Tuesday, February 23, 2010

MYSTERY: Anwar's gay Australian Senator lover?

What else can we say regarding Anwar Ibrahim's peculiar friendship with certain foreign leaders.

And Robert Bob Brown, an Australian senator is one them. He is a definite and a proud gay living with his soul partner for the past many years.

Brown opposed the Howard Government's amendments to the Marriage Act in 2004, stating that "Mr Howard should relax and accept gay marriages as part of the future's social fabric"

He is also an atheist which make him thinks that he is not liable for punishment from god for all his gay sins etc. How convenience!

And all this gay and atheist issues makes us wonder, where did Anwar Ibrahim actually first meet Bob Brown?

Bob Brown is a 100% gay and Anwar Ibrahim is on trail for 'the basic concept of a gay couple will ended up doing in their life'.

But maybe the Anwar Ibrahim's politeness by asking Saiful Bukhari 'Can I Fuck You Today' could be thought by Mr Bob Brown himself.

Maybe?

Source: Minda Melayu Intelek

12 comments:

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 5:50:00 PM GMT+8

    Kepada ahlul2 Parti Ajaran Songsang dan pengikut2 Parti bermata Dajjal, cuba pakai otak kepala berjambul anda dan bertanya lah kepada CIFUT BABI, selama ini PKR dan pemimpin2 PKR, termasuk CIFUT BABI hidup dalam kemewahan, darimana hasil haram jadah dan dana berjuta juta. Darimana hasil haram jadah PKR dan CIFUT BABI, serta pemimpin2 tertinggi PKR dapat? Tanyalah kepada Kak Jijah selaku Presiden dan tanyalah kepada CIFUT BABI dan minta bukti, bagaimana beliau dalam kes Liwat bole mampu membayar lauyer2 berbaris yg handal dan mahal2, darimana beliau mampu membawa masuk pakar DNA dan forensik luarnegeri yg sudah tentu bukan percuma. Loe pikir lah sendiri. Kesian KAk Jijah walau secantik dan se seksi manapun, Bang Nuar tidak bernafsu, Bang Nuar tetap tergila gilakan jantan2, Bang Nuar tetap giankan dan dahagakan lobang taik, lobang najis, lobang jubor. Tak selera dgn Kak Jijah. Tetapi Kak Jijah sama seperti CIFUT BABI, pandai drama mama, sanggup mempersundalkan bangsa dna agama, demi kemewahan, rumah besau, kereta besau, katil besau, angan2 besau, yg kita rakyat semua sudah tahu hanya dgn menipu rakyat. pengakuan adik terangkat Bang Nuar, Sukma ada buat pengakuan yg mereka berdua telah melakukan perbuatan terkutok dan menjijikkan sejak pada tahun 76/77, sudah lebih 33tahun Bang Nuar sudah bergelumang dalam perbuatan terkutok dan menjijikkan, dan tak reti2 nak bertaubat. Kak Jijah sanggup bersungkongkolmenghalalkan Bang Nuar membuas nafsu serakah selama 33tahun sudah. Sampai bila anak2 bangsa harus menjadi mangsa liwat? Berapa ramai lagikah anak2 bangsa harus menjadi korban durjana liwat dan tidak dapat pembelaan, malah di hina? Di kata pembancuh kopi tetapi bekerja sebagai setiausaha sulit? Dikatakan pembancuh kopi tetapi diberi pejabat khas? Dikatakan pembancuh kopi tetapi di bawa keluar negeri? Insaflah dan taubatlah penyokong2 CIFUT BABI, janganlah merelakan diri anda dna keluarga ke kancah kekufuuran. Ingatlah agenda Yahudi dan komunis hanya untuk menghancurkan agama, bangsa dan negara. Bang Nuar bolelari dari mahkamah dunia, tetapi azab Allah dunia dan akhirat tidak bole terlepas. Harap2 Kak jijah dan Nurul serta adik beradik sedar dan insaf juga. KEADILAN for Saiful !!! Keadilan for anak2 bngsa !!!

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 5:55:00 PM GMT+8

    hehehhe....tuh salah satu sebab kenapa Al-Juburi sering keluar negara dan punyai ramai kenalan seperti nih...ate, kat luo negara depan bakang semua bole, xdosa, xsalah, tuh yg beriya2 menyibukkan diri kejap ke London, then ke US, pastuh ke Oz then fly ke HEAVEN!

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 5:58:00 PM GMT+8

    Heeee, geli nyer aku main dua-dua depan belakang. Cuci ke tak dia tu sebelum jolok depan main macam keretapi bersama dengan Mat Pakistan tu. ha ha

  • kecutelo says:
    February 23, 2010 at 6:14:00 PM GMT+8

    SPINNR... nko translate la pada bahasa MELAYU ..... bebelit-belit aku nak baca la kisah stubuh jubo ni...hehehehe

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 6:15:00 PM GMT+8

    Kes ini makin jijik.kita tertanya tidak kah anuar rasa malu dgn bawa orang luar campur urusan negara kita.mereka hanya tahu tudok kerajaan tidak adil.memburok kerajaan jadi kewajiban bagi mereka.raayat jadi mangsa tipu sana tipu sini untk mendapat sokongan.Kekuatan bangsa dan kesucian Islam terhakis,senantiasa d perlekeh olih musoh islam

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 6:48:00 PM GMT+8

    Itu hak asasi manusia lah bro. Apa hal yang nak halang kita orang. Kita tak ganggu pun korang semua. Malaysia memang teruk, semua tak boleh. Korang tak rasa lagi sedapnya laluan special tu. Tak tahu menilai seni kemut.

    Love Abang Anwar... poodah macam gampang! BABI punya CIFUT.

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 6:59:00 PM GMT+8

    Salam bro, biar betul takkan diaorang benarkan budak yang baru lahir tu didaftarkan atas surname Teoh?

    Apa nak jadi dengan pemimpin kita ni?

    http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/54145-beng-hocks-newborn-may-carry-fathers-surname-after-all

  • hahn says:
    February 23, 2010 at 7:53:00 PM GMT+8

    Adakah kerana gay Australia melalui pengalamannya dengan Nuar menyebabkan dia tahu sentuhan kemutan melayu lazat?.

    Anwar pun memperjajakan yang Malaysia adalah pasaran bontot yang masih belum di terokai yang subur di bawah alam semulajadi yang lebih bersih dari Australia dan pemalu pula. Auw!

    Anwar menyatakan hampir 100% orang lelaki Malaysia mati dalam keadaan 'dara' trangtangtang di bahagian belakang.

    Amat lah rugi dan terbuang dengan sia sia pada pandangan MP Ostolia itu.

    Anwar mempergunakan kepakarannya sebagai, SAUDAGAR JUBOR.

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 9:13:00 PM GMT+8

    hahahaha....sekali skala rasa jubo omputeh, asyik mentekedarah jubo sukmaa ajee...

    hahahaha...nuarr nuarr...bertobat la woii... sementara masih ada umo.

    joe

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 9:16:00 PM GMT+8

    lu tak penah main jubo lu tak tau bebb. wa tgk blue wa tau bebb. kalau anu lu kena air jubo. anu bleh keras cam besi bebb. hahahaha

    pakai ky jelly sbb tak mau taik melekat. hahahahaha.....

  • Anonymous says:
    February 23, 2010 at 9:19:00 PM GMT+8

    woii geli aku siott. tak selera aku nak main dgn bini aku malam ni. cehh.

  • Anonymous says:
    February 24, 2010 at 10:55:00 AM GMT+8

    lu orang ni mmg kayu la...apa je mmat ni bgtau korang pecaya...pakai la otak tu sikit...jgn la malas sgt...mcm mana melayu nak maju kalau lembab mcm ni.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)