Thursday, December 31, 2009

MYSTERY: Mana ada DAP Ah Beng, ada maksiat ... Mai Penang tengok


Spy Leman MyKMU melaporkan dari Restoran Nasi Kandar Kassim Mustaffa, Seberang Jaya P.Pinang. Menurutnya Pulau Pinang sekarang adalah hub maksiat. Puh ... hub maksiat tu mengatasi pusat maksiat dari segi pemusatannya.

Semenjak Khalifah mata sepet ini berpura-pura memerintah seperti Khalifah Umar Abdul Aziz, pusat-pusat hiburan, Pub, Spa, dan juga rumah-rumah urut wujud dengan begitu mendadak jumlahnya. Pusat-pusat maksiat tumbuh bagai cendawan selepas hujan baik sebelah Pulau ataupun di bahagian Seberang Perai.

Tugas penguatkuasa juga bertambah rancaknya dan tangkapan keatas pesalah-pesalah meningkat dengan mendadak didalam tempoh dua tahun kebelakangan. Disebaliknya, Spy Leman mendapat tahu bahawa pusat-pusat maksiat ini mudah mendapat kelulusan daripada pihak berkuasa.

P. Pinang telah menjadi tumpuan warga asing yang ingin mencari makan didalam industri tak bermoral. Inilah nampaknya cara Khalifah Umar Abdul Aziz bermata sepet ini akan meningkatkan sektor perkhidmatan P. Pinang ke tahap antarabangsa dengan adanya pemain-pamain industri dari Uzbekistan, Azerbaijan, China, India, Russia, dan lain-lain.

Spy Leman bertanya kepada pengundi-pengundi Melayu/Islam yang mengundi serta menyokong Lim GE kini dapat melihat sendiri hasil dari kepimpinan konon ala khalifah Umar Abd Aziz dan slogan "Amar Ma'ruf Nahi Mungkar".

Dia berjaya memanipulasi sentimen keagamaan orang Melayu dengan baik sekali. Dia faham orang Melayu mudah cair dengan kepura-puraan kecenderungan untuk mendekati Islam. Apabila berjaya mengaburi mata dari salah laku dan aktiviti jahat dengan topeng kepura-puraan "minat terhadap Islam", orang Melayu akan menyokong setiap apa yang mereka lakukan biarpun ianya keterlaluan.

Inilah strategi yang giat dimainkan oleh DAP di P.Pinang dan seluruh negara. Banyak Melayu PAS dan PKR leka dengan ahli politik DAP menyebut ayat Quran, menghadiri Majlis khatan, takbir raya, dan syarah dalam Masjid.

Cerita sama macam di Selangor.

7 comments:

  • SSS Admin says:
    December 31, 2009 at 9:06:00 AM GMT+8

    Kepada e-Patriot SSS,

    Sempena kita melangkah ke tahun 2010, kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) ingin menghulurkan setinggi perhargaan dan terimakasih kepada Tun/Tan Sri/Puan Sri/Dato Seri/Datin Seri/Tunku/Tengku/Tuan/Puan di atas sokongan padu yang kami terima terhadap kempen SSS ini.

    Kami juga ingin mengambil kesempatan ini untuk kita sama-sama menyemarakkan lagi sokongan terhadap kempen ini dengan melibatkan saudara mara dan sahabat handai yang masih belum lagi menandatangai petisyen kempen ini di SINI dan juga para bloggers untuk menzahirkan sokongan masing-masing dengan mempamirkan logo SSS di laman blog masing-masing.

    Terima kasih sekali lagi atas sokongan padu yang diberikan. Kami amat menghargainya.

    Salam Sejahtera,

    “SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA”
    Admin SSS

  • semaremas says:
    December 31, 2009 at 9:34:00 AM GMT+8

    Kepada Admin SSS, jgn bimbang sememangnya kami amat menyokong kempen SSS ini kerana setelah 52 tahun merdeka sekolah vernakular ini sekolah-sekolah vernakular ini sudah tiada lagi. Aliran vernakular inilah penyebab intergrasi antara kaum amat sukar untuk dilaksanakan dan bukan kerana DEB atau ketuanan Melayu. Kaum-kaum pendatang sudah sepatutnya memulakan anjakan paradigma kerana orang Melyu sudah lama berbuat demikian.

  • Hasnor Effendi says:
    December 31, 2009 at 9:51:00 AM GMT+8

    salam bro, truskan membongkar
    salam tahun baru
    salam 1 malaysia

  • semaremas says:
    December 31, 2009 at 9:53:00 AM GMT+8

    [b] Di mana ada DAP Ah Beng Kiasu di situ ada maksiat dan huru-hara [/b]

    Perkara-perkara yang diperjuangkan oleh DAP Ah Beng Kiasu ialah:-

    1. 1 masjid, 1 gereja, 1 kuil & 10 pusat maksiat.

    2. Memperkenal dasar terbuka dan samarata bagi semua kaum di Malaysia untuk pergi ke tempat maksiat.

    3. Memperkenalkan meritokrasi bagi semua kaum mengunjungi tempat maksiat.

    4. Memperkasa ekonomi negara melalui perkembangan ekonomi pusat maksiat.

    5. Menggalakkan perpaduan antara kaum di tempat maksiat.

    6. Membuka peluang dan ruang pekerjaan lebih ramai kepada warganegara China supaya dapat memperkenalkan budaya kaum Cina di tempat maksiat.

    7. Membuka lebih banyak IPTS yang mengambil pelajar-pelajar dari negara luar dan membenarkan mereka belajar sambil bekerja di pusat maksiat bagi memperkenalkan Malaysia di luar negara.

    Saya setuju. Jabatan Imigeresen & Kastam sepatutnya mengambil kakitangan yang tidak mengamalkan rasuah samasekali.

  • eddy says:
    December 31, 2009 at 10:08:00 AM GMT+8

    Bro unspinners, Selamat Tahun Baru pada semua pejuang-pejuang Bangsa dan Negara. Saya ada terbaca artikel terbaru dari Blog Gopal Raj Kumar, tajuk nya What The Chinese in Malaysia Want, disini:

    http://takemon.wordpress.com/2009/12/30/what-the-chinese-in-malaysia-really-want/

    Satu artikel yang yang mesti dibaca tanpa emosi sebab mungkin juga satu artikel batu api walaubagaimanapun tetap menarik. Harap luangkan masa untuk baca.

  • lanun sabah says:
    December 31, 2009 at 12:00:00 PM GMT+8

    mai pakat tanya kat puak2 pas pusat...memang puak pas telah diperkudakan oleh dap sebabnya guna nama khalifah yang agung....ohhh lupa...orang lain boleh jgn org UMNO sebab tok guru kata org UMNO MASUK neraka.....

  • Anonymous says:
    December 31, 2009 at 9:06:00 PM GMT+8

    kalau dulu zaman umno stakat joget seksi2 atas meja. tutup pukul 12.00pm. lambat tutup budak2 majlis dah stand-by di luar disco. bukan hari2 la, tapi ada la jugak sebulan sekali operasi. ada la juga hormat.

    tapi sekarang ni zaman penjual ikan jadi timbalan mufti dan guan eng jadi khalifah mesti menari bogel atas meja nihh. mesti tutup sampai pagi. sapa ada brani kacau??

    patut la mamat2 cina hari tu boleh belasah fru, sebab dah ada indication yg mereka cukup berkuasa sekarang dan tak ada apa yg menghalang.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)