK NIK AH JIS LAYAK DICALONKAN SEBAGAI MANUSIA GENIUS DUNIA.
    SYABASSS

  • marilyn says:
    February 28, 2010 at 1:58:00 AM GMT+8

    apa kata klu cadangkan yusof qardawi ni dtg malaysia sekali lg, pastu minta dia jd saksi utk saiful & anwar bersumpah.

  • Anonymous says:
    February 28, 2010 at 10:30:00 AM GMT+8

    Kenapa takk mintak sokongan Pope Benedict ke ? Sai Baba ke Ayah Pin ke Rasul Melayu ke?

    Paling afdal sekali mintak sokongan Elton John..he he he

  • Nasihat Utk kita2 Semua says:
    March 2, 2010 at 6:40:00 AM GMT+8

    SAUDARA SEMUA..elakan guna 'TUHAN PAS' .Walau sya faham mksudnye..jauhkan syirik walau sebesar habuk pun..nsihat untuk sy juga. JGN TERLALU GEMBIRA pasai NIK DAH UBAH doa Mintak KEAMPONAN utk Anua -boleh rujuk blog Unspiner

  • Anonymous says:
    March 8, 2010 at 9:40:00 PM GMT+8

    Dr Yusuf Qardhawi lebih arif, masakan ia mengambil pandangan dari orang munafik dan fasik !

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)