Sunday, January 31, 2010

MYSTERY: Azmin tak payah main drama tuduh bakar gereja, baik buktikan ...


Azmin nak cari publisiti konon dia ada bukti bahawa mereka yang membakar gereja didalang oleh orang-orang UMNO Gombak. Perbuatan Azmin hanya memalukan ummah saja.

Sudahlah, tak payah nak acah2. Blogger Darul Ehsan Today kata Azmin tahu pasal budak-budak itu budak PKR dari Gombak. Blog Isu Hot cadang disaman Azmin sini.

Dari Azmin cuba nak buktikan sesuatu yang dia susah buktikan, lebih baik dia buktikan dia bukan lelaki dayus yang kasi isteri untuk di "panjat" bos hingga melahirkan anak.

Azmin boleh buktikan dengan senang dan mudah dengan membawa anaknya Afifah ke Hospital Kerajaan yang sah dan pengambilan darah itu dibuat dihadapan polis sebagai saksi. Patikan bukan anak sulong kamu yang datang. Jangan datang membawa tabung uji yang ada darah tapi biar darah Afifah itu diambil dan uji sekali lagi betul-betul.

Kalau kamu tidak lakukan, kamu adalah lelaki dayus yang cuba menyorok sesuatu.

Melihat video berikut dan analisa seterusnya, kami yakin ada sesautu antara Shamsidar dan Anwar:



Di 0:40, video berbunyi:

Shamsidar insist the rumours are wrong and hurtful. She say she cried when police took blood from her youngest daughter for DNA test that ultimately showed that Anwar had not fathered the child.

Benarkah sampel darah Fara Hafifah yang diambil untuk ujian ambil oleh Dr Zahari Nor (dalam gambar bawah)?


Dr Zahari Md Nor bekerja di Hospital Besar dan merupakan kawan dan penyokong Anwar.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, Azmin tidak membawa Afifah tetapi anak sulong Azmin untuk beri sampel darah. Polis tidak berada di situ untuk saksikan darah tersebut diberikan. Kalau Azmin dan Shamsidar menafikan maklumat ini, sila berikan nama polis tersebut?

Dengan Afifa digantikan dengan kakaknya, pastilah sampel darah yang diambil akan menunjukkan Shamsidar dan Azmin sebagai ibu dan bapa. Semasa ujian ini semua dilakukan, Anwar masih menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri. Dia telah membolehkan perkara ini diatur sebagaimana dia boleh mengatur Umi Hafilda di turnover oleh polis untuk menyalamatkan dirinya.

Isu ini masih lagi tergantung. Siapa bapa kandung Fara Hafifah?
Kembali kepada video di 0:55, perhati jawapan dan reaksi serba salah Shamsidar yang agak pelik ke soalan penemuramah :
Shamsidar: Yeah It is very unfair...
Interviewer: And untrue?
Shamsidar: Yeah ...
Kemudian ia tersenyum kepada soalan dan tuduhan yang serius ini, sebelum menyambung.
Shamsidar: I am sad because especially if she was my daughter and all that, you know. Very sad and hmmm ...
Jawapan yang tidak tersusun menandakan kegelisahan. Matanya memandang jauh ketepi.
Interviewer: Then it is a lie that she was your daughter?
Shamsidar: Yes, but off course ...
Jawapan dan reaksi Wan Azizah di 1:16 menimbulkan beribu persoalan:
Interviewer: Do you trust her and him absolutely?
Wan Azizah: Never trust anybody absolutely
Mari clear yours and everyone's conscience and curiosity.

Buktikan yang ini dahulu, Azmin!!!!

3 comments:

  • Anonymous says:
    January 31, 2010 at 7:29:00 PM GMT+8

    hahahahaha...apa jenis suami la mcm ni.

    WALD punya pasal, semua boleyy...

  • Anonymous says:
    January 31, 2010 at 8:16:00 PM GMT+8

    Saya sangat setuju dengan kenyataan unspinners. Azmin sebagai putar alam. Ada bukti kenapa tak bawa saja ke balai atau mahkamah. Oh lupa saya nanti dia kata polis dan mahkamah ada konspirasi lah.

    Mana Azmin dan bininya nak mengaku kalau DNA tu betul sekali pun. Dia akan buat macam-macam cerita lagi. Mungkin DNA itu boleh bertukar jadi kicap cap gajah kot nanti.

    Anwar sangat sayang pada Azmin, sayangnya sangat luar biasa dan sanggup korbankan pemimpin PKR yang lain walau tahu apa yang dibuat oleh Azmin tu salah.

  • hilbert says:
    January 31, 2010 at 10:06:00 PM GMT+8

    betul bro...

    azmin kalau dia betul ada bukti maka buktikanlah... cakap saja azmin tuh

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)