Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Thursday, February 25, 2010

MYSTERY: Diluar pandangan ramai, Khalid & Eli Wong gesel apa?

Gambar bawah ni gambar Chinese New Year tahun lepas:



Gambar dalam Majlis-Majlis yang mereka kelihatan rapat.






Video bawah ini gambar mereka bergesel lagi dalam Majlis Tahun Baru baru2 ini.


Gambar ini lepas office dan kelihatan begitu mesra. Dengarnya Eli WOng selalu masuk lambat mesyuarat exco, tapi Khalid tak marah langsung.


Eli Wong bujang tu satu hal. Si Khalid ni macam mana pula. Dah pergi Haji. Di pejabat ada Rahimah sexy-tery dari PNB. Puan Sri di rumah pula.

Dikhalayak ramai mereka berdua dan bergesel, apa pula bila jauh dari pandangan ramai?

21 comments:

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 11:44:00 AM GMT+8

    khalid nak merasa apa yang helmi sudah lama rasa ...

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 11:48:00 AM GMT+8

    rugi kau eli ... punai khalid kecik. perut dia besar, punai kecik

  • bdk sg boya rwg says:
    February 25, 2010 at 11:50:00 AM GMT+8

    khalid gagap pun ada nafsu beb...dia nk gk try gna ky jely tu cmne...hahahhaha

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 12:01:00 PM GMT+8

    tak baik pitnah org, bro!!

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 12:05:00 PM GMT+8

    Orang tanya tu ..

    khalid sendiri tak jaga tertib di khalayak ramai.

    Dia juga yang menarik sangka buruk.

    Sekurang2 di tanya.

    Untuk kebaikkannya juga.

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 12:40:00 PM GMT+8

    Pundek lah. Nak tahu cerita senang aje. Pi tanya itu budak Helmi apa pasal dia upload gambar Eli Bogel di Internet? Pasai apa Helmi gitu marah kat Eli sampai nak malukan Eli gitu teruk sekali? Jawapannya sebab Eli tong sampahkan punai Helmy utk diganti dgn punai baru. Punai MB. Kecik besaq dia tak kisah. Yang besaq itu jawatan. Punai Helmy besaq tapi kalah dgn jawatan MB yg lagi besaq dpd punai Helmy. Dalam gara-gara hidup jawatan lebih besaq dpd punai, walaupun punai besaq.

    Ingat baik-baik ya anak-anak semua. So pi lah tanya Helmy pasai apa dia gitu marah kat Eli sampai nak tayang gambar bogel Eli kpd satu dunia? Helmy pun ahli PKR juga. Apa ke jadah Helmy sampai sanggup malukan parti gitu? Di situlah terletak jawapan jika cerita Eli & Khalid ini fitnah ke bukan fitnah.

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 1:06:00 PM GMT+8

    pasaipa cita punai ni?

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 1:22:00 PM GMT+8

    SESEKALI TGK ELI NI GERAM JGK AKU..KALAU SESAK JALAN..TP DIA MANA PANDANG KAT AKU..TAPI RAMAI WAKIL RAKYAT PR YANG DOK TARUH HATI KAT SI ELI..TAK CAYA TRY LA TNYA...CUBA TNYA NIK AZIZ DIA TERINGIN TAK?KALAU TAK TERINGIN DIA BKN JANTAN LA...SBB DULU DIA BKN MAIN MARAH LG PASAI GAMBAR BOGEL SI ELI NI...

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 1:38:00 PM GMT+8

    khalid tu gay la...sama mcm nuwar...mmg dia tak pandang eli tu. tapi kalau dia nak kat eli pun apa salahnya...quota dia ada lagi. kan khalid tu islam. boleh lah tambah sorang lagi umat kalau eli tu masuk islam. think positive la jgn la jadi kayu.

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 2:03:00 PM GMT+8

    Kami mewakili pihak pelanggan kami, Punai Incorporated ingin memaklumkan bahawa istilah "punai" telah didaftarkan di pejabat copyright untuk penggunaan eksklusif Dato Seri Anwar bin Ibrahim yang membawa maksud "Peliwat Ulung Negara - Anwar Ibrahim".

    Sebarang kegunaan istilah tersebut tanpa izin dan kebenaran pelanggan kami boleh disaman gantirugi.

    Sedia maklum. Terima kasih.

    Capal puSing & Sons

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 2:06:00 PM GMT+8

    Anon 1.38

    Kalau kalid nak tambah ummah, dia patut kahwin, kongkek dan dapatkan anak dgn rahimah mistress dia dari pnb.

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 3:01:00 PM GMT+8

    anon 2:06:00 koni kapir la kau rase

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 3:05:00 PM GMT+8

    Khalid nak rasa juga ikan bawal ini asik makan ikan kembong je sesekali nak makan juga bawal putih muking lepas ni Khalid tak gagap lagi faham faham sudah lah Pihak Jais kena bertindak sekira nya ada maklumat tentang Khalid dengan eli ni.

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 5:06:00 PM GMT+8

    ~entahler...aku teringat cibai Cina tak basuh pun dah kembang tekak aku, camne ler sigagap ni sanggup, sebab tuh gesel2 je..hehhehe~

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 5:29:00 PM GMT+8

    eleh melayu bila cakap pasal halal haram mmg pandai...babi tak makan, tapi arak minum....kalau tak minum arak, puki cina jilat jugak. sudahla...aku dah masak dgn perangai puak umno & pas ni...semuanya hipokrit.

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 5:43:00 PM GMT+8

    Macam dah laki bini aja, ntah2 dah kahwin tak?

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 7:28:00 PM GMT+8

    Lama tak jilat puki cina. Pesal la kau sebut. tgh takde duit lak ni. :(

  • Anonymous says:
    February 25, 2010 at 10:54:00 PM GMT+8

    ada khalid mesti ada eli wong.

    cina dah pasang eli wong untuk kontrol dia.

    cina tahu dia boleh dikuasai kerana gagap.

  • jon says:
    February 25, 2010 at 11:44:00 PM GMT+8

    mamat gagap tu dh buleh la tu.. jilat jnis power kot mamat gagap ni

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 12:10:00 AM GMT+8

    kekawan,

    dulu aku pernah jilat pompuan cina. bau ikan beb - dia tak cuci. tapi tiap kali aku tusuk dia kata 'ayuh, ayuh, ayuh'. pompuan tu pompuan juga. kita kena jaga baik semua pompuan. tak baik lah helmi pi tayang gambar Eli Wong. jealous ke, putus cinta ke tak patut buat macam tu.

  • Anonymous says:
    February 26, 2010 at 12:22:00 PM GMT+8

    berdasarkan kamus bebas, punai juga dikenali sebagai konek dlm bahasa kebangsaan negara ini.
    dlm bahasa jawa pulak, punai juga diistilahkan sebagai kontol.
    panggilan manja bagi konek ialah 'NEK' dan panggilan manja bagi kontol ialah 'TOL'.
    oleh itu, seorang lelaki tua yg kuat merapu menggunakan agama utk membetulkan apa saja yg dicakapkan oleh kawan kafirnya memang sesuai dgn nama manjanya iaitu NEK.
    jika anda tersekat untuk membayar tol maka sesuai sekali tol itu anda bayangkan sebagai KONTOL yg sedang menjulur menunggu mereka yang mahu memasukinya.
    jadi saudara semua, jangan kita bergaduh kerana perkataan punai kerana ia tidak eksklusif kpd satu bangsa saja malah seorang lelaki di pulau pinang yg kononnya cukup berkuasa turut mempunyai gelaran manja diberikan isteri serta para penzina iaitu 'CAU' atau kepanjangannya 'LANCAU'. cuma yg tak besatnya, 'CAU' milik lelaki terbabit tidak dipotong dan sering digunakan secara tergesa-gesa kerana gagal berereksi dgn baik.
    kesimpulannya saudara semua, punai aka konek aka kontol aka lancau adalah bahasa universal utk barangan peribadi paling dihargai milik lelaki.
    bagaimanapun, utk penzina juga penjubor, semua nama itu tidak penting kerana yg penting ialah dpt berzina dan berjubor dgn baik apabila diperlukan.
    saudara semua, berlapang dadalah dan selamat membaca. semoga punai kita berada dlm keadaan sihat sejahtera hendaknya.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)