Sunday, January 31, 2010

UNSPIN: Ronnie peliwat khincir misti talik balik lepot


Cina komunis *uki*ak atas ni sudah buat laporan polis terhadap The Unspinners kerana gambar di atas.

Si peliwat khinzir ini kata dia tidak percaya pada polis, SPRM dan kerajaan. Jadi dia tak mahu buat laporan. Dia tidak repot tapi dia suruh orang-orang komunis di Pandamaran yang sokong dia buat laporan polis. Dipercayai sampai enam repot. Memang penipu seorang peliwat khinzir tegar.

The Unspinners sudah baca Rocky Bru terbaru mengenai kenyataan "Dictator, Chauvanist dan Communist" Zaharain Hashim terhadap Lim Guan Eng. Pada pandangan Rocky, Lim Guan Eng belum beri respons yang memuaskan.



Kalau tak ada jawapan, betullah Lim Guan Eng itu pengganas komunis yang sikat rambut tepi. Bapak dia pun berperangai degil ganas dan pencetus huru hara macam komunis. Pendatang yang tidak hormat tuan rumah.

Oleh yang demikian, Ronnie Komunis patut tarik balik laporan polis terhadap The Unspinners kerana apa yang dikatakan adalah betul. Ngaku sajalah engko kecik-kecik bawak bekalan makanan untuk kasi pengganas komunis dalam hutan Pahang.

Komunis ajar kamu liwat khinzir hutan dan hati kering jadi gangster.

11 comments:

  • jon says:
    January 31, 2010 at 10:04:00 PM GMT+8

    anon 9:23:00 PM,

    hang ni aku tengok dari dulu lg mcm bangang, sampai hari ni pun hang tetap bangang, aku tau la hang suka mkn babi tp jgn la dok tunjuk kebangangan kat cni sbb aku rasa budak 6 thn lg pro dari hang, hang pi la pungkoq kapiaq2 DAP puas2, kami tak kisah kalau hang syok ngan DAP tu...
    jgn mara ar, nnti kena juai hehehe

  • hilbert says:
    January 31, 2010 at 10:12:00 PM GMT+8

    Hidup unspinners !

    teruskan perjuangan,

    berani kerana benar...

    sekarang komunis tidak berjuang dari hutan ke bandar tetapi dari bandar ke hutan, pasal tu lah mereka tu sedang giat memperaktikan undang-undang rimba sekarang nih...

  • Anonymous says:
    January 31, 2010 at 10:32:00 PM GMT+8

    Aku rasa NAPK is also a pig b*tthole loving commie chink

  • Anonymous says:
    January 31, 2010 at 10:51:00 PM GMT+8

    Ini ada sedikit permintaan : Jemputan umum ditujukan kepada semua lelaki lembut di Lembah Kelang untuk datang ke Mahkamah KL, 2hb Feb ini untuk memberi sokongan moral kepada DSAI. Anda digalak memakai pakaian wanita. Polis jamin tak akan tangkap. Sekian maklum.

  • Anonymous says:
    January 31, 2010 at 11:42:00 PM GMT+8

    Bro,

    Bukan saja kau jangan pedulikan si komunis semua tu, malahan perbanyakkan lagi gambar2 macam tu dan taruh banyak2 merata-rata.

    Dah komunis, tak nak ngaku pulak.

    Chee Beng

  • Anonymous says:
    February 1, 2010 at 12:08:00 AM GMT+8

    nik aziz sayang kat ronnie wooo....

    ko jgn memain dgn dia nihh. melawan ronnie bermakna ko melawan nik aziz, lawan nik aziz bermakna lawan nabi. nampak tak connection tuu.

    nik aziz sayang wooo kat komunis, sbb tu dia sokong bawa cinpeng balik. sbb nik aziz kata dlm islam tak ada bangsa, cuma ada islam jee.

    sbb tu nik aziz sokong guna nama Allah pada org kapir, sbb dia ingat pas to all tu sama dgn Allah to all.

    pala hatuk dia nik aziz dgn ronnie ni.

    din

  • Mat Cendana says:
    February 1, 2010 at 1:18:00 AM GMT+8

    Unspinners keluar front page? Wah, glamer ni! Aku pun nak kena buat kontroversi lah..Apa ye, yang boleh attract attention sikit? Tapi, tak nak yang peringkat polis nak ambik statement pulak Heheh!

  • Anonymous says:
    February 1, 2010 at 8:06:00 AM GMT+8

    hahaha ronnie and DAPigs always curse and degrading Malaysian Police , now this kind of people make a police report ???

    Stupid DAP !!!

  • NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM says:
    February 1, 2010 at 9:24:00 AM GMT+8

    The Unspenis UMNO lagi teruk Puad Hassan iaitu bekas Adun Hulu Kelang tendang je periuk2 nasi lemak semasa orang melayu sendiri menjual nasi lemak tu ape cerita?

  • nche-NET says:
    October 20, 2010 at 11:08:00 AM GMT+8

    teruk betul bace blog pro kera-jaan nih! ayat langsung xde menampakkan budi bahasa.ingat! bahasa melambangkan bangsa. kalau terus-terusan cenggini alamat lerk memang melingkup lerk parti BN pru13 nanti. Change ur attitude b4 try to change other mind.

  • SAYFOOL says:
    October 20, 2010 at 11:36:00 AM GMT+8

    ini blog sampah. xde orang lain pun bace.syok sendiri.fakta tarak auta lebih.aku ingat ko nih mesti anak orang xpenah rasa idup susah.tuh pasal gila babi duk support kera-jaan BN.ingat ramai lagi orang bawah sane yg idup kais pagi makan pagi,petang makan petang.kadang2 xmakan langsung.cuba belajar idup susah dan selami derita rakyat.jangan asyik tabur fitnah dan melaga2kan bangsa malaysia. MCA, MIC, DAP, PAS, UMNO & other also among malaysia stupid!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)