Greetings

Tuesday, February 23, 2010

UNSPIN: Anwar guna pakar DNA dan forensik luar negara untuk main wayang


1. Kes liwat AnWAR tetap diteruskan biarpun permohonan beliau mahu 'disqualify' hakim akan didengar keputusannya hari. Semalam juga AnWAR umumkan lantik 3 orang pakar forensik dan DNA asing. Berjela-jela biodata pakar berkenaan yang dilampirkan kepada pihak media. Dua orang dari Australia dan seorang dari India.

2. AWAS! Sekali lagi AnWAR cuba memanipulasi minda masyarakat yang kian tahu tembelangnya. Pelantikan tersebut tidak membawa sebarang erti. Pelantikan ini hanya mahu menunjukkan 'gah' di kalangan penyokongnya beliau punya sokongan antarabangsa. Hakikatnya 3 orang pakar ini tidak akan memberi keterangan di mahkamah.

3. Tujuan kehadiran mereka juga tidak dinyatakan oleh AnWAR. Mahkamah juga tidak memerlukan kehadiran 3 orang pakar ini namun tidak akan melarang samasekali kerana hak AnWAR mendapat perbicaraan yang adil dijamin dalam perlembagaan negara. Memang AnWAR mahu sentiasa gambarkan dirinya cukup teraniaya...

4. AnWAR secara halus cuba menggambarkan bahawa para doktor pakar dari Malaysia yang akan memberi keterangan berkaitan DNA nanti 'bias' atau berpihak kepada kerajaan. Inilah modal beliau. Harus diingat para doktor samada kerajaan atau swasta menjunjung tinggi profesionalisma dan etika perkhidmatan.

Baca seterusnya di blog X-PKR sini

Kami The Unspinners cuma nak tahu siapa bayar ketiga-tiga mereka. Adakah dia sebahagian dari perk kerajaan Selangor kepada Punasihat Ekonomi Selangor?

Dr Porntip yang dikatakan Khalid sebagai percuma tak ada bayaran apa-apa tapi dalam DUN kata bayar. Siapa tukang ambil bayaran untuk Porntip? Siapa pula tukang ambil bayaran untuk bayar tiga pakar yang sanggup diwayangkan.

24 comments:

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 2:32:00 PM GMT+8

    2 ekor tu sah2 muka CIA. dlm badan penuh wayar tuhh.

    satu lagi dari india, dia terpaksa ambil cuti dari jaga lembu.

    joe

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 2:38:00 PM GMT+8

    dulu masa sodomy01, nuar ada bwk pakar luarr gekkk...

    tapi bila dua2 pakar luar dah sahkan DNA nuar dan samsidar mmg ada atas tilam.

    puak2 pkr/pas masih tak mau caya gekkk....

    kali ni dari iras2 muka CIA ni dah kompom nak spin DNA nuarr...

    mcm kes dr.prontip mak ayam....

    tu yg nuar nyorok kat kedutaan turki tuhh...sbb nak mintak tolong CIA...

    senang sangat nak tau strategi nuarr nihh..

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 2:46:00 PM GMT+8

    entah pebenda la si juburi al-BABI dah kelentong dengan mamat3 ekor ni. silap2 kalau dorang mintak bukti-bukti dari pegawai perubatan kerajaan dan DNA yang mereka ada sudah tentu 3 ekor ni menyumpah seranah si juburi gay ni.

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 3:00:00 PM GMT+8

    point no 4 tu betul sangat la. pakar kerajaan mesti lah sebelah kerajaan malaysia, tak kan nak sebelah nuwar pulak. nuwar ni mmg dah bersalah, confirm main bontot punya mmg tak masuk akal nuwar tu tak main bontot. mmg masuk neraka punya nuwar tu. saiful tu pulak org baik, tak berdosa langsung. silap2 dia tu ulama' mana ko tau. tak caya tanya org umno

  • Aspirasi says:
    February 23, 2010 at 3:05:00 PM GMT+8

    Bro.. mana ada benda free sekrang.. semua kena bayar... kita cabar anwar umumkan berapa juta yang dia bayar pada mereka ni semua... dan dedahkan pihak mana yang bayarkan..

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 3:15:00 PM GMT+8

    Nuwar tu maksom oii. Ahli syurga, tak percaya tanya N. Ajis. Dia yang tentukan sape masuk syurga dan sape pergi neraka.

  • Kay Du Lac says:
    February 23, 2010 at 3:20:00 PM GMT+8

    The PKR supporters always blame the government of being pro-US. Now Anwar, their leader is asking forensic team from Australia to assist him. You see, what these people (PKR supporters) doesn’t realize is that Australia is somewhat very close with the US and some said that Australia is US’s eyes in ASIA.

    Getting help from Australia is same as getting help from the US, a country that the PR (PKR & PAS) hated so much.

    Do the math, Anwar is with the US, not just now. Since before he was the DPM.

  • PUTRA MERDEKA says:
    February 23, 2010 at 3:39:00 PM GMT+8

    anwar cuma bawa masuk ahli kelab gay dia ajer...anwar beb..anwar

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 3:46:00 PM GMT+8

    Pakar DNA luar tu,boleh sahkan DNA tu Anwar punya atau bukan.

    YES?NO?

    Lain2 nak kelentong,tak payah cuba2.

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 3:47:00 PM GMT+8

    Benar benar benar

    SIAPA yang bayar pakar pakar taraf antara bangsa ni hah?

    Trace the money trail and we will know who has vested interests in destroying the image of Malaysia.

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 3:48:00 PM GMT+8

    Ohh ohh...

    macam cita Saddam has weapons of mass destruction kot?

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 3:55:00 PM GMT+8

    Tengok kes Dr Shahidan,di panggil buat post mortem kedua oleh wakil kerajaan Selangor dan Gobind.

    Tapi keputusan tidak menyebelahi mereka.

    Habis kena kutuk dan diperbodoh2kan oleh pengikut PR.

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 4:35:00 PM GMT+8

    hanya utk anuar berahim….

    “There’s no city in the world that comes out to cheer on its gay pride event quite like Sydney. On Mardi Gras night hundreds of thousands line the streets of Sydney to watch the colour, spectacle and outrageousness of the Parade.

    This year’s Parade takes place on 27th February 2010, starting at approximately 7.45pm though we advise you to get there much earlier.”

    hell airborne

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 4:48:00 PM GMT+8

    macam mana aaa kalo hasil forensik, dari 3 ekor lembu, sekor dari india & 2 ekor dari tah mana2 nih, selepas diaorang chek mengechek, sah memang ada DNA Anuwar... adakah anuwar suruh diorang bagi tau kat kita semua yg memang dia ada menjubori seipol... atau si Anuwar akan suruh 3 ekor lembu ni temberang kat kita....

    agak2 korang yg mana? :)

    -iceberg-

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 4:56:00 PM GMT+8

    Tricia Yeoh satu lagi punahsihat MB selangor meminta Dr Shahidan menjadi doktor bagi pihak kerajaan selangor.

  • Rahman says:
    February 23, 2010 at 5:00:00 PM GMT+8

    nuar ooooooh nuar....
    sampai bila anda nak terus merosakkan Malaysia ini?

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 5:03:00 PM GMT+8

    Nanti Anwar Ibrahim juga akan jemput pakar bontot, pakar sperm, pakar jelly, mcm2 lagi la pakar. Hanya utk beritahu yang sistem pakar di Malaysia tidak boleh dipercayai.


    -anwar-

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 5:40:00 PM GMT+8

    Anwar cuma nak tunjuk gah saja, tak itu pun korang tak perasan.

    BILA DIDAPATI BERSALAH ANWAR AKAN KATA:

    "Ente tengoklah, ini semua konspirasi BN, ana bawa pakar2 dari luar pun dia orang tetap kata ana bersalah, ini semua konspirasi!"

    HAKIKATNYA:

    Pakar DNA luar tu tak kata apa-apa pun, bahkan entah-entah depa kata:

    "Memang tak de salah, memang betul itu hang punya."

    Tapi kalau itu kata Pakar DNA luar tu, Anwar takkan cakap dengan orang, yang dia cakap dia 3 pakar DNA dengan dia tetapi konspirasi sengaja nak menjatuhkan dia.

    Itu pasallah dia bawak 3 orang tu buat wayang kat Malaysia.

    Ada faham ka?

  • Hashim says:
    February 23, 2010 at 5:41:00 PM GMT+8

    Papa Gomo & Saifol Bukhari difitnah......tak percaya! sila klik disini

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 6:51:00 PM GMT+8

    Napa tak panggil semua yg telah jadi 'mangsa' mat king leather ni utk beramai ramai jadi saksi kes sodomy2

    termasuk pelajar pelajar dulu dulu

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 7:20:00 PM GMT+8

    Anu-ar bertaubatlah!!

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 8:17:00 PM GMT+8

    ANUAR TAK AKAN MASUK PENJARA JIKAPUN DIDAPATI BERSALAH.

    CIFUT BABI MENJELMA MENJADI TAKSIN MALAYA.

    TUNGGUUUUUUUU....

  • Dee says:
    February 23, 2010 at 8:48:00 PM GMT+8

    akan terbukti jua akhirnya bahawa si nuar ni seorg gay. .tunggu dan lihat. .

  • Anonymous says:
    August 8, 2011 at 12:45:00 PM GMT+8

    Keterangan dua mangkok hayun nanti beritahu sepatutnya masa lancak kotel penjuburiti ayaq money disapuhkan pada jubur lembu tapi tersalah ijerk kepada mangsa

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)