Wednesday, January 27, 2010

NEWS: Kepala babi di jumpai di Masjid PJ


Kami baru diberitahu oleh satu sumber bahawa seekor kepala khinzir telah ditinggalkan dalam Masjid Besar Taman Sri Sentosa, Petaling Jaya malam tadi. Tiada maklumat lain diketahui melainkan kini sedang disiasat polis.

Kalau nak lihat bagaiamana keadaan kepala Khnaizir, sila lihat gambar berikut semasa kejadian di Universiti Malaya beberapa tahun sebelum ini. Sejak Pakatan rakyat naik, banyak kejadian-kejadian sebigini berlaku.

Gambar-gambar kepala-kepala khinzir di buang dalam Masjid Universiti Malaya beberapa tahun dahulu

Siapa punya angkara sampai kepala babi ditinggalkan dalam Masjid?

Kalau ditanya Zaid Ibrahim, Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim, Khalid Samad, Mahfudz Omar, dan N.Ajis, serta merta mereka akan tuduh UMNO, BN, Pekida, budak silat mana, SB, Samseng UMNO, dan lain-lain.

Kita kena faham bahawa ilmu politik disalahgunakan dengan agama serta teramat sesat yang mereka anuti memberi kebolehan kasyaf untuk menyalahkan segera UMNO dan BN tetapi tidak sesekali boleh menyalahkan DAP dan orang bukan Islam dalam PKR yang dilihat sebagai maksum.

Kami lain. Kalau tidak ada bukti atau penjelasan yang munasabah, kami tidak berani tuduh sesiapa.

Cuma yang kami harap ianya bukan balas balik kepada tangkapan budak2 Melayu yang disyaki membakat Gereja Metro Tabernacle dan surau2 di Muar.

Kami khuatiri ia akan memburukkan keadaan. Perkara ini hanya tingkah laku kumpulan kecil dalam masyarakat. Elok tidak diperbesarkan.

36 comments:

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 2:58:00 PM GMT+8

    La.. yang perlu disalahkan adalah pihak media dan blogger cam kamu.. nape perlu heboh.. biar polis siasat dan cari si pembuat..

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 3:06:00 PM GMT+8

    bila gereja kena semua media heboh. masjid kena suruh diam.

    bila melayu kena belasah sampai mati suruh diam.

    melayu mahu dilihjat sentaisa menzalimi dan menindas.

    sebenarnya melayu sentaisa tertindas dan dizalimi bangsa lain.

    masaalh melayu ni senang termakan cakap2 manis dan berbudi. Suka tolak ansur sgt.

    apa benda anon di atas cakap.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 3:08:00 PM GMT+8

    aku rasa ini mungkin kerna politik.. kenapa semuanya bermula di selangor? kepala kerbau,pembakaran gereja dan kepala babi semuanya bermula di selangor!

    kemaruk sangat ke nak tawan selangor?

    aku rasa PR berikan saja selangor tu pada depa.. ini tidak menguntungkan sesiapa...

    sudah sudah la!!!!!

  • Frodo Baggins says:
    January 27, 2010 at 3:11:00 PM GMT+8

    ANON 2:58PM~
    KO PERHAL?
    KUMAIN LAGI ...
    KALAU X HEBOH MASYARAKAT XKAN TAU
    BIAR POLICE BUAT KEJE KEKDAHNYA
    BILA X DHEBAHKAN KATA POLICE
    X AMIK TINDAKAN
    PASAL MELAYU SLU BERDIAM DIRI LAH
    KITA KENE PIJAK! ADA PAHAM?

  • Frodo Baggins says:
    January 27, 2010 at 3:12:00 PM GMT+8

    owhhh ... dan kenapa selangor pulak yg mulakan nak mintak nama Allah tu? sebab kemaruk nak tawan selangor? abis sapa dibelakang gereja tu? sapa yg jd peguam gereja tu?


    sudah sudah laaa ...

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 3:14:00 PM GMT+8

    apa ko cakap ni? sapa yang suruh masjid diam? bukan kah kerajaan?

    bab mana melayu ditindas? di penang ke? bukan ke sejak gerakan tawan penang ramai melayu di tendang ke seberang??

    bab mana melayu dizalimi?? kenapa kita tidak boleh bersabar? kenapa perlu kita mengganas? apa faedah kita cuba api2kan lagi ketegangan ini??

    sudah sudah la.. kita jangan ber emo.. mereka beragama lain pun berdiam diri.. kenapa kita tidak boleh????!! Islam mengajar kita bersabar!!!

    fikirkan sahaja..

    unspinner..

    tolonglah jangan mengapi2kan isu perkauman.. baca surah al-quran dan fahamilah islam... kaum lain itu juga manusia..

  • PIPIT PEKEPA' says:
    January 27, 2010 at 3:15:00 PM GMT+8

    Ala, Apa salah Unspinner. Cakap mengenai kebenaran. Memang nyatapun puak-puak itu.. Jgn Lupa..Kuil sebab Khalid Samad. Degil tak dengar cakap rakyat, rakyat heret kepala lembu: Juru cakap org PAS dan pembaca doa org PAS. Puak-puak Khalid salahkan UMNO-BN. Otak biul.

    YB Zul Nordin juga yg mempertahan kesucian Islam walaupun di kawasan MP Shah Alam-Lihat isu "Takebeer", Kalimah Allah...DAN BANYAK LAGI. Dah tu kalimah Allah UMNO BN yang salah.

    Budak penderhaka Aduka Taruna, anak didik PAS; bila menderhaka yg di salahkan UMNO BN.

    I risau pula bila Isteri durang lari rumah yg di salahkan UMNO-BN!!

    Hidup Unspinner..

    SEMBIRAIKU.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 3:58:00 PM GMT+8

    Saya perhatikan sejak Brother Anwar Bin Ibrahim (singkatannya BABI) dilepaskan dari Sg Buluh semasa Tun ZZzz jadi PM, Malaysia semakin tidak aman.

    Banyak pertembungan kaum dan agama telah mula ditimbulkan dan BABI aka raja rusuhan telah mengajar pengikutnya tidak menghormati institusi kerajaan seperti Polis, Kehakiman, SPRM dll

    ...Aku harap BABI disumbat balik ke dalam kandang Sg Buluh jika didapati bersalah meliwat anak orang..

    Rindukan keamanan zaman TDM memerintah

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 4:17:00 PM GMT+8

    KITA KENA INGAT..DIKAWASAN MASJID YANG DI LONTAR DGN KEPALA BABI TU,DAHULU PERNAH JADI HURUHARA ..KITA KENA PANDANG BYK SUDUT...PUAK2 NI KEMUNKINAN MENGAMBIL KESEMPATAN TTG ISU GEREJA..SBB DIAREA TU MMG AREA MEREKA..WALAUBAGAIMAN PUN BIAR POLIS SIASAT..SAPE YG TAK SAKIT HATI KALAU RUMAH ALLAH DIPERLAKUKAN SEDEMEKIAN..BG KITA PENYOKONG KERJAAN,JGN LAH MELAYAN PENYOKONG2 PAKATAN NI..SBB DIA ORANG TELAH DIAJAR DGN PEKARA2 YANG SESAT..APA YANG PUAK2 DIA BT SEMUANYA BETUL..KERAJAAN SEMUANYA SALAH..KALAU DEPA BT SALAH PUN DAH TERJAMIN MSUK SYURGA,..(SHEERA BRAVO PAPA)

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 4:33:00 PM GMT+8

    Agama Islam telah dipermainkan dan dipersendakan oleh orang2 kafir. PAS masih lagi nak bersekongkol dengan mereka. Insaflah wahai PAS. Marilah sama-sama kita mempertahankan kesucian Agama Islam kita.

    AkuMelayu

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 4:38:00 PM GMT+8

    tanda pilihanraya nak dekat kot...hehehehe.....

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 4:38:00 PM GMT+8

    "Sejak Pakatan rakyat naik, banyak kejadian-kejadian sebigini berlaku."

    .....................

    UMNO MEMANG TAK BOLEH TERIMA KEKALAHAN. ADA SAJA CARA NAK JATUHKAN PARTI LAWAN DI SELANGOR. DULU DI PERAK. HURU-HARA JUGALAH PERAK DISABOTAJ UMNO. BILA DAH DAPAT SENYAP LE.

    KALAU BETUL2 ANAK JANTAN, TUNGGU PRU AKAN DTG.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 4:39:00 PM GMT+8

    Wahai PAS

    Jika kamu mahukan kuasa memerintah, bersatu lah dengan UMNO

    Jangan lah jadi menang sorak kampung tergadai.

    'sebusuk2' UMNO mereka adalah saudara sebangsa dan seagama mu.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 4:45:00 PM GMT+8

    Anon 4:38 wrote

    "UMNO MEMANG TAK BOLEH TERIMA KEKALAHAN. ADA SAJA CARA NAK JATUHKAN PARTI LAWAN DI SELANGOR. DULU DI PERAK. HURU-HARA JUGALAH PERAK DISABOTAJ UMNO. BILA DAH DAPAT SENYAP LE".

    Salam bro,
    Mugkin kah yg buat angkara di atas orang PKR?

    Masih ingat tak semasa PRK Bagan Pinang, ada pengikut PAS di tangkap kerana mengedarkan wang berserta leaflet UMNO.

    Mereka nak memburuk2 kan umno kerana konon nya yg edarkan wang untuk undi adalah perbuatan kem UMNO

    Mungkin kes kepala babi ni angkara pihak PKR

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 5:09:00 PM GMT+8

    bila lagi nak dibicarakan adun cht jering & behrang? dah lebih setahun kes depa berdua ni diperam. untung betul nasib 2 ekoq ni. sokong ja umno-bn, tutup kes.

    kalau melibatkan ahli politik pr (terutamanya di selangor), laju ja pdrm & sprm buat siasatan.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 5:23:00 PM GMT+8

    Saudara dan Saudari semua,

    Negara kita pernah di jajah orang putih bertahun-tahun laman Masa tanah air di jajah kita telah di bahagikan kepada 3 kelompok utama iaitu Melayu menetap di pinggir bandar, India di ladang dan Cina di bandar. Bila kita merdeka pemimpin kita berusaha sedaya upaya untuk kembalikan rakyatnya supaya berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah. Walaupun usaha itu semakin berjaya tetapi banyak pihak cuba menghalang langkah ini.

    Kita lihat pada hari ini banyak kejadian yang kurang menyenangkang berlaku. Masjid di kencing dan di lontar kepala babi, manakala gereja pula di bakar. Apakah kesudahan kemerdikaan yang kita perolihi.

    Begitu juga dengan amalan budaya fitnah oleh pihak tertentu dalam ceramah dan perjumpaan yang mereka adakan. Ceramah-ceramah yang di sampaikan itu telah di olah dengan amat baik dengan mencampur aduk fakta dan kepalsuan bagi meyakinan bahawa mereka itu adalah pemimpin yang lebih baik dan berkebolehan.

    Yang amat mendukacitakan ialah kalangan pemimpin Melayu yang majoritinya beragama islam sanggup berhohong dan memfitnah semata-masa untuk capai matlamat politik tanpa mengambil kira akibat perbuatan mereka. Apakah mereka terfikir jika pergaduhan kaum dan agama akan berlaku akibat perbuatan ini. Mahukah negara kita ini sama dengan Bosnia, Kosovo atau Vietnam atau Palastine. Berperang tetapi yang untung adalah musuh negara yang dengki dengan kemakmuran kita.

    Bertambah sedih bila ada kalangan orang Melayu yang berusaha meranapkan bangsa sendiri dengan bantuan asing. Menjaja ke sana sini konon Melaysia sudah tidak aman, tidak demokrasi, agihan ekonomi tidak adil, pemimpin pembunuh, mahkamah tidak adil dan bermacam-macam lagi fitnah di lemparkan.

    Apakah untung mereka jika negara ini musnah dan di perintah orang asing. Apakah orang Melayu masih mampu menetap di bandar atau akan tinggal atas pokok atau rumah rakit dalam sungai seperti di sesetengah negara?. Golongan tidak sedar bahawa orang Melayu masih jauh ketinggalan berbanding kaum yang lain di Malaysia, tanpa bantuan kerajaan mereka masih merangkak untuk bersaing. Bantuan AP, bantuan biasiswa, gran dan sebagainya barulah mereka boleh maju. Mentally orang Melayu majoritinya masih lemah untuk bersaing jika di bandingkan dengan kaum bukan Melayu.

    Kepala babi di baling ke masjid atau surau merupakan tanda-tanda islam dan melayu sudah tidak di hormati. Sultan dan raja juga mahu di singkir, apa lagi yang ada pada orang Melayu. Bukan saja pembangkang yang kata tetapi pemimpin Cina dalam MCA juga kata yang sama. Walaupun MCA pecah tetapi mereka masih ada DAP dan PGRM untuk pilih tapi kalau UMNO pecah adakah orang Melayu boleh harapkan Pas untuk pertahankan Melayu dan islam.

    Tengok saja bila gereja di bakar, satu dunia menjadi fokus tapi bila masjid di hentak dengan kepala babi di suruh diam. Apakah wajar kita semua berdiam diri dan tidak mempertahankan islam atau biarkan saja. Banyak channel kita boleh suarakan bantahan tanpa melalui keganasan.

    Saya berharap seluruh masyarakat islam sama-sama berfikir di mana kedudukan islam pada hari ini, adakah sekadar nama sahaja yang tinggal. Fikirkan juga tentang peruntukan perlembagaan kita tentang islam dan kedudukan raja-raja Melayu. Kita hanya mempunyai dua atau tiga benteng sahaja yang tinggal sebab yang lain dah di telanjangkan oleh individu yang tidak bertanggungjawab atas alasan kebebasan.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 5:28:00 PM GMT+8

    HAHAHA... KEPALA BABI DI BUNGKUS DGN BENDERA PAS. SIAP TULIS "KAMI ORG PAS".
    LAWAK...LAWAK...
    ORG2 PAS KAN SEMUA BERAGAMA ISLAM. ORG ISLAM MANA BOLEH PEGANG BABI.

  • golok terbang says:
    January 27, 2010 at 5:46:00 PM GMT+8

    isu penggunaan nama 'allah',

    gereja dibakar,

    surau dibakar,

    kepala babi dlm masjid,

    for sure lepas ni akta keselamatan dlm negeri (isa) tak akan dimansuhkan. najib al-tantuya dah ada alasan yg cukup kukuh.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 5:52:00 PM GMT+8

    Buatlah apa yang patut asal kan...

    negara tenteram dan aman walaupun terpaksa menggunakan ISA kerana ...

    tidak semua kes senang untuk di buktikan di Mahkamah.

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 6:15:00 PM GMT+8

    Saya sokong Anon 5.23...!

    Bersatulah orang2 Melayu/Islam, tidak kira PKR, PAS atau UMNO. Sudah sampai batasannya. Jangan akibat politik kita bermusuh-musuhan dan bercerai berai. Sehingga tahap babi dicampak kedalam masjid pun kita masih tuduh menuduh.

    Melayu tuduh Melayu. Islam tuduh Islam. Siapa yang untung dan siapa yang rugi nanti. Dan terlalu banyak andaian-andaian yang bakal merosakkan lagi jalinan silatulrahim kita. Ini masalah maha besar...

    Kenapa dalam sehari dua ini kita tidak boleh langsung lupakan politik buat sementara waktu? Kenapa masih tuduh menuduh, caci mencaci, laga melagakan!

    Sesungguhnya mereka yang menrencanakan semua ini sudah berjaya mencapai matlamatnya dengan melaga-lagakan orang Melayu/Islam agar negara kita tidak stabil. Ini yang berlaku di Indonesia, Iraq, Afganistan, Pakistan dan Iran tidak lama lagi.

    Kenapa kita tidak mahu belajar dari pegalaman yang Allah sudah tunjukkan dengan terang dan jelas kepada kita.

    Astaqfirullah....

    Hatihitam

  • Jma says:
    January 27, 2010 at 6:35:00 PM GMT+8

    Anon 3.14 sah bukan melayu

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 6:58:00 PM GMT+8

    http://www.youtube.com/watch?v=JQdib-ZyONs

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 7:29:00 PM GMT+8

    puki mak napk ni ada lg.jgn la menyibuk...malas nk baca komen dia..unspin..tlg padam...menyampah..

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 7:35:00 PM GMT+8

    NAPK..PI PAKAI PAMPERS DULU..NTI TAHI BERTABURAN PLAK.KO BKN RASA..CIAN KAT ANWAR DIA DAH ANTA SELORI KAT KAU..DIA BZ LA NI NGAN KES YANG DAH DEKAT NK BIACARA..TAK SEMPAT NK PALAM PUNGKOK HANG..BT PENGETAHUAN SEMUA NAPK NI..DIA TAK DERIA RASA UTUK BERAK..KADANG2 BUASIR..SBB DIA SELALU BG PONGKOMG DIA DIPALAM DEK ANUWAR AL JUBURI.. CIAN KAT DIA..lebai

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 7:40:00 PM GMT+8

    aku bkn orang umno..tapi aku sokong kerajaan...bila tgk komen ko aku menyampah tau tak?napk bahlol..haram jadah

  • Anonymous says:
    January 27, 2010 at 9:58:00 PM GMT+8

    kerja baling batu sembunyi tangan ni tak lain tak bukan kerja anwar la niiii...

    mana ada org lain yg terrer yg boleh buat kerja mcm ni kat malaysiaa. hahahaha....

    ingat dulu kes pak ghafar, amboii, manis mulut, siap berpantun berseloka kata tak nak lawan, kata pak ghafar mcm bapak dia.

    tapi tup2, dia tikam belakang. org mcm dia ni mmg tak boleh percaya laaa.

    kepala babi, bakar gereja semua berlaku di kawasan pkr. jgn lupa ya bakar gereja di kaw. azmin dan baling kepala babi di kaw. n.izzah.

    kes bakar surau dimuar di kawasan PAS. dulu tak pernah dengar kes org bakar surau, tapi semenjak DAP dan PAS dapat sorang satu kerusi DUN di parlimen muar, huru-hara jadinya. itulah berkat tarbiah parti syurga PAS.

    joe

  • kapok says:
    January 27, 2010 at 10:41:00 PM GMT+8

    SUBHANALLAH!!!!!!!
    Assalamualaikum....apa salahnya kita sebagai umat Islam..khalifah dibumi Allah nie sama2 kita berdoa..menadah tgan mohon bantuan yang Esa. Mohon berikan petunjuk agar Malaysia tidak akan huru hara...mohon agar kita orang Islam bersatu..berbalah begini di blog tak dapat selesaikan apa2 pun. tak guna saudara/saudari saling menunding jari..sesama sndiri. muhasabah diri..mohon pada Allah beri pentunjuk pada kita sbgai rakyat, apa yang perlu kita lakukan. fikirkan kembali betol kah ini caranya? berbalah di blog? boleh kah ini dapat selesai kan segala yang berlaku di Malaysia. BERDOALAH KITA, BERJEMAAH LAH KITA, BERAMAI2 TUNDUK PADA ALLAH SWT...ALLAH NAK MELIHAT KITA UMAT ISLAM ORG MELAYU, CUBA NAK UJI KITA. BUKAN SALING SALAH MENYALAHI. KITA RAKYAT BERBALAH MACAM NI, KERAJAAN TETAP KERAJAAN PEMBANGKANG TETAP PEMBANGKANG...MASING2 ADA KUASA...KITA RAKYAT? 5THN SKALI JE DAPAT TUNJUK KUASA...JADI MARILAH KITA BERDOA..AGAR MALAYSIA MAKMUR..MENJADI MALAYSIA SBG NEGARA ISLAM YANG DICONTOHI. WALLAHUA'LAM.

  • Hikmat Siulan Angkasa peringkat ke7 says:
    January 27, 2010 at 11:33:00 PM GMT+8

    baru sekarang ko nak mengucap panjang
    masa PKR dok buat fitnah x ingat plak nak ngucap panjang,ni bila dah jadi macam ni semua pakat kecut perut,ingat harta, ingat keamanan,ingat anak nak sekolah,ingat nak cari rezeki,boleh jalan....
    inilah akibatnya bila demokrasi tak nak kita hormati,ikut suka hati aje nak buat demonstrasi, polis ko xpercaya,sprm ko bantai,badan kehakiman ko jolok,
    tah hape lagi yg tinggal, aku dah naik fedup, xsabar rasanya utk berentap. ini mungkin jalan menghiburkan hati yg dah kecewa.
    suara mejoriti yg cintakan keamanan langsung tak ada harga, suara minoriti yg melalak ditepi jalan dijunjung,sial...
    aku bersedia untuk apa saja kemungkinan....ALLAHUAKBAR........

  • s.nizam says:
    January 28, 2010 at 12:37:00 AM GMT+8

    kerja DAP la ni...kan selangor ramai samseng gangsta poyo2 bila kena tembak ngn polis sampai mati kecoh nk pertahankan hak asasi diorg...apa mau kecoh2..mana ada melayu susah2 nk cari kepala babi..dengar pun dh loya...tulah...nak buka sangat ladang babi terbesar kt selangor...harap2 lebih ramai melayu PKR keluar at least jd BEBAS..DAP x kuat kalu x disebabkan PAS n PKR dalam pakatan..tp x taulah, tiba2 je rasa mcm makin ramai je pendatang kt malaysia ni..40000 warga india dah meyelinap...warga CHINA plak amacam yer...

    buka minda..tanya hati

  • Anonymous says:
    January 28, 2010 at 2:23:00 AM GMT+8

    Orang PKR/PR/PAS ni menaip semua tak guna otak.. Tak lama lagi, org PKR akan salahkan BN/Umno bila hujan turun.. wakkakaka.. wake up la PKR .. anwar sure ke sg buloh punya... gerenti..(sumber dari kementerian bawah tanah).. hahaha..

    9 Feb 2010 ni keputusan mahkamah persekutuan siapa menteri besar Perak. Kalau nizar menang , PR akan kata sistem mahkamah malaysia yg paling adil didunia.. Bila PR kalah , sure dia kata ada campur tangan BN/Umno dlm keputusan tersebut.. Ni semua dah dijangka dan boleh dibaca..

    Udah2 la tu org PR , bawak2 la berfikir.. jgn dungu sgt !.. Yeah..

  • Anonymous says:
    January 28, 2010 at 6:21:00 AM GMT+8

    kepala Babi kat Masjid UM tu kerja PKR sebab nya nak melaga-lagakan UMNO dan PAS

    Kejadian terbaru ni kerja DAP sebab nya depa nak melaga-laga kan UMNO dan PAS

    tak kan tak paham modus operandi DAP ni?

    cuba tanya diri sendiri kalau melayu berpecah siapa yang untung?

  • Anonymous says:
    January 28, 2010 at 8:16:00 AM GMT+8

    Anak buah Anwar Ibrahim dan mula sebar fitnah melalui sms tuduh orang UMNO yang bakar gereja dan letak kepala babi di masjid, hai cepat betul Anwar Ibrahim jatuhkan hukuman pada orang lain. Tapi kalau undang-undang nak hukum kejahatan dia maka macam-macam helah dibuat. Kenapalah tak tak ada orang UMNO yang buat polis report bila sms menghasut dan tuduh mereka bakar gereja dan surau

  • Pemerhati says:
    January 28, 2010 at 11:05:00 AM GMT+8

    Bila Raja2 Melayu dihina, tak apa, maafkan.
    Bila orang Melayu dihina, tak apa, maafkan.
    Bila Agama Islam dihina, tak apa, maafkan.
    Bila BN tumbang di PRU13 nanti, tak apa, MAAF YE!

  • NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM says:
    January 28, 2010 at 11:15:00 AM GMT+8

    mula2 UMNO buat kepala lembu lepas tu kepala babi dan aku harap lepas ni UMNO letak kepala lembu dan kepala babi kat atas kepala mereka.

  • Anonymous says:
    January 28, 2010 at 3:58:00 PM GMT+8

    SEMENJAK DS NAJIB MEMERINTAH MAKIN HURU-HARA NEGARA NI. APA KATA DS NAJIB LETAK SAHAJA JAWATAN SEBAGAI PERDANA MENTERI ATAU LAKSANAKAN PROSES PERALIHAN KUASA YG BARU. AKU RASA TPM YG ADA SEKARANG NI LEBIH BERKALIBER UTK JAWATAN PM.

  • Anonymous says:
    January 28, 2010 at 8:07:00 PM GMT+8

    kalau betul kamu ni baik..jangan buang masa post comments sini..
    kalo betol kamu baik jangan la nak peduli hal yang tak ade erti..cari la di google tentang komen malaysia dari luar negara...

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)