Wednesday, December 30, 2009

NEWS: Puaka Berserban dah gila dan tak layak lagi MB



Suatu masa dahulu, N.Ajis pernah berkata Allah pun mencarut. Maka tiada hairannya kini dia meluahkan kata-kata nesta terhadap blogger semalam. Dia mahu tunjukkan pada semua bahawa dia sudah menghampiri martabat tuhan hingga boleh maki hamun.

Tak berapa minggu lepas pemimpin parti yang Nik Aziz ahli, Haji Hadi suruh blogger PAS berhenti berbahasa kasar dan nesta. Di mana pemimpin sudah patut menunjukkan contoh yang baik, N.Ajis pula menunjukkan contoh yang buruk.

Menurut laporan Cucu Tok Selampit semalam, N.Ajis ketika diminta mengulas mengenai insiden rumah bekas Ketua Penerangan Pemuda Pas Kelantan, Dr Rosli Allani Abdul Kadir, “dikepung” malam sebelum malam tadi oleh keluarga isteri keduanya yang mengesyaki pasangan tersebut masih tinggal bersama.  Mahkamah Syariah sudah memerintahkan mereka tinggal berasingan kerana kesahihan perkahwinan mereka diragui.

Tak semena-mena, jawapan si tua terkutuk ini hanya, "Ini berita fitnah. Mana mungkin orang PAS bawa lari anak dara orang. Mana mungkin orang PAS mengajar anak derhaka kepada ibu bapa. Mana mungkin orang PAS bersekedudukan di dalam perkahwinan yang diragui sahnya. Mana mungkin perkara ini berlaku kerana tidak dilaporkan dalam Pas TV dan Harakah."

Semasa diminta pengesahan wartawan mengenai perletakkan jawatan setiausaha politiknya, Annual Bakhri Haron dan setiausaha akhbar beliau, Mohd Saiba Yaakub, N.ajis menafikan tersebut. Katanya, mereka berhenti kerana tamat tempoh kontrak. Kononnya ia bukan berkaitan dengan kemelut politik dalaman Pas sejak kebelakangan ini.

"Kalau sudah tamat kontrak mana boleh sambung lagi. Tak boleh! Melainkan anak menantu saya," katanya lagi.

Ya Allah situa terkutuk yang hanya ustaz menyamar Tok Guru. Dalam bahasa politik, itu namanya diberhentikan. Dia boleh sambungkan kontrak. Kenapa tak mahu?

Tetapi yang membuat situa yang menyamun tanah wakaf untuk buat rumahnya naik berang hingga mengulang-ulang perkataan "celaka" terhadap para blogger adalah berkenaan laporan Husam akan meletakkan jawatan dalam masa sekejap lagi.

Samada ia ditujukan ke arah tulisan blogger "peminat" Husam, RBF sini, tidak dapat dipastikan. RBF membuat andaian ini Husam akan mengundurkan diri dari semua jawatan termasuk sebagai ADUN sejak dia tidak menghadiri mesyuarat Dewan Harian PAS beberapa kali.

Kami The Unspinners ada lojik hujah RBF kerana N.Ajis sudah dilaporkan Utusan Malaysia berura-ura untuk merombak 'kabinet' negera bermatawang riyal. Ditambah pula dengan N.Ajis memancutkan dari mulutnya kata-kata menghentikan calun impot dari negeri bermatawang Ringgit.

Malahan ura-ura untuk purging rakan karib Husam, Anual Bakhri dari jawatan Setpol Nik Aziz sudah lama bertiup kencang. Kenyataan N.Ajis hanya konfem apa yang sudah lama didengari ramai. Apa yang dia hendak marah-marah? Marah sebab orang boleh jangka apa yang dia akan buat?

Usahlah berpura-pura konon kata sayang Husam, itu namanya pembohong. Hanya bahalol pengikut kamu saja yang taksub dengan apa saja dikatakan N.Ajis tua puaka ni.

Kami The Unspinners difahami Puaka Berserban turut menghalakan kata-kata nestanya terhadap kami kerana kami banyak membuat pendedahan mengenai N.Ajis, pembayar haji 65K, Ariffahmi, dan anak-anak N.Ajis.

Kami langsung tidak tersentuh dan takut. Kesemua kami keluar ke halaman rumah dalam hujan malam tadi sebaik N.Ajis ulamak menafik ini untuk menunggu kilat sambar kami semua. Alhamdulillah, tarapapa beb.

Maki hamun N.Ajis hanya meyakinkan dan menguatkan semangat kami untuk terus berjuang memastikan tua terkutuk ini hilang kuasa dari terus menjahanamkan umat Islam dan bangsa Melayu seluruhnya. N.Ajis adalah musuh Islam dan Mufaik kedua besar tetapi lagi bahya dari Awnar Ibrahim.

21 comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    December 30, 2009 at 9:20:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • MctHeory says:
    December 30, 2009 at 9:20:00 AM GMT+8

    orang tua tu dah gila meroyan dah. letak je jawatan. .

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 9:22:00 AM GMT+8

    Teruskan ber"blog"... bongkarkan kepalsuan dan kecemaran yang berlaku.

    Bagi NA tentu ada bloggers dia akan "cover" apatah lagi pengikut yang lurus bendul main ikut je.

    Ingatkan NA ni bijak dan hebat seperti yang diangkat rupanya takda beza dengan orang biasa lain juga.

    Takpalah kita tunggu dan lihat dia turun "takhta"nya bila tiba waktunya. Jawatan MB bukan hak dia... sapa2 pun boleh ganti. "Takan nak tongkat langit kot".

    Macam mana dia desak Tun Mahathir letak jawatan... akan tiba giliran dia juga orangnya akan desak dia letak jawatan atau dah tak larat dok kena tubi.

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 9:36:00 AM GMT+8

    Memang pun, situa kutuk harapkan serban aje besar..tapi penuh dgn daki hitam berkulat....agak2 sampai keakhir hayat dia nak bolot jawatan MB...dulu pandai pulak suh Tun M bersara tp bila kena btg hidung sendiri bukan main LIAT nak lepaskan jawatan...macam2 jawapan dan alasan mengarut serta fatwa merepek yg terkeluar dari mulut situa nih...ishk ishkkk

  • bakmai says:
    December 30, 2009 at 9:51:00 AM GMT+8

    mu kato benar wih, hok tuo kutok ni mmg tak guno..kecek dio toleh paka..jupo dio nge ula, ketok hok sebe dio dulu..suko pecoh beloh isle..cumo yg kepalo tok mau guno jo yg masih hormat kat dio..pas jahak.

  • Putra says:
    December 30, 2009 at 9:53:00 AM GMT+8

    Assalamualaikum Bro ...

    Dari dulu lagi aku x pernah anggap nik aziz ni tok guru / ulama. Sekadar ada sedikit ayat2 nak dibaca / berserban / jubah bukan maksud dia tu ULAMA. Tengok sendiri la camana kalau dia di CUBA oleh Allah. Latah dia lebih teruk dari lembu yang dicocok punggung . Aku x samakan N aziz dengan lembu...tapi rasanya lembu lebih baik skit dari N aziz.Lembu x menyesatkan org , lembu x kacau org , lembu x pergunakan ayat2 Allah untuk kepentingan diri / politik kepartian ... lembu juga x lantik anak menantu kuasai syarikat berkepentingan....

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 9:59:00 AM GMT+8

    Dajal dah turun ke bumi dan menjelma lah dia sebagai NAjis

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 10:09:00 AM GMT+8

    MALAm tadi aku ada baca komen kat satu blog..tak pasti blog mn..bahalul2 ni punya taksub..dia ckp allah pun sebut celaka dlm quran..knpa nik aziz tak bleh.. ya allah ya tuhan ku..knpa la smpai jadi mcm ni..knpa nk samakan sifat allah ngan nik aziz? apa mertabat ni aziz ni?jangan jd gila la..sedarlah..bertaubat lah..org tua tu dah nyanyuk..dia dah kecewa sebenarnya...MAFIA

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 10:29:00 AM GMT+8

    ANON 9.20AM..aku nk tanya kau, penulis mengampu siapa?tak betul ke apa yg nik aziz kata..kau tengok tak ni?berita perdana pun ada..kau ni mmg bangang..sbb kau ni anak haram.. mak kau konkek dgn babi..dpt kau..tu yg taksub tahap gilababi..sbb ni semua sukusakat kau..

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 10:42:00 AM GMT+8

    Salam;

    Sebelum nih saya pernah tulis yg saya mula bengang ngan NikAjis sejak 10 thn lalu ble dia kata:

    a) Allah pun mencarut dlm Al-Quran

    b) boleh minta bantuan dari syaitan (dgn lain makna; tak yah minta bantuan Allah?)

    Satu per satu; saya rasa Allah S.W.T telah & sedang tunjukkan kpd kita siapakah/apakah NikAjis nih sebenar-benarnya.

    Persoalannya sekarang;berapa ramaikah boleh menerima hakikat & menolak hikayat berkaitan MikAjis?

  • This comment has been removed by a blog administrator.
    Anonymous says:
    December 30, 2009 at 10:53:00 AM GMT+8

    This comment has been removed by a blog administrator.

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 11:06:00 AM GMT+8

    MASYAALLAH...WAHAI TUHANKU KAU LINDUNGILAH AKU DARI FITNAH AL MASIH AD DAJAL DIAKHIR ZAMAN INI..SESUNGGUHNYA MANUSIA KINI SEWENAG-WENANGNYA BERKATA2,FITNAH-MEMFITNAH,DAN SESUNGGUHNYA HANYA ENGKAULAH YANG MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU..KAU BERIKAN LAH PETUNJUK KEPADA KAMI DAN KAU HANCURKANLAH MUSUH2MU YA ALLAH,YA RAHMAN YA RAHIM...AMIN

  • ajijasin says:
    December 30, 2009 at 11:08:00 AM GMT+8

    salam alaikum...
    kahkahkah...
    kelakau sungguh tengok si nikol ajis
    dgn gaya dia dok celakakn bloggers...
    kehkeheh...
    kahkahkah...

    nikol ajis sabda...
    "celaka... celaka... celaka...
    celaka semua sekali...
    celaka blog ni... celaka blog ni..."

    kahkahkah...
    gelinya hati aku tengok gaya
    si nikol ajis masa dia hamburkn kata kata tu...
    kehkehkeh...
    hehehe...
    hohoho...
    hahaha...

    wahhhhh... tau engkau marah ekkk...
    tau engkau hilang kepala..
    hilang telinga...
    kepala bapak engkau...
    kurang ajar punya org tua..
    tang engkau dok sumpah seranah org
    boleyyyy...
    mengata org bukan bukan...
    gelar org bukan bukan
    dgn gelaran yg buruk buruk ngkau tak ingat...
    memang dasar tali perut hijau...
    kaoodoouuu... punya hati...

    woittt nikol ajis...
    pergi mampus sama engkau..
    memang orang tua kutuk engkau ni...
    tua tak sedar diri..
    tua nak mampus...
    buat nama aje.. org panggil engkau ulamak..
    ulamak taik kucing...

    jangan engkau letak otak kat lutut
    malahn lebih teruk dan buruk
    letak otak kat bontot...

  • tigakale says:
    December 30, 2009 at 11:15:00 AM GMT+8

    Allah SWT telah menunjukkan kebesarannya...ALLAHUAKHBAR!!! Nik Aziz2

  • lanun sabah says:
    December 30, 2009 at 11:22:00 AM GMT+8

    cayalah kat lu orang!!!! lebih2 lagi dlm tulisan lu orang yang lu orang nak tunggu kilat menyambar...bagus biaqkan puak2 PAS ada akai sikit,jgn taksub sangat ngan tok guru..dia pun manusia ada nafsu,boleh marah....ehmmmmm fikir-fikirkanllah

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 11:27:00 AM GMT+8

    sila lawat blog ni best giler http://sean-the-man.blogspot.com/

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 12:02:00 PM GMT+8

    "Setan Bertopengkan Manusia"

    aku slalu dengar perkataan itu.

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 12:24:00 PM GMT+8

    nik ajis dan family harus bertaubat!!!

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 12:47:00 PM GMT+8

    NA dipanggil Tok Guru tapi pelik... Hanya dia saja boleh memaki sesiapa pun.

    Dia faham ke makna "Blog" tu. Yang blog dia pasti bukan dia yang tulis.

    Dia cakap... Setiausaha akhbar dia pun tulis... agak2 ok... cetaklah. Tapi bila salah atau orang komen... jadi malu mulalah salahkan Setiausaha... tak bagi nasihat betul... tulis bukan yang dia cakap. Yang jadi mangsa Setiausaha... kena pecat tapi NA kata letak jawatan atau cukup tempoh kontrek. Orang PAS angguk... betul walaupun tak betul.

    NA pun bukan pakar ekonomik... macam mana dia tahu atau faham ekonomi negara... penasihat kan ada... 20% le tu.

    NA leka dan lupa... bila manusia bercakap bohong atau berdalih... akan kembali kepadanya terbuka luas pekungnya.

    Benar... sesungguhnya Allah swt maha esa... ditunjukkan kebenarannya seseorang biar bertopeng apa sekalipun.

    Janganlah kita mendapat penghinaan diakhir hayat kita... disebabkan perbuatan dan percakapan kita.

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 4:40:00 PM GMT+8

    Sekadar renungan!
    Balasan Allah pada mana-mana pemimpin yang telah mengkafirkan sesama Islam di Malaysia.Allah telah tunjukkan didunia lagi.....

  • Anonymous says:
    December 30, 2009 at 7:47:00 PM GMT+8

    AHhhhhh....ko memang best la the unspinners.

    terima kasih la sebab ko dah tolong aku maki org tua ni bagi pihak.

    kalau kata tuhan samseng ini lah balasannya.

    aku memang tak kesian langsung kalau org tua ni yg sokong nga&ngeh&gobala menghina islam.

    aku memang stuju sesangat bait2 kata2 ko nihh.

    joe

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)